33 rekommendationer

Joakim Andersson
en del av SkandiaMäklarna Vasastan

Joakim har varit verksam mäklare i Vasastan/Östermalm sedan 2012 och har redan från starten presterat många rekordförsäljningar som bl.a uppmärksammats i media. Vägen till en lyckad försäljning går genom att ha ett öga för detaljer, vara noggrann, affärsmässig och att inte ge utrymme för slarv, samt att lyssna noga på alla inblandade personer så affären känns trygg genom hela processen. Då når man rekordpriser och får långa givande kundrelationer! Tveka inte att trycka på knappen “Fri värdering” om du vill att Joakim ska komma förbi för en kostnadsfri värdering och rådgivning.
Norrtullsgatan 3
113 29 Stockholm — Visa karta

Vad tror Joakim att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 33 kunder tycker om Joakim Andersson

• Josefin E
    Josefin E skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim är extremt professionell och kundorienterad och jag kände mig under hela processen väldigt trygg. Han besitter gedigen erfarenhet och kunskap om branschen vilket bygger på förtroendet till honom som mäklare. Förutom detta var det alltid väldigt enkelt att komma i kontakt med Joakim i olika typer av frågor vilket såklart är väldigt uppskattat.
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Väldigt serviceinriktad från första kontakten, det är skönt när mäklaren har koll på allt och van att sälja i området. Det blev en väldigt lyckad affär för oss så vi är väldigt nöjda med Joakim!
  • Robert J
    Robert J skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim är en väldigt professionell mäklare med god marknadskännedom och en hög grad av service. Han är helt klart en av de absolut bästa mäklarna jag träffat.
  • Katarina  K
    Katarina K skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Oj, Joakim är verkligen otroligt duktig. Han är noggrann, målmedveten, trevlig, social och enormt serviceminded, bra mot både köpare och säljare! Rekommenderas å det varmaste!!!
  • Razvan M
    Razvan M skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket bra mäklare, han levererar höga priser och är mycket kunnig. Kunderna gillar honom.
  • Erik N
    Erik N skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Hade Joakim som mäklare när jag köpte lägenhet. Han var trevlig, kompetent och "service minded".
  • Gabriella O
    Gabriella O skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Överlag en bra mäklare som går att lita på. Lättillgänglig, trevlig, lugn och lyhörd.

Anledningen till att det inte blir en femma är för att han precis som de flesta andra, har lite att förbättra och jobba på men det kommer med erfarenheten.
  • Veronika K
    Veronika K skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Helt klart en toppenmäklare. Mycket god kundkontakt hela vägen från start till kontraktsskrivning. Kan verkligen rekommendera honom!
  • Hans S
    Hans S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim har hjälp oss med flera bostadsaffärer genom åren och han överträffar förväntningarna gång på gång. Oerhört professionell och tydlig vilket skapar en trygghet för såväl säljare som köpare.
  • Oscar F
    Oscar F skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Som kund kände jag mig mycket säker på att Joakim skulle sköta försäljningen på ett bra sätt. Vi fick bra och relevanta tips inför försäljningen, uppföljningen efter visningarna uppskattades och budgivningen sköttes mycket proffsigt, något som köparna även kommenterade.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Kunde inte ha varit nöjdare 👍👍
  • Johan Ö
    Johan Ö skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Grymt kompetent mäklare. Seriös och noggrann, snabb och trevlig.
  • Jakob F
    Jakob F skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Seriös, social, snabb, superproffsig
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    En mycket kompetent, lugn och gtrugg person som gjorde ett mycket bra jobb.
  • Nicklas  H
    Nicklas H skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim är en fruktansvärt bra mäklare som lyckats fullända samtliga krav och önskemål. Från dag ett så har både bemötandet och services varit utomordentligt bra. Jag kommer vid framtida försäljningar alltid vända mig till Joakim som ett starkt förstaval, och vidare ge rekommendationer till nära och kära som ska sälja sina lägenheter. / Nicklas Hansson
  • Catharina B
    Catharina B skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    En korrekt och påläst mäklare som inte stressar.
    Det tycker vi är mycket bra och trevligt.
  • Hampus E
    Hampus E skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Bra och enkel att jobba med, snabb på att svara på frågor med bra råd under processen.

