Johan Magnusson
en del av Skandiamäklarna Järfälla

Allmogevägen 11
177 57 Järfälla — Visa karta

Vad tror Johan att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 29 kunder tycker om Johan Magnusson

• Ulf Bertil A
    Ulf Bertil A skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Johan Magnusson gör ett proffsigt jobb och kan hantera plötsligt uppkomna situationer på ett förträffligt sätt.

Rak, ärlig och förtroendeingivande som visar resultat. Läs mer
  • Magnus M
    Magnus M skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Trevlig, tjänstvillig och seriös mäklare. Läs mer
  • Josefine L
    Josefine L skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi har köpt en villa. Johan var superbra med återkoppling och tydlig i sin kommunikation med oss som köpare, det uppskattades. Läs mer
    2018-09-14 Johan M svarar Josefine L
    Tack för det Josefine. Är övertygad om att ni kommer trivas i ert nya hus. Hör av er om det är något!
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Kanon. Lyhörd, driven och kunnig. A++ Läs mer
    2018-09-12 Johan M svarar Sebastian A
    Tack för det Sebastian, ett sant nöje att sammarbeta med er! Hör av er om ni behöver någon hjälp framöver.
  • Helena O
    Helena O skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Kanonbra jobbat! Försäljningen gick väldigt smidigt med dig Johan Läs mer
    2018-09-12 Johan M svarar Helena O
    Tack så mycket för det fina samarbetet Helena. Hör av er om ni behöver någon hjälp!
  • Anneli K
    Anneli K skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Hej.
    Jag köpte en bostadsrätt i Järfälla och fick en fantastiskt bra hjälp och stöd hela vägen. Positiv, glad, serviceinriktad och har genom hela processen återkopplat vad som händer. Det har varit tryggt.
    Jag anser att han varit en av de allra bästa mäklare som jag haft kontakt med under mitt år i bostadsrättssökande.
    Hälsningar Anneli. Läs mer
    2018-09-10 Johan M svarar Anneli K
    Tack så väldigt mycket för det Anneli. Hoppas du kommer stortrivas i din nya lägenhet!
  • Ban M
    Ban M skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag hat köpet en lägenhet på Attackvägen 8
    fin bemötande
    Mina förväntningar var en ärligt mäklare och tydligt med allt införmstion och allt dem hittade jag hos (Johan )mäkkaren .
    Mäklaren var trävligt ,tydligt, lugnt människa ,tillhänglugt alltid när man söcker honom ,mm . Läs mer
  • Nadja G
    Nadja G skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Tydlig, trevlig, jag upplevde det som att han var på min sida genom hela processen. Läs mer
  • Karin A
    Karin A skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Sålt ett radhus i Jakobsberg.
    Blev mycket bra bemött av Johan Magnusson. Han informerade snabbt och kontinuerligt om vad som hände under hela säljprocessen. Johan levde upp till förväntningarna med råge.
    Jag är mer än nöjd med hans insats. Läs mer
  • Fang T
    Fang T skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag har köpt Aspnäsvägen 8 och det är första gång jag köpa lägenhet och vet inte hur ska man göra, men Johan hjälpande mig jätte mycket! Han är jätte snäll och alltid säga till mig hur ska jag göra och allt är tydligt och fint!! Stor tack för honom! Läs mer
  • Khuzam I
    Khuzam I skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi köpte en bostad via mäklaren johan.
    Johan Magnusson är en mycket duktig och profisiobell mäklare . Bästa tänkbara säljare som ser till både köparens & säljarens bästa .lugn saklig lyhörd en mäklare att lita på . Läs mer
    Johan M gillar detta
  • Elsa E
    Elsa E skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Grymt, trevlig och kunnig. Rekommenderas varm. Läs mer
    2018-06-01 Johan M svarar Elsa E
    Tack för det! Väldigt trevlig sammarbete!
    Johan M gillar detta
  • Oscar W
    Oscar W skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Köpte en villa, jag upplevde mäklaren som driven saker gick snabbt och smidigt iaf allt ifrån mäklarens sida.

Snabb på att återkoppla och hörde av sig och delgav läget helatiden ifall det var nån som skulle höra av sig

