Natalie en del av Sonder

Ena grundaren av Sonder. Jag började min utbildning på Björn Axén Academy. Efter några år i branschen ville jag ha nya utmaningar och blev privilegierad att fortsätta min utbildning i London på Vidal Sassoon Academy. Mitt hjärta slår extra för klassisk färg och form men gärna med en modern twist.

Läs vad 77 Läs vad Natalie

• 2020-07-13
    Natalie lyssnade verkligen och fick mig att känna att jag ”ägde” mitt hår. Jag har lockigt hår och har inte alla gånger känt att frisörer har vetat hur de ska klippa för att det ska bli bra. Natalie är Väldigt kunnig och närvarande och jag kände mig väldigt väl omhändertagen. En av få gånger som jag går ifrån en salong och verkligen känner mig nöjd, kanske mitt bästa frisörbesök hittills!
  • 2020-06-28
    Toppklippning hos Natalie och trevligt samtal i lugn miljö
  • 2020-05-23
    Natalie är en sån där frisör man inte trodde fanns! ✨ Det känns som att en hel värld av möjligheter plötsligt öppnat sig. Och helt realistiska möjligheter också, hon är jättebra på att förklara vad som går och inte går, så att man förstår och vet varför. Vansinnigt noggrann och skicklig och kunnig, hon fattar och BRYR sig verkligen. Jag såg ut som en effortless chic filmstjärna från 40-talet när hon var klar - under min 5 minuter långa promenad hem hann tre olika kvinnor glo avundsjukt på mitt hår. TACK Natalie!! (Jag hade turen att även få Pennys blick och kunnande kring hur håret bäst skulle styras upp, och jag tror jag hade känt mig väldigt trygg i hennes händer också ❤️ Och fick träffa fina lilla Iris dessutom!)
  • 2020-05-10
    Jag rekommenderar Natalie från botten av mitt hjärta! Hon gjorde ett fantastiskt jobb och jag kände mig så sedd och hörd. Hon är mycket profisionell och vet precis vad hon gör. Jag fick ett mycket varmt mottagande och kände mig så fin när jag lämnade, det blev precis så som jag hade tänkt mig! hon är en varm och glad person och jag kände mig så trygg i hennes händer! Jag rekommenderar henne starkt! <3
  • 2020-05-09
    Natalie är inte bara oerhört omhändertagande utan även lyhörd. Finns ingen gång jag gått ifrån Sonder utan att vara missnöjd. Hos Natalie får du allt du önskar, även de gångerna du kanske inte ens vet vad. Då vet hon! Natalie är den skickligaste frisören jag någonsin träffat, hennes passion lyser igenom och man känner sig speciell. Varje gång är en upplevelse, för hon vet vad du behöver.
  • 2020-05-08
    Har gått till Natalie i snart ett år nu och har aldrig känt mig så snygg i håret som senare året. Hon är supernoga och asskön. Ett riktigt proffs.
  • 2020-05-08
    Som vanligt riktigt nöjd! Superhärligt bemötande och är så nöjd med håret!
  • 2020-02-26
    Otroligt kompetent frisör med bra service, trevlig bemötande och framför allt - superfint resultat!
  • 2020-02-26
    Natalie är en antastisk proffsig frisör, det märks att hon är mycket välutbildad frisör och har lång erfarenhet. Trevlig tjej som är trygg i det hon gör och pratar lagom mycket. Jag kan inte vara mer nöjd med henne:) Testade när de öppnade och har varit kund sedan dess. Mycket stark rekommendation!
  • 2020-02-26
    Blir alltid mött med ett varmt välkomnande, och tiden är alltid en härlig upplevelse! Alltid nöjd med resultatet också :)
    Alltid roligt att ha dig här! :D /Natalie

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte