Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Södermäklarna Hammarby Sjöstad

Södermäklarna Hammarby Sjöstad

Lugnets Allé 25, 120 65 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Södermäklarna i Hammarby Sjöstad. 1983 öppnade vi upp vårt första kontor på Söder. Redan från början inriktade vi oss på hus och lägenheter på Södermalm och Söderort. Genom en god lokalkännedom och stor erfarenhet har vi blivit specialister på att sälja och köpa lägenheter på Södermalm. Vi kan skillnaden på östra Söder och Tjurberget. Det är därför vi förstår dig när du väljer dina kvarter.

Vi har sålt lägenheter på Södermalm och i söderort i nästan varje hus. Därför har vi mycket bra koll på hur prisbilden ser ut just nu. Vi gillar södermalm och känner oss hemma här, det gör inte alla mäklare. Vi förstår hur det känns att trivas. Om du har några funderingar över någonting som rör bostäderna här hemma på söder är du varmt välkommen att höra av dig!

Läs vad 35 kunder tycker om Södermäklarna Hammarby Sjöstad

• Eva O
    Eva O skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Mattias var oerhört vänlig omtänksam och noggrann. Han var mycket lugn vilket var skönt och mån om att lyssna på hur vi ville ha det. Några andra mäklare som hörde av sig till oss verkade mycket hetsigare. Mattias ställde upp på tider som funkade för oss även om det var kväll eller helg. Vi fick snabba svar på mail och goda råd. Foto och layout jobbet gjordes proffsigt. Jag vill gärna rekommendera honom till andra särskilt i sjöstaden där han har mycket god kännedom.
    2017-07-18 Mattias N svarar Eva O
    Tack Eva för rekommendationen, jättekul att höra att ni var nöjda med försäljningen. Trevlig sommar!
  • Nina S
    Nina S skrev om Michaela Nordström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Det mötte våra förväntningar. Vi är helt nöjda
  • Lars S
    Lars S skrev om Michaela Nordström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Trevlig, smidig, kompetent. Har bara positiva saker att säga.
  • Anna-karin S
    Anna-karin S skrev om Michaela Nordström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Ingav förtroende. Noggrann och kunnig. Jag är nöjd med Mikaela Nordström som mäklare.

Ett utvecklingsområde kan vara att bli ännu mer lyhörd för kundens oro i samband med en väldigt stor affär.
  • Marko P
    Marko P skrev om Michaela Nordström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Inte särskilt påläst på objektet.
  • Berit E
    Berit E skrev om Michaela Nordström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Min kontakt med Michaela Nordström har varit mycket goda
    redan min första kontakt med henne gjorde att jag fick förtroende att ge henne uppdraget att sälja min lägenhet,
    kontakten med henne under budgivningen var mycket bra och likaså kontakten efter försäljningen är jag mycket nöjd med.
    Är supernöjd !!!!
  • Nurol K
    Nurol K skrev om Michaela Nordström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Väldigt engagerad och hjälpsam.

