Mattias Näsström

Mattias Näsström

Mattias Näsström är mäklare på Södermäklarna Hammarby Sjöstad

Mattias Näsström har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-06 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.9. Mattias Näsström har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

38 omdömen om Mattias Näsström

Per G
Skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad

Alldeles utmärkt i varje del av försäljningen

Svar från Mattias Näsström

Vad roligt att höra. Tack för förtroendet att förmedla er lägenhet och tack för ett trevligt samarbete. /Hälsningar Mattias

Liselotte J

Mattias beskrev på ett mycket klargörande och insiktsfullt sätt alla som besökte visningarna och deras intresse av lägenheten. Mattias var engagerad och återkom snabbt. Vi är mycket nöjda.

Svar från Mattias Näsström

Stort tack för rekommendationen och ett mycket bra samarbete. /Hälsningar Mattias

Caroline O
Skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad

Mattias är en professionell och ödmjuk mäklare som kan mycket om området han säljer i. Han är vänlig och känns snabbt som en "kompis".

Svar från Mattias Näsström

Tack för rekommendationen och ett mycket bra/trevligt samarbete. /Hälsningar Mattias

Anna B
Skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad

Kan inte ge annat än toppbetyg till min mäklare Mattias Näsström på Södermäklarna. Han visste verkligen vad jag som kund behövde då det var dags för försäljning av min lägenhet. Då jag dragit mig för försäljning pga osäkerhet både på marknaden och själva projektet med allt vad försäljning innebär, så är jag så glad att jag hittade Mattias. Som mäklare gav han mig ett lugn och en trygghet redan från första stund vilket var väldigt viktigt för mig. Han förklarade och guidade mig genom min första försäljning utan att göra...

Svar från Mattias Näsström

Stort tack för rekommendationen och tack för ett bra samarbete. Hälsningar Mattias

Sara N
Skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad

Mattias guidade mig tryggt och professionellt genom hela säljprocessen

Tack för rekommendationen! Hälsningar Mattias

Anna B
Skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad

Kvalite från början till slut. Innan vi valde Mattias som vår mäklare hade vi haft inne ett flertal av Sjöstadens s.k. stjärnmäklare vilka antingen föreslog orealistiskt höga slutpriser eller som skulle lämna en skinnad efter att ha tagit ut ett hutlöst arvode. Det var också ett flertal mäklare som inte alls ville sälja när vi önskade. Mattias däremot är en person som ”walks the extra mile”. Han såg inga problem med att sälja vid önskad tid. Han föreslog ett realistiskt slutpris och ett realistiskt utgångspris för tiden....

Svar från Mattias Näsström

Stort tack för rekommendationen Anna och tack även för ett mycket bra samarbete under försäljningsprocessen. Ha det fint och hälsa Joachim så mycket. /Hälsningar Mattias

Julia R
Skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad

Mattias fick vårt förtroende direkt. Han hade bra kunskap om området och lägenheten. Informerade oss och höll hand hela vägen igenom affären. Informerade oss i tid och var väldigt proffsig! Vi är otroligt nöjda med honom som mäklare och kommer absolut välja honom inför framtida försäljning.

Svar från Mattias Näsström

Jättekul att höra och stort tack för rekommendationen. Hoppas ni kommer trivas bra i lägenheten och i området. Hälsningar Mattias

Johan N
Skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad

Mattias är Lyhörd, lätt att kommunicera med, och ger ett väldigt seriöst intryck. Inte minst kompetent och tävlingsinriktad. Han sålde min lägenhet och jag skulle verkligen rekommendera honom.

Svar från Mattias Näsström

Stort tack för rekommendationen och tack även för ett mycket bra samarbete under försäljningsprocessen. God Jul & Gott Nytt År! /Hälsningar Mattias

Henrietta B

Superbra, proffsigt bemötande. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare. Mattias är lugn, lyssnar på kunden och är lätt att få tag på. Det är alltid nervöst att sälja en bostad men vi har kännt oss trygga med Mattias som mäklare.

Svar från Mattias Näsström

Stort tack för rekommendationen och tack även för ett mycket bra samarbete under försäljningsprocessen. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende. /Hälsningar Mattias

Roine V
Skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad

Supernöjd, seriös och mycket kunnig och duktig mäklare. Snabbt, enkelt och proffsigt. 100% nöjd.

Svar från Mattias Näsström

Tack för rekommendationen och tack för ett mycket bra samarbete. /Hälsningar Mattias