Gunnar Englund

Gunnar Englund

Gunnar Englund är mäklare på Södermäklarna Medborgarplatsen

Gunnar Englund har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-06 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.2. Gunnar Englund har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

27 omdömen om Gunnar Englund

Birgitta A

Jag är 100 %nöjd med Gunnar. 👍🎉

Anders V

Kommer att rekommendera Gunnar Englund som mäklare till de vänner som funderar att köpa bostadsrätt.Jag blev rekommenderad Gunnar Englund av goda vänner,vilket jag är tacksam över.

Evelina P

Hello, Gunnar Englund was very supportive during our first appartment purchase in Sweden. He kindly agreed to have extra viewing, explained very detail contract conditions, he was very transparent regarding apartment expected avgift increase. We felt very confident and secuire in the way he managed the process.

Ebba E

Gunnar gav ett professionellt intryck genom hela säljprocessen.

Helena L

Låg engagemangsnivå under visningen. Objektsbeskrivning var slarvigt gjord med felstavningar och fel planritning.

Olov B

Bästa tänkbara bemötande; vänligt, trevligt, tillmötesgående och professionellt. Över förväntan! Ingenting att klaga på, tvärtom.

Anna-karin H

Bra och snabb återkoppling på alla frågor. Fick ut maxpris för min lägenhet. En mäklare med erfarenhet. Kan verkligen rekommendera.

Anders W

Ok bemötande för oss som köpare men en katastrof som säljare. Svarade inte på mejl m m. Skulle inte anlita vid försäljning.

Inger S

Jag har bara positivt att säga om Södermäklarna och Gunnar E. Om jag så behöver anlita mäklare igen så är ni första alternativet.

Harry G

Bra bemötande Tvekar inte med att rekommendera till andra Allt fungerade som det var tänkt