Joakim Andersson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2017-12 - 2018-11
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är väldigt noggrann med presentationen av bostaden. Jag ser till att vara fullt påläst och har en gedigen erfarenhet av bostadsaffärer. Dessutom har jag en ärlig och ödmjuk inställning och återkopplar löpande till alla. Detta ger trygga affärer, höga slutpriser och återkommande nöjda kunder.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett gammalt men fint renoverat, vitt hus med spröjsade fönster, två våningar och vackra detaljer. Det får gärna ligga intill en större sjö eller vid havet, med naturen som närmsta granne.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag är ursprungligen från Skövde och har bott i Malmö, Karlstad och Uppsala innan jag kom till Stockholm. Läs mer

Läs vad 71 kunder tycker om Joakim Andersson

• Jennie H köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vasastan
    Köpte en lägenhet i Vasastan i november 2018. Joakim var proffsig och väl påläst om fastigheten vid visningen. Under budgivningen var han drivande men utan att vara hetsig. Tillgänglig för att ställa frågor och bolla ideer och tankar med, vilket uppskattades. Läs mer
    Joakim A gillar detta
  • Ted B sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vasastan
    Lyhörd, kommunikativ och förtroendeingivande. Lyckades sälja vår lägenhet till en bra summa trots tuff marknad. Läs mer
    Joakim A gillar detta
  • Morris K sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vasastan - Norrmalm
    Vi har sålt en 2:a i vasastan/Norrmalm.
    Vi har haft jättebra kontakt med Joakim Andersson. Han har varit väldigt tillmötesgående och engagerad.
    Vi hade höga förväntningar och vi tyckte absolut att han levde upp till dem.

Vi är otroligt nöjda med Joakim, han är väldigt trevlig, professionell, och kunnig inom vasastan/norrmalm. Vi fick vår lägenhet såld till ett pris som vi är supernöjda med. Jag skulle rekommendera Joakim till alla jag känner som behöver sälja sin lgh. Läs mer
    Joakim A gillar detta
  • Tomas G köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vasastan - Norrmalm
    Joakim är professionell i sin yrkesroll, lugn och säker. Han är noggrann med detaljer och tydlig i sin kommunikation. Läs mer
    Joakim A gillar detta
  • Håkan C sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Sålt lägenhet
    Joakim var snabb, seriös, trevlig och kunnig. Genomförde uppdraget på ett mycket bra sätt. Läs mer
    Joakim A gillar detta
  • Gustaf Å sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vasastan - Norrmalm
    Sålt bostadsrätt på Norrmalm, Stockholm. Joakim har under hela säljprocessen varit mycket tydlig och löpande hållit mig informerad. Snabb och smidig kommunikation, Joakim har alltid återkopplat inom mindre än en timme. Joakim har helt klart levt upp till mina förväntningar och jag är överlag mycket nöjd med Joakims arbete. Läs mer
    Joakim A gillar detta
  • Maj-Britt G sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vasastan - Norrmalm
    Trevlig, engagerad mäklare och personlig i kontakten.
    Skött sitt åtagande på ett ypperligt sätt! Läs mer
    Joakim A gillar detta
  • Mika B köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vasastan - Norrmalm
    Vi var köpare av en lägenhet där Joakim var mäklare. Vi upplever att vi fått ett mycket positivt intryck av Joakim som var påläst och förtroendeingivande kring objektet i fråga. Läs mer
    Joakim A gillar detta
  • Ingemar G sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vasastan - Norrmalm
    Positiv och engagerad mäklare högsta betyg. Läs mer
    Joakim A gillar detta
  • Åse W sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Andersson en del av SkandiaMäklarna Vasastan
    Vasastan - Norrmalm
    Sålt 79kvm. Norrmalm. Jag har varit i kontakt med Joakim flera gånger eftersom han sålt flera fastigheter i ”mitt” hus. Joakim har varit punktlig till möten. Alltid svarat snabbt via telefon och sms. Fick mycket hjälp och bra tips ang. styling inför fotografering och visning. Mina förväntningar var väl att få lite mer betalt för lägenheten men det verkar vara en nedgång just nu. Fyra budgivare och många på visningarna. Läs mer

Senaste försäljningarna

4:a