Alla kategorier Läkarvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Specialistläkarna Sergel City

Specialistläkarna Sergel City

Västra Trädgårdsgatan 2A, 111 53 Stockholm — Visa karta

Munkforsplan 33, 12347, FARSTA
Melody M:
Kunnig och duktig läkare som ser vad som är bäst för patient. Professionella.

Läkarmottagningar nära Specialistläkarna Sergel City:

Hammarby Allé 32, STOCKHOLM
Wedin & Söderberg är en optikbutik där synundersökningen och det personliga bemö... Läs mer ›
Christina W:
Är mycket nöjd med mina nya glasögon, som jag provade ut efter grå starroperation, då även mycket av min närsynthet togs bort. Första gången...

Munkforsplan 33, FARSTA
Kontakta oss gärna för att ta reda på hur vi kan hjälpa just er! Läs mer ›
Melody M:
Kunnig och duktig läkare som ser vad som är bäst för patient. Professionella.

Läs vad 4 kunder tycker om Specialistläkarna Sergel City

• Martina S
    Martina S skrev om Specialistläkarna Sergel City
    Jag var hos gynekolog Charlotte Ullberg för det framfall jag drabbades av när jag födde min dotter. Läkaren bemötte mig ovänligt och oprofessionellt och hennes bristande kunskaper var tydliga. Hon uttalade sig t o m som specialist inom idrottsvetenskap för att hon "joggar ibland". (Enligt henne är löpning inte en high-impact-sport!) Hon tyckte också att jag slösade med hennes tid för att mitt framfall var så milt att "hon knappt kunde se det". Innan mitt besök (och självklart även efter, eftersom jag inte fick någon hjälp) undvek jag länge all slags fysiskt aktivitet inklusiv promenader eftersom det var så pass obehagligt. Det var hemskt knäckande att blir bemött av attityden "har du fött barn får du acceptera att bli invalid för resten av livet", för det var precis så Dr Ullberg fick mig att känna även om jag inte kommer ihåg exakt vilka ord hon använde.
    Lyckligtvis blev jag så småningom hjälpt av annan gynekolog, som konstaterade att mitt framfall var kraftigt och att det var skandal att jag inte fått hjälp tidigare. Inte kommer jag kunna springa igen, men nu kan jag iallafall gå utan obehag.
    Varning för denna oseriösa gynekolog! Det är tillräckligt tungt att behöva ge upp det som tidigare gett livet mening utan att dessutom bli nertryckt och förnedrad av en okunnig läkare!
  • Håkan K
    Håkan K skrev om Specialistläkarna Sergel City
    Rekommenderar mer än gärna läkaren Gunnar Marklund, proffsig, trevlig och pratar så man begriper. Sällan man träffar på en sådan läkare nu för tiden.
  • mattias b
    mattias b skrev om Specialistläkarna Sergel City
    Gunnar Marklund rekommenderar jag till 100%.Mycket proffsig samt får man ett mycket vänligt bemötande.
  • Håkan R
    Håkan R skrev om Specialistläkarna Sergel City
    I dessa influensatider behöver man en duktig öron näsa hals-doktor. Jag rekommenderar mycket gärna Gunnar Marklund på Sergel City. Proffsig, intresserad och trevlig att ha att göra med.

Västra Trädgårdsgatan 2A, 111 53 Stockholm