en del av SkandiaMäklarna Vasastan

Norrtullsgatan 3, 113 29 Stockholm — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 14 rekommendationer
Joakim har varit verksam mäklare i Vasastan/Östermalm sedan 2012 och har redan från starten presterat många rekordförsäljningar som bl.a uppmärksammats i media. Vägen till en lyckad försäljning går genom att ha ett öga för detaljer, vara noggrann, affärsmässig och att inte ge utrymme för slarv, samt att lyssna noga på alla inblandade personer så affären känns trygg genom hela processen. Då når man rekordpriser och får långa givande kundrelationer!

Tveka inte att trycka på knappen “Fri värdering” om du vill att Joakim ska komma förbi för en kostnadsfri värdering och rådgivning.

Läs vad 14 användare tycker om Joakim Andersson

• Karin R
    Karin R skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Generellt bra, men dålig detaljer av lägenhetsbeskrivning i prospektet.
    2017-02-16 Joakim A svarar Karin R
    Hej Karin!
    Tack för input, det tar jag med mig.
    Bra att vi fick ändrat i texten under tiden bostaden låg ute och att vi lyckades slå rekord i föreningen.
    Hoppas ni kommer trivas fantastiskt bra med villalivet nu :)
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi har det bästa intrycket av Joakim som mäklare. Proffsig, snabb i återkoppling - vi kände oss trygga från första stund. Resultat helt över förväntan.
    2017-02-16 Joakim A svarar Åsa J
    Hej Åsa,
    Tack för femman! Vetskapen att ni kände er trygga genom processen känns riktigt bra!
  • Simon H
    Simon H skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim levde fullt upp till min förväntan. Jag fick direkt känslan av att Joakim var kunnig på sin marknad och märkte pulsen. Därmed hade jag också fulkomlig förtroende för honom, något som blev ytterligare underbyggt av hans snabba respons i alla frågor. Jag gillade även att han hade ett bra öga för fina foto
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag har både köpt och sålt bostad med Joakim som mäklare. Joakim har från värdering till försäljning av bostad alltid bemött mig och mina föräldrar på bästa sätt. Han tog hänsyn till våra önskemål och har under hela försäljningsprocessen underrättat oss om information som angått oss. Kunde inte varit mer nöjd med valet av mäklare.
  • Emilie M
    Emilie M skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Detta är andra gången jag valt Joakim för försäljning utav lägenhet. Det finns en anledning till varför han är återkommande i mitt val av mäklare. Joakim är med dig från början till slut och får dig under hela resan att känna dig trygg. Han är ett rutinerat proffs ut i fingerspetsarna, ödmjuk och lyhörd. Han är mäklaren som gör det där lilla extra. Det kommer garanterat bli fler försäljningar och Joakim kommer vara mitt självklara val även framöver.
  • Max L
    Max L skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Riktigt bra mäklare - helt enkelt supernöjda!
  • Greta D
    Greta D skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Med en oerhörd servicemedvetenhet och positiv inställning har Joakim hjälpt oss med försäljningen av vår lägenhet. Vi valde att ge uppdraget att sälja vår lägenhet till Joakim då vår granne (efter mycket god försäljning av sin egen lägenhet) rekommenderat honom. Joakim tillsammans med anlitad fotograf hjälpte till att färdigställa vår lägenhet inför fotografering, med allt ifrån att bära möbler till att stylea, och har under hela processen hållt oss informerade och uppdaterade, och har med full transparens tagit oss igenom vår försäljning. Stort tack Joakim för fint resultat, vi ser fram emot att flytta snart igen!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Social och påläst mäklare som ser till både säljarens och köparens bästa. Har en bra framåtanda och målmedvetenhet blandat med en god portion ödmjukhet. Resultat ger toppbetyg!
  • Jacqueline S
    Jacqueline S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    han är duktig, glad och kan sitt jobb. Han är anträffbar och svarar när man ringer.
    han rättar när man gör fel och upprepa saker för att försäkra att man har förstått rätt.
    han är också mycket snygg kille.
  • Christian S
    Christian S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim har på ett mycket trevligt och professionellt sätt hjälpt mig med min lägenhetsförsäljning. Det märks att han inte slarvar och har ett öga för detaljer. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Joakim som mäklare!
  • Evelina K
    Evelina K skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Sammantaget är vi mycket nöjda med Joakim Andersson, som blev den mäklare som valde att sälja vår lägenhet via Skandia Mäklarna. Har har gjort ett super bra och professionellt jobb rakt igenom hela affären. Kan bara varmt rekommenderar honom till andra som går i sälja-tankar!
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket proffsigt och säkert intryck.
    Mäklaren (Joakim) motsvarade alla förväntningar och lite till.
  • Juha A
    Juha A skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim har hjälpt oss på absolut bästa sätt med vår lägenhetsförsäljning i Vasastan.

Han var med och kom med bra input och tips inför fotografering och även medverkade vid fotograferingen för att få så bra bilder som möjligt.
    Hela affären sköttes mycket professionellt och Joakim höll oss löpande informerade om vad som hände, vilket uppskattades mycket!
    Som grädde på moset blev slutpriset mycket högre än vad vi hade kunnat hoppas på och föreningsrekordet flög all världens väg.

Jag kan starkt rekommendera Joakim som mäklare!
  • Sara Å
    Sara Å skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket bra och professionellt bemötande, engagerad i försäljning och arbetet inför fösäljning och fotografering. Mer än nöjd med slutpriset.
Håkan Lindén
Åsa Ericsson