Sonder

Ringvägen 116, 116 61 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Sonder.

Här har du ett kreativt och familjärt gäng. Här är vi noggranna och tror på kvalitet framför kvantitet.

Vi kommer gärna med nya idéer men för oss är det viktigt att du som kund får det du vill ha men tummar inte på din hårkvalitet.

Sonder är en HBTQ+ vänlig salong som värdesätter olikheter.
Boka direkt online eller hör av dig till oss via telefon så ser vi till att boka in en tid som passar dig.

Varmt välkommen!

Läs vad 168 kunder tycker om Sonder

• 2019-11-18

Leo H skrev om Penny en del av Sonder
    Klippte mig och är supernöjd! Läs mer
  • 2019-11-16

Marie S skrev om Penny en del av Sonder
    Har gått varit hos SONDER flera gånger och då till Penny. Har både klippt frisyrer eller bara ”putsat” till frisyren och jag har gjort en del olika färgningar i håret. Jag är alltid lika nöjd när jag är klar & Penny har en förmåga att känna in vilket humör man tillfället är på och då menar jag att hon ”vet”när jag vill ha mer konversation eller inte, hon är toppen och för mig den bästa... Jag har efter många år äntligen hittat den som i mitt tycke har ALLT jag söker. Läs mer
  • 2019-11-16

Micael S skrev om Penny en del av Sonder
    Superproffsig frisör o lyhörd kan verkligen
    Rekommenderas bara en massa +++++++++++++
    Micael Läs mer
  • 2019-11-15

Charlotte T skrev om Rebecca en del av Sonder
    Wash and cut.
    Rebecca was really friendly and understood what I wanted immediately. She also didn't just say yes to everything, she offered her qualified opinion, which I appreciate! I will be going back.
    Also there were cute dogs there! Läs mer
  • 2019-11-15

Anna W skrev om Rebecca en del av Sonder
    Blekte utväxten på ca. 6 cm. Samt klippte av ca. 4 cm och klippte lugg. Fick bra konsultation. Rebecca förklarade tydligt vad hon skulle göra. Fick exakt pris på vad det skulle kosta mig innan vi började. Skön huvudmassage när vi tvättade håret. Väldigt nöjd med resultatet! Trevligt bemötande. Ska gå tillbaka! 5 av 5! Läs mer
  • 2019-11-11

Sofia J skrev om Rebecca en del av Sonder
    Ny fin färg och frisyr. Toppen nöjd! Hade aldrig varit här förut, men kommer tillbaka. Läs mer
  • 2019-11-09

Annie C skrev om Natalie en del av Sonder
    Beställde klippning--1timme.
    Jag blir alltid mycket varmt o trevligt mottagen.
    Det är en skön o lugn miljö.
    Natalie arbetar mjukt o försiktigt både i tvätten o sedan vid klippningen.
    Mycket behagligt!
    Vi diskuterar varje gång hur jag vill ha det klippt o jag frågar om råd.
    Samtalar lagom mycket under klippningen. Jag har varit mycket nöjd alla gånger som jag har varit hos Natalie.
    Jag har fått många positiva reaktioner om min frisör av vänner.
    T o m så har det kommit fram en främmande kvinna på T-banan som tyckte att sa; - Jag måste bara säga att jag tycker att du är så fin i håret.
    Hur ofta har det hänt i mitt 70—åriga liv!!
    Jag är så nöjd med Natalie o det arbete hon utför.
    /Annie Degerholm Läs mer
  • 2019-11-09

Malin H skrev om Natalie en del av Sonder
    Jag älskar att klippa mig hos Natalie, det är inte bara alltid trevligt utan jag blir också alltid nöjd. Hon är bra på att hjälpa mig utveckla mina egna idéer om jag har lite tankar kring frisyrer så det blir ännu bättre. Läs mer
  • 2019-11-06

Linnea h skrev om Rebecca en del av Sonder
    Jättegullig och proffsig. Fint bemötande. Läs mer
  • 2019-11-05

Emelie R skrev om Natalie en del av Sonder
    Skulle klippa mitt hår hos Natalie och hon och hennes kollegor (och hundar haha) tog emot mig med öppna famnar från dag 1. De var engagerade i mina önskningar och lämnade inget åt slumpen. Nog den bästa frisörupplevelse jag haft i Stockholm. Guld! Läs mer
  • 2019-11-01

Paula L skrev om Rebecca en del av Sonder
    Fint och glatt bemötande. Skicklig och proffsig färgning. Lyhörd för att använda veganska produkter. ♥️ Läs mer
  • Isabelle R

