Sonder

Ringvägen 116, 116 61 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Sonder.

Här har du ett kreativt och familjärt gäng. Här är vi noggranna och tror på kvalitet framför kvantitet.

Vi kommer gärna med nya idéer men för oss är det viktigt att du som kund får det du vill ha men tummar inte på din hårkvalitet.

Sonder är en HBTQ+ vänlig salong som värdesätter olikheter.
Boka direkt online eller hör av dig till oss via telefon så ser vi till att boka in en tid som passar dig.

Varmt välkommen!

Läs vad 225 kunder tycker om Sonder

Maria H skrev om Rebecca en del av Sonder
    Kompetent, inlyssnande och supertrevlig!! Läs mer

Emilia E skrev om Rebecca en del av Sonder
    Väldigt tillmötesgående och inga problem att jag bad om endast veganska produkter! Läs mer

Daniel R skrev om Rebecca en del av Sonder
    Fick bra råd och resultatet blev väldigt bra! Läs mer
  • 2020-10-12

Emmy L skrev om Rebecca en del av Sonder
    Blev exakt som jag hade hoppats, nu är det slut på hemmaklipperiet! Läs mer
  • 2020-10-05

Katarina W skrev om Rebecca en del av Sonder
    Jag blev klippt i en snygg frisyr, jag o min hund blev vänligt o respektfullt mottagna.
    Det hela var över mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-10-05

Malin T skrev om Rebecca en del av Sonder
    Är väldigt nöjd! Blev precis som jag tänkte mig! Läs mer
  • 2020-10-03

Karolina Å skrev om Rebecca en del av Sonder
    Jag går sällan till frisören och kände att jag ville ha en fin frisyr som passar mig. Efter att ha läst fina omdömen här på reco så bestämde jag mig för en klippning på Sonder. Rebecca kom med goda råd om vad som passade mitt ansikte och min hårkvalitet. Hon var både skicklig och väldigt kunnig. Och bra på att möta människor och besvara alla mina frågor. Jag blev fint stylad och kände mig så fin. Och när jag gick därifrån visste jag hur jag tar hand om håret och stylar det. Jag kommer tillbaka! Läs mer
  • 2020-09-22

Kicki C skrev om Rebecca en del av Sonder
    Har problem med både ärftligt håravfall och håravfall av tillfällig art. Fick ordentligt förklarat för mig orsakerna till mina problem och praktisk undervisning i hur jag kan minska problemen med att se tunnhårig ut, samt vad jag i realiteten måste acceptera av mitt ärftliga håravfall. I klippningen ingick en underbar och inte kort hårbottenmassage, tvätt, och noga styling. Jag är glad att jag hittade dit, och att Rebecca, som har goda rekommendationer redan, var ledig. Läs mer
  • 2020-09-05

Ann Ö skrev om Rebecca en del av Sonder
    Rebecka var mycket duktig och kompetent, dessutom väldigt trevlig. Läs mer
  • 2020-09-01

Linda J skrev om Rebecca en del av Sonder
    Bra bemötande och duktig frisör. Super nöjd med min upplevelse och klippning. Har hittat min nya frisör jag kommer gå till. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-07-20

Susanne F skrev om Rebecca en del av Sonder
    Jag fick ett supertrevligt bemötande av Rebecka. Hon är mycket bra på att känna in och se mina behov o önskningar. Är sååå himla nöjd med både färg o klipp. Läs mer
  • 2020-07-20

Linnea N skrev om Rebecca en del av Sonder
    Riktigt professionell frisör men hjärtat på rätt sida. Mycket nöjd och kommer definitivt tillbaka!☺️❤️ Läs mer
  • 2020-07-16

Josefina Ä skrev om Rebecca en del av Sonder
    Fantastiskt nöjd med både klippning och bemötandet. Kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • 2020-07-13

Sophia Y skrev om Natalie en del av Sonder
    Natalie lyssnade verkligen och fick mig att känna att jag ”ägde” mitt hår. Jag har lockigt hår och har inte alla gånger känt att frisörer har vetat hur de ska klippa för att det ska bli bra. Natalie är Väldigt kunnig och närvarande och jag kände mig väldigt väl omhändertagen.

En av få gånger som jag går ifrån en salong och verkligen känner mig nöjd, kanske mitt bästa frisörbesök hittills! Läs mer
  • 2020-06-28

Kicki W skrev om Natalie en del av Sonder
    Toppklippning hos Natalie och trevligt samtal i lugn miljö Läs mer
  • Simona V

2020-06-26

Simona V skrev om Rebecca en del av Sonder
    Fantastiskt fint, positivt bemötande och skickligt utförande! Väldigt duktig på svåra färger! Super nöjd! Läs mer
  • 2020-06-22

Johan K skrev om Rebecca en del av Sonder
    En utmärkt och bra klippning! Blev mycket nöjd och rekommenderar alla att gå till Rebecca! Läs mer
  • 2020-06-16

