Solpanelen Syd

Solpanelen Syd

solpanelensyd.se
  • Badge2023

Välkommen till Solpanelen Syd! Köp solceller utan att du behöver tänka på någonting extra, vi löser det åt dig. Vi hjälper dig som bor i villa, har företag eller ansvarar för en brf med att installera solceller. Vi har erfarenhet av en mängd olika tak. Med lång erfarenhet inom elinstallationer och solceller är vi en partner...

13 omdömen om Solpanelen Syd

Caroline M
Skrev om Solpanelen Syd

Snabb leverans och installation, fint bemötande, snabbt svar på mail och sms. Proffsigt hela vägen. Rekommenderas!

Gertie H
Skrev om Solpanelen Syd

Tilltalande offert, utlovad tid för installation 7-8 veckor. Material kom efter 4 veckor, 5 veckor senare va panelerna på plats. Snyggt, effektivt arbete, trevliga medarbetare, som agerade så att vi blev mycket nöjda, kontakten med elleverantören ordnades. Vi kan verkligen rekommendera Solpanelen Syd.

Christer H
Skrev om Solpanelen Syd

Intill nu har jag fått offert och leverans av solceller och div material.

Caj F
Skrev om Solpanelen Syd

Bra pris, snabb och snygg montering som fungerar utmärkt efter små justeringar. Super!

Marredo
Skrev om Solpanelen Syd

Har ännu inte fått solpanelerna installerade, väntar på takläggaren. Bemötandet har varit proffsigt från första början och jag känner mig trygg inför installationen.

Ali G
Skrev om Solpanelen Syd

Snabbt, snäll och kunniga Professionell på jobbet samt väldigt hjälpsamt

Leif N
Skrev om Solpanelen Syd

jorde så got de kund att få fram grejer snappat

Burim Z
Skrev om Solpanelen Syd

Gick fantastiskt snabbt. Från beställning till monterat o klart på 1,5 mån. Grymma killar💪

Lennart J
Skrev om Solpanelen Syd

De gör ett proffsigt väl genomförd installation.

Niclas O

Väldigt bra och tillmötesgående

Stanislaw Z
Skrev om Solpanelen Syd

Proffsigt! Jag fick kontakt med företaget via min granne. Ryktet gick,att Solpanelen Syd jobbar på ett professionellt sätt. Jag kontaktade deras försäljare som kom till mitt hem Han kontrollerade mitt tak. Offerten bestod av 32 DMEGC All Black 405 W solpaneler. En Growatt växelriktare på 10kWh och en smartmätare av samma märke. Jag skrev på offerten 29.1.2023. Solanläggningen blev klar 6.3.2023 Eon bytte mätaren 13.3-23 Anläggningen fungerar klockrent och ser mycket bra ut. Jag lämnar all beröm åt...

Andreas S
Skrev om Solpanelen Syd

Anlitade Solpanelen syd för installation av solcellsanläggning i November 2022, installationen utfördes effektivt och enligt utlovad tidplan med ett bra slutresultat. Anläggningen producerar vad man kan förvänta sig under vinterhalvåret, utvecklingen under tidig vår ser bra ut även den. Ser fram emot sommaren och framtida sammarbete med förhoppning om utökning av anläggningen.

Theo B
Skrev om Solpanelen Syd

Installation av solceller och laddstation till elbil. Utmärkt utfört arbete och genomförande enligt överenskommen tidsplan . Trevligt bemötande. Efter installation genomgång av anläggning och hjälp med installation av app till mobil