Åsa Ericsson

Åsa Ericsson

Åsa Ericsson är mäklare på SkandiaMäklarna Vasastan

Åsa Ericsson har varit registrerad mäklare sedan 1988-10. Åsa Ericsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-09 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.7. Åsa Ericsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vi har varit verksamma i Vasastan sedan 1992 och har flyttat till nya lokaler invid Odenplan.

Vår ambition är att vara den ledande kvalitetsmäklaren. Vi arbetar hårt för att Du ska känna full trygghet genom hela Din bostadsaffär och att vi genom vår lokalkännedom, kompetens och erfarenhet ska ge Dig en mäklartjänst med god kvalité.

Fråga oss gärna om vår säljargaranti och unika arbetsmetod. Vi har samarbetspartners, som noga är utvalda, inom bank/finans, försäkring, städ, flytt m.m.

Vill Du veta mer om hur vi arbetar kommer vi gärna hem till Dig för en diskussion kring Ditt boende även om Du inte ska sälja just nu.

33 omdömen om Åsa Ericsson

Sedan starten hos Reco 2013
Ann S
Skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan

Mäklare: Åsa Ericsson Jag har både köpt & sålt min älskade tvåa i Vasastan med hjälp av Åsa Ericsson. Två lyckade affärer! Vid båda tillfällena har jag upplevt ett stort engagemang, kompetens och professionalism från Åsa. Jag uppskattar särskilt mycket hennes ärlighet, saklighet & ödmjukhet. Med sina 28 år i branschen och en entusiastisk personlighet får man som både köpare och säljare en trygg, strategisk och kommunikativ mäklare vid sin sida. Jag kan varmt rekommendera Åsa för en smidig och lyckad affär! / Ann

Filip D
Skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan

Jag har både köpt och sålt av Åsa Ericsson, så jag vet hur hon behandlar både säljare och köpare. Vad avser försäljningen har denna skötts på ett utomordentligt professionellt, engagerat och trevligt sätt. Åsa är alltid tillgänglig och arbetar otroligt hårt för att möta ens önskemål, att objektet presenteras rätt samt att nå ett lyckat resultat! Med hennes erfarenhet och goda kännedom om marknaden guidar hon till bästa strategi. Resultatet var helt fantastiskt, och jag vet samtidigt genom att ha varit köpare att hon...

Mats H
Skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan

Åsa är väldigt proffsig! Hon är kan marknaden i stockholms innerstad. Hon är trevlig som mäklare både mot säljare och köpare. Jämfört med andra mäklare tyckte vi att hon ansträngde sig mer än vad vi tycker andra har gjort och vi är väldigt nöjda med hennes agerande från första kontakt till kontraktskrivning. Åsa jobbar även med en väldigt duktig stylingfirma!

Erik K
Skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan

Jag har flyttat ett par gånger inom Stockholm nu, och har enbart positiva saker att säga om Åsa. Supertrevlig mot oss som säljare, men det visade sig också att hon var omtyckt av köparna. Kontinuerligt under processen kom hon med bra tips om styling, vad vi skulle tänka på och hur vi borde agera för att det skulle bli så bra som möjligt. Även väldigt tillmötesgående vad gäller extra visningar. Väldigt enkla 5 +, och en stark rekommendation!

Alexandra K

Vi köpte vår bostad via Skandiamäklarna och Åsa Ericsson. Jag upplevde Åsa som mycket noggrann, ärlig och seriös. Hon var även bra på att återkomma med svar på frågor som man hade. Vid kontraktsskrivningen gick vi noga igenom vad som skulle ingå i köpet av bostaden, vilket kändes tryggt, speciellt eftersom det råder mkt oklarheter på det området rent juridiskt . Tillträdet sköttes av en av åsas kollegor , och även här gick mäklaren igenom allt mycket noggrant.

Birgitta V
Skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan

proffsig, informerad och informerande samt trevlig

Magdalena S

Proffesionell och kompetent mäklare som såg till att vi fick mer för vår lägenhet än vi räknat med. Supernöjd!

Isabell G
Skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan

Vi tycker att Åsa är mycket kompetent, trevlig och engagerad. Hon guidade oss genom säljprocessen och kom med bra rekommendationer och kämpade för att vi skulle få bästa möjliga resultat av vår försäljning. Vi kan verkligen rekommendera Åsa.

Therese W
Skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan

Åsa är en väldigt engagerad mäklare som gör sitt yttersta för att få alla parter i processen nöjda.

Wenyan Z
Skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan

smidig, hög professionell xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx