Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Södermäklarna Liljeholmen

Södermäklarna Liljeholmen

Sjöviksvägen 22, 117 60 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Södermäklarna på Liljeholmen. 1983 öppnade vi upp vårt första kontor på Söder. Redan från början inriktade vi oss på hus och lägenheter på Södermalm och Söderort. Genom en god lokalkännedom och stor erfarenhet har vi blivit specialister på att sälja och köpa lägenheter på Södermalm. Vi kan skillnaden på östra Söder och Tjurberget. Det är därför vi förstår dig när du väljer dina kvarter.

Vi har sålt lägenheter på Södermalm och i söderort i nästan varje hus. Därför har vi mycket bra koll på hur prisbilden ser ut just nu. Vi gillar södermalm och känner oss hemma här, det gör inte alla mäklare. Vi förstår hur det känns att trivas. Om du har några funderingar över någonting som rör bostäderna här hemma på söder är du varmt välkommen att höra av dig!

Läs vad 38 kunder tycker om Södermäklarna Liljeholmen

• Susanna P
    Susanna P skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    En varmt rekommenderad mäklare som ger ett lugnt och professionellt intryck. Daniel har lång erfarenhet av mäklarbranschen vilket märks i hans metodiska och lugna hantering av försäljning och köp av bostäder. Han får både säljare och köpare att känna sig trygga under hela processen, från första möte till påskrivning av kontrakt. Vi träffade Daniel när vi var på potentiella köpare och fick ett så gott intryck av honom, även om vi inte vann budgivningen, och beslutade oss för att anlita honom. Vi är mycket nöjda med Daniel och Södermäklarnas insats.
  • Monica G
    Monica G skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Daniel var kunnig, lugn och professionell.
    Ps. den av Södermäklarna rekommenderade flyttfirman kan vi dock inte rekommendera, krånglig offerthandering, slarviga, felfakturerande, det tog aldrig slut, städningen var dock bra. Ds.
  • Carl-johan H
    Carl-johan H skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Fungerade bra, vi var jättenöjda!
  • Sofi Z
    Sofi Z skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Det var en smidig försäljningsprocess.Niklas var mycket kunnig, lätt att nå samt mycket trevligt att samarbeta med. Till sin hjälp hade han världens coolaste fotograf som gjorde fotograferingen till en minnesvärd upplevelse.
  • Thomas C
    Thomas C skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Rak och professionellt bemötande. Bara positiva erfarenheter.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
  • Axel T
    Axel T skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Han var trevlig och korrekt. Gjorde på det hela taget ett bra jobb!
  • Eva K
    Eva K skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Proaktiv, vänlig och trevlig.Kändes att han hade stor kunskap som mäklare .
    Niklas W gillar detta
  • Esaias L
    Esaias L skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Överlag så är jag mycket nöjd med hela processen som var snabb och enkel!
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Ingen vidare upplevelse av den där affären
  • Amal B
    Amal B skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Mycket nöjd. Mäklaren var väldigt duktig, profionell och ordentlig. Jag upplevde det som att alla parter fick ett bra bemötande. Jag fick råd och stöd i alla moment av försäljningsprocessen. Det märkes att mäklaren hade koll på läget och visste vad han gjorde. Viktigt för mig var att det var att hela processen var ärlig och korrekt, något som skilde sig ifrån mina erfarenheter av andra mäklare. Självklart var det ett stort plus att han fick upp priset ordentligt. Jag skulle entusiastiskt rekommendera Niklas Wigren till alla.
  • Lina J
    Lina J skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Proffsig mäklare med rätta kunderna. Lokalt fokus, vilket ger god kännedom om området. Mkt bra stylist som med små medel får fram det bästa med din bostad. Fotograf som kan fota lägenheter.
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Niklas är en fantastisk mäklare.
    Med hans lugna och vänliga framtoning framstår han, i mina ögon, som mer professionell än många andra i hans branch.
    Jag och min sambo kan varmt rekommendera Niklas Wigren./
    Andreas Karlsson
  • Märta R
    Märta R skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Vi är mycket nöjda med Niklas Wigren som mäklare vid vår lägenhetsförsäljning. Engagerad och proffsig.
  • Tomas G
    Tomas G skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Mycket kompetent, hjälpsam och en mäklare som arbetar för dig, för att nå ett pris du vill sälja för!
  • Joakim J
    Joakim J skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Grym mäklare! Fick upp priset över 1 miljon kr. Anlita Niklas så blir det klirr i kassan
  • Mari L