Jag är nöjd, har inget negativt att anmärka på Läs mer
    2018-06-01 Johan M svarar Oscar W
    Tack för det Oscar, hoppas du kommer trivas i ditt nya hus!
  • Mésud S
    Mésud S skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    -köpt radhus
    - vi blev mycket väl bemött av mäklaren
    - vi hade bra förväntningar och det blev så.
    -Ba Läs mer
  • Karl Erik Gottfrid L
    Karl Erik Gottfrid L skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Gunnel Löwén har avgivit ett gemensamt omdöme från oss två. Läs mer
  • Gunnel Maria L
    Gunnel Maria L skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi blev tilldelade vår mäklare då den vi valde slutade sin anställning. Han var ny både som mäklare och i Stockholm och vi behövde göra vår försäljning av huset just när konjunkturen var som allra sämst. Så trots att Johan gjorde allt så bra som man kan önska kom inga bud (och knappt några på visningarna heller, för den delen!) Johan föreslog att vi skulle vänta en tid. Och Johan förtröttades inte och efter att ha väntat ett par månader blev det en lyckad visning med fyra budgivare och ett avslut med kontraktsskrivning. Så all ”kred” till Johan! Han medverkade till att ett trist utgångsläge slutade i tämligen god belåtenhet! You go, Johan! Läs mer
    2018-04-27 Johan M svarar Gunnel Maria L
    Tack så mycket för det Gunnel och Kalle. Jag är väldigt glad att ni är nöjda med mig och jag har tyckt att det varit väldigt roligt att samarbeta med er. Vi ses säkert snart igen!
  • Karam A
    Karam A skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Johan var en stjärna från början till slut Läs mer
    2018-03-22 Johan M svarar Karam A
    Tack för det Karam och tack för ett väldigt bra sammarbete!
  • Sylvi M
    Sylvi M skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Tar kontakt med Johan via mejl när jag är utomlands och inte kan komma till visning på en bostadsrätt. Han svarar snabbt och ordnar en egen visning när jag kommit tillbaka. Håller hela tiden kontakt med mig och kollar av hur det går med banken och om jag fortfarande är intresserad.
    Budgivningen vann jag och nu är kontraktet skrivet och jag är mycket nöjd med att få ha haft Johan under hela tiden. Lugn och mycket kunnig. Läs mer
    2018-03-22 Johan M svarar Sylvi M
    Jag är väldigt glad över att du är nöjd med mig och hur jag arbetar. Hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet!
  • Frida L
    Frida L skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag fick ett väldigt bra bemötande från Johan. Vi hade väldigt bra kommunikation genom hela processen. Han var hjälpsam och förstående. Lätt att ha och göra med! Läs mer
    2018-03-22 Johan M svarar Frida L
    Det var ett sant nöje att sammarbeta med dig med Frida. Jag hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet.
  • Aleksandra J
    Aleksandra J skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Bra och sympatisk kille. Bra bemötande, inte alls påträngande eller "säljig", nöjd med min upplevelse av första bostadsköp. Läs mer
    2018-03-22 Johan M svarar Aleksandra J
    Tack för de fina orden Aleksandra. Jag hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • Susanna L
    Susanna L skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi upplevde Johan som en kompetent och tillmötesgående mäklare som genom hela försäljningsprocessen hjälpte oss på ett tydligt, vänligt och snabbt sätt. Johan gav oss löpande information om nästa steg och var mycket behaglig att samarbeta med. Vi kan varmt rekommendera honom vidare till andra klienter. Läs mer
    2018-03-02 Johan M svarar Susanna L
    Tack så mycket för de fina orden Susanna! Det har varit väldigt trevligt att samarbeta med er och jag önskar er ett stort lycka till med flytten!
  • Esfandyar S
    Esfandyar S skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Mycket professionelt
    Man kände sig hörd o välkommen Läs mer
    2018-02-13 Johan M svarar Esfandyar S
    Tack så hemskt mycket för det Esfandyar! Jag önskar er ett stort lycka till med allt!
  • Anne-Mari M
    Anne-Mari M skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Mycket trevlig och ett bra bemötande. Kände att han tog sig tid att lyssna. Verkade intresserad av att få till försäljningen så bra som möjligt. Läs mer
    2018-02-09 Johan M svarar Anne-Mari M
    Tack så mycket för det och för förtroendet Anne-Mari! Jag önskar dig ett stort lycka till vidare!
  • Eric W
    Eric W skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Väl förberedd och trevlig under visning samt flexibel och bra på att svara på frågor

Skön snubbe Läs mer
  • Mariann A
    Mariann A skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Han är trevlig, duktig och artig. Läs mer
  • Lennart A
    Lennart A skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Har gjort allt rätt vad gäller min försäljning.
    Kan inte bli bättre Läs mer
    2018-01-18 Johan M svarar Lennart A
    Tack så mycket Lennart! Lycka till med alla flyttar nu!
  • Christine S
    Christine S skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi är glada att vi lämnade vårt försäljningsuppdrag till Johan. Han har ett trevligt bemötande och har varit tillmötesgående och snabb med återkoppling samt lyhörd för våra önskemål. Vår erfarenhet av Johan är att han är kunnig och engagerad samt noggrann med den information han ger. Dessutom realistisk, öppen och positiv.
    Vi rekommenderar honom gärna till våra vänner!
    Kalle och Christine Läs mer
    2017-11-29 Johan M svarar Christine S
    Tack så hemskt mycket för det Christine och Kalle. Ni har varit väldigt trevliga att jobba med och jag önskar er ett stort lycka till med nya boendet.
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Han var rak, ärlig och tålmodig att få bostaden såld till rätt pris. Läs mer
    2017-10-31 Johan M svarar Camilla A
    Tack för det Camilla! Önskar er ett stort lycka till i framtiden!
  • Purna T
    Purna T skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Fantastisk Mäklare
    Tillgänglig
    Ger 100%
    Ärlig och professionell Läs mer
    2017-10-27 Johan M svarar Purna T
    Tack Purna! Ett sant nöje att få göra affärer med dig. Lycka till vidare nu!
Gülsen Tekbas Kibar
Ann-Sofie Hjoberg