Daniel Björklund

Daniel Björklund

Daniel Björklund är mäklare på Södermäklarna Liljeholmen

Daniel Björklund har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-06 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.5. Daniel Björklund har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

36 omdömen om Daniel Björklund

Elina L
Skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen

Som kund till Södermäklarna vill jag gärna rekommendera mäklare Daniel Björklund. På ett respektfullt sätt behandlade han mig som kund och förstod att hjälpa mig utifrån mina behov. Med vänlig hälsning, Elina Linna

Emma A
Skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen

Daniel är en mäklare som är påläst och kan sitt område. Han har en lugn men säljande framtoning vilket ger goda resultat.

Mats L
Skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen

Jag inbjöd till vårt första möte. Daniel gjorde ett mycket gott intryck ,visade hur han tänkt sig upplägget. jag fann det intressant. Fick en del material som visade hur han tänkt att presentera och sälja min bo-rätt. Vi kom också överens om ersättning till Södermäklarna.Visningarna sköttes bra liksom all pappersexercis. Mötet med köparna och bankerna gick som på räls. Så jag kan rekommendera Daniel å det bästa.

Hanna L
Skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen

Väldigt nöjd med Daniels arbete. Han är tydlig, lugn och trissar inte upp förväntningar till oanade höjder. Han ger intrycket av att vara en seriös mäklare som man kan lita på.

Maria S
Skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen

Daniel gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja vår lägenhet förra året. Vi kunde inte ha fått en bättre mäklare än han. Tack.

Carolina K
Skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen

Vi var 100% nöjda med Daniel - inget att klaga på alls o kan rekommendera honom!

Lejla C
Skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen

Jag har fått profesionell hjälp och vänligt bemötande av Daniel. Han var lugn och ingav förtroende. Rekommenderar varmt, själv återkommer gärna till.

Per K
Skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen

Trevlig, professionell och förtroendeingivande. Vi är jättenöjda!

Kristina I
Skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen

Daniel Björklund gav oss ett professionellt bemötande. Han var tillmötesgående, saklig, lugn, kunnig och personlig. Han återkopplade snabbt. Det märktes att han arbetat som mäklare en längre tid och ingav förtroende. Han var inte påstridig eller för mycket av en säljare. En mäklare som jag gärna kan återkomma till.

Fredrik T
Skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen

Bra bemötande, snabb återkoppling och även hjälp efter försäljning med deklaration etc. En service-minded approach helt enkelt.