Sifferrådet AB

3.8

11 omdömen om Sifferrådet AB

KATARINA J
Escreveu sobre Sifferrådet AB

Sifferrådet är dåliga på kommunikation och ovilliga att ha tjänster som utgår från kundens behov. Det finns en stor omognad hos personalen att ta kritik eller att erkänna att man varit slarvig, och vid ifrågasättande så hotas man som kund om att samarbetet ska upphöra. Tjänsterna de erbjuder innefattar många dolda kostnader som inte förmedlas vid tecknandet av avtalet, utan de upptäcker man som kund när de landar på fakturan. De är långt framme i sin digitalisering och använder många digitala verktyg som de säkert är...

Svar från Sifferrådet AB

Tack för din recension. Det stämmer att vi har en helt digital plattform som vi löpande uppdaterar och omvärderar för att kunna erbjuda en så förenklande tjänst som möjligt för våra kunder. En stor styrka är vår helt transparenta prissättning där våra kunder direkt ser sin exakta månadskostnad på vår hemsida. Just kommunikationen är viktig för oss då våra kunder är de vi jobbar för. Kommunikation kräver att mottagare och avsändare förstår och vill förstå varandra. Vi valde från vår sida att avsluta samarbetet med dig då...

Lindqvist Accounting
4.9/5 i betyg av 264 omdömen 4.9 av 264 omdömen
BadgeThreeYears

Redovisning. Trevligt bemötande. Noggrannhet, med beröm godkänt. Rekommenderar till andra.

Yonatan L
Escreveu sobre Sifferrådet AB

Har anlitat sifferrådet i över 10 år och henrik har allitid varit hjälpsam när man behöver det.

Svar från Sifferrådet AB

Tack Yonatan för din recension, ser fram emot 10 nya år :)

Fredrik L
Escreveu sobre Sifferrådet AB

Har 3 bolag hos sifferrådet sedan några år tillbaka och jag får alltid snabb och proffsig hjälp. Det mesta bara rullar på utan att jag behöver engagera mig så mycket. Bästa är att det finns kontinuitet och kunskap om mina bolag, jag behöver inte säga samma sak flera gånger. Rekommenderas varmt!

Svar från Sifferrådet AB

Tack Fredrik för din recension - det har varit givande att se dina företag växa och utvecklas över åren.

Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
4.8/5 i betyg av 38 omdömen 4.8 av 38 omdömen

Jag använder mig av Sifferhjälpens digitala redovisningstjänst Easy To Go och jag säger bara wow, funkar klockrent. Men även om att allt ske

Katerina W
Escreveu sobre Sifferrådet AB

Henrik är alltid hjälpsam och svarar alltid snabbt på mina frågor. Professionell och tillmötesgående. Lika nöjd varje gång!

Svar från Sifferrådet AB

Tack för de fina orden, behöver jag en professionell arrangör av konferenser med resa så vet jag att jag vänder mig bäst till er på Barry Martin Group.

Georges D
Escreveu sobre Sifferrådet AB

Jag har haft min revisor i över 8 år och är väldigt nöjd, då han är väldigt noga, trevlig och hjälper mig alltid

Svar från Sifferrådet AB

Tack Georges, ta hand om er. .

Win-Win Ekonomi
4.7/5 i betyg av 195 omdömen 4.7 av 195 omdömen
BadgeFourYears

Väldigt effektiva och smidiga att jobba med. Känns både personligt och professionellt. Rekommenderar varmt.

Walli D
Escreveu sobre Sifferrådet AB

Jag har upplevt att sifferrådet, AB Dem är so bra och trevlig personal omtanke samma, och tänker sina kunder

Svar från Sifferrådet AB

Tack Walli, det är roligt att få hjälpa dig med ditt företag.

Mona K
Escreveu sobre Sifferrådet AB

Jag har aldrig ångrat att jag kontaktade Henrik Franzén på Sifferrådet när vår förening Qrut behövde hjälp med bokföring, löner, redovisning mm. Han är mycket noggrann, otroligt serviceinriktad och utgör därför en stor trygghet för oss. Rekommenderas varmt!

Svar från Sifferrådet AB

Tack för de fina orden Mona - det är roligt att få vara en del i den viktiga samhällsinsats er förening möjliggör.

Daniel F
Escreveu sobre Sifferrådet AB

Jag älskar Sifferrådet! Dom har underlättat mitt liv och gjort så att jag kan fokusera på det jag är bra på faktiskt. Har sparat pengar, fått mer tid och får fantastisk råd av min revisor angående mitt företag. Kan starkt rekommendera att jobba med dom.

Svar från Sifferrådet AB

Tack Daniel, ser fram emot att se ditt företag växa.

Johan M
Escreveu sobre Sifferrådet AB

Vi har anlitat sifferrådet i över 10 år och alltid varit nöjda med den snabba och personliga service vi fått genom åren.

Svar från Sifferrådet AB

Tack Johan för din recension. Ta hand om er där ute.

CARL ANDERS RICHARD E
Escreveu sobre Sifferrådet AB

Arrogant och otrevligt bemötande. Rekommenderas EJ!

ALEXANDER M
Escreveu sobre Sifferrådet AB

Otrevligt bemötandet, mycket höga priser. Rekommenderar EJ!