Smajl Studio

Välkommen till Smajl Studio!

Vi har över 20 års erfarenhet inom fotografi vilket gör att vi är väldigt duktiga på att ta fram det bästa hos varje individ och vet hur vi får människor bekväma framför kameran.

Vi älskar att jobba med människor och har vårt fokus ligger på företagsfotografi. Är du privatperson går det dock bra att boka oss också. Behöver du en professionell porträttbild eller produktfoton till din hemsida? Oavsett vad du har för behov så ser vi till att fixa det. Kontakta oss enkelt direkt här med din förfrågan eller om du behöver råd kring din fotografering så återkopplar vi med idéer eller ett direkt prisförslag.

Läs vad 54 kunder tycker om Smajl Studio 2

2022-11-11 Verifierad kund
    Vi har alltid blivit bemötta vänligt av Smajl Studio och fått snabb leverans av bilderna. Dock har det varit lite svårt att få tag i fotografen vid vissa tillfällen, tex. svarade han inte på mejl på ca. 1 vecka före vår avtalade tid, vilket gjorde att vi inte var helt säkra på att han skulle dyka upp.

Vi bad också om att relativt stora redigeringar på vissa av bilderna, men behövde själv påpeka flera gånger att det fanns slarvfel där det blivit konstigt med olika inklippta lager osv. Det kändes inte helt professionellt.
    2022-11-10 Verifierad kund
    Vi har anlitat företaget under flera år och är mycket nöjda med deras tjänster.
    De levererar personfotografier till vår hemsida.
    2022-10-03 Verifierad kund
    Ville ha hjälp med produktfotografering och fick superfina bilder i olika miljöer
    Engagerat bemötande från första stund
    Tack Philip!
    Superkul att höra!
    2022-07-03 Verifierad kund
    Professional, vi är nöjda med resultatet😃
    2022-06-30 Verifierad kund
    Vi tog porträttbilder till vår hemsida.
    Väldigt trevligt bemötande och fotografen fick oss att känna oss avslappnade och naturliga. Ofta tycker man att det är obekvämt att posera framför en kamera men här gick det hur smidigt som helst.
    Bilderna blev jättebra och vi kommer att återvända om vi behöver fler framöver. Rekommenderas varmt.
    Tack!!
    Så kul att höra!
    Trevlig sommar
    2022-06-10 Verifierad kund
    Vi använder oss av Smajl till alla våra fotograferingar av produkter och kollegor. Alltid grymma bilder och snabb leverans!

/Gustav - Work Safe
    Tack Gustav,

Det vörmer! Alltid lika kul att jobba med er.
    2022-06-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och fina bilder, både enskilda och gruppbilder.
    2022-05-21 Verifierad kund
    Proffsig med ett hjärtligt bemötande som skiljer sig från mängden. Kreativ fotograf och författare. Skapar bilder som är levande. Mina allra bästa rekommendationer.
    2022-03-25 Verifierad kund
    Mycket trevligt och varmt bemötande, samt effektiv och bra kommunikation.
    Förväntningarna vara att matcha porträtt som redan gjorts och att blanda arbetsattityd med personlighet.

Sammanfattningsvis en mycket positiv upplevelse för köp av porträttbild
    Tack Snälla Jan-Åke,

Glädjer mig!
    2022-03-25 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och utmärkt resultat av fotografering.
    Tack Thore,
    Kul att höra!
    2022-02-08 Verifierad kund
    Alltid bra bemötande,
    Och bra resultat!!
    Tack Arne,

Fint att höra, tack!
    2022-02-06 Verifierad kund
    Magnus fick mig att vara naturlig, genuin, avslappnad och min energi kommer fram i bilderna. Har aldrig varit med om att få så många bilder som är bra och som känns jag! Tack Magnus!