2019-10-29

Isabelle R skrev om Natalie en del av Sonder
    Nathalie är en fantastisk frisör, och jag är alltid nöjd när jag har klippt mig hos henne! Lyckas alltid skapa något snyggt som passar just mina förutsättningar och min hårtyp. Läs mer
  • 2019-10-29

Judy M skrev om Natalie en del av Sonder
    Natalie is fantastic - great hairdresser and kind person. Always feel great being there and happy to leave with a great haircut! Läs mer
  • Else P

2019-10-29

Else P skrev om Natalie en del av Sonder
    Jag är alltid nöjd med min klippning hos Sonder. Super noggranna och duktiga! Läs mer
  • HANNA A

2019-10-23

HANNA A skrev om Penny en del av Sonder
    DÅLIG....Riktig uselt...Tyvärr-...-Jag tror inte att Penny har frisör-utbildning- Hon har förstört mitt hår. Nu är det så kort att måst vänta halv år innan jag kan klipper mig igen. Hon är trevlig men tyvärr hennes arbete är hur oproffsig som helst. Läs mer
    2019-10-23 Sonder S svarar HANNA A
    Hej Hanna.
    Vad tråkigt att du känner såhär. Jag är utbildad och har gesällbrev. Aldrig varit med om att någon tycker att jag förstört deras hår. Kom gärna förbi salongen så kan vi diskutera vad som gick fel eftersom detta är något du ej kan ha påpekat på plats för över två veckor sedan, för då hade vi löst det då såklart. Så kan du få eventuell ersättning om detta är något som fått dig att må dåligt. Ha en bra kväll /Penny
  • 2019-10-17

Leo H skrev om Natalie en del av Sonder
    Supernöjd med klippning! Det blir absolut fler besök. Läs mer
  • 2019-10-16

Zerrin S skrev om Natalie en del av Sonder
    Jag har klippt mig hos Nathalie i snart ett år och är supernöjd! Hon är jättetrevlig, flexibel, personlig i sitt bemötande och en grym duktig frisör. Hon har alltid levt upp till mina förväntningar, och ifall jag känt mig osäker eller missnöjd med något har hon alltid löst det.

Jag rekommenderar verkligen Sonder och Nathalie! Läs mer
  • 2019-10-15

Ylva N skrev om Natalie en del av Sonder
    Duktig, lyhörd, trevlig, cool. Rekommenderar varmt att komma till denna välkomnande och proffsiga miljö. Läs mer
  • 2019-10-12

Elisabeth B skrev om Natalie en del av Sonder
    Klippning. N gör precis som jag vill o ger fina synpunkter. Är alltid nöjd när jag går därifrån. Vill jag ändra på nåt är hon genast med.
    Hon skapar också trevnad vid besöket. Läs mer
  • 2019-10-08

Ida S skrev om Natalie en del av Sonder
    Klippte och slingade håret hos Natalie. Hon är en fantastisk människa och frisör! Läs mer
  • 2019-10-06

Susanne B skrev om Natalie en del av Sonder
    Vänligt och varmt bemötande, jag är supernöjd med både färg och klipp!! Och salongen har verkligen blivit jättemysig! Läs mer
  • 2019-10-04

Katarina N skrev om Natalie en del av Sonder
    Klippning, färgning och färgning av bryn.
    Natalie har känsla för form och färg och hon är ytterst noggrann. Utöver detta så är hon vänlig och serviceminded. Jag är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2019-09-28

Maja H skrev om Natalie en del av Sonder
    Skicklig, lyhörd och mycket trevlig Läs mer
  • 2019-09-28

Lotta H skrev om Natalie en del av Sonder
    Det blir alltid bra hos Natalie. Även när det växt ut. Klipper vädigt noggrant och är bra på färg. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-09-25

Isabella A skrev om Rebecca en del av Sonder
    Fick jättebra hjälp och framförallt en superfin frisyr! Rekommenderar 💇🏻‍♀️💇🏻‍♀️ Läs mer
  • 2019-09-25

Jeanna s skrev om Rebecca en del av Sonder
    Grymt trevlig! Grymt resultat! Läs mer
  • 2019-09-17

Astrid G skrev om Rebecca en del av Sonder
    Jättebra service, älskar min klippning och väldigt trevligt ställe! Läs mer
  • 2019-09-04

Sandra A skrev om Rebecca en del av Sonder
    Behövde en snäll frisör efter för många upplevelser med folk som kör över en.
    Rebecca var supersnäll och kunde läsa mig perfekt!
    Kommer defintivt tillbaks för en större behandling nu när jag blivit så trevligt bemött! Läs mer
  • 2019-08-30

