Sonder

Sonder

Ring 08-462 93 93 sondermoments.se

Välkommen till Sonder. Här har du ett kreativt och familjärt gäng. Här är vi noggranna och tror på kvalitet framför kvantitet. Vi kommer gärna med nya idéer men för oss är det viktigt att du som kund får det du vill ha men tummar inte på din hårkvalitet. Sonder är en HBTQ+ vänlig salong som värdesätter olikheter. Boka...

231 omdömen om Sonder

ANNA M
Skrev om Sonder

Mitt hår var i katastrofalt tillstånd efter att det hade blivit förstört hos en växtfärg frisör (kika gärna på mitt omdöme om friekosör) och hade gröna slingor som inte gick att få bort. Växtfärg innehöll metaller så det fanns ingenting som kunde få bort det, tänk som henna som sitter kvar för alltid. Jag letade efter frisörer för att få det att se någorlunda ok ut och många ville inte ta sig an arbetet eller hade inte kapaciteten. Då hittade jag till Sonder och de har fått mitt hår tillbaka. Rebecka på Sonder är ett riktigt...

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 584 omdömen 4.6 av 584 omdömen

Natalie W Natalie W
Carolina S

Rebecca är så duktig och kunnig! Supernöjd :)

ANNA M gillar detta
Daniel L

Klippte mig hos Rebecca, väldigt nöjd så rekommenderas!

ANNA M gillar detta
Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

yanniqe W

Proffsig frisör och mysig stämning i salongen.

Monica V

Jättenöjd med både klippning och toning, Rebecca är supergullig!

ANNA M och Sonder S gillar detta
Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 281 omdömen 4.6 av 281 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är otroligt duktig, trevlig och profetionell. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claudia Z Claudia Z
Erika W

Jag klippte mig hos Rebecca. Hon var väldigt duktig och jag lämnade salongen supernöjd och glad!

Maria H

Kompetent, inlyssnande och supertrevlig!!

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 267 omdömen 4.8 av 267 omdömen

Emilia E

Väldigt tillmötesgående och inga problem att jag bad om endast veganska produkter!

Daniel R

Fick bra råd och resultatet blev väldigt bra!

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 295 omdömen 4.7 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Jättenöjd, resultatet är exakt som förväntat, ska återkomma

Emmy L

Blev exakt som jag hade hoppats, nu är det slut på hemmaklipperiet!

Katarina W

Jag blev klippt i en snygg frisyr, jag o min hund blev vänligt o respektfullt mottagna. Det hela var över mina förväntningar.

Malin T

Är väldigt nöjd! Blev precis som jag tänkte mig!

Karolina Å

Jag går sällan till frisören och kände att jag ville ha en fin frisyr som passar mig. Efter att ha läst fina omdömen här på reco så bestämde jag mig för en klippning på Sonder. Rebecca kom med goda råd om vad som passade mitt ansikte och min hårkvalitet. Hon var både skicklig och väldigt kunnig. Och bra på att möta människor och besvara alla mina frågor. Jag blev fint stylad och kände mig så fin. Och när jag gick därifrån visste jag hur jag tar hand om håret och stylar det. Jag kommer tillbaka!

Kicki C

Har problem med både ärftligt håravfall och håravfall av tillfällig art. Fick ordentligt förklarat för mig orsakerna till mina problem och praktisk undervisning i hur jag kan minska problemen med att se tunnhårig ut, samt vad jag i realiteten måste acceptera av mitt ärftliga håravfall. I klippningen ingick en underbar och inte kort hårbottenmassage, tvätt, och noga styling. Jag är glad att jag hittade dit, och att Rebecca, som har goda rekommendationer redan, var ledig.

Ann Ö

Rebecka var mycket duktig och kompetent, dessutom väldigt trevlig.

Linda J

Bra bemötande och duktig frisör. Super nöjd med min upplevelse och klippning. Har hittat min nya frisör jag kommer gå till. Rekommenderar starkt!

Susanne F

Jag fick ett supertrevligt bemötande av Rebecka. Hon är mycket bra på att känna in och se mina behov o önskningar. Är sååå himla nöjd med både färg o klipp.

Linnea N

Riktigt professionell frisör men hjärtat på rätt sida. Mycket nöjd och kommer definitivt tillbaka!☺️❤️

Josefina Ä

Fantastiskt nöjd med både klippning och bemötandet. Kan verkligen rekommendera!

Sophia Y

Natalie lyssnade verkligen och fick mig att känna att jag ”ägde” mitt hår. Jag har lockigt hår och har inte alla gånger känt att frisörer har vetat hur de ska klippa för att det ska bli bra. Natalie är Väldigt kunnig och närvarande och jag kände mig väldigt väl omhändertagen. En av få gånger som jag går ifrån en salong och verkligen känner mig nöjd, kanske mitt bästa frisörbesök hittills!

Kicki W

Toppklippning hos Natalie och trevligt samtal i lugn miljö

Simona V

Fantastiskt fint, positivt bemötande och skickligt utförande! Väldigt duktig på svåra färger! Super nöjd!

Johan K

En utmärkt och bra klippning! Blev mycket nöjd och rekommenderar alla att gå till Rebecca!

Linda F

Jag har köpt en klippning. Fick ett trevligt bemötande och salongen och tjänsten levde upp till mina förväntningar. Jag är supernöjd med min klippning. Kommer att rekommendera salongen till mina kompisar och kommer absolut att klippa mig hos Rebecca igen!

Cecilia K

Jag har aldrig tidigare varit helt nöjd efter en klippning, men nu är jag det. Kompetent, lyhört och tryggt helt igenom. Professionsglädjen var påtaglig! ;) Kommer komma tillbaka utan tvekan^^

Erika L

Rebecca var verkligen superduktig! Så nöjd med min nya frisyr!