Det var dags för nya bilder på mig själv för att kunna använda i sociala medier och för professionellt bruk. Jag är alltid obekväm när kameran kommer fram, men Magnus, Smajl Studio, lyckades få mig att till och med tycka det var lite kul. Återspeglas i bilderna och att jag nu har bilder jag är väldigt nöjd med och som jag kan använda både privat och professionellt! Tack Magnus!
    /Madeleine Persson
    Wow, vilka värmande ord. Tack snälla/Magnus Smajl Studio
    2021-12-29 Verifierad kund
    Har tagit hjälp av Smajl vid flera tillfällen och alltid blivit mer än nöjd. För att inte tala om de otroligt fina fotografierna så är det bemötandet och lyhördheten som gör att man återvänder. Rekommenderar verkligen Magnus på Smajl!
    2021-11-06 Verifierad kund
    Superproffsig men avslappnat!
    Förstod vad vi ville får fram och känslan
    Tack Fredrik!
    Fint att höra:)!
    2021-11-04 Verifierad kund
    Bra, prisvärd och proffsig. Enkla att ha att göra med
    Tack Henrik!
    Värmer att höra!!
    2021-10-21 Verifierad kund
    Alltid ett underbart bemötande, Magnus gör en trygg och att man vågar ta fram sitt bästa jag! Bilderna blir därefter - otroligt fina! Har varit hos Magnus många gånger upp genom åren, alltid lika nöjd! Rekommenderar Smajl och Magnus varmt!
    Tack för de fina orden Anne,

De värmer verkligen🙏🏻🙏🏻😀!
    2021-10-21 Verifierad kund
    100% proffsig upplevelse, från första kontakt till leverans av foton.

Magnus var superduktig under fotograferingen - han fick vår stora grupp på 50 pers att alla känna oss avslappnade och se bra ut!

Vi fick en stor samling med redigerade bilder, som vi nu glatt använder på vår hemsida/sociala kanaler.
    Tack så mycket Cecilia,

Väldigt kul att höra ! Trevligt att få jobba med er med🙏🏻🙏🏻

Välkommen tillbaks😀👍
    2021-09-13 Verifierad kund
    Magnus är proffsig och snabb, fina kort och bra redigering!
  • Mattias A
    2021-09-11 Verifierad kund
    Magnus är erfaren och mycket lättsam. Att bli fotad är för en oerfaren inte lätt och kan bli stelt men med Magnus blir det lätt och naturligt. Andra gången vi tog foton till företagets hemsida hos Magnus och verkligen nöjd!
    Tack Mattias!!
    Kul att höra!
    Hälsningar
    2021-09-11 Verifierad kund
    Vi kan varmt rekommendera Smajl studio.
    Magnus är en duktig fotograf och väldigt duktigt på att lyssna in på vad man önskar.
    Han lägger väldigt mycket tid och arbete på att det ska bli ett perfekt resultat. Rekommenderas starkt.
    Tack Roland!
    Kul att jobba med er!

Hälsningar
    2021-08-16 Verifierad kund
    Toppen bemötande och ett resultat över förväntan, riktigt bra studio som alltid är tillgänglig!
    Tack snälla!!

Så kul att höra:)!

2021-06-21 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med bilderna och bemötandet!
    Tack Mie,

Det glädjer mig! Välkommen tillbaks!
    2021-06-18 Verifierad kund
    Väldigt lyhörda och ärliga vad man behärskar och inte.
    Förväntningarna var relativt stora efter de rekommendationer jag fått.
    Vi köpte kurstillfällen samt bildbehandling och upptryckning av bilder till fotoutställning
    Tack Stefan,

