47 rekommendationer

Joakim Andersson
en del av SkandiaMäklarna Vasastan

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är väldigt noggrann med presentationen av bostaden. Jag ser till att vara fullt påläst och har en gedigen erfarenhet av bostadsaffärer. Dessutom har jag en ärlig och ödmjuk inställning och återkopplar löpande till alla. Detta ger trygga affärer, höga slutpriser och återkommande nöjda kunder.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett gammalt men fint renoverat, vitt hus med spröjsade fönster, två våningar och vackra detaljer. Det får gärna ligga intill en större sjö eller vid havet, med naturen som närmsta granne.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag är ursprungligen från Skövde och har bott i Malmö, Karlstad och Uppsala innan jag kom till Stockholm.
Norrtullsgatan 3
113 29 Stockholm — Visa karta

Vad tror Joakim att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 47 kunder tycker om Joakim Andersson

• Amanda N
    Amanda N skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Köpt en fin 2:a på 57 kvm och balkong i centrala Stockholm. Mäklaren hade ett vänligt och glatt bemötande även i samtal/sms. Svarade snabbt på sms/samtal även sent under kvällen och gav intrycket att han jobbade på att lösa affären bra för båda parter. Mäklaren levde upp till våra förväntningar och vi är väldigt nöjda med mäklaren och köpet! Läs mer
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Väldigt kunnig och duktig! Gav bra tips och råd på visning och processen därefter. Läs mer
  • Julia R
    Julia R skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Köpt bostad i Vasastan förmedlad av Joakim. Han är precis så som man vill att en mäklare ska vara, påläst och kunnig, supertrevlig och hjälpsam. På ett genuint sätt. Han har varit otroligt proffsig under hela processen. Går ni i försäljningstankar skulle jag varmt rekommendera er att anlita Joakim! Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Simon P
    Simon P skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket professionell och duktig. Levererat enligt önskemål på alla sätt. Läs mer
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi testade olika mäklare men valde Joakim efter rekommendation!
    I en tuff bostadsmarknad var han utan tvekan den som drog in flest leads och fick igång en bra budgivning. Jag skulle rekommendera Joakim för alla som letar efter en grym mäklare i Sthlm! Tack :) Läs mer
  • Filip A
    Filip A skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag anlitade Joakim för att sälja en tvåa i Vasastan, han visade ett stort engagemang redan från första kontakten och gav rådgivning kring renovering, även innan avtalet var skrivet och det stod klart att han skulle få sköta försäljningen, samt förmedlade kontakt till en stylingfirma.

Joakim skapade en mycket attraktiv och tilltalande annons vilket ledde till ett att stort antal sällskap kom på visningarna som resulterade i en aktiv budgivning som slutade på en hög nivå. Ett par bekanta som var på visningarna rapporterade att Joakim gav ett intryck som var mycket sympatiskt, kunnigt och förtroendeingivande.

Jag rekommenderar starkt att anlita Joakim för alla som vill sälja med hjälp av en pålitlig mäklare som alltid är väl förberedd, har en tydlig kommunikation med alla parter och når högsta möjliga bud. Läs mer
  • Karin T
    Karin T skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag är jättenöjd med Joakim som skötte försäljningen av min lägenhet jättebra, speciellt med tanke på hue bostadsmarknaden i Stockholm har utvecklats de senaste månaderna! Läs mer
  • Jennifer K
    Jennifer K skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim på skandiamäklarna är otroligt professionell och duktig på sitt arbete. Vi träffade många olika mäklare innan vi valde att sälja och Jocke var den absolut bästa jag träffat.

Hans bemötande var fantastiskt, och vi är nöjda, väldigt över förväntan.
    Vi kommer aldrig använda oss av någon annan än honom för framtida försäljningar.

