Smajl Studio

Smajl Studio

Läs vad 25 kunder tycker om Smajl Studio 2

2021-04-12
    Super proffsig och viktigast utav allt, riktigt bra bilder.
  • 2021-04-09
    Supernöjda med gruppbilder och porträttbilder efter varje fotografering på kliniken! Vi har fotograferats av Smajl Studio i 10 års tid. Service och bemötande i världsklass. Kan varmt rekommendera Magnus Svensson Smajl Studio.
  • Georg K
    2021-03-16
    Duktig fotograf dom levererade mer än förväntat
  • 2021-03-08
    Jag kan varmt rekommendera Magnus på Smile. Professionella bilder, trevligt bemötande och bra service!
    2021-03-03
    Porträtt- och livsstilsfotografering med mycket hög klass. Vi fick precis det vi var ute efter. Smajl Studio var lätta att arbeta med och levererade ett proffsigt resultat.
    2021-03-03
    Trevligt och proffsigt .Mycket nöjd med bilderna.
    2021-03-01
    Riktigt bra service och bilder i världsklass.
    Vi har tagit flera bilder till företaget både porträtt och produktbilder. Vi är mycket nöjda med Smajl studio.
    Hej!
    Jag köpte en fotosession och ett antal utvalda fotografier att använda i mitt bolags marknadsföring. Jag uppskattade mycket att responsen var snabb, både gällande att få en prisförslag, boka en tid och att faktiskt genomföra fotograferingen. Det gick även snabbt att få bilderna för att göra ett urval, samt få tillbaka de valda bilderna redigerade.

Själva fotograferingen genomfördes på ett professionellt sätt, och Magnus hade många bra förslag på både hur jag skulle stå/sitta och bakgrunden, baserat på hur jag ville använda bilderna. Det hela var en professionell, effektiv och samtidig rolig upplevelse.

Som bonus har jag fantastisk återkoppling på en av bilderna jag använt i sociala medier - flera personer i mitt nätverk har aktivt hört av sig och sagt att de tyckte det var en fantastisk bild!

Jag kan varmt rekommendera Magnus som fotograf för företagare och andra som vill ha professionella och genuina bilder!

Emily
    2021-03-01
    Jag har vid två tillfällen anlitat Smajl studio för porträttfotografering av de anställda på min arbetsplats och har varit supernöjd båda gångerna! Bilderna blev precis så som jag ville. Rekommenderar verkligen.
  • Ola W
    2021-03-01
    Det är vissa bilder som jag alltid använder i alla olika sammanhang - och dessa bilder har en gemensam nämnare:

De är alla tagna av Magnus Svensson på Smajl Studio.

Så vii du ha riktiga proffsbilder att använda på hemsidor, social media, i marknadsföring eller anda ställen så kan jag varmt rekommendera Smajl Studio - att han är grymt trevlig och lätt att arbeta med får du på köpet :-)
  • Delagott
    2021-03-01
    Magnus tar jättefina bilder och är väldigt duktig på att få fram glada och avslappnade porträtt.
    2021-02-28
    Mycket trevligt bemötande, gick snabbt och lätt att boka tid, blev fina bilder, och snabbt och smidigt att få bilderna efteråt.
    Det enda som saknas för full poäng, är att jag hade uppskattat ännu lite mer stöd för poseringen.
  • Markel S
    2021-02-28
    Vi har anlitat Smajl vid flertalet gånger för porträtt fotografering. De är väldigt trevliga och professionella och anpassade sig glatt efter våra önskemål och hittade lösningar för att få till det så bra som möjligt.

Vi är otroligt nöjda och kan varmt rekommendera Smajl.

Mvh Markel Söderlind
    Jägholm Norrortsmäklarna
  • Anders R
    2021-02-28
    Jag vände mig till Smajl Studio och Magnus Svensson första gången 2003 under Sveriges ordförandeskap i EU. Han hade då ett uppdrag från mig att under European Law Conference stora mottagning i Riksdagshuset glida runt och fotografera alla betydande justitieministrar från de 28 deltagande länderna.
    Nästa gång jag anlitade honom var under Svensk Juriststämma med ett 1000-tal deltagare på Stockholmsmässan i Älvsjö.
    Jag var så nöjd med honom att jag för ett tiotal år sedan skickade min dotter på fotograferingen hos honom i hans studio.
    Senast jag anlitade honom var i november 2020 då han utförde familjefotografering av min familj med nytt barnbarn hemma i vårt hus i Täby. Alltid jättebra fotografering och jag har alltid varit jättenöjd såväl med eventfotografering, studiefotografering och fotografering hemmavid.
  • 2021-02-27
    Superproffsig!
    Tillsammans kom vi fram till vilka bilder som skulle passa bäst för ändamålet och resultatet blev fantastiskt!
    Kul att jobba med dessutom! Rekommenderar varmt
    2021-02-26
    Jag behövde ett foto för nytt körkort.

Jag blev väldigt väl bemött och hade en mycket trevlig stund i
    Smajls Studio.

Jag är mycket nöjd med resultatet och kan utan minsta
    tvekan rekommendera andra att göra ett besök i Studion.
    2021-02-26
    I samband med att jag behövde nya foton i jobbsammanhang kontaktade jag Smajl Studio. Fantastiskt personligt bemötande och avslappnad, lyhörd, men samtidigt effektiv och otroligt professionell fotografering. Rekommenderas varmt!
    2021-02-26
    Vi anlitade Smajl Studio för att fotouppdrag till vår web-shop thefriendlyhome.se Vi gav Smajl fria händer för att ta miljöfoton på våra produkter och vi är otroligt nöjda med resultatet. Det blev över förväntan och kommer att fortsätta att nyttja Smajl studios tjänster även i framtiden.
    2021-02-26
    Supernöjda i alla år. Världsklassig verksamhet och Magnus är en av de trevligare personerna i Norrort! :)
  • Tove H
    2021-02-26
    Smajl Studio levererar proffsiga och fina företagskort till vår hemsida och ger alltid bästa service till oss som kund!
    2021-02-26
    Bra, proffsiga och framför allt bra på att skapa en avslappnad stämning så att även en glad amatörmodell blir bra på bild.
    2021-02-26
    Vi har köpt bilder av anställda på företaget samt familjebilder.
    Alltid en härlig bemötande, bra råd och fina bilder för både företaget och familjen.
    2021-02-26
    Professionellt bemötande, personlig touch under hela sessionen samt hög servicenivå på uppföljning och leverans. Samt det viktigaste av allt, levererar högkvalitativa bilder.
    2021-02-26
    Trevligt och proffsigt och det fångade precis den bild som jag var ute efter
  • Åsa N
    2021-02-24
    Magnus har tagit många väldigt fina bilder på min dotter genom åren. I höstas även porträtt på mig själv inför start av eget företag. Magnus har en förmåga att få männskor att se naturliga ut på bild! Trevlig studio i Skarpäng. Rekommenderas varmt!