Specialistläkarna Sergel City

2.7

7 omdömen om Specialistläkarna Sergel City

Alexander karl johan K
Skrev om Specialistläkarna Sergel City

Helt värdelös klinik. Seriöst, gå någon annan stans. Tog dom 4 veckor för att svara på receptförnyelse, för ett läkemedel jag använt i två års tid dagligen, och då har dom skrivit fel läkemedel och vill att jag ska in på ny utredning (för ett läkemedel jag aldrig använt). Antar att dom vill ha in patientavgift eller något för att tjäna mer pengar på mig.

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Julia Margaretha K S
Skrev om Specialistläkarna Sergel City

Hade helst gett 0 i omdöme. Gullig reception men har aldrig i mitt liv fått ett sånt otrevligt, otryggt och oprofessionellt bemötande som av Gynekolog Charlotte Ullberg. Jag hoppas ingen patient behöver utsättas för hennes närvaro. Jag har slösat min tid, pengar, och hälsa.

Saga A
Skrev om Specialistläkarna Sergel City

Inget betyg då den här gynekologen en av dem värsta som jag har set, Fy vilken bemötande jag fick av Charlotte Ullberg !!!

Hannah K och Mary gillar detta
Martina S
Skrev om Specialistläkarna Sergel City

Jag var hos gynekolog Charlotte Ullberg för det framfall jag drabbades av när jag födde min dotter. Läkaren bemötte mig ovänligt och oprofessionellt och hennes bristande kunskaper var tydliga. Hon uttalade sig t o m som specialist inom idrottsvetenskap för att hon "joggar ibland". (Enligt henne är löpning inte en high-impact-sport!) Hon tyckte också att jag slösade med hennes tid för att mitt framfall var så milt att "hon knappt kunde se det". Innan mitt besök (och självklart även efter, eftersom jag inte fick någon hjälp)...

Hannah K och 2 andra gillar detta
Håkan K
Skrev om Specialistläkarna Sergel City

Rekommenderar mer än gärna läkaren Gunnar Marklund, proffsig, trevlig och pratar så man begriper. Sällan man träffar på en sådan läkare nu för tiden.

mattias b
Skrev om Specialistläkarna Sergel City

Gunnar Marklund rekommenderar jag till 100%.Mycket proffsig samt får man ett mycket vänligt bemötande.

Håkan R
Skrev om Specialistläkarna Sergel City

I dessa influensatider behöver man en duktig öron näsa hals-doktor. Jag rekommenderar mycket gärna Gunnar Marklund på Sergel City. Proffsig, intresserad och trevlig att ha att göra med.