Michaela är en väldigt trevlig och hjälpsam mäklare. Trots att det gick väldigt snett och köparna inte kunde få till lånet så fixade Michaela till det hela väldigt smidigt och löste problemet genom att kontakta några anhöriga till köparen och så kunde de köpa lägenheten så slapp jag bli lidande.. Tycker att hon var väldigt strukturerad och skötte det galant.
  • Milorad S
    Milorad S skrev om Michaela Nordström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Jättenöjda med hela processen, rekommenderar starkt Michaela Nordström och Södermäklarna!
  • Eva E
    Eva E skrev om Michaela Nordström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Bra bemötande lever väl upp till förväntningarna
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Michaela Nordström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Närvarande. Kunnig. Snabb. Kompetent. Vänlig. Trevlig att göra affär med. Återkopplade enl överenskommelse hela tiden.
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Jag träffade Mattias som köpare av en lägenhet som han sålde.
    Jag fick ett mycket vänligt, trevligt och professionellt bemötande
    2017-06-15 Mattias N svarar Susanne G
    Vad kul att höra Susanne, jag tyckte du också var trevlig 😊. Vi ses säkert i området framöver.
  • Sara E
    Sara E skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Mattias var enkel att ha att göra med, trevlig och gav alltid snabb återkoppling. Jag var väldigt nöjd.
    2017-06-15 Mattias N svarar Sara E
    Jättekul att höra, stort tack för rekommendationen.
  • Sanjin B
    Sanjin B skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Väldigt kunnig.
    Bra bemötande med snabba uterkopplingar.
    2017-06-15 Mattias N svarar Sanjin B
    Tack för rekommendationen. Det var kul att få hjälpa dig till en rekordförsäljning 😊
  • Helena H
    Helena H skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Mattias har varit väldigt trevlig och tillmötesgående, han har svarat på frågornnär det har funnits och gett mig nödvändig information.
    2017-06-02 Mattias N svarar Helena H
    Tack för rekommendationen! 😊 Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet. / Hälsningar Mattias
  • Maria G
    Maria G skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Tack Mattias för all hjälp vid våra lägenhetsköp, ditt lugna sätt och engagemang för att besvara våra frågor uppskattas verkligen!!
    2017-05-02 Mattias N svarar Maria G
    Tack själv och lycka till med försäljningen.
    Hälsningar Mattias
  • Anna K
    Anna K skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Mattias gav ett proffsigt, personligt och lyhört intryck från första stund. Han ger klara besked, bra råd och ser till att man som säljare känner sig helt trygg. Rekommenderas varmt!
    2017-04-07 Mattias N svarar Anna K
    Tack för rekommendationen och tack för ett bra samarbete.
  • Karin G
    Karin G skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Äntligen en proffsig och ödmjuk mäklare i Stockholmsdjungeln, Mattias tillvaratar både säljarens och köparens intressen och ger ett mycket seriöst och förtroendefullt intryck.
    2017-04-07 Mattias N svarar Karin G
    Tusen tack för det fina omdömet. Hoppas allt är fint och att du trivs bra i ditt nya boende.
  • Per H
    Per H skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Trevlig, proffsig och service minded!
    2017-04-07 Mattias N svarar Per H
    Tack för det fina omdömet, hoppas du trivs bra i din nya lägenhet. /Hälsningar Mattias
  • Jannike J
    Jannike J skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Mattias är den typ av person som är genuint intresserad av sina kunder.Som kund kan du känna dig väldigt trygg med vetskapen att han kommer att se till att du blir nöjd oavsett om du är säljare eller köpare.
    Jag kan varmt rekommendera Mattias