    Mari L skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Kompetent engagerad och noggran i alla delar
  • Ljiljanka T
    Ljiljanka T skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Bra mäklare är Daniel! Engagerad och hjälpsam till sina kunder! Pålitlig! Ger bra råd och tips!
  • Dag J
    Dag J skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Mycket bra kontakt och bemötande från Södermäklarna. Försäljningen av vår lägenhet sköttes proffsigt utan några problem.
  • Viola F
    Viola F skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Daniel är en sympatisk och trevlig person som vi gärna rekommenderar.
  • Erik H
    Erik H skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Jag har bara bra att säga om Daniel. Det var ett proffesionellt bemötande från första mötet. Han frågade oss om hur vi ville ha det, men gav samtidigt sin syn på frågan, alltid väl underbyggt med erfarenhet. Det kunde handla om att ha ett lägsta godkända bud eller om vi skulle ha förhandsvisning eller ej. I slutändan fick vi mer för vår lägenhet än vi kunde tänka oss. Tack Daniel.
  • Konstantinos M
    Konstantinos M skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
  • Saif K
    Saif K skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Mycket nöjd ! Väljer definitivt Södermäklarna till nästa försäljning .
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Daniel Björklund gjorde ett mycket bra jobb med försäljningen av vår lägenhet. Jag anlitade honom för att jag först köpte en lägenhet av en kund till honom och tyckte att han var mycket professionell och pålitlig så jag anlitade honom när jag själv skulle sälja sen. Priset var rimligt mot hur mycket han lyckades sälja lägenheten för och det gick alltid att få tag i honom.
  • Galya S
    Galya S skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Jag är nöjd med min mäklare, som har varit seriös och haft hänsyn till både köpare och säljare på proffesionellt sätt.
  • Anna T
    Anna T skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Seriös, proffsig och trevligt bemötande!
  • Ulrike V
    Ulrike V skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Daniel hanterade vår bostadsaffär otroligt proffsigt. Med hans expertis, kompetens och bemötande kände vi oss trygga genom hela processen och rekommenderar varmt honom till våra vänner och bekanta.
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Dåligt förberedd, visste inte mycket om lägenheten som han visade oss. Visade inte källarförråden alls. Han hade dock "tagit över" uppdraget från en kvinna på firman, men detta ursäktar inte allt.
  • Bo L
    Bo L skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Artigt och Korrrekt.
    Visade oss dock fel källarförråd...eller snarare gjorde hans kollega och (som jag uppfattade det) mentor det..
  • Zandra L
    Zandra L skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Superservice på alla plan! Ordning och reda på allt!
    Alltid tillgänglig för dumma frågor!
  • Anna F
    Anna F skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Ny i rollen och sökande efter förhållningssätt. Gav ett intryck av distans.
    Hade uppskattat engagemang och ett förtroendeingivande uttryck.
  • Christoffer A
    Christoffer A skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Vi är nöjda med Niklas och har anlitat honom för två lägenhetsförsäljningar. Vi fick ett bra och professionellt bemötande. Vi är nöjda med hur första försäljningen gick och ser fram emot att se hur nästa går.
  • Hans E
    Hans E skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    En vänlig och trevlig mäklare som skötte sin uppgift bra.
  • Jon W
    Jon W skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Niklas är en duktig mäklare som gör det lilla extra för att sälja lägenheten.
    Han höll en extra visning för en spekulat på fredag kväll. Den spekulanten var också med till slutet i budgivningen. Niklas jobbade till kl 9 på kvällen för att ta emot bud.
    Jag uppskattade också hans genuina framtoning.
    Jag kan rekommendera Niklas till andra kunder.
  • Cilla N
    Cilla N skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Korrekt, kunnig, noggrann. Trevlig men inte överdrivet trevlig.
  • Eric M
    Eric M skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    bra, köpte av honom. allt fungerade smidigt och han var professionell.
  • Gustav L
    Gustav L skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Hej
    Jag blev uppringd av någon som ville sälja min bostad.

Jag vill inte sälja min bostad!!

Om jag vill sälja min bostad kontaktar jag någon som jag väljer!

Jag har nu två år efter mitt köp inte hört något från min tidigare mäklare.

Jag önskar er lycka till!!
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Trevligt och proffessionellt bemötande, men lyckades inte få ut så mycket som vi hade hoppats av försäljningen.
Daniel Björklund
Niklas Wigren