Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Södermäklarna Liljeholmen

Södermäklarna Liljeholmen

Sjöviksvägen 22, 117 60 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Södermäklarna på Liljeholmen. 1983 öppnade vi upp vårt första kontor på Söder. Redan från början inriktade vi oss på hus och lägenheter på Södermalm och Söderort. Genom en god lokalkännedom och stor erfarenhet har vi blivit specialister på att sälja och köpa lägenheter på Södermalm. Vi kan skillnaden på östra Söder och Tjurberget. Det är därför vi förstår dig när du väljer dina kvarter.

Vi har sålt lägenheter på Södermalm och i söderort i nästan varje hus. Därför har vi mycket bra koll på hur prisbilden ser ut just nu. Vi gillar södermalm och känner oss hemma här, det gör inte alla mäklare. Vi förstår hur det känns att trivas. Om du har några funderingar över någonting som rör bostäderna här hemma på söder är du varmt välkommen att höra av dig!

Läs vad 65 kunder tycker om Södermäklarna Liljeholmen

• Elina L
    Elina L skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Som kund till Södermäklarna vill jag gärna rekommendera mäklare Daniel Björklund. På ett respektfullt sätt behandlade han mig som kund och förstod att hjälpa mig utifrån mina behov. Med vänlig hälsning, Elina Linna
  • Emma A
    Emma A skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Daniel är en mäklare som är påläst och kan sitt område. Han har en lugn men säljande framtoning vilket ger goda resultat.
  • Mats L
    Mats L skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Jag inbjöd till vårt första möte. Daniel gjorde ett mycket gott intryck ,visade hur han tänkt sig upplägget. jag fann det intressant. Fick en del material som visade hur han tänkt att presentera och sälja min bo-rätt. Vi kom också överens om ersättning till Södermäklarna.Visningarna sköttes bra liksom all pappersexercis. Mötet med köparna och bankerna gick som på räls. Så jag kan rekommendera Daniel å det bästa.
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Väldigt nöjd med Daniels arbete. Han är tydlig, lugn och trissar inte upp förväntningar till oanade höjder. Han ger intrycket av att vara en seriös mäklare som man kan lita på.
  • Maria S
    Maria S skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Daniel gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja vår lägenhet förra året. Vi kunde inte ha fått en bättre mäklare än han. Tack.
  • Carolina K
    Carolina K skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Vi var 100% nöjda med Daniel - inget att klaga på alls o kan rekommendera honom!
  • Lejla C
    Lejla C skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Jag har fått profesionell hjälp och vänligt bemötande av Daniel. Han var lugn och ingav förtroende. Rekommenderar varmt, själv återkommer gärna till.
  • Marie-louise H
    Marie-louise H skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Kände mig trygg i den hjälp jag fick, ..................
  • Per K
    Per K skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Trevlig, professionell och förtroendeingivande. Vi är jättenöjda!
  • Kristina I
    Kristina I skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Daniel Björklund gav oss ett professionellt bemötande. Han var tillmötesgående, saklig, lugn, kunnig och personlig. Han återkopplade snabbt. Det märktes att han arbetat som mäklare en längre tid och ingav förtroende. Han var inte påstridig eller för mycket av en säljare. En mäklare som jag gärna kan återkomma till.
  • Hampus S
    Hampus S skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Känslan av trygghet och transparens genom hela försäljningsförfarandet ger Niklas högsta möjliga betyg.
  • Johan C
    Johan C skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Niklas Wigren var trevlig, lugn, kunnig och hjälpsam i samband med försäljningen av min lägenhet.
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Bra bemötande, snabb återkoppling och även hjälp efter försäljning med deklaration etc. En service-minded approach helt enkelt.
  • Åsa K
    Åsa K skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Använt Daniel Björklund vid flertalet försäljningar och alltid varit supernöjd!
    Kan varmt rekommendera honom.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Niklas var väldigt proffsig och förtroendeingivande när han sålde vår lägenhet. Han är lätt att få tag i och hjälper till med allt man kan tänka sig! Jag rekommenderar verkligen honom om du vill sälja din bostad.
  • Claes L
    Claes L skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Professionell. Punktlig. Trevligt bemötande. Tar sig tid utan att man som kund känner sig stressad. Ingen misstanke om ngt "lurt". Yrkesstolthet. Man känner sig trygg i affären. Ovan gäller såväl försäljning av vår egen lägenhet och köp av ny lght.
  • Emilia S
    Emilia S skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Bra. Trevlig mäklare som fick lägenheten såld.
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Vi var jättenöjda med Niklas som mäklare. Han skötte allt proffsigt från början till slut!
  • Peter H
    Peter H skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    .........................................
  • Anders D
    Anders D skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Niklas Wigren är en toppenkille som tar sitt uppdrag på alvar. Redan från första kontakten , fram till försäljning av vår lägenhet, är vi mycket nojda. Han kan vi varmt rekommendera till vidare uppdrag!
    Mvh Anders Dahl
  • Ida B
    Ida B skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Bemötande utav Niklas var i världsklass! Närvarande & engagerad i våran försäljning. Kan varmt rekommendera Niklas för vänner & bekanta som går i säljtankar!
  • Mimmi E
    Mimmi E skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Jag är väldigt nöjd med mitt beslut att anlita södermäklarna. Allt sköttes, proffsigt och ärligt. Daniel är en mycket sympatisk person som håller det han lovar.
  • Michaela D
    Michaela D skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Jag är extremt nöjd med Niklas som mäklare. Han fanns där för mig som säljare genom hela processen, svarade på alla olika typer av frågor, ställde upp som råd även efter min försäljning inför mitt nya bostadsköp. Han är lugn och inte överdrivet säljig vilket faller mig väl i smaken - jag vill ha en trygg, ödmjuk och pålitlig mäklare som bemöter kunderna på samma sätt som jag vill bli bemött som köpare. Han tillhör minoriteten av mäklarna i Stockholm som brinner mer för affären och relationen med kunden än pengarna bakom vilket gör att han har mitt framtida förtroende vid nästa bostadsförsäljning.
  • Helena B
    Helena B skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Jag är helt nöjd med den hjälp jag fått av Niklas och jag rekommenderar honom och Södermäklarna.
  • Anna B
    Anna B skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Bra och proffesionell service!
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Daniel är grymt seriös och gjorde ett väldigt bra jobb för oss. Vi är verkligen nöjda med honom och skulle rekommendera honom till andra.

