Mäklare Stockholms län Järfälla Skandiamäklarna Järfälla Gülsen Tekbas Kibar
Gülsen Tekbas Kibar
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2017-12 - 2018-11
Gülsen heter jag och har jobbat i Järfälla sedan 2008.
För mig är det viktigt att varje bostadsaffär genomförs på ett professionellt sätt så att alla involverade parter känner trygghet.
Det som driver mig i mitt jobb är att mina kunder vid slutet av varje försäljning har ett leende på läpparna, och gärna rekommenderar mig vidare till sina nära och kära.
Jag är tävlingsmänniska och älskar att slå rekord. Dett gör jag med glädje och stort engagemang.

Funderar du på att förändra din boendesituation eller bara nyfiken på värdet av din bostad? Kontakta mig gärna för att boka ett första möte, förutsättningslöst. Så ska jag berätta för dig hur vi tillsammans kan hjälpas åt att göra ditt livs största affär möjligen till ditt livs bästa affär.
Min förhoppning är att även du så småningom blir en av dem som rekommenderar mig vidare till sina nära och kära. Vi ses! Läs mer

Läs vad 139 kunder tycker om Gülsen Tekbas Kibar

• Petter N
    Petter N sålde sin lägenhet med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Kallhäll
    Vi var väldigt nogranna vid valet av mäklare och efter att vi träffat flera olika mäklare kände vi båda att Gülsen var den vi fick överlägset bäst förtroende för. Hon är glad och trevlig och en bra säljare utan att vara för "säljig" jämfört med andra vi träffade.

Trots att vi, under perioden vi sålde vår lägenheten, hade lite privata hinder med sjukhusvistelser osv. som försvårade processen för Gülsen så var hon alltid på ett bra humör och kom med förslag på hur vi kunde göra processen så smidig som möjlig när vi själva kände för att ge upp.
    Utöver att hon sålde vår lägenhet på ett smidigt sätt till rätt pris så hjälpte hon oss även som ett bollplank när vi köpte vårt hus vilket var ovärderligt.

Jag kan med gott samvete rekommendera Gülsen till alla som vill ha en mäklare som kan göra båda säljare och köpare riktigt nöjda! ( Vi har rekommenderat henne till en familjemedlem där kontraktskrivningen skedde 2 veckor efter vår rekommendation) Läs mer
  • Erik W köpte sin lägenhet med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Kallhäll
    Helt ok. Allt flöt på och gick riktigt enkelt. Läs mer
  • Karina K köpte sin lägenhet med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Polhem
    Dålig på att förklara läste bara vad som skrivits i kontraktet, hade velat ha mer beskrivning vad som ingår vid köp och vad som förväntas att jag ska göra. Om jag i framtiden ska köpa eller sälja väljer jag en bättre mäklare Läs mer
  • Henric H köpte sin lägenhet med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Kallhäll - Bolinderbyn
    Jag har köpt bostad. Jag och min sambo har blivit mycket väl bemötta och känt oss väl mottagna från första början. Läs mer
  • Anna Marie Gabrielle E köpte sitt hus med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Barkarbystaden
    Vi har både köpt av och sålt av Gülsen, vi har haft förtroende för henne! Läs mer
  • Emanuel P sålde sin lägenhet med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Bolinder Strand
    Sålt 2 lägenheter via Gulsen. Trevligt och proffsigt bemötande och hon gör alltid sitt bästa för just din bostadsaffär. Läs mer
  • Amanda A
    Amanda A sålde sin lägenhet med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Bolinder Strand
    Vi sålde en lägenhet. Vi hade den bästa upplevelsen från vår mäklare. Vi har använt samma mäklare flera gånger och är alltid lika nöjda. Tack Gülsen! Läs mer
  • Eva Camilla L sålde sin lägenhet med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Sålde ett radhus med Gülsen som mäklare. Fick ett positivt intryck av henne från början. Vi hade kontakt flera ganger innan 1:a visningen och även efter. När vi väl fått en intressent, var hon snabb och effektiv att få svar från köparen och att boka tid för kontraktskrivning. Planen var att sälja innan september slut och det lyckades hon med. Hade önskat att hon var tydligare med informationen om när kostnader för besikting och annonsering skulle betalas. Trodde detta skulle dras i samband med att vi fick pengar för huset. Det kanske stod i alla papper som hon delade ut men som tyvärr missades av mig. Gülsen är en snabb och effektiv mäklare.och jag skulle rekomendera henne till andra som vill sälja. Läs mer
  • Demirel C sålde sin lägenhet med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jakobsberg
    Mycket bra jag kan rekommendera till mina vänner hon är utmärkt Läs mer
  • Hans Anders L sålde sin lägenhet med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi sålde ett hus.och fick Gűlsen som mäklare.Hon snabb vet vad hon gör och super trevlig.hjälpsam på alla sätt hon kan Läs mer

Senaste försäljningarna

Jakob Ulvssons väg