Sortera Recycling

3.0

4 omdömen om Sortera Recycling

Polymenis T
Skrev om Sortera Recycling

Oseriöst företag. Deras byggsäck står på gatan 4.5 månader nu och skapar sanitär olägenhet. Använd inte sortera!

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 118 omdömen 4.5 av 118 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Thomas B
Skrev om Sortera Recycling

Beställning och hämtning fungerade kanon, men fakturan dök aldrig upp i mailen (trots att orderbekräftelsen gjorde det) så jag fick ett inkassokrav istället. Beloppen på fakturorna (som jag inte fick) stämde heller inte överens med vad som stod i orderbekräftelsen. Riktigt dåligt och onödigt slut på mitt köp hos Big Bag / Sortera Recycling.

CHRISTIAN O
Skrev om Sortera Recycling

Jag beställde hämtning av ca 10 kubikmeter byggavfall från en badrumsrenovering. Det var såväl sopsäckar, storsäckar som löst virke. Jag är imponerad av hur noggrant detta togs bort från min gräsmatta, stort tack!

Patrik B
Skrev om Sortera Recycling

Under dränering av mitt hus hittades en gammal oljetank om 3 kubikmeter som var illa hanterade. Tanken var full med olika sorters skräp, och för att kunna forsla bort den krävdes en sanering för att erhålla skrotintyg! Jag kontaktade Kristoffer Nyström på Sortera som gav en utmärkt service under hela processen då tanken hanterades, Kristoffer inspekterade även tanken personligen för att säkerställa att lämpliga åtgärder skulle kunna vidtas för att hantera avfallet på rätt sätt. Kan inte annat än varmt rekommendera deras...