Ulrica Schröder

Ulrica Schröder

Ulrica Schröder är mäklare på Södermäklarna Mariatorget

Ulrica Schröder har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-06 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 4.7. Ulrica Schröder har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

3 omdömen om Ulrica Schröder

Martin Y
Skrev om Ulrica Schröder en del av Södermäklarna Mariatorget

Vi var otroligt nöjda med Ulrika, lättillgänglig, rak och proffesionell.

Martina P
Skrev om Ulrica Schröder en del av Södermäklarna Mariatorget

Jag kontaktade Ulrica för att jag tyckte hon såg jordnära och pålitlig ut på bilden. Trots att hon egentligen inte hade tid tog hon sig an uppdraget eftersom jag "valt ut" henne. Bilden stämde med verkligheten, hon gav ett bra intryck och var inte en typisk "ytlig säljare" som jag annars tycker att en del mäklare kan vara. Hon gjorde ett jättebra jobb och försäljningen gick bra. Minus är texten i min annons som var slarvigt skriven och inte stämde helt med verkligheten, kändes som en del var kopierad från andra annonser. Jag påpekade detta och texten fixades till och blev bra.

Sara D
Skrev om Ulrica Schröder en del av Södermäklarna Mariatorget

Otroligt professionell och i varje steg gjorde det lilla extra som gör så stor skillnad vid försäljning. Noggrann, supertrevlig, hjälpsam, informerande och skicklig. Ulrica Schröder är den bästa mäklaren jag har mött. Jag rekommenderar Ulrica till alla!