en del av Södermäklarna Mariatorget

Hornsgatan 37, 118 49 Stockholm — Visa karta

4.0 / 5 i betyg — 3 rekommendationer
År 1983 öppnade vi vårt första kontor på Söder. Redan från början riktade vi in oss på lägenheter och hus på Södermalm och i Söderort.

LOKALKÄNNEDOM & ERFARENHET
För att bli specialist på att sälja och köpa bostäder måste man ha god lokalkännedom. Vi vet vad det är för skillnad på östra Söder och Tjurberget. Därför förstår vi hur du väljer dina kvarter.

En annan nödvändig kunskap är den man får av erfarenhet. Vi har sålt lägenheter i nästan varje hus på Söder och i Söderort. Därför har vi rätt bra koll på prisbilden.

Men allra mest handlar det kanske om att trivas. Vi gillar Söder, eftersom vi känner oss hemma här. Det gör inte alla mäklare.

Om du undrar över något som rör bostäderna här hemma, tveka inte att höra av dig.

Läs vad 3 användare tycker om Ulrica Schröder

• Lovisa H
    Lovisa H skrev om Ulrica Schröder en del av Södermäklarna Mariatorget
    Ulrika var inte vår mäklare så jag kan inte uttala mig
  • Martina P
    Martina P skrev om Ulrica Schröder en del av Södermäklarna Mariatorget
    Jag kontaktade Ulrica för att jag tyckte hon såg jordnära och pålitlig ut på bilden. Trots att hon egentligen inte hade tid tog hon sig an uppdraget eftersom jag "valt ut" henne. Bilden stämde med verkligheten, hon gav ett bra intryck och var inte en typisk "ytlig säljare" som jag annars tycker att en del mäklare kan vara. Hon gjorde ett jättebra jobb och försäljningen gick bra. Minus är texten i min annons som var slarvigt skriven och inte stämde helt med verkligheten, kändes som en del var kopierad från andra annonser. Jag påpekade detta och texten fixades till och blev bra.
  • Sara D
    Sara D skrev om Ulrica Schröder en del av Södermäklarna Mariatorget
    Otroligt professionell och i varje steg gjorde det lilla extra som gör så stor skillnad vid försäljning. Noggrann, supertrevlig, hjälpsam, informerande och skicklig. Ulrica Schröder är den bästa mäklaren jag har mött. Jag rekommenderar Ulrica till alla!
Jeanette Dahlin
Amanda Rieem