Joakim är fantastisk duktig på sitt jobb. Läs mer
  • Oskar P
    Oskar P skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Bästa mäklare jag träffat, både köpt och sålt med honom Läs mer
  • Jeanette J
    Jeanette J skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Min erfarenhet som kund, av Joakim Andersson är följande: Jag tycker att Joakim Andersson är en mycket professionell, kunnig, påläst, välinformerad och kompetent mäklare.
    Joakim Andersson är dessutom väldigt trevlig, cool, väldigt lugn och sympatisk. För mig den bästa tänkbara mäklaren. Jag ger betyget 5+ (där fem är högsta betyg alltså)
    vänliga hälsningar
    Jeanette Jansson Gellerfelt Läs mer
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim kämpade hårt för att nå resultat, precis som vi hoppades och efterfrågade! Att han därtill hade utmärkt fotograf och kanaler för marknadsföring gör att vi varmt rekommenderar honom till andra. Läs mer
  • Julia G
    Julia G skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag är mycket nöjd med Joakim och kan varmt rekommendera honom! Han är trevlig, ärlig, otroligt professionell och förtroendeingivande och har ett öga för detaljer. Han var alltid snabb på att återkoppla och det var lätt att komma i kontakt med honom. Jag fick även många bra tips av honom och det blev en superlyckad affär! Läs mer
  • Ulrika T
    Ulrika T skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jättenöjd, trevlig och ärlig i hela processen upplevde inte att han bara såg pengar utan faktiskt tänkte på säljaren och köparen. Läs mer
  • Josefin E
    Josefin E skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim är extremt professionell och kundorienterad och jag kände mig under hela processen väldigt trygg. Han besitter gedigen erfarenhet och kunskap om branschen vilket bygger på förtroendet till honom som mäklare. Förutom detta var det alltid väldigt enkelt att komma i kontakt med Joakim i olika typer av frågor vilket såklart är väldigt uppskattat. Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Väldigt serviceinriktad från första kontakten, det är skönt när mäklaren har koll på allt och van att sälja i området. Det blev en väldigt lyckad affär för oss så vi är väldigt nöjda med Joakim! Läs mer
  • Robert J
    Robert J skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim är en väldigt professionell mäklare med god marknadskännedom och en hög grad av service. Han är helt klart en av de absolut bästa mäklarna jag träffat. Läs mer
  • Katarina  K
    Katarina K skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Oj, Joakim är verkligen otroligt duktig. Han är noggrann, målmedveten, trevlig, social och enormt serviceminded, bra mot både köpare och säljare! Rekommenderas å det varmaste!!! Läs mer
  • Razvan M
    Razvan M skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket bra mäklare, han levererar höga priser och är mycket kunnig. Kunderna gillar honom. Läs mer
  • Erik N
    Erik N skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Hade Joakim som mäklare när jag köpte lägenhet. Han var trevlig, kompetent och "service minded". Läs mer
  • Gabriella O
    Gabriella O skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Överlag en bra mäklare som går att lita på. Lättillgänglig, trevlig, lugn och lyhörd.

Anledningen till att det inte blir en femma är för att han precis som de flesta andra, har lite att förbättra och jobba på men det kommer med erfarenheten. Läs mer
  • Veronika K
    Veronika K skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Helt klart en toppenmäklare. Mycket god kundkontakt hela vägen från start till kontraktsskrivning. Kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
  • Hans S
    Hans S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim har hjälp oss med flera bostadsaffärer genom åren och han överträffar förväntningarna gång på gång. Oerhört professionell och tydlig vilket skapar en trygghet för såväl säljare som köpare. Läs mer
  • Oscar F
    Oscar F skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Som kund kände jag mig mycket säker på att Joakim skulle sköta försäljningen på ett bra sätt. Vi fick bra och relevanta tips inför försäljningen, uppföljningen efter visningarna uppskattades och budgivningen sköttes mycket proffsigt, något som köparna även kommenterade. Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Kunde inte ha varit nöjdare 👍👍 Läs mer
  • Johan Ö
    Johan Ö skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Grymt kompetent mäklare. Seriös och noggrann, snabb och trevlig. Läs mer
  • Jakob F
    Jakob F skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Seriös, social, snabb, superproffsig Läs mer
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    En mycket kompetent, lugn och gtrugg person som gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
  • Nicklas  H
    Nicklas H skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim är en fruktansvärt bra mäklare som lyckats fullända samtliga krav och önskemål. Från dag ett så har både bemötandet och services varit utomordentligt bra. Jag kommer vid framtida försäljningar alltid vända mig till Joakim som ett starkt förstaval, och vidare ge rekommendationer till nära och kära som ska sälja sina lägenheter. / Nicklas Hansson Läs mer
  • Catharina B
    Catharina B skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    En korrekt och påläst mäklare som inte stressar.
    Det tycker vi är mycket bra och trevligt. Läs mer
  • Hampus E
    Hampus E skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Bra och enkel att jobba med, snabb på att svara på frågor med bra råd under processen.

