Mäklare Stockholms län Järfälla Skandiamäklarna Järfälla Gülsen Tekbas Kibar
Gülsen Tekbas Kibar
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-02 - 2019-01
Gülsen heter jag och har jobbat i Järfälla sedan 2008.
För mig är det viktigt att varje bostadsaffär genomförs på ett professionellt sätt så att alla involverade parter känner trygghet.
Det som driver mig i mitt jobb är att mina kunder vid slutet av varje försäljning har ett leende på läpparna, och gärna rekommenderar mig vidare till sina nära och kära.
Jag är tävlingsmänniska och älskar att slå rekord. Dett gör jag med glädje och stort engagemang.

Funderar du på att förändra din boendesituation eller bara nyfiken på värdet av din bostad? Kontakta mig gärna för att boka ett första möte, förutsättningslöst. Så ska jag berätta för dig hur vi tillsammans kan hjälpas åt att göra ditt livs största affär möjligen till ditt livs bästa affär.
Min förhoppning är att även du så småningom blir en av dem som rekommenderar mig vidare till sina nära och kära. Vi ses! Läs mer

Läs vad 143 kunder tycker om Gülsen Tekbas Kibar

• Dennis O köpte sitt hus med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla

2019-01-29

120m²
    Viksjö
    Vi köpte Villa av Gulsen. bra bemötande och mycket trevlig. Har hållit de tider vi haft för möten, nyckelöverlämning m.m. samt varit lätt att få tag på och kommunicera med.

Det vi var mindre nöjda med var bland annat att de prospekts hon delade ut var i pappersform och inte "hårda kopior" så att säga.

När jag jämförde priser på marknaden med henne för att räkna ut ett marknadspris för vårat köp så jämförde jag med en villa på samma gata varpå Gulsen förklarade det att det var ett radhus. vilket det inte var enl. bilder på hitta.se och beskrivning på hemnet.

Men sammanfattningsvis både ris och ros. helt ok. :) Läs mer
  • Sunny H sålde sin lägenhet med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla

2019-01-21

61m²
    Skälby
    Trevlig, driven och engagerad mäklare. God resultat trotts tuffare förutsättningar Läs mer
  • David T sålde sin lägenhet med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla

2019-01-16

5:a
    126m²
    Barkarbystaden
    Snabb och bra återkoppling! Bra dualog med både säljare och köpare. Läs mer
  • Hanna B
    Hanna B sålde sin lägenhet med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla

2019-01-14

45m²
    Bolinder Strand
    Väldigt proffesionellt och vänligt bemötande.
    Gülsen är väldigt förtroendeingivande och närvarande i sin kontakt.
    Tipptopp! Läs mer
  • Petter N
    Petter N sålde sin lägenhet med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla

2018-12-10

4:a
    97m²
    Kallhäll
    Vi var väldigt nogranna vid valet av mäklare och efter att vi träffat flera olika mäklare kände vi båda att Gülsen var den vi fick överlägset bäst förtroende för. Hon är glad och trevlig och en bra säljare utan att vara för "säljig" jämfört med andra vi träffade.

Trots att vi, under perioden vi sålde vår lägenheten, hade lite privata hinder med sjukhusvistelser osv. som försvårade processen för Gülsen så var hon alltid på ett bra humör och kom med förslag på hur vi kunde göra processen så smidig som möjlig när vi själva kände för att ge upp.
    Utöver att hon sålde vår lägenhet på ett smidigt sätt till rätt pris så hjälpte hon oss även som ett bollplank när vi köpte vårt hus vilket var ovärderligt.

Jag kan med gott samvete rekommendera Gülsen till alla som vill ha en mäklare som kan göra båda säljare och köpare riktigt nöjda! ( Vi har rekommenderat henne till en familjemedlem där kontraktskrivningen skedde 2 veckor efter vår rekommendation) Läs mer
  • Erik W köpte sin lägenhet med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla

2018-11-08

59.5m²
    Kallhäll
    Helt ok. Allt flöt på och gick riktigt enkelt. Läs mer
  • Karina K köpte sin lägenhet med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla

2018-11-05

60m²
    Polhem
    Dålig på att förklara läste bara vad som skrivits i kontraktet, hade velat ha mer beskrivning vad som ingår vid köp och vad som förväntas att jag ska göra. Om jag i framtiden ska köpa eller sälja väljer jag en bättre mäklare Läs mer
  • Henric H köpte sin lägenhet med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla

2018-10-28

4:a
    73.6m²
    Kallhäll - Bolinderbyn
    Jag har köpt bostad. Jag och min sambo har blivit mycket väl bemötta och känt oss väl mottagna från första början. Läs mer
  • Anna Marie Gabrielle E köpte sitt hus med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla

2018-10-09

134m²
    Barkarbystaden
    Vi har både köpt av och sålt av Gülsen, vi har haft förtroende för henne! Läs mer
  • Emanuel P sålde sin lägenhet med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla

2018-10-04

3:a
    78m²
    Bolinder Strand
    Sålt 2 lägenheter via Gulsen. Trevligt och proffsigt bemötande och hon gör alltid sitt bästa för just din bostadsaffär. Läs mer

Senaste försäljningarna

Hedebyslingan