smartme.se

4.5 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om smartme.se

• 2020-08-30

Mattias O skrev om smartme.se
    Köpte tillbehör till Xiaom Roborock. Mycket bra pris och mycket snabb leverans! Läs mer
    2020-08-30 smartme.se svarar Mattias O
    Hej Mattias!
    Stort tack för din recension! Din feedback är värd guld för oss. Väldigt kul att du är nöjd med både pris och leverans :-)

Hoppas att vi ses igen!
    Önskar dig en fortsatt fin Söndag.

• Reco tipsar!
    Fenix Begravning
    4.6 / 5 i betyg — 413 omdömen
    fiveYearsBadge
    "En mycket bra begravningsbyrå som tog hand allt och förklarade allt som behövdes. Mycket bra och trevligt bemötande, omtänksamma och profess"
  • 2020-08-26

Asif M skrev om smartme.se
    Köpte tillbehör till robotdsmmsugare. Det var enkelt att hitta det jag ville ha. Snabbt leverans.. Läs mer
    2020-08-27 smartme.se svarar Asif M
    Hej Asif!
    Stort tack för din fina recension. Superkul att höra att du är nöjd med ditt köp och leveranstid :-)

Önskar dig en fortsatt bra vecka och helg. Varmt välkommen åter!
    Allt gott!

• 2020-07-25

Mattias B skrev om smartme.se
    Billigt men tyvärr verkar det inte vara annat än kopior som man själv kan köpa via eBay eller Aliexpress billigare. Läs mer
    2020-07-27 smartme.se svarar Mattias B
    Hej Mattias!
    Tack för att du tog dig tiden och gav oss ett omdöme på ditt senaste köp :-)

Det stämmer alldeles riktigt att vi har en egen produktion av bl.a tillbehör till Xiaomi/Roborock robotdammsugare. Våra tillbehör är framtagna av oss och produceras av vår fabrik i Kina. Vi arbetar dagligen med att få till en så bra kvalite som möjligt på våra tillbehör för att efterlikna OEM standard.

Tack för att du väljer att handla hos oss, på så sätt så stödjer du en svensk handlare som betalar svensk moms och svensk skatt till skillnad mot många "Kina sidor" som struntar i både svenska returregler samt har en leveranstid på några veckor istället för 2-4 dagar som vi har :-)

Ha en fortsatt fin dag och tack igen för din feedback! Varmt välkommen åter :-)

• Reco tipsar!
    Tunby Fritid
    4.7 / 5 i betyg — 198 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Beställde ett set om två stolar och bord för utomhusbruk. Dagen efter återkom dom och beklagade fel i lagersaldo och hänvisade till ett anna"
  • 2020-07-11

Staffan B skrev om smartme.se
    Hittade vad jag ville ha till ett bra pris, snabb och bra leverans Läs mer
    2020-07-12 smartme.se svarar Staffan B
    Hej Staffan!
    Stort tack för ditt fina omdöme och vad kul att du hittade det du önskade :-)

Varmt välkommen tillbaka till oss! Ha en fortsatt fin helg.

Bästa webshopparna i Uppsala:

Agnetha W Agnetha W tycker:
“Har köpt en bensinpump till vå...” Läs mer