Linda F skrev om Rebecca en del av Sonder
    Jag har köpt en klippning. Fick ett trevligt bemötande och salongen och tjänsten levde upp till mina förväntningar. Jag är supernöjd med min klippning. Kommer att rekommendera salongen till mina kompisar och kommer absolut att klippa mig hos Rebecca igen! Läs mer
  • 2020-06-16

Cecilia K skrev om Rebecca en del av Sonder
    Jag har aldrig tidigare varit helt nöjd efter en klippning, men nu är jag det. Kompetent, lyhört och tryggt helt igenom. Professionsglädjen var påtaglig! ;) Kommer komma tillbaka utan tvekan^^ Läs mer
  • 2020-06-13

Erika L skrev om Rebecca en del av Sonder
    Rebecca var verkligen superduktig! Så nöjd med min nya frisyr! Läs mer
  • Pernilla

2020-06-01

Pernilla skrev om Rebecca en del av Sonder
    Total förändring av både frisyr och färg.
    Rebecca är noggrann och arbetar metodiskt för att håret ska mp allra bäst! Läs mer
  • 2020-05-25

Fredrik S skrev om Penny en del av Sonder
    Alltid ett leende på läpparna och nära till skratt! Penny lyssnar noga på mig som kund och jag har alltid lämnat Sonder nöjd!
    Jag bokar alltid min klippning hos Penny! Läs mer
  • Eva Linnea E

2020-05-23

Eva Linnea E skrev om Natalie en del av Sonder
    Natalie är en sån där frisör man inte trodde fanns! ✨ Det känns som att en hel värld av möjligheter plötsligt öppnat sig. Och helt realistiska möjligheter också, hon är jättebra på att förklara vad som går och inte går, så att man förstår och vet varför. Vansinnigt noggrann och skicklig och kunnig, hon fattar och BRYR sig verkligen. Jag såg ut som en effortless chic filmstjärna från 40-talet när hon var klar - under min 5 minuter långa promenad hem hann tre olika kvinnor glo avundsjukt på mitt hår. TACK Natalie!!

(Jag hade turen att även få Pennys blick och kunnande kring hur håret bäst skulle styras upp, och jag tror jag hade känt mig väldigt trygg i hennes händer också ❤️ Och fick träffa fina lilla Iris dessutom!) Läs mer
  • 2020-05-23

Java K skrev om Penny en del av Sonder
    Tjänst; Klippning

Penny är en superduktig, lyhörd och proffsig frisör.

Kom in med en idé och gick därifrån med en supersnygg frisyr. Rekommenderar henne till alla som behöver en klippning! Läs mer
  • 2020-05-23

Evelina E skrev om Penny en del av Sonder
    Är så nöjd med min nya frisyr! Penny förstod precis vad jag menade och var dessutom otroligt trevlig att snacka med. Extra plus för väldoftande hårprodukter. Läs mer
  • 2020-05-16

Martin A skrev om Rebecca en del av Sonder
    Trevligt bemött av Rebecca, resultatet av klippningen blev super och vaxen som jag blev rekommenderad fungerar utmärkt. Läs mer
  • LOUISE H

2020-05-10

LOUISE H skrev om Natalie en del av Sonder
    Jag rekommenderar Natalie från botten av mitt hjärta! Hon gjorde ett fantastiskt jobb och jag kände mig så sedd och hörd. Hon är mycket profisionell och vet precis vad hon gör. Jag fick ett mycket varmt mottagande och kände mig så fin när jag lämnade, det blev precis så som jag hade tänkt mig! hon är en varm och glad person och jag kände mig så trygg i hennes händer! Jag rekommenderar henne starkt! <3 Läs mer
  • 2020-05-09

Nicolina A skrev om Natalie en del av Sonder
    Natalie är inte bara oerhört omhändertagande utan även lyhörd. Finns ingen gång jag gått ifrån Sonder utan att vara missnöjd. Hos Natalie får du allt du önskar, även de gångerna du kanske inte ens vet vad. Då vet hon! Natalie är den skickligaste frisören jag någonsin träffat, hennes passion lyser igenom och man känner sig speciell. Varje gång är en upplevelse, för hon vet vad du behöver. Läs mer
  • 2020-05-08

GUSTAV G skrev om Natalie en del av Sonder
    Har gått till Natalie i snart ett år nu och har aldrig känt mig så snygg i håret som senare året. Hon är supernoga och asskön. Ett riktigt proffs. Läs mer
  • 2020-05-08

Jenny S skrev om Natalie en del av Sonder
    Som vanligt riktigt nöjd! Superhärligt bemötande och är så nöjd med håret! Läs mer
  • 2020-05-02

Janet V skrev om Rebecca en del av Sonder
    Väldigt proffsig och kunnig. Jag är mycket nöjd med min nya frisyr! Läs mer
  • 2020-04-21

Gunilla G skrev om Rebecca en del av Sonder
    Rebecca är proffsig, kunnig, snabb och trevlig. Kan verkligen rekommendera henne! Salongen fräsch och mysig, personlig. Läs mer
  • 2020-04-06

