Michaela Nordström

Michaela Nordström

Michaela Nordström är mäklare på Södermäklarna Hammarby Sjöstad

Michaela Nordström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 4.6. Michaela Nordström har haft 0 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

10 omdömen om Michaela Nordström

Sedan starten hos Reco 2017
Josefin K
Skrev om Michaela Nordström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad

Vi har bara positiva saker att säga om Michaela baserat på vår försäljning. Genom hela processen var hon professionell, engagerad och tillgänglig när vi hade frågor och funderingar. Vi ger MIchaela och Södermäklarna i Hammarby Sjöstad våra varmaste rekomendationer!

Nina S
Skrev om Michaela Nordström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad

Det mötte våra förväntningar. Vi är helt nöjda

Lars S
Skrev om Michaela Nordström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad

Trevlig, smidig, kompetent. Har bara positiva saker att säga.

Anna-karin S

Ingav förtroende. Noggrann och kunnig. Jag är nöjd med Mikaela Nordström som mäklare. Ett utvecklingsområde kan vara att bli ännu mer lyhörd för kundens oro i samband med en väldigt stor affär.

Marko P
Skrev om Michaela Nordström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad

Inte särskilt påläst på objektet.

Berit E
Skrev om Michaela Nordström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad

Min kontakt med Michaela Nordström har varit mycket goda redan min första kontakt med henne gjorde att jag fick förtroende att ge henne uppdraget att sälja min lägenhet, kontakten med henne under budgivningen var mycket bra och likaså kontakten efter försäljningen är jag mycket nöjd med. Är supernöjd !!!!

Nurol K
Skrev om Michaela Nordström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad

Väldigt engagerad och hjälpsam. Michaela är en väldigt trevlig och hjälpsam mäklare. Trots att det gick väldigt snett och köparna inte kunde få till lånet så fixade Michaela till det hela väldigt smidigt och löste problemet genom att kontakta några anhöriga till köparen och så kunde de köpa lägenheten så slapp jag bli lidande.. Tycker att hon var väldigt strukturerad och skötte det galant.

Milorad S
Skrev om Michaela Nordström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad

Jättenöjda med hela processen, rekommenderar starkt Michaela Nordström och Södermäklarna!

Eva E
Skrev om Michaela Nordström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad

Bra bemötande lever väl upp till förväntningarna

Birgitta S
Skrev om Michaela Nordström en del av Södermäklarna Hammarby Sjöstad

Närvarande. Kunnig. Snabb. Kompetent. Vänlig. Trevlig att göra affär med. Återkopplade enl överenskommelse hela tiden.