Alla kategorier Hälsovård Stockholms län Solna Solna Kiropraktorklinik Anders Lindeberg

Solna Kiropraktorklinik Anders Lindeberg

Råsundavägen 15, 169 67 Solna — Visa karta

Kiropraktorkliniken drivs av legitimerad kiropraktor Anders Lindeberg. På klinken behandlas akut ryggskott, nackspärr, kroniska ryggproblem, besvär från muskler och leder i armar och ben, kontorsnacke, musarm, ischias, huvudvärk, idrottsskador mm
Kanalvägen 17, 18330, TÄBY
Lotta L:
alltid vänligt bemötta. de gånger vi behövt hjälp har vi fått det. senast läkarbesök för C körkort

Företag inom hälsovård nära Solna Kiropraktorklinik Anders Lindeberg:

Klarabergsviadukten 63, Stockholm
Atlasbalans | Högkvalitativ utrustning, utbildningar och tjänster inom friskvård... Läs mer ›
Maria T:
Supernöjd med min maskin! Går i princip vare dag i veckan.

Kanalvägen 17, TÄBY
Varmt välkommen till Täbyhälsan! Läs mer ›
Lotta L:

Läs vad 3 kunder tycker om Solna Kiropraktorklinik Anders Lindeberg

• Ulrika
    Ulrika skrev om Solna Kiropraktorklinik Anders Lindeberg
    Professionellt och lugnt bemötande när jag kom med en akut låsning i övre ryggen. Låsningen och smärtan avhjälptes nästan helt!
  • anders w
    anders w skrev om Solna Kiropraktorklinik Anders Lindeberg
    Jag har haft mycket problem i min rygg sedan ungdomen. Kom i kontakt med Anders 1997 och har gått hos honom i perioder. Han har hjälpt mig med mina kroniska åkommor jag haft i många år.
    Så tack för dina proffsiga behandlingar. Anders
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Solna Kiropraktorklinik Anders Lindeberg
    Hej Anders!

Tack ännu en gång för en mycket välgörande behandling. Jag har alltid upplevt att du har en oerhörd kunskap och skicklighet i ditt yrkesutövande. Varje liten knakning har ett syfte och är gjort med professionell precision. Av de kiropraktorer jag besökt är du den som absolut bäst går rakt på problemet och åtgärdar det utan onödiga och riskabla knakningar.

För övrigt är armen bättre, som jag inte trodde hade med ryggen att göra...

Fortsätt göra oss hela!
    Med vänlig hälsning,