Penny
Aktiv på Reco.se sedan 2019
Ena grundaren av Sonder. Jag jobbar med att mixar en klassisk teknik med min egna kreativa teknik för att skapa en klippning eller färg som passar just min kund. Även om kreativitet är mitt signum så älskar jag verkligen att göra klassiska folie slingor. Hår är konst - konst har inga gränser. Läs mer

Läs vad 55 Läs vad Penny

• Maria W skrev om Penny en del av Sonder

2019-11-23

Andra gången hos Penny idag ! Kände redan första gången att mig blir hon inte av med nu! Hon vet exakt vad man passar i och gör det så bra! Underbar och genuin person och svinduktig på det hon gör! Läs mer
  • Leo H skrev om Penny en del av Sonder

2019-11-18

Klippte mig och är supernöjd! Läs mer
  • Marie S skrev om Penny en del av Sonder

2019-11-16

Har gått varit hos SONDER flera gånger och då till Penny. Har både klippt frisyrer eller bara ”putsat” till frisyren och jag har gjort en del olika färgningar i håret. Jag är alltid lika nöjd när jag är klar & Penny har en förmåga att känna in vilket humör man tillfället är på och då menar jag att hon ”vet”när jag vill ha mer konversation eller inte, hon är toppen och för mig den bästa... Jag har efter många år äntligen hittat den som i mitt tycke har ALLT jag söker. Läs mer
  • Micael S skrev om Penny en del av Sonder

2019-11-16

Superproffsig frisör o lyhörd kan verkligen
    Rekommenderas bara en massa +++++++++++++
    Micael Läs mer
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Penny en del av Sonder

2019-10-23

DÅLIG....Riktig uselt...Tyvärr-...-Jag tror inte att Penny har frisör-utbildning- Hon har förstört mitt hår. Nu är det så kort att måst vänta halv år innan jag kan klipper mig igen. Hon är trevlig men tyvärr hennes arbete är hur oproffsig som helst. Läs mer
    2019-10-23 Sonder S svarar Hanna A
    Hej Hanna.
    Vad tråkigt att du känner såhär. Jag är utbildad och har gesällbrev. Aldrig varit med om att någon tycker att jag förstört deras hår. Kom gärna förbi salongen så kan vi diskutera vad som gick fel eftersom detta är något du ej kan ha påpekat på plats för över två veckor sedan, för då hade vi löst det då såklart. Så kan du få eventuell ersättning om detta är något som fått dig att må dåligt. Ha en bra kväll /Penny
  • Tina B skrev om Penny en del av Sonder

2019-08-25

Otroligt nöjd med Penny. Första gången på länge som någon klippte en bra form på mitt tjocka hår. Även jättebra med färger!! Som sagt, jättebra! Läs mer
  • Anna E skrev om Penny en del av Sonder

2019-08-24

Mycket trevlig & kompetent frisör! Penny på Sonder gör att man känner sig trygg i frisörstolen och resultatet har alltid blivit över förväntan. En frisör att lita på. Läs mer
  • Jenny A skrev om Penny en del av Sonder

2019-08-23

Har varit hos Penny två gånger nu för klipp. Vilken fin människa att få hänga med en stund och bli ompysslad av! Känner mig sedd, peppad och fylld av glädje när jag går från Sonder :) Läs mer
  • Xenia A skrev om Penny en del av Sonder

2019-08-23

A great salon that offers fantastic value and great quality. All the ladies in sonder are great, cut and dyed my hair a couple of times with Penny and was super happy with the job she has done! Läs mer
  • Ellen F skrev om Penny en del av Sonder

2019-07-31

Blir allitd nöjd hos Penny! Hon fattar vad man vill ha och kan ge förslag om man inte själv vet.

Bonus för gulligt hundsällskap i salongen! Läs mer
Natalie
Rebecca