Det bästa var att jag fick mer än vad jag förväntade mig vid försäljningen vilket helt klart väger tyngst.
  • Christian E
    Christian E skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Toppenmäklare som jobbar mot högt uppsatta mål. Är tillgänglig under hela processen och kommer med värdefulla tips och råd.
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi är mycket nöjda med Joakim som vår mäklare då han var professionell, delaktig och tillgänglig genom hela processen. Joakim känns pålitlig, snabbtänkt och intresserad. Vi fick dessutom många goda råd i svåra beslut vilket uppskattades. Med andra ord är han en mäklaren som vi gärna rekommenderar!
  • Karin R
    Karin R skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Generellt bra, men dålig detaljer av lägenhetsbeskrivning i prospektet.
    2017-02-16 Joakim A svarar Karin R
    Hej Karin!
    Tack för input, det tar jag med mig.
    Bra att vi fick ändrat i texten under tiden bostaden låg ute och att vi lyckades slå rekord i föreningen.
    Hoppas ni kommer trivas fantastiskt bra med villalivet nu :)
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vi har det bästa intrycket av Joakim som mäklare. Proffsig, snabb i återkoppling - vi kände oss trygga från första stund. Resultat helt över förväntan.
    2017-02-16 Joakim A svarar Åsa J
    Hej Åsa,
    Tack för femman! Vetskapen att ni kände er trygga genom processen känns riktigt bra!
  • Simon H
    Simon H skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim levde fullt upp till min förväntan. Jag fick direkt känslan av att Joakim var kunnig på sin marknad och märkte pulsen. Därmed hade jag också fulkomlig förtroende för honom, något som blev ytterligare underbyggt av hans snabba respons i alla frågor. Jag gillade även att han hade ett bra öga för fina foto
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Jag har både köpt och sålt bostad med Joakim som mäklare. Joakim har från värdering till försäljning av bostad alltid bemött mig och mina föräldrar på bästa sätt. Han tog hänsyn till våra önskemål och har under hela försäljningsprocessen underrättat oss om information som angått oss. Kunde inte varit mer nöjd med valet av mäklare.
  • Emilie M
    Emilie M skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Detta är andra gången jag valt Joakim för försäljning utav lägenhet. Det finns en anledning till varför han är återkommande i mitt val av mäklare. Joakim är med dig från början till slut och får dig under hela resan att känna dig trygg. Han är ett rutinerat proffs ut i fingerspetsarna, ödmjuk och lyhörd. Han är mäklaren som gör det där lilla extra. Det kommer garanterat bli fler försäljningar och Joakim kommer vara mitt självklara val även framöver.
  • Max L
    Max L skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Riktigt bra mäklare - helt enkelt supernöjda!
  • Greta D
    Greta D skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Med en oerhörd servicemedvetenhet och positiv inställning har Joakim hjälpt oss med försäljningen av vår lägenhet. Vi valde att ge uppdraget att sälja vår lägenhet till Joakim då vår granne (efter mycket god försäljning av sin egen lägenhet) rekommenderat honom. Joakim tillsammans med anlitad fotograf hjälpte till att färdigställa vår lägenhet inför fotografering, med allt ifrån att bära möbler till att stylea, och har under hela processen hållt oss informerade och uppdaterade, och har med full transparens tagit oss igenom vår försäljning. Stort tack Joakim för fint resultat, vi ser fram emot att flytta snart igen!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Social och påläst mäklare som ser till både säljarens och köparens bästa. Har en bra framåtanda och målmedvetenhet blandat med en god portion ödmjukhet. Resultat ger toppbetyg!
  • Jacqueline S
    Jacqueline S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    han är duktig, glad och kan sitt jobb. Han är anträffbar och svarar när man ringer.
    han rättar när man gör fel och upprepa saker för att försäkra att man har förstått rätt.
    han är också mycket snygg kille.
  • Christian S
    Christian S skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim har på ett mycket trevligt och professionellt sätt hjälpt mig med min lägenhetsförsäljning. Det märks att han inte slarvar och har ett öga för detaljer. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Joakim som mäklare!
  • Evelina K
    Evelina K skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Sammantaget är vi mycket nöjda med Joakim Andersson, som blev den mäklare som valde att sälja vår lägenhet via Skandia Mäklarna. Har har gjort ett super bra och professionellt jobb rakt igenom hela affären. Kan bara varmt rekommenderar honom till andra som går i sälja-tankar!
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket proffsigt och säkert intryck.
    Mäklaren (Joakim) motsvarade alla förväntningar och lite till.
  • Juha A
    Juha A skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Joakim har hjälpt oss på absolut bästa sätt med vår lägenhetsförsäljning i Vasastan.

Han var med och kom med bra input och tips inför fotografering och även medverkade vid fotograferingen för att få så bra bilder som möjligt.
    Hela affären sköttes mycket professionellt och Joakim höll oss löpande informerade om vad som hände, vilket uppskattades mycket!
    Som grädde på moset blev slutpriset mycket högre än vad vi hade kunnat hoppas på och föreningsrekordet flög all världens väg.

Jag kan starkt rekommendera Joakim som mäklare!
  • Sara Å
    Sara Å skrev om Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Mycket bra och professionellt bemötande, engagerad i försäljning och arbetet inför fösäljning och fotografering. Mer än nöjd med slutpriset.
Håkan Lindén
Joakim Andersson