Alla kategorier Lägga golv Stockholms län Tyresö Silvas Bygg AB

Silvas Bygg AB

Mediavägen 9, 135 48 Tyresö — Visa karta

Silvas Bygg AB är ett byggföretag som har sin bas i Tyresö (Stockholm) men med verksamhet i hela Storstockholm. Företaget ombildades 2018 till ett AB men har över 15 år på nacken inom byggbranschen.

Våra specialområden är ombyggnader, inredningsarbeten och fastighetsskötsel i kontor. Vi utför även reparations-, ombyggnads- och tillbyggnadsarbeten samt fastighetsskötsel åt andra typer av kunder som till exempel BRF/föreningar.

Vi gör allt inom VVS, el, golv som parkett, kakel/plattsättning, målning, smide, glas, undertak och takbehandlingar.

Vi eftersträvar alltid efter kvalitet, professionell service, miljö, arbetsmiljö och riktigt nöjda kunder.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 8 kunder tycker om Silvas Bygg AB

• Hanoi F

2019-05-11

Hanoi F skrev om Silvas Bygg AB
    Silvas Bygg Ab, renoverade mitt badrum på nolltid. Jobbet sköttes enligt planeringen och badrummet blev fackmannamässigt utfört. Personalen var bemötande och de hanterade mina ändringar i sista minuten utan konstigheter.
    Jag kan varmt rekkomendera detta företag. Mitt nästa projekt med de blir köket! 🙌🏾 Läs mer
  • 2019-05-08

Jenny K skrev om Silvas Bygg AB
    Mycket bra företag som håller vad de lovar. Noggrant och skickligt utfört arbete med bra priser. Rekommenderas vartmt! Läs mer
  • Elizabeth H

2019-04-25

Elizabeth H skrev om Silvas Bygg AB
    Jag anlitade Silvas Bygg AB för att totalrenovera mitt badrum.
    Under renoveringen dök upp en gammal vattenskada och de hjälpte mig igenom även under den tiden.
    Jag är mycket nöjd med alla som jobbade och absolut med jobbet de gjorde.
    Jag kan hjärtligt rekommendera de.
    Elizabeth Horta
    Vallentuna Läs mer
  • Bo K

2019-04-19

Bo K skrev om Silvas Bygg AB
    Gjort om badrum, helkaklat.
    Silvas bygg lyssnar på kunden och uppfyller ens önskemål enligt förväntan och mer därtill.

Vi är så nöjda med resultatet och kommer garanterat anlita Silvas bygg, vid framtida behov.

Vi rekommenderar varmt Silvas bygg till alla våra vänner och bekanta! Läs mer
  • Felix Ö

2019-04-18

Felix Ö skrev om Silvas Bygg AB
    Vi renoverade vårt badrum med Silvas Bygg AB om kan inte annat än att vara nöjda med den service och hantverk som levererades.
    Silvas Bygg AB stämde kontinuerligt av under arbetets gång och fullföljde den tidsplan som utlovades.
    Vi rekommenderar dem starkt. Läs mer
  • Lidia G

2019-04-17

Lidia G skrev om Silvas Bygg AB
    Kökrenovering, kontakten, ja den levde upp dem. Trevliga och duktiga. Läs mer
  • 2019-04-16

STEFAN Å skrev om Silvas Bygg AB
    Silvas bygg helrenoverade mitt badrum på Östermalm, Stockholm. Kommunikationen var utmärkt under hela tiden och de utmaningar som uppkom löste dom föredömligt. Tidplan och budget hölls precis som man kan önska. Jag rekommenderar varmt Silvas Bygg till liknande projekt. Läs mer
  • Shwan S

2019-04-16

Shwan S skrev om Silvas Bygg AB
    Mycket bra jobbat trevliga personal jag rekommenderar detta företag. Läs mer

Mediavägen 9, 135 48 Tyresö