Det var kul att höra. Väldigt kul att få hjälpa dig med dina fina bilder.
    2021-05-10 Verifierad kund
    Jag behövde ett fotografi för ett nytt körkort och besökte då
    Smajl Studio i Rösjö centrum. Jag fick där ett positivt och
    trevligt bemötande samt givande samtal när jag väntade på
    mitt foto.
    När resultatet sedan motsvarade alla förväntningar så var
    jag mycket nöjd när lämnade Smajl Studion.
    2021-05-10 Verifierad kund
    Fotografering av familjen. Jättefint bemötande och superfina bilder. Vi var mer än nöjda med Smajl.
    Nöjet på min sida! Tack så mycket! Smajl Studio
    2021-05-07 Verifierad kund
    Smajl Studio hjälpte oss att ta proffsiga porträttbilder samt "life style"-bilder. Vi blev mycket nöjda och har haft mycket nytta av bilderna. Vi skulle med glädje anlita dem igen.
    Tack Susannah,

Trevligt jobb, hoppas jag snart får komma tillbaka och uppdatera personalen.
    2021-05-07 Verifierad kund
    Vi brukar använda smajl för enkla porträttfoton på våra anställda för katalog och hemsida.

Mycket nöjd!
    2021-05-06 Verifierad kund
    Mycket proffsig och trevlig fotograf som levererar hög servicenivå och suveräna bilder!

Mycket nöjda!
    Tack!! Ska fortsätta leverera mitt bästa!

2021-04-23 Verifierad kund
    Fantastisk fotograf med en riktigt bra service!
    /Niklas Waldenström
    Oj, va kul att du är nöjd. Hoppas vi ses snart igen!
  • Georg K
    2021-04-23 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande med leverans efter överenskommelse i rätt tid.
    2021-04-12 Verifierad kund
    Super proffsig och viktigast utav allt, riktigt bra bilder.
    Ja det är ju inte helt oviktigt:)). Tack snälla för fina omdömet!
  • 2021-04-09 Spontant omdöme
    Supernöjda med gruppbilder och porträttbilder efter varje fotografering på kliniken! Vi har fotograferats av Smajl Studio i 10 års tid. Service och bemötande i världsklass. Kan varmt rekommendera Magnus Svensson Smajl Studio.
    Wow! Tack Charlotta!
    Ska göra allt för att ligga kvar på den nivån!
  • 2021-03-16 Spontant omdöme
    Duktig fotograf dom levererade mer än förväntat
  • 2021-03-08 Spontant omdöme
    Jag kan varmt rekommendera Magnus på Smile. Professionella bilder, trevligt bemötande och bra service!
  • 2021-03-03 Spontant omdöme
    Porträtt- och livsstilsfotografering med mycket hög klass. Vi fick precis det vi var ute efter. Smajl Studio var lätta att arbeta med och levererade ett proffsigt resultat.
    2021-03-03 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt .Mycket nöjd med bilderna.
    2021-03-01 Spontant omdöme
    Riktigt bra service och bilder i världsklass.
    Vi har tagit flera bilder till företaget både porträtt och produktbilder. Vi är mycket nöjda med Smajl studio.
    Hej!
    Jag köpte en fotosession och ett antal utvalda fotografier att använda i mitt bolags marknadsföring. Jag uppskattade mycket att responsen var snabb, både gällande att få en prisförslag, boka en tid och att faktiskt genomföra fotograferingen. Det gick även snabbt att få bilderna för att göra ett urval, samt få tillbaka de valda bilderna redigerade.

Själva fotograferingen genomfördes på ett professionellt sätt, och Magnus hade många bra förslag på både hur jag skulle stå/sitta och bakgrunden, baserat på hur jag ville använda bilderna. Det hela var en professionell, effektiv och samtidig rolig upplevelse.

Som bonus har jag fantastisk återkoppling på en av bilderna jag använt i sociala medier - flera personer i mitt nätverk har aktivt hört av sig och sagt att de tyckte det var en fantastisk bild!

Jag kan varmt rekommendera Magnus som fotograf för företagare och andra som vill ha professionella och genuina bilder!

