smartme.se

4.5

4 omdömen om smartme.se

Mattias O
Skrev om smartme.se

Köpte tillbehör till Xiaom Roborock. Mycket bra pris och mycket snabb leverans!

Svar från smartme.se

Hej Mattias! Stort tack för din recension! Din feedback är värd guld för oss. Väldigt kul att du är nöjd med både pris och leverans :-) Hoppas att vi ses igen! Önskar dig en fortsatt fin Söndag. /Teo Smartme.se

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Asif M
Skrev om smartme.se

Köpte tillbehör till robotdsmmsugare. Det var enkelt att hitta det jag ville ha. Snabbt leverans..

Svar från smartme.se

Hej Asif! Stort tack för din fina recension. Superkul att höra att du är nöjd med ditt köp och leveranstid :-) Önskar dig en fortsatt bra vecka och helg. Varmt välkommen åter! Allt gott! /Teo Smartme.se

Mattias B
Skrev om smartme.se

Billigt men tyvärr verkar det inte vara annat än kopior som man själv kan köpa via eBay eller Aliexpress billigare.

Svar från smartme.se

Hej Mattias! Tack för att du tog dig tiden och gav oss ett omdöme på ditt senaste köp :-) Det stämmer alldeles riktigt att vi har en egen produktion av bl.a tillbehör till Xiaomi/Roborock robotdammsugare. Våra tillbehör är framtagna av oss och produceras av vår fabrik i Kina. Vi arbetar dagligen med att få till en så bra kvalite som möjligt på våra tillbehör för att efterlikna OEM standard. Tack för att du väljer att handla hos oss, på så sätt så stödjer du en svensk handlare som betalar svensk moms och svensk skatt...

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Staffan B
Skrev om smartme.se

Hittade vad jag ville ha till ett bra pris, snabb och bra leverans

Svar från smartme.se

Hej Staffan! Stort tack för ditt fina omdöme och vad kul att du hittade det du önskade :-) Varmt välkommen tillbaka till oss! Ha en fortsatt fin helg. /Teo Smartme.se