Johan Magnusson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-01 - 2018-12

Läs vad 34 kunder tycker om Johan Magnusson

• Sebastian W
    Sebastian W sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla

2019-01-21

98.5m²
    Jakobsberg
    Sålde våran lägenhet. Bra kille!
    Kunnig och trevlig👍 Läs mer
  • Sofia N
    Sofia N sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla

2019-01-19

98.5m²
    Jakobsberg
    Vi har nyligen sålt vår bostadsrätt. Vi ville ha hjälp snabbt, då vi ska flytta till Dalarna om 2 månader. Vi fick snabbt hjälp från första början och lägenheten kom ut fort på marknaden. Vi fick goda råd kring fotograferingen och bra info om hur marknaden ser ut nu.
    Vi blev uppdaterade hela tiden om vad som hände och vi kunde alltid få kontakt med mäklaren när vi behövde det. Vi är nöjda med bemötande och hela resan från start till försäljningen. Läs mer
  • Robin E
    Robin E sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla

2019-01-13

99m²
    Polhem
    Sålt min bostad genom Johan
    Väldigt trevlig och väldigt bra framåt anda glad hjälpsam och alltid kontakt bar

Hade låga förväntningar då de mäklare innan ej varit bra men tack vara Johan känner man nu ett förtroende.

En positiv inställning, ej framfusig och noggrann
    Punktlig och huvudet på skaft hur och vad försäljaren har för önskemål och att kunna dra tilldrog kunder till ett försälnings objekt

Där andra sa att man skulle ha tur om man ens fick tillbaka pengarna fick Johan många intressenter och man fick sålt med vinst

En klar rekommendation är Johan på skandiamäklarna i Järfälla
    Om man vill ha ett proffsigt bemötande med ett bra slutmål Läs mer
    2019-01-14 Johan M svarar Robin E
    Tack så mycket för det Robin! Har varit ett sant nöje att samarbeta med dig också!
  • Gustav V
    Gustav V köpte sitt hus med hjälp av Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla

2018-11-14

93m²
    Viksjö
    Köpte ett parhus genom Johan magnusson, han var väldigt trevlig och personlig, inte så säljig av sig vilket vi uppskattade jätte mycket! Läs mer
  • Sara B sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla

2018-10-29

1:a
    41m²
    Kallhäll
    Jag sålde en 1a i Järfälla och hittade Johan via andra objekt han hade för försäljning i mitt område. Han har varit ett stort stöd för en snabb affär och har varit ett stort stöd för att bolla pris och strategi. Läs mer
  • Ulf Bertil A sålde sitt hus med hjälp av Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla

2018-09-21

156m²
    Jakobsberg
    Johan Magnusson gör ett proffsigt jobb och kan hantera plötsligt uppkomna situationer på ett förträffligt sätt.

Rak, ärlig och förtroendeingivande som visar resultat. Läs mer
  • Magnus M köpte sitt hus med hjälp av Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla

2018-09-21

156m²
    Jakobsberg
    Trevlig, tjänstvillig och seriös mäklare. Läs mer
  • Josefine L köpte sitt hus med hjälp av Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla

2018-09-14

100m²
    Barkarby
    Vi har köpt en villa. Johan var superbra med återkoppling och tydlig i sin kommunikation med oss som köpare, det uppskattades. Läs mer
    2018-09-14 Johan M svarar Josefine L
    Tack för det Josefine. Är övertygad om att ni kommer trivas i ert nya hus. Hör av er om det är något!
  • Sebastian A sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla

2018-09-12

3:a
    72m²
    Kanon. Lyhörd, driven och kunnig. A++ Läs mer
    2018-09-12 Johan M svarar Sebastian A
    Tack för det Sebastian, ett sant nöje att sammarbeta med er! Hör av er om ni behöver någon hjälp framöver.
  • Helena O sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla

2018-09-11

3:a
    72m²
    Kanonbra jobbat! Försäljningen gick väldigt smidigt med dig Johan Läs mer
    2018-09-12 Johan M svarar Helena O
    Tack så mycket för det fina samarbetet Helena. Hör av er om ni behöver någon hjälp!

Senaste försäljningarna

Luftens väg