Gülsen Tekbas Kibar

Gülsen Tekbas Kibar

Gülsen Tekbas Kibar är mäklare på SkandiaMäklarna Järfälla

Gülsen Tekbas Kibar har varit registrerad mäklare sedan 2008-09. Gülsen Tekbas Kibar har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-03 och har fått 148 omdömen med ett betyg på 4.9. Gülsen Tekbas Kibar har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Gülsen heter jag och har jobbat i Järfälla sedan 2008.
För mig är det viktigt att varje bostadsaffär genomförs på ett professionellt sätt så att alla involverade parter känner trygghet.
Det som driver mig i mitt jobb är att mina kunder vid slutet av varje försäljning har ett leende på läpparna, och gärna rekommenderar mig vidare till sina nära och kära.
Jag är tävlingsmänniska och älskar att slå rekord. Dett gör jag med glädje och stort engagemang.

Funderar du på att förändra din boendesituation eller bara nyfiken på värdet av din bostad? Kontakta mig gärna för att boka ett första möte, förutsättningslöst. Så ska jag berätta för dig hur vi tillsammans kan hjälpas åt att göra ditt livs största affär möjligen till ditt livs bästa affär.
Min förhoppning är att även du så småningom blir en av dem som rekommenderar mig vidare till sina nära och kära. Vi ses!

148 omdömen om Gülsen Tekbas Kibar

Sedan starten hos Reco 2013
Ulla-Maj N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar en del av SkandiaMäklarna Järfälla
Jakobsberg

Jag har sålt min bostadsrätt på 58m2. Gülsen har varit trevlig och kunnig på alla sätt och jag känner mig nöjd.

Peter S
Barkarbystaden

Sålt bostadsrättslägenhet i Barkarbystaden. Bra bemött och snabbt avslut.

Shilan S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar en del av SkandiaMäklarna Järfälla
Barkarbystaden

En oerhört duktig mäklare. Väldigt trevligt kändes som har känt henne länge. En mäklare ska vara så dör att då det förtroendet.

Mahir H
Jakobsberg

Vi anlitade Gülsen Tekbas i samband med försäljningen av vår bostadsrätt (3:a på drygt 75 kvadratmeter) i Jakobsberg. Vi är mycket nöjda med Gülsens mäklarinsats. Vid vårt första möte var det tydligt att Gülsen kunde dels området, dels föreningen vi bodde i. Hon var också tydlig med vad ett realistiskt försäljningspris kunde hamna på och vilken försäljningsstrategi vi borde använda, vilket kändes tryggt på en osäker bostadsmarknad. Själva försäljningsprocessen gick sen enligt plan och vi upplevde ett positivt engagemang...

Ana Maria S
Jakobsberg

Köpte en lägenhet. Gülsen var proffesssionel, hjälpsam, kunnig och visade stor tålamod. Underbar bemötande. Hon visade förmåga att förstå min situation och att hjälpa mig att nå målen att både sälja och köpa bostad samma kväll.

Dennis O
Köpte sitt hus med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar en del av SkandiaMäklarna Järfälla
Viksjö

Vi köpte Villa av Gulsen. bra bemötande och mycket trevlig. Har hållit de tider vi haft för möten, nyckelöverlämning m.m. samt varit lätt att få tag på och kommunicera med. Det vi var mindre nöjda med var bland annat att de prospekts hon delade ut var i pappersform och inte "hårda kopior" så att säga. När jag jämförde priser på marknaden med henne för att räkna ut ett marknadspris för vårat köp så jämförde jag med en villa på samma gata varpå Gulsen förklarade det att det var ett radhus. vilket det inte var enl....

Sunny H
Skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av SkandiaMäklarna Järfälla

Trevlig, driven och engagerad mäklare. God resultat trotts tuffare förutsättningar

David T
Barkarbystaden

Snabb och bra återkoppling! Bra dualog med både säljare och köpare.

Hanna B
Bolinder Strand

Väldigt proffesionellt och vänligt bemötande. Gülsen är väldigt förtroendeingivande och närvarande i sin kontakt. Tipptopp!

Petter N
Kallhäll

Vi var väldigt nogranna vid valet av mäklare och efter att vi träffat flera olika mäklare kände vi båda att Gülsen var den vi fick överlägset bäst förtroende för. Hon är glad och trevlig och en bra säljare utan att vara för "säljig" jämfört med andra vi träffade. Trots att vi, under perioden vi sålde vår lägenheten, hade lite privata hinder med sjukhusvistelser osv. som försvårade processen för Gülsen så var hon alltid på ett bra humör och kom med förslag på hur vi kunde göra processen så smidig som möjlig när vi själva...