Med Vänliga Hälsningar
    Jannike Järv
    2017-01-05 Mattias N svarar Jannike J
    Tack Jannike för rekommendationen och dom fina orden. Hoppas du haft en bra jul & nyårshelg! Hälsningar Mattias
  • Linnea K
    Linnea K skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Trevlig, tillmötesgående och professionel.
    2016-12-20 Mattias N svarar Linnea K
    Tack så mycket för det fina betyget, hoppas ni trivs bra i ert nya boende. / Hälsningar Mattias
  • Susanna B
    Susanna B skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Trevlig/proffsig och hjälpsam!
    2016-12-20 Mattias N svarar Susanna B
    Kul att höra, hoppas ni kommer trivas bra i er nya fina lägenhet. /Hälsningar Mattias
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Allt fungerade toppen när vi köpte en ny bostad i Sjöstan.
    Mattias kan sin sak och är en riktigt trevlig prick.
    Rekommenderas varmt.
    Magnus & Josefin.
    2016-07-11 Mattias N svarar Magnus H
    Tack för rekommendationen. Hoppas ni trivs bra i Sjöstaden.
  • Linda C
    Linda C skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Mattias inger ett professionellt intryck. Han är anträffbar, ger inga glädjekalkyler utan ett rimligt värde av bostaden. Han är flexibel och allmänt trevlig och förtroendeingivande.
    2016-07-11 Mattias N svarar Linda C
    Stort tack för den fina rekommendationen Linda. Ha det fint och hälsa Peter!
  • Marie-louice L
    Marie-louice L skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Bra och tydlig info
    Snabb handläggning
    2016-07-11 Mattias N svarar Marie-louice L
    Tack för det fina omdömet. Hoppas du trivs i lägenheten och området.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Fantastiskt trevlig och kompetent mäklare. Vi kände oss trygga och supernöjda genom hela processen.
    2016-07-11 Mattias N svarar Fredrik E
    Tack för rekommendationen Fredrik. Ni var också trevliga och mycket lätta att samarbeta med:)
  • Johan M
    Johan M skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Bra och förtroendeingivande hjälp vid försäljning. Schyssta mäklare!
    2016-07-11 Mattias N svarar Johan M
    Tack för det fina omdömet. Trevlig sommar!
  • Ingela H
    Ingela H skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Lysande mäklare på alla sätt.
    2016-07-11 Mattias N svarar Ingela H
    Jättekul att höra, stort tack för ett givande och mycket gott samarbete.
  • Catharina W
    Catharina W skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Väl bemött.
    Professionell.
    Har erfarenhet av branschen.
    Trevlig 😊
    Gott omdöme.
    2016-07-11 Mattias N svarar Catharina W
    Tack för dom fina orden Catharina. Hoppas du trivs bra i ditt nya boende. Trevlig sommar!
  • Johan L
    Johan L skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Trevlig mäklare, något svår att få kontakt med efter försäljningen
    2016-07-11 Mattias N svarar Johan L
    Tack för ett bra samarbete, hoppas ni trivs i ert nya boende.
  • Malin N
    Malin N skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    kunnig mäklare som ger bra service och seriöst intryck. Skulle utan tvekan anlita honom igen om vi skulle sälja i samma område igen.
    2016-07-11 Mattias N svarar Malin N
    Tack för dom fina orden och ett bra samarbete!
  • Sofia F
    Sofia F skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Fantastisk på alla sätt! Vi var väldigt nöjda med vår lägenhetsförsäljning
    2016-07-11 Mattias N svarar Sofia F
    Vad kul att höra, hoppas ni trivs i ert nya boende.
  • Åke S
    Åke S skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Väldigt nöjd.då jag ej var närvarande.så fixade han allt på ett smidigt sätt
    2016-07-11 Mattias N svarar Åke S
    Vad roligt att höra, tack för rekommendationen. Trevlig sommar!
  • Li N
    Li N skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Vi fick tidigt kontakt i samband med försäljningen av vår bostadsrätt i Hammarby Sjöstad. Jag fick samtidigt också besked att vi fick en förmånlig försäljningsprocent - lägre än de 2 övriga mäklarna jag hade kollat med (detta pga att vi "bodde" i samma bostadsrättsförening). Jo, det gick bra med fotograferingen - han och fotografen tog fina kort - så fina att de fanns kvar i skylten i flera månader.
    När en bra kund hade hittats gick det snabbare än tåget att skriva kontrakt. Vi blev nöjda och är det än idag, kan bara rekommendera honom!
    2016-07-11 Mattias N svarar Li N
    Tack för dom fina orden Li. Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet.
  • Johan W
    Johan W skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Trevlig och professionell. Håller vad han säger/lovar. Inga konstigheter.
    2016-07-11 Mattias N svarar Johan W
    Tack så mycket för det fina omdömet!
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Mattias Näsström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad
    Mattias är en fantastisk mäklare, om vi skulle sälja skulle jag välja honom igen. Trots att vi trodde att vi inte kunde få mer för vår lägenhet så lyckades han övertala köparen att lägga mer pengar, trots att han hade fast provision. Alla plus till Mattias!
    2016-07-11 Mattias N svarar Cecilia E
    Jättekul att höra, tack för ett mycket bra samarbete.
Mattias Näsström
Michaela Nordström