Simple Sign International AB

1.8

5 omdömen om Simple Sign International AB

Anders
Skrev om Simple Sign International AB

Var lurad, betalar faktura och aldrig använd tjänst pga det passar inte för mitt företag lika bra som dem berättade, fick kontakta de men dem säger att jag är dum, viktigaste för dem att sälja, om nåt gick fel då dem inte lämnar pengar tillbaka. Simple sign koncentrerar inte på återkommande kund. De jobbar utan garanti, innan signera kontrakt med de tänk hundragånger om det ser ut lika bra i verkligheten som säger säljare (säljare är bra, lurade mig och mitt kollega på bästa finaste sett, vi trodde att vi gjorde besta offert upp till kommer verkligheten) Rekommenderar inte

Hot Help
4.8/5 i betyg av 589 omdömen 4.8 av 589 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

Maria Rafaella O
Skrev om Simple Sign International AB

Rekommenderas inte, krångligt företag svarar inte på mejl, krångliga uppsägningar och är inte tillmötesgående med kunder skickar dessutom kunder till inkasso utan dialog och dröjsmål. Säljarna är jätte på i början men vägrar acceptera att kunden inte längre har behovet kvar. Företaget heter simple sign men är allt men inte simple.

KATARINA H
Skrev om Simple Sign International AB

Så dåligt bemötande och har försökt avsluta deras tjänst men får enbart till mig att det kan vi inte se. Man får ingen bekräftelse när man försöker avsluta kontot.

Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1503 omdömen 4.7 av 1503 omdömen

Snabb och pålitlig service, håller vad dom lovar!

Mikaela Europa V
Skrev om Simple Sign International AB

Kan verkligen rekommendera. Lätt att använda, hjälpsam support.

Jonatan  N
Skrev om Simple Sign International AB

Rekommenderas inte mycket dåligt.