Speedy Transport och Logistics

Speedy Transport och Logistics

speedy-transport-logistics.se
  • Badge2023

Välkommen till Speedy Transport och Logistics, din pålitliga partner för alla dina flytt- och transportbehov. Som en del av Speedy Transport och Logistics, är vi stolta över att vara din pålitliga partner för alla dina flyttbehov. Vi är experter på att leverera högkvalitativa flytt-, transport- och