Penny en del av Sonder

Ena grundaren av Sonder. Jag jobbar med att mixar en klassisk teknik med min egna kreativa teknik för att skapa en klippning eller färg som passar just min kund. Även om kreativitet är mitt signum så älskar jag verkligen att göra klassiska folie slingor. Hår är konst - konst har inga gränser.

Läs vad 58 Läs vad Penny

• 2020-05-25
    Alltid ett leende på läpparna och nära till skratt! Penny lyssnar noga på mig som kund och jag har alltid lämnat Sonder nöjd! Jag bokar alltid min klippning hos Penny!
  • 2020-05-23
    Tjänst; Klippning Penny är en superduktig, lyhörd och proffsig frisör. Kom in med en idé och gick därifrån med en supersnygg frisyr. Rekommenderar henne till alla som behöver en klippning!
  • 2020-05-23
    Är så nöjd med min nya frisyr! Penny förstod precis vad jag menade och var dessutom otroligt trevlig att snacka med. Extra plus för väldoftande hårprodukter.
  • 2019-11-23
    Andra gången hos Penny idag ! Kände redan första gången att mig blir hon inte av med nu! Hon vet exakt vad man passar i och gör det så bra! Underbar och genuin person och svinduktig på det hon gör!
  • 2019-11-18
    Klippte mig och är supernöjd!
  • 2019-11-16
    Har gått varit hos SONDER flera gånger och då till Penny. Har både klippt frisyrer eller bara ”putsat” till frisyren och jag har gjort en del olika färgningar i håret. Jag är alltid lika nöjd när jag är klar & Penny har en förmåga att känna in vilket humör man tillfället är på och då menar jag att hon ”vet”när jag vill ha mer konversation eller inte, hon är toppen och för mig den bästa... Jag har efter många år äntligen hittat den som i mitt tycke har ALLT jag söker.
  • 2019-11-16
    Superproffsig frisör o lyhörd kan verkligen Rekommenderas bara en massa +++++++++++++ Micael
  • 2019-10-23
    DÅLIG....Riktig uselt...Tyvärr-...-Jag tror inte att Penny har frisör-utbildning- Hon har förstört mitt hår. Nu är det så kort att måst vänta halv år innan jag kan klipper mig igen. Hon är trevlig men tyvärr hennes arbete är hur oproffsig som helst.
    Hej Hanna. Vad tråkigt att du känner såhär. Jag är utbildad och har gesällbrev. Aldrig varit med om att någon tycker att jag förstört deras hår. Kom gärna förbi salongen så kan vi diskutera vad som gick fel eftersom detta är något du ej kan ha påpekat på plats för över två veckor sedan, för då hade vi löst det då såklart. Så kan du få eventuell ersättning om detta är något som fått dig att må dåligt. Ha en bra kväll /Penny

Visa svar
  • 2019-08-25
    Otroligt nöjd med Penny. Första gången på länge som någon klippte en bra form på mitt tjocka hår. Även jättebra med färger!! Som sagt, jättebra!
  • 2019-08-24
    Mycket trevlig & kompetent frisör! Penny på Sonder gör att man känner sig trygg i frisörstolen och resultatet har alltid blivit över förväntan. En frisör att lita på.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte