Silvas Bygg AB

Silvas Bygg AB

Ring 070-726 27 74 silvasbygg.se

Silvas Bygg AB är ett byggföretag som har sin bas i Tyresö (Stockholm) men med verksamhet i hela Storstockholm. Företaget ombildades 2018 till ett AB men har över 15 år på nacken inom byggbranschen. Våra specialområden är ombyggnader, inredningsarbeten och fastighetsskötsel i kontor. Vi utför även reparations-, ombyggnads-...

13 omdömen om Silvas Bygg AB

Aida A
Skrev om Silvas Bygg AB

Vi fick hjälp av Silvas bygg att bygga vår altan. Arbetet har genomgående skötts proffsigt, snyggt och kommunikationen har varit enkel. Silvas bygg levde upp till våra förväntningar med råge och fick oss att känna oss som en del av ett team. Våra åsikter och tankar möttes med respekt och alla var väldigt flexibla. Hantverkarna var skickliga, snabba och kom med egna inspel och ideér som var väldigt uppskattade av oss. Rekommenderar Silvas bygg varmt. Ser fram emot att göra fler jobb tillsammans med dom. /Aida & Felipe

Höga Höjder Fönsterputs
4.5/5 i betyg av 1169 omdömen 4.5 av 1169 omdömen

Trevligt professionellt uppträdande. Inte 100% perfekt jobb men ok.

Harriet A Harriet A
Inger L
Skrev om Silvas Bygg AB

Alejandro och hans gäng har gjort ett bra jobb. Bra kommunikation där man lyssnat på mig som kund, följt tidsplanen och slutresultatet blev lysande.

Farsta T
Skrev om Silvas Bygg AB

Beställde köksrenovering, mina speciella önskemål gick att genomföra med smarta professionella lösningar och resultatet blev jättefint, över alla förväntningar. Silvas bygg jobbar snabbt och proffsigt och tar hänsyn till kunden. Är verkligen jättenöjd!

DM TAK
4.6/5 i betyg av 190 omdömen 4.6 av 190 omdömen
BadgeFourYears

Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening

Maire P
Skrev om Silvas Bygg AB

Nya altantak och takstolar. Trevliga, artika snabba killar.

Svar från Silvas Bygg AB

Hej Marie är det fortfarande aktuellt? mvh Silvas Bygg AB

Byggnadsfirma J
Skrev om Silvas Bygg AB

Renovering av badrum. Effektiva, tillmötesgående och professionella.

Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
4.5/5 i betyg av 125 omdömen 4.5 av 125 omdömen
BadgeThreeYears

Vinterförvaring Flipper 760 HT Hög servicenivå och trevlig personal. Kan förbättra kommunikationen. Känns alltid att de sätter kunden i

Hanoi F
Skrev om Silvas Bygg AB

Silvas Bygg Ab, renoverade mitt badrum på nolltid. Jobbet sköttes enligt planeringen och badrummet blev fackmannamässigt utfört. Personalen var bemötande och de hanterade mina ändringar i sista minuten utan konstigheter. Jag kan varmt rekkomendera detta företag. Mitt nästa projekt med de blir köket! 🙌🏾

Jenny K
Skrev om Silvas Bygg AB

Mycket bra företag som håller vad de lovar. Noggrant och skickligt utfört arbete med bra priser. Rekommenderas vartmt!

Stadstak Sthlm AB
4.3/5 i betyg av 84 omdömen 4.3 av 84 omdömen
BadgeFourYears

Proffesionellt, tydligt och punktligt

Elizabeth H
Skrev om Silvas Bygg AB

Jag anlitade Silvas Bygg AB för att totalrenovera mitt badrum. Under renoveringen dök upp en gammal vattenskada och de hjälpte mig igenom även under den tiden. Jag är mycket nöjd med alla som jobbade och absolut med jobbet de gjorde. Jag kan hjärtligt rekommendera de. Elizabeth Horta Vallentuna

Bo K
Skrev om Silvas Bygg AB

Gjort om badrum, helkaklat. Silvas bygg lyssnar på kunden och uppfyller ens önskemål enligt förväntan och mer därtill. Vi är så nöjda med resultatet och kommer garanterat anlita Silvas bygg, vid framtida behov. Vi rekommenderar varmt Silvas bygg till alla våra vänner och bekanta!

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 256 omdömen 4.7 av 256 omdömen

Felix Ö
Skrev om Silvas Bygg AB

Vi renoverade vårt badrum med Silvas Bygg AB om kan inte annat än att vara nöjda med den service och hantverk som levererades. Silvas Bygg AB stämde kontinuerligt av under arbetets gång och fullföljde den tidsplan som utlovades. Vi rekommenderar dem starkt.

Lidia Del Carmen R
Skrev om Silvas Bygg AB

Kökrenovering, kontakten, ja den levde upp dem. Trevliga och duktiga.

Stefan Å
Skrev om Silvas Bygg AB

Silvas bygg helrenoverade mitt badrum på Östermalm, Stockholm. Kommunikationen var utmärkt under hela tiden och de utmaningar som uppkom löste dom föredömligt. Tidplan och budget hölls precis som man kan önska. Jag rekommenderar varmt Silvas Bygg till liknande projekt.

Shwan S
Skrev om Silvas Bygg AB

Mycket bra jobbat trevliga personal jag rekommenderar detta företag.