Aili Maria M skrev om Sonder
    Ännu en gång går jag från salongen med ett leende på läpparna!
    Natalie är en superfin tjej! Jätteduktig, har en mjukt sätt att prata och kommer med goda råd!
    Jag har fått så mycket beröm för min nya frisyr nu. Och gosiga pudeln ska få ligga i mitt knä nästa gång.
    Hjärtligt tack, Natalie! Läs mer
  • 2020-03-20

Alexandra S skrev om Rebecca en del av Sonder
    Ett toppen besök! Det var så trevligt och mysigt. Jag blev så fint omhändertagen och gick hem med ett leende och en snygg frisyr. Tack så mycket!! Vi ses snart igen. Läs mer
  • 2020-03-06

Emily B skrev om Rebecca en del av Sonder
    Jag var hos Rebecca och klippte, färgade utväxt, ljusade upp och nyanserade mitt hår efter jag själv hade gjort en misslyckad hemblekning. Kunde inte varit nöjdare med mitt resultat. Jag vart bemött på ett underbart sätt, hon tog sig verkligen tid och gick igenom på en konsultation hur vi kunde göra för att nå upp till de resultat jag ville ha.
    Många skratt och en jättefin upplevelse att gå till Rebecca. Ett riktigt proffs.
    /emily Bengtsson Läs mer
  • 2020-03-03

Martin H skrev om Rebecca en del av Sonder
    Trevligt och proffsigt bemötande. Försökte inte sälja på mig några extraprodukter då min klippning väl var klar. Kommer klippa mig där igen! Läs mer

Fredrika C skrev om Natalie en del av Sonder
    Otroligt kompetent frisör med bra service, trevlig bemötande och framför allt - superfint resultat! Läs mer

Anna S skrev om Natalie en del av Sonder
    Natalie är en antastisk proffsig frisör, det märks att hon är mycket välutbildad frisör och har lång erfarenhet.
    Trevlig tjej som är trygg i det hon gör och pratar lagom mycket.
    Jag kan inte vara mer nöjd med henne:)
    Testade när de öppnade och har varit kund sedan dess.
    Mycket stark rekommendation! Läs mer

Astrid L skrev om Natalie en del av Sonder
    Blir alltid mött med ett varmt välkomnande, och tiden är alltid en härlig upplevelse! Alltid nöjd med resultatet också :) Läs mer
    2020-02-26 Sonder S svarar Astrid L
    Alltid roligt att ha dig här! :D
    /Natalie
  • SARA H

2020-02-26

SARA H skrev om Sonder
    Så nöjd med både hår och bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-02-19

Stefan S skrev om Rebecca en del av Sonder
    Mycket duktig och trevlig, på återseende! Läs mer
  • 2020-02-19

Daniel H skrev om Rebecca en del av Sonder
    Så nöjd med min nya frisyr!! Rebecca gjorde verkligen min dag så mycket bättre!

Sonder är en ny pärla på söder och jag kommer definitivt tillbaka.

Allt gott!

/Daniel Läs mer
  • 2020-02-11

Kicki W skrev om Rebecca en del av Sonder
    Bokat en vanlig klippning inga konstigheter, trevligt bemötande, + extra för söndagsöpppet Läs mer
  • 2020-02-09

Dejana A skrev om Rebecca en del av Sonder
    Blev supernöjd med min klippning hos Rebecca! Hon var noggrann, omsorgsfull och förstod precis vad jag var ute efter. Kommer definitivt att klippa mig hos henne igen! Läs mer
  • 2020-02-07

Sara J skrev om Natalie en del av Sonder
    B Ä S T. Hade klippt mig hos en annan salong och var missnöjd. Blev tipsad av en kollega att gå till Sonder och fick hjälp direkt. Hemtrevligt och inbjudande, gå hit! Läs mer
  • 2020-01-29

Malin F skrev om Natalie en del av Sonder
    Både klippt och färgat hos Natalie många gånger. Hon är utan tvekan den bästa frisör jag någonsin haft! Alltid väldigt nöjd efter ett besök på SONDER. Läs mer
  • 2020-01-29

Erika B skrev om Natalie en del av Sonder
    Mysig salong och Natalie kan jag rekommendera varmt! Läs mer
  • 2020-01-25

Camilla S skrev om Natalie en del av Sonder
    Wow, vilken frisör! Supernöjd med färg och klipp! Söt vovve finns där också!♥️ Läs mer
  • 2020-01-25

Henrik S skrev om Natalie en del av Sonder
    Blir aldrig missnöjd hos Natalie
    En toppenfrisör! Läs mer
  • 2020-01-20

Vega A skrev om Rebecca en del av Sonder
    Väldigt avslappnad och trevlig upplevelse. Rebecca gav mig en ny frisyr och klippte bort det sorgliga i att ha drabbats av håravfall. Jag har inga funderingar kring vart jag ska gå och klippa mig nästa gång! Läs mer
    Sonder S gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte