en del av SkandiaMäklarna Vasastan

Norrtullsgatan 3, 113 29 Stockholm — Visa karta

4.7 / 5 i betyg — 31 rekommendationer
Vi har varit verksamma i Vasastan sedan 1992 och har flyttat till nya lokaler invid Odenplan.

Vår ambition är att vara den ledande kvalitetsmäklaren. Vi arbetar hårt för att Du ska känna full trygghet genom hela Din bostadsaffär och att vi genom vår lokalkännedom, kompetens och erfarenhet ska ge Dig en mäklartjänst med god kvalité.

Fråga oss gärna om vår säljargaranti och unika arbetsmetod. Vi har samarbetspartners, som noga är utvalda, inom bank/finans, försäkring, städ, flytt m.m.

Vill Du veta mer om hur vi arbetar kommer vi gärna hem till Dig för en diskussion kring Ditt boende även om Du inte ska sälja just nu.

Läs vad 31 användare tycker om Åsa Ericsson

• Mats H
    Mats H skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Åsa är väldigt proffsig! Hon är kan marknaden i stockholms innerstad. Hon är trevlig som mäklare både mot säljare och köpare. Jämfört med andra mäklare tyckte vi att hon ansträngde sig mer än vad vi tycker andra har gjort och vi är väldigt nöjda med hennes agerande från första kontakt till kontraktskrivning. Åsa jobbar även med en väldigt duktig stylingfirma!
  • Erik K
    Erik K skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag har flyttat ett par gånger inom Stockholm nu, och har enbart positiva saker att säga om Åsa.

Supertrevlig mot oss som säljare, men det visade sig också att hon var omtyckt av köparna.
    Kontinuerligt under processen kom hon med bra tips om styling, vad vi skulle tänka på och hur vi borde agera för att det skulle bli så bra som möjligt. Även väldigt tillmötesgående vad gäller extra visningar.

Väldigt enkla 5 +, och en stark rekommendation!
  • Johan R
    Johan R skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi köpte vår bostad via Skandiamäklarna och Åsa Ericsson. Jag upplevde Åsa som mycket noggrann, ärlig och seriös. Hon var även bra på att återkomma med svar på frågor som man hade. Vid kontraktsskrivningen gick vi noga igenom vad som skulle ingå i köpet av bostaden, vilket kändes tryggt, speciellt eftersom det råder mkt oklarheter på det området rent juridiskt . Tillträdet sköttes av en av åsas kollegor , och även här gick mäklaren igenom allt mycket noggrant.
  • Birgitta V
    Birgitta V skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    proffsig, informerad och informerande samt trevlig
  • Magdalena S
    Magdalena S skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Proffesionell och kompetent mäklare som såg till att vi fick mer för vår lägenhet än vi räknat med. Supernöjd!
  • Isabell G
    Isabell G skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi tycker att Åsa är mycket kompetent, trevlig och engagerad. Hon guidade oss genom säljprocessen och kom med bra rekommendationer och kämpade för att vi skulle få bästa möjliga resultat av vår försäljning. Vi kan verkligen rekommendera Åsa.
  • Therese W
    Therese W skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Åsa är en väldigt engagerad mäklare som gör sitt yttersta för att få alla parter i processen nöjda.
  • Wenyan Z
    Wenyan Z skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    smidig, hög professionell
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • Göran S
    Göran S skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Levererade på alla plan över förväntan.
    Smart, snabb, lyhörd, kundorienterad, kunnig -> alltid tillgänglig.
    Duktig på att hantera köparintresse och leverera budskap enligt överenskommelse.
  • Olov B
    Olov B skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jättebra mäklare ! Påläst, kan sitt område. Engagerad hela vägen och tänker verkligen på allt ! Bra återkoppling efter visning och under budgivning. Anlitar henne gärna igen
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Seriös, går att lita på, noggrann, trevlig. Den bästa mäklaren vi haft och det har varit ett tiotal.
  • Niklas K
    Niklas K skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Har enbart varma ord att beskriva Åsa med efter vår försäljning! Hon ingav en trygghet med sin stora erfarenhet under hela säljprocessen och vi rekommenderar henne stark. Hon gav oss även fint stöd när vi köpte vår lägenhet.
  • Mats
    Mats skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Det började bra med en telefonkontakt där Åsa bad mig ringa henne senare då hon var upptagen i möte. Jag ringer henne något senare och kommer till mobilsvar där jag lämnar meddelande samt att jag försöker att nå henne via sms. Ingen respons, ingen återkoppling överhuvudtaget. Om man inte vill eller kan ta ett objekt så är en återkoppling det minsta jag förväntar mig. Som tur är så råder det ingen brist på mäklare. Lägenheten såldes utan problem med hjälp av annan mäklarfirma.
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Åsa guidade oss genom en väldigt komplex försäljningsprocess till ett resultat där jag både känner mig nöjd, informerad och sedd. Jag skulle rekommendera henne vilken dag som helst!
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Professionellt bemötande, kunnig, hjälpsam och realistisk. God kännedom om bostadsmarknaden i allmänhet och i Vasastan i synnerhet. Kan varmt rekommendera Åsa!
  • Per-olof N
    Per-olof N skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Kunnig, lyhörd, effektiv. Alldeles utmärkt.
  • Anna F
    Anna F skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket nöjd. Åsa gör ett strålande jobb, hon är professionell, hjälpsam och trevlig.
  • Annika W
    Annika W skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Erfaren och kunnig mäklare som ger ett stort förtroende. Dessutom mycket trevlig och tillmötesgående. Ifall jag i framtiden skall sälja eller köpa tar jag gärna hjälp av Åsa igen.
  • Peter E
    Peter E skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Bra agerande och står såväl på säljare som köpares sida. Inga problem. Dock har vi inte haft slutmöte än...
  • Björn H
    Björn H skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Absolut toppklass. Med full energi, ambition och professionalism är Åsa en mäklare som jag varmt rekommenderar.
  • Elisabeth W
    Elisabeth W skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Tack för möjligheten att få ge ett omdöme om Åsa. En varm och klok person som lyckades hjälpa och lotsa mig fram till försäljning av min bostad. Jag hade bott närmare 30 år där och behövde verkligen stöd. Jag kände att hon var säker i sina bedömningar, både positiva och lite mer avvaktande. Alltid återkoppling på telefon eller mail, alltid lugn och vänlig. Jag kände att hon var erfaren, det gjorde mug trygg. Hon var värd varenda krona! Tack
  • Birgitta N
    Birgitta N skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag träffade Åsa på en visning och gillade henne direkt. När det sedan blev aktuellt att sälja tog jag kontakt med fyra olika mäklare som kom hem och värderade hår lägenhet. Jag gillade fortfarande henne bäst. Hon är glad, rolig, bra på att "lyssna av" och lätt att ha att göra med. 👍💕
  • Jesper E
    Jesper E skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Från första mötet till avslut var Åsa väldigt proffsig, kunnig och driven. Hon gav många bra tips som med största sannolikhet gjorde att lägenheten fick den prislappen vi drömde om. I tillägg hjälpte hon till med en mängd praktiska detaljer kring städning, styling-tips med mera. Vill absolut rekommendera Åsa som mäklare när ni vill sälja er bostad.
  • Klas-göran A
    Klas-göran A skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    En ytterst engagerad och mycket socialt kompetent person. Hon använde hela sitt mäklarkrut och var vid sidan av detta också mycket trevlig och rolig att ha att göra med. Vi ger henne högsta betyg:-)
  • Amir A
    Amir A skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket bra mäklare!
    Var hjälpsam från första stund och var väldigt engagerad i försäljningen hela vägen.
  • Dennis A
    Dennis A skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vid försäljningen av bostad visade Åsa iniativkraft, effektivitet, kompetens och framåtanda.Hon var väl förberedd inför första mötet.
  • Linda P
    Linda P skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi var oerhört nöjda med Åsa Ericsson på Skandiamäklarna. Proffsig, trevlig och mycket noggrann. Man märkte att hon hade lång erfarenhet. Har anlitat olika mäklarfirmor vid tidigare försäljningar, men Åsa är den vi varit nöjdast med. Kan utan tvekan rekommendera henne och Skandiamäklarna!
  • Monica V
    Monica V skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    JAg tog kontakt med Skandimäklarna när jag ville sälja min lägenhet. Fick ett väldigt possitivt första möte och hela resan har varit kanon. Åsa är en mycket duktig mäklare med kunskaper och erfarenheter som gör att du känner dig trygg i hela processen.
    2014-01-29 Åsa E svarar Monica V
    Hej Monica! Kul att höra att du är nöjd. Hör gärna av dig om du eller dina barn behöver hjälp med någon bostadsfråga framöver. Ha det så bra så länge.Mvh Åsa
  • Per J
    Per J skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi fick ett jättebra bemötande av Skandiamäklarna. Vänligt men samtidigt professionellt. Servicen var bra, ungefär som man vill ha och som man kan förvänta sig.
  • Viktoria E
    Viktoria E skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Åsa är trevlig, proffsig och ger ett seriöst intryck!
    Åsa ser till att både köpare och säljare är nöjda efter avslutad affär.

Bra och lättsam stämning men ändå seriöst.
    Ordning och reda! Åsa är duktig i förhandlingar!
  • Lars M
    Lars M skrev om Åsa Ericsson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Professionellt och vänligt.
    Klart över förväntan.
    Utmärkt.
    Arvodet var klart värt det arbete som lades ned av mäklaren.
    Fantastiskt bra
Håkan Lindén