Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Simon Sköld

Simon Sköld

Rindögatan 6, 115 36 Stockholm — Visa karta

Tveka inte att kontakta mig!
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Spolvision AB
Hanna L:
Snabbt och effektivt, dessutom berättade han som spolade avloppet vad problemet var och bad som hade åtgärdats.

Övriga företag nära Simon Sköld:

Kanalvägen 17, Täby
Vi har många nöjda kunder, vill du bli en av dem? Uppge ”Reco” när du kontaktar ... Läs mer ›
Andreas M:
Rekommenderar varmt AccountFactory till alla småföretagare! De är otroligt hjälpsamma och har tålamod och förklarar så att man förstår på et...

Läs vad 6 kunder tycker om Simon Sköld

• Annelie B
    Annelie B skrev om Simon Sköld
    Vill ni byta ut fett mot muskler och få bra kondition så är Simon rätt man att hjälpa er. -17 kg fett, å springer 1 mil utan problem. Mår bättre än någonsin!
  • Dennis
    Dennis skrev om Simon Sköld
    Långsiktigt och välgenomtänkt! Simon är lyhörd, kunnig och lagom pressande.
  • Moa M
    Moa M skrev om Simon Sköld
    Världens bästa PT! Väldigt kunnig och anpassar passen efter kundens önskemål och kapacitet för att kunden ska få ut maximalt av sin träning.
  • Jacob Alex N
    Jacob Alex N skrev om Simon Sköld
    Simon är en mycket duktig instruktör och förebild. Simon har inspirerat mig och sett till, att jag ständigt förbättras och utvecklas. Han är grym!
  • Janne A
    Janne A skrev om Simon Sköld
    Kanon bra gjort ...jag kan bara hålla med att vi behöver verkligen ge från våra hjärtan och plånbok i bland
  • Jakob A
    Jakob A skrev om Simon Sköld