Det bästa var att jag fick mer än vad jag förväntade mig vid försäljningen vilket helt klart väger tyngst. Läs mer
  • Christian E
    Christian E skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Toppenmäklare som jobbar mot högt uppsatta mål. Är tillgänglig under hela processen och kommer med värdefulla tips och råd. Läs mer
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi är mycket nöjda med Joakim som vår mäklare då han var professionell, delaktig och tillgänglig genom hela processen. Joakim känns pålitlig, snabbtänkt och intresserad. Vi fick dessutom många goda råd i svåra beslut vilket uppskattades. Med andra ord är han en mäklaren som vi gärna rekommenderar! Läs mer
  • Karin R
    Karin R skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Generellt bra, men dålig detaljer av lägenhetsbeskrivning i prospektet. Läs mer
    2017-02-16 Joakim A svarar Karin R
    Hej Karin!
    Tack för input, det tar jag med mig.
    Bra att vi fick ändrat i texten under tiden bostaden låg ute och att vi lyckades slå rekord i föreningen.
    Hoppas ni kommer trivas fantastiskt bra med villalivet nu :)
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi har det bästa intrycket av Joakim som mäklare. Proffsig, snabb i återkoppling - vi kände oss trygga från första stund. Resultat helt över förväntan. Läs mer
    2017-02-16 Joakim A svarar Åsa J
    Hej Åsa,
    Tack för femman! Vetskapen att ni kände er trygga genom processen känns riktigt bra!
  • Simon H
    Simon H skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim levde fullt upp till min förväntan. Jag fick direkt känslan av att Joakim var kunnig på sin marknad och märkte pulsen. Därmed hade jag också fulkomlig förtroende för honom, något som blev ytterligare underbyggt av hans snabba respons i alla frågor. Jag gillade även att han hade ett bra öga för fina foto Läs mer
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag har både köpt och sålt bostad med Joakim som mäklare. Joakim har från värdering till försäljning av bostad alltid bemött mig och mina föräldrar på bästa sätt. Han tog hänsyn till våra önskemål och har under hela försäljningsprocessen underrättat oss om information som angått oss. Kunde inte varit mer nöjd med valet av mäklare. Läs mer
  • Emilie M
    Emilie M skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Detta är andra gången jag valt Joakim för försäljning utav lägenhet. Det finns en anledning till varför han är återkommande i mitt val av mäklare. Joakim är med dig från början till slut och får dig under hela resan att känna dig trygg. Han är ett rutinerat proffs ut i fingerspetsarna, ödmjuk och lyhörd. Han är mäklaren som gör det där lilla extra. Det kommer garanterat bli fler försäljningar och Joakim kommer vara mitt självklara val även framöver. Läs mer
  • Max L
    Max L skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Riktigt bra mäklare - helt enkelt supernöjda! Läs mer
  • Greta D
    Greta D skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Med en oerhörd servicemedvetenhet och positiv inställning har Joakim hjälpt oss med försäljningen av vår lägenhet. Vi valde att ge uppdraget att sälja vår lägenhet till Joakim då vår granne (efter mycket god försäljning av sin egen lägenhet) rekommenderat honom. Joakim tillsammans med anlitad fotograf hjälpte till att färdigställa vår lägenhet inför fotografering, med allt ifrån att bära möbler till att stylea, och har under hela processen hållt oss informerade och uppdaterade, och har med full transparens tagit oss igenom vår försäljning. Stort tack Joakim för fint resultat, vi ser fram emot att flytta snart igen! Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Social och påläst mäklare som ser till både säljarens och köparens bästa. Har en bra framåtanda och målmedvetenhet blandat med en god portion ödmjukhet. Resultat ger toppbetyg! Läs mer
  • Jacqueline S
    Jacqueline S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    han är duktig, glad och kan sitt jobb. Han är anträffbar och svarar när man ringer.
    han rättar när man gör fel och upprepa saker för att försäkra att man har förstått rätt.
    han är också mycket snygg kille. Läs mer
  • Christian S
    Christian S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim har på ett mycket trevligt och professionellt sätt hjälpt mig med min lägenhetsförsäljning. Det märks att han inte slarvar och har ett öga för detaljer. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Joakim som mäklare! Läs mer
  • Evelina K
    Evelina K skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Sammantaget är vi mycket nöjda med Joakim Andersson, som blev den mäklare som valde att sälja vår lägenhet via Skandia Mäklarna. Har har gjort ett super bra och professionellt jobb rakt igenom hela affären. Kan bara varmt rekommenderar honom till andra som går i sälja-tankar! Läs mer
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket proffsigt och säkert intryck.
    Mäklaren (Joakim) motsvarade alla förväntningar och lite till. Läs mer
  • Juha A
    Juha A skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim har hjälpt oss på absolut bästa sätt med vår lägenhetsförsäljning i Vasastan.

Han var med och kom med bra input och tips inför fotografering och även medverkade vid fotograferingen för att få så bra bilder som möjligt.
    Hela affären sköttes mycket professionellt och Joakim höll oss löpande informerade om vad som hände, vilket uppskattades mycket!
    Som grädde på moset blev slutpriset mycket högre än vad vi hade kunnat hoppas på och föreningsrekordet flög all världens väg.

Jag kan starkt rekommendera Joakim som mäklare! Läs mer
  • Sara Å
    Sara Å skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket bra och professionellt bemötande, engagerad i försäljning och arbetet inför fösäljning och fotografering. Mer än nöjd med slutpriset. Läs mer
Joakim Andersson
Håkan Lindén