Joakim och Julia
    Emil H skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    ......................Säljkingen
  • Susanna P
    Susanna P skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    En varmt rekommenderad mäklare som ger ett lugnt och professionellt intryck. Daniel har lång erfarenhet av mäklarbranschen vilket märks i hans metodiska och lugna hantering av försäljning och köp av bostäder. Han får både säljare och köpare att känna sig trygga under hela processen, från första möte till påskrivning av kontrakt. Vi träffade Daniel när vi var på potentiella köpare och fick ett så gott intryck av honom, även om vi inte vann budgivningen, och beslutade oss för att anlita honom. Vi är mycket nöjda med Daniel och Södermäklarnas insats.
  • Monica G
    Monica G skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Daniel var kunnig, lugn och professionell.
    Ps. den av Södermäklarna rekommenderade flyttfirman kan vi dock inte rekommendera, krånglig offerthandering, slarviga, felfakturerande, det tog aldrig slut, städningen var dock bra. Ds.
  • Carl-johan H
    Carl-johan H skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Fungerade bra, vi var jättenöjda!
  • Sofi Z
    Sofi Z skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Det var en smidig försäljningsprocess.Niklas var mycket kunnig, lätt att nå samt mycket trevligt att samarbeta med. Till sin hjälp hade han världens coolaste fotograf som gjorde fotograferingen till en minnesvärd upplevelse.
  • Thomas C
    Thomas C skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Rak och professionellt bemötande. Bara positiva erfarenheter.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
  • Axel T
    Axel T skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Han var trevlig och korrekt. Gjorde på det hela taget ett bra jobb!
  • Eva K
    Eva K skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Proaktiv, vänlig och trevlig.Kändes att han hade stor kunskap som mäklare .
    Niklas W gillar detta
  • Esaias L
    Esaias L skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Överlag så är jag mycket nöjd med hela processen som var snabb och enkel!
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Ingen vidare upplevelse av den där affären
  • Amal B
    Amal B skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Mycket nöjd. Mäklaren var väldigt duktig, profionell och ordentlig. Jag upplevde det som att alla parter fick ett bra bemötande. Jag fick råd och stöd i alla moment av försäljningsprocessen. Det märkes att mäklaren hade koll på läget och visste vad han gjorde. Viktigt för mig var att det var att hela processen var ärlig och korrekt, något som skilde sig ifrån mina erfarenheter av andra mäklare. Självklart var det ett stort plus att han fick upp priset ordentligt. Jag skulle entusiastiskt rekommendera Niklas Wigren till alla.
  • Lina J
    Lina J skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Proffsig mäklare med rätta kunderna. Lokalt fokus, vilket ger god kännedom om området. Mkt bra stylist som med små medel får fram det bästa med din bostad. Fotograf som kan fota lägenheter.
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Niklas är en fantastisk mäklare.
    Med hans lugna och vänliga framtoning framstår han, i mina ögon, som mer professionell än många andra i hans branch.
    Jag och min sambo kan varmt rekommendera Niklas Wigren./
    Andreas Karlsson
  • Märta R
    Märta R skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Vi är mycket nöjda med Niklas Wigren som mäklare vid vår lägenhetsförsäljning. Engagerad och proffsig.
  • Tomas G
    Tomas G skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Mycket kompetent, hjälpsam och en mäklare som arbetar för dig, för att nå ett pris du vill sälja för!
  • Joakim J
    Joakim J skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Grym mäklare! Fick upp priset över 1 miljon kr. Anlita Niklas så blir det klirr i kassan
  • Mari L
    Mari L skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Kompetent engagerad och noggran i alla delar
  • Ljiljanka T
    Ljiljanka T skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Bra mäklare är Daniel! Engagerad och hjälpsam till sina kunder! Pålitlig! Ger bra råd och tips!
  • Dag J
    Dag J skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Mycket bra kontakt och bemötande från Södermäklarna. Försäljningen av vår lägenhet sköttes proffsigt utan några problem.
  • Viola F
    Viola F skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Daniel är en sympatisk och trevlig person som vi gärna rekommenderar.
  • Erik H
    Erik H skrev om Daniel Björklund en del av Södermäklarna Liljeholmen
    Jag har bara bra att säga om Daniel. Det var ett proffesionellt bemötande från första mötet. Han frågade oss om hur vi ville ha det, men gav samtidigt sin syn på frågan, alltid väl underbyggt med erfarenhet. Det kunde handla om att ha ett lägsta godkända bud eller om vi skulle ha förhandsvisning eller ej. I slutändan fick vi mer för vår lägenhet än vi kunde tänka oss. Tack Daniel.
  • Konstantinos M
    Konstantinos M skrev om Niklas Wigren en del av Södermäklarna Liljeholmen