Södermäklarna Liljeholmen

Södermäklarna Liljeholmen

Ring 08-646 60 10 www.sodermaklarna.se

Välkommen till Södermäklarna på Liljeholmen. 1983 öppnade vi upp vårt första kontor på Söder. Redan från början inriktade vi oss på hus och lägenheter på Södermalm och Söderort. Genom en god lokalkännedom och stor erfarenhet har vi blivit specialister på att sälja och köpa lägenheter på Södermalm. Vi kan skillnaden på östra...

65 omdömen om Södermäklarna Liljeholmen

Elina L

Som kund till Södermäklarna vill jag gärna rekommendera mäklare Daniel Björklund. På ett respektfullt sätt behandlade han mig som kund och förstod att hjälpa mig utifrån mina behov. Med vänlig hälsning, Elina Linna

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1654 omdömen 4.8 av 1654 omdömen

Emma A

Daniel är en mäklare som är påläst och kan sitt område. Han har en lugn men säljande framtoning vilket ger goda resultat.

Mats L

Jag inbjöd till vårt första möte. Daniel gjorde ett mycket gott intryck ,visade hur han tänkt sig upplägget. jag fann det intressant. Fick en del material som visade hur han tänkt att presentera och sälja min bo-rätt. Vi kom också överens om ersättning till Södermäklarna.Visningarna sköttes bra liksom all pappersexercis. Mötet med köparna och bankerna gick som på räls. Så jag kan rekommendera Daniel å det bästa.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Hanna L

Väldigt nöjd med Daniels arbete. Han är tydlig, lugn och trissar inte upp förväntningar till oanade höjder. Han ger intrycket av att vara en seriös mäklare som man kan lita på.

Maria S

Daniel gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja vår lägenhet förra året. Vi kunde inte ha fått en bättre mäklare än han. Tack.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Carolina K

Vi var 100% nöjda med Daniel - inget att klaga på alls o kan rekommendera honom!

Lejla C

Jag har fått profesionell hjälp och vänligt bemötande av Daniel. Han var lugn och ingav förtroende. Rekommenderar varmt, själv återkommer gärna till.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2926 omdömen 4.8 av 2926 omdömen

Marie-louise H

Kände mig trygg i den hjälp jag fick, ..................

Per K

Trevlig, professionell och förtroendeingivande. Vi är jättenöjda!

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Kristina I

Daniel Björklund gav oss ett professionellt bemötande. Han var tillmötesgående, saklig, lugn, kunnig och personlig. Han återkopplade snabbt. Det märktes att han arbetat som mäklare en längre tid och ingav förtroende. Han var inte påstridig eller för mycket av en säljare. En mäklare som jag gärna kan återkomma till.

Hampus S

Känslan av trygghet och transparens genom hela försäljningsförfarandet ger Niklas högsta möjliga betyg.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Johan C

Niklas Wigren var trevlig, lugn, kunnig och hjälpsam i samband med försäljningen av min lägenhet.

Fredrik T

Bra bemötande, snabb återkoppling och även hjälp efter försäljning med deklaration etc. En service-minded approach helt enkelt.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Åsa K

Använt Daniel Björklund vid flertalet försäljningar och alltid varit supernöjd! Kan varmt rekommendera honom.

Johanna B

Niklas var väldigt proffsig och förtroendeingivande när han sålde vår lägenhet. Han är lätt att få tag i och hjälper till med allt man kan tänka sig! Jag rekommenderar verkligen honom om du vill sälja din bostad.

Claes L

Professionell. Punktlig. Trevligt bemötande. Tar sig tid utan att man som kund känner sig stressad. Ingen misstanke om ngt "lurt". Yrkesstolthet. Man känner sig trygg i affären. Ovan gäller såväl försäljning av vår egen lägenhet och köp av ny lght.

Emilia S

Bra. Trevlig mäklare som fick lägenheten såld.

Cecilia H

Vi var jättenöjda med Niklas som mäklare. Han skötte allt proffsigt från början till slut!

Peter H

.........................................

Anders D

Niklas Wigren är en toppenkille som tar sitt uppdrag på alvar. Redan från första kontakten , fram till försäljning av vår lägenhet, är vi mycket nojda. Han kan vi varmt rekommendera till vidare uppdrag! Mvh Anders Dahl

Ida B

Bemötande utav Niklas var i världsklass! Närvarande & engagerad i våran försäljning. Kan varmt rekommendera Niklas för vänner & bekanta som går i säljtankar!

Mimmi E

Jag är väldigt nöjd med mitt beslut att anlita södermäklarna. Allt sköttes, proffsigt och ärligt. Daniel är en mycket sympatisk person som håller det han lovar.