Alicia Maja Viola S skrev om Natalie en del av Sonder
    Alltid lika nöjd!! Underbar salong ✨ Läs mer
  • 2019-08-25

Tina B skrev om Penny en del av Sonder
    Otroligt nöjd med Penny. Första gången på länge som någon klippte en bra form på mitt tjocka hår. Även jättebra med färger!! Som sagt, jättebra! Läs mer
  • 2019-08-24

Agnes B skrev om Natalie en del av Sonder
    Som vanligt ett grymt besök hos Sonder och Natalie. Klipp, sling och det lilla extra på denna lugna och mysiga salong på Söder. Jag får alltid bra service. Natalie tar sin tid och är noggrann! Läs mer
  • 2019-08-24

Anna E skrev om Penny en del av Sonder
    Mycket trevlig & kompetent frisör! Penny på Sonder gör att man känner sig trygg i frisörstolen och resultatet har alltid blivit över förväntan. En frisör att lita på. Läs mer

Jenny A skrev om Penny en del av Sonder
    Har varit hos Penny två gånger nu för klipp. Vilken fin människa att få hänga med en stund och bli ompysslad av! Känner mig sedd, peppad och fylld av glädje när jag går från Sonder :) Läs mer

Xenia A skrev om Penny en del av Sonder
    A great salon that offers fantastic value and great quality. All the ladies in sonder are great, cut and dyed my hair a couple of times with Penny and was super happy with the job she has done! Läs mer

Kajsa B skrev om Natalie en del av Sonder
    Supertrevligt bemötande och jag är väldigt nöjd Läs mer
  • 2019-08-12

Tor H skrev om Natalie en del av Sonder
    Blir alltid supersnyggt, vänlig, trevlig och proffsig Läs mer
  • 2019-08-12

Jesper K skrev om Natalie en del av Sonder
    Här gått till Natalie i tre år nu och blir alltid lika glad över hur bra det blir varje gång! När jag vill prova något nytt kommer Natalie alltid med bra idéer :) Läs mer
  • 2019-08-08

Åsa K skrev om Natalie en del av Sonder
    Otroligt bra bemötande. Lyhört. Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2019-08-08

Andrea H skrev om Natalie en del av Sonder
    Klippte mig och blev mycket nöjd. Det är skillnad på frisör och frisör! Natalie är super duktig. Läs mer
  • 2019-08-07

Anders H skrev om Natalie en del av Sonder
    Skönt att ha hittat en bra frisör i stockholm. Läs mer
  • 2019-08-06

Anna A skrev om Natalie en del av Sonder
    Mycket nöjd med mitt besök hos Nathalie. Plus i kanten för att jag fick ha pudeln Iris i knät under tiden. Läs mer
  • 2019-08-01

Emma N skrev om Natalie en del av Sonder
    Bästa salongen! Alla här är fantastiskt duktiga! Läs mer
  • 2019-08-01

Carola P skrev om Natalie en del av Sonder
    Tusen tack för hjälpen! Natalie och Penny räddade bokstavligen mitt hår. Ni är fantastiska. Tack än en gång. Läs mer
  • 2019-07-31

Ellen F skrev om Penny en del av Sonder
    Blir allitd nöjd hos Penny! Hon fattar vad man vill ha och kan ge förslag om man inte själv vet.

Bonus för gulligt hundsällskap i salongen! Läs mer
  • Max B

2019-07-31

Max B skrev om Penny en del av Sonder
    Jag är ofta där & klipper & tycker att penny är proffsig på sitt yrke samt när det kommer till kundkontakt man blir alltid bemött med ett leende Läs mer

Hanna A skrev om Natalie en del av Sonder
    Jag klippte och färgade håret hos Natalie. Det blev precis som jag ville! många tunna slingor och perfekt balans mellan mörkt och ljust. Tusen tack! Läs mer
  • Margareta K

2019-07-30

Margareta K skrev om Natalie en del av Sonder
    Lika trevligt som det alltid är att få en klippning av Natalie! Läs mer

Felicia N skrev om Natalie en del av Sonder
    ÄÄÄNTLIGEN har jag hittat en frisör som kan sitt jobb! Natalie vet verkligen vad hon gör! Såhär fin i håret har jag aldrig varit! Läs mer

Karin H skrev om Natalie en del av Sonder
    Jag klippte mig hos Natalie för 6v sedan och kom nu tillbaka, frisyren har hållt sig perfekt, bara lite längre. MVG! Vi ses om 6 v igen.

vh, Karin Läs mer
Natalie