Emily
    2021-03-01 Verifierad kund
    Jag har vid två tillfällen anlitat Smajl studio för porträttfotografering av de anställda på min arbetsplats och har varit supernöjd båda gångerna! Bilderna blev precis så som jag ville. Rekommenderar verkligen.
  • Ola W
    2021-03-01 Verifierad kund
    Det är vissa bilder som jag alltid använder i alla olika sammanhang - och dessa bilder har en gemensam nämnare:

De är alla tagna av Magnus Svensson på Smajl Studio.

Så vii du ha riktiga proffsbilder att använda på hemsidor, social media, i marknadsföring eller anda ställen så kan jag varmt rekommendera Smajl Studio - att han är grymt trevlig och lätt att arbeta med får du på köpet :-)
  • Delagott
    2021-03-01 Verifierad kund
    Magnus tar jättefina bilder och är väldigt duktig på att få fram glada och avslappnade porträtt.
    2021-02-28 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, gick snabbt och lätt att boka tid, blev fina bilder, och snabbt och smidigt att få bilderna efteråt.
    Det enda som saknas för full poäng, är att jag hade uppskattat ännu lite mer stöd för poseringen.
  • Markel S
    2021-02-28 Verifierad kund
    Vi har anlitat Smajl vid flertalet gånger för porträtt fotografering. De är väldigt trevliga och professionella och anpassade sig glatt efter våra önskemål och hittade lösningar för att få till det så bra som möjligt.

Vi är otroligt nöjda och kan varmt rekommendera Smajl.

Mvh Markel Söderlind
    Jägholm Norrortsmäklarna
  • Anders R
    2021-02-28 Verifierad kund
    Jag vände mig till Smajl Studio och Magnus Svensson första gången 2003 under Sveriges ordförandeskap i EU. Han hade då ett uppdrag från mig att under European Law Conference stora mottagning i Riksdagshuset glida runt och fotografera alla betydande justitieministrar från de 28 deltagande länderna.
    Nästa gång jag anlitade honom var under Svensk Juriststämma med ett 1000-tal deltagare på Stockholmsmässan i Älvsjö.
    Jag var så nöjd med honom att jag för ett tiotal år sedan skickade min dotter på fotograferingen hos honom i hans studio.
    Senast jag anlitade honom var i november 2020 då han utförde familjefotografering av min familj med nytt barnbarn hemma i vårt hus i Täby. Alltid jättebra fotografering och jag har alltid varit jättenöjd såväl med eventfotografering, studiefotografering och fotografering hemmavid.
  • 2021-02-26 Spontant omdöme
    Jag behövde ett foto för nytt körkort.

Jag blev väldigt väl bemött och hade en mycket trevlig stund i
    Smajls Studio.

Jag är mycket nöjd med resultatet och kan utan minsta
    tvekan rekommendera andra att göra ett besök i Studion.
    2021-02-26 Verifierad kund
    I samband med att jag behövde nya foton i jobbsammanhang kontaktade jag Smajl Studio. Fantastiskt personligt bemötande och avslappnad, lyhörd, men samtidigt effektiv och otroligt professionell fotografering. Rekommenderas varmt!
    2021-02-26 Verifierad kund
    Vi anlitade Smajl Studio för att fotouppdrag till vår web-shop thefriendlyhome.se Vi gav Smajl fria händer för att ta miljöfoton på våra produkter och vi är otroligt nöjda med resultatet. Det blev över förväntan och kommer att fortsätta att nyttja Smajl studios tjänster även i framtiden.
    2021-02-26 Verifierad kund
    Supernöjda i alla år. Världsklassig verksamhet och Magnus är en av de trevligare personerna i Norrort! :)
  • Tove H
    2021-02-26 Verifierad kund
    Smajl Studio levererar proffsiga och fina företagskort till vår hemsida och ger alltid bästa service till oss som kund!
    2021-02-26 Verifierad kund
    Bra, proffsiga och framför allt bra på att skapa en avslappnad stämning så att även en glad amatörmodell blir bra på bild.