Michaela D

Jag är extremt nöjd med Niklas som mäklare. Han fanns där för mig som säljare genom hela processen, svarade på alla olika typer av frågor, ställde upp som råd även efter min försäljning inför mitt nya bostadsköp. Han är lugn och inte överdrivet säljig vilket faller mig väl i smaken - jag vill ha en trygg, ödmjuk och pålitlig mäklare som bemöter kunderna på samma sätt som jag vill bli bemött som köpare. Han tillhör minoriteten av mäklarna i Stockholm som brinner mer för affären och relationen med kunden än pengarna bakom...

Helena B

Jag är helt nöjd med den hjälp jag fått av Niklas och jag rekommenderar honom och Södermäklarna.

Anna B

Bra och proffesionell service!

Joakim S

Daniel är grymt seriös och gjorde ett väldigt bra jobb för oss. Vi är verkligen nöjda med honom och skulle rekommendera honom till andra. Joakim och Julia

Jerker T

- ..............................

Emil H

......................Säljkingen

Susanna P

En varmt rekommenderad mäklare som ger ett lugnt och professionellt intryck. Daniel har lång erfarenhet av mäklarbranschen vilket märks i hans metodiska och lugna hantering av försäljning och köp av bostäder. Han får både säljare och köpare att känna sig trygga under hela processen, från första möte till påskrivning av kontrakt. Vi träffade Daniel när vi var på potentiella köpare och fick ett så gott intryck av honom, även om vi inte vann budgivningen, och beslutade oss för att anlita honom. Vi är mycket nöjda med Daniel och Södermäklarnas insats.

Monica G

Daniel var kunnig, lugn och professionell. Ps. den av Södermäklarna rekommenderade flyttfirman kan vi dock inte rekommendera, krånglig offerthandering, slarviga, felfakturerande, det tog aldrig slut, städningen var dock bra. Ds.

Carl-johan H

Fungerade bra, vi var jättenöjda!

Sofi Z

Det var en smidig försäljningsprocess.Niklas var mycket kunnig, lätt att nå samt mycket trevligt att samarbeta med. Till sin hjälp hade han världens coolaste fotograf som gjorde fotograferingen till en minnesvärd upplevelse.

Thomas C

Rak och professionellt bemötande. Bara positiva erfarenheter.

Håkan L

Axel T

Han var trevlig och korrekt. Gjorde på det hela taget ett bra jobb!

Eva K

Proaktiv, vänlig och trevlig.Kändes att han hade stor kunskap som mäklare .

Niklas W gillar detta
Esaias L

Överlag så är jag mycket nöjd med hela processen som var snabb och enkel!

Andreas F

Ingen vidare upplevelse av den där affären

Amal B

Mycket nöjd. Mäklaren var väldigt duktig, profionell och ordentlig. Jag upplevde det som att alla parter fick ett bra bemötande. Jag fick råd och stöd i alla moment av försäljningsprocessen. Det märkes att mäklaren hade koll på läget och visste vad han gjorde. Viktigt för mig var att det var att hela processen var ärlig och korrekt, något som skilde sig ifrån mina erfarenheter av andra mäklare. Självklart var det ett stort plus att han fick upp priset ordentligt. Jag skulle entusiastiskt rekommendera Niklas Wigren till alla.

Lina J

Proffsig mäklare med rätta kunderna. Lokalt fokus, vilket ger god kännedom om området. Mkt bra stylist som med små medel får fram det bästa med din bostad. Fotograf som kan fota lägenheter.

Andreas K

Niklas är en fantastisk mäklare. Med hans lugna och vänliga framtoning framstår han, i mina ögon, som mer professionell än många andra i hans branch. Jag och min sambo kan varmt rekommendera Niklas Wigren./ Andreas Karlsson

Märta R

Vi är mycket nöjda med Niklas Wigren som mäklare vid vår lägenhetsförsäljning. Engagerad och proffsig.

Tomas G

Mycket kompetent, hjälpsam och en mäklare som arbetar för dig, för att nå ett pris du vill sälja för!

Joakim J

Grym mäklare! Fick upp priset över 1 miljon kr. Anlita Niklas så blir det klirr i kassan

Mari L

Kompetent engagerad och noggran i alla delar

Ljiljanka T

Bra mäklare är Daniel! Engagerad och hjälpsam till sina kunder! Pålitlig! Ger bra råd och tips!

Dag J

Mycket bra kontakt och bemötande från Södermäklarna. Försäljningen av vår lägenhet sköttes proffsigt utan några problem.

Viola F

Daniel är en sympatisk och trevlig person som vi gärna rekommenderar.

Erik H

Jag har bara bra att säga om Daniel. Det var ett proffesionellt bemötande från första mötet. Han frågade oss om hur vi ville ha det, men gav samtidigt sin syn på frågan, alltid väl underbyggt med erfarenhet. Det kunde handla om att ha ett lägsta godkända bud eller om vi skulle ha förhandsvisning eller ej. I slutändan fick vi mer för vår lägenhet än vi kunde tänka oss. Tack Daniel.

Konstantinos M

Everything was fine Everything was fine Everything was fine Everything was fine