Pernilla

Total förändring av både frisyr och färg. Rebecca är noggrann och arbetar metodiskt för att håret ska mp allra bäst!

Fredrik S

Alltid ett leende på läpparna och nära till skratt! Penny lyssnar noga på mig som kund och jag har alltid lämnat Sonder nöjd! Jag bokar alltid min klippning hos Penny!

Eva Linnea E

Natalie är en sån där frisör man inte trodde fanns! ✨ Det känns som att en hel värld av möjligheter plötsligt öppnat sig. Och helt realistiska möjligheter också, hon är jättebra på att förklara vad som går och inte går, så att man förstår och vet varför. Vansinnigt noggrann och skicklig och kunnig, hon fattar och BRYR sig verkligen. Jag såg ut som en effortless chic filmstjärna från 40-talet när hon var klar - under min 5 minuter långa promenad hem hann tre olika kvinnor glo avundsjukt på mitt hår. TACK Natalie!! (Jag...

Java K

Tjänst; Klippning Penny är en superduktig, lyhörd och proffsig frisör. Kom in med en idé och gick därifrån med en supersnygg frisyr. Rekommenderar henne till alla som behöver en klippning!

Evelina E

Är så nöjd med min nya frisyr! Penny förstod precis vad jag menade och var dessutom otroligt trevlig att snacka med. Extra plus för väldoftande hårprodukter.

Martin A

Trevligt bemött av Rebecca, resultatet av klippningen blev super och vaxen som jag blev rekommenderad fungerar utmärkt.

LOUISE H

Jag rekommenderar Natalie från botten av mitt hjärta! Hon gjorde ett fantastiskt jobb och jag kände mig så sedd och hörd. Hon är mycket profisionell och vet precis vad hon gör. Jag fick ett mycket varmt mottagande och kände mig så fin när jag lämnade, det blev precis så som jag hade tänkt mig! hon är en varm och glad person och jag kände mig så trygg i hennes händer! Jag rekommenderar henne starkt! <3

Nicolina A

Natalie är inte bara oerhört omhändertagande utan även lyhörd. Finns ingen gång jag gått ifrån Sonder utan att vara missnöjd. Hos Natalie får du allt du önskar, även de gångerna du kanske inte ens vet vad. Då vet hon! Natalie är den skickligaste frisören jag någonsin träffat, hennes passion lyser igenom och man känner sig speciell. Varje gång är en upplevelse, för hon vet vad du behöver.

GUSTAV G

Har gått till Natalie i snart ett år nu och har aldrig känt mig så snygg i håret som senare året. Hon är supernoga och asskön. Ett riktigt proffs.

Jenny S

Som vanligt riktigt nöjd! Superhärligt bemötande och är så nöjd med håret!

Janet V

Väldigt proffsig och kunnig. Jag är mycket nöjd med min nya frisyr!

Gunilla G

Rebecca är proffsig, kunnig, snabb och trevlig. Kan verkligen rekommendera henne! Salongen fräsch och mysig, personlig.

Aili Maria M

Ännu en gång går jag från salongen med ett leende på läpparna! Natalie är en superfin tjej! Jätteduktig, har en mjukt sätt att prata och kommer med goda råd! Jag har fått så mycket beröm för min nya frisyr nu. Och gosiga pudeln ska få ligga i mitt knä nästa gång. Hjärtligt tack, Natalie!

Alexandra S

Ett toppen besök! Det var så trevligt och mysigt. Jag blev så fint omhändertagen och gick hem med ett leende och en snygg frisyr. Tack så mycket!! Vi ses snart igen.

Emily B

Jag var hos Rebecca och klippte, färgade utväxt, ljusade upp och nyanserade mitt hår efter jag själv hade gjort en misslyckad hemblekning. Kunde inte varit nöjdare med mitt resultat. Jag vart bemött på ett underbart sätt, hon tog sig verkligen tid och gick igenom på en konsultation hur vi kunde göra för att nå upp till de resultat jag ville ha. Många skratt och en jättefin upplevelse att gå till Rebecca. Ett riktigt proffs. /emily Bengtsson

Martin H

Trevligt och proffsigt bemötande. Försökte inte sälja på mig några extraprodukter då min klippning väl var klar. Kommer klippa mig där igen!

Fredrika C

Otroligt kompetent frisör med bra service, trevlig bemötande och framför allt - superfint resultat!

Anna S

Natalie är en antastisk proffsig frisör, det märks att hon är mycket välutbildad frisör och har lång erfarenhet. Trevlig tjej som är trygg i det hon gör och pratar lagom mycket. Jag kan inte vara mer nöjd med henne:) Testade när de öppnade och har varit kund sedan dess. Mycket stark rekommendation!

Astrid L

Blir alltid mött med ett varmt välkomnande, och tiden är alltid en härlig upplevelse! Alltid nöjd med resultatet också :)

Svar från Natalie

Alltid roligt att ha dig här! :D /Natalie

SARA H
Skrev om Sonder

Så nöjd med både hår och bemötande. Rekommenderas!

Stefan S

Mycket duktig och trevlig, på återseende!

Daniel H

Så nöjd med min nya frisyr!! Rebecca gjorde verkligen min dag så mycket bättre! Sonder är en ny pärla på söder och jag kommer definitivt tillbaka. Allt gott! /Daniel

Kicki W

Bokat en vanlig klippning inga konstigheter, trevligt bemötande, + extra för söndagsöpppet

Dejana A

Blev supernöjd med min klippning hos Rebecca! Hon var noggrann, omsorgsfull och förstod precis vad jag var ute efter. Kommer definitivt att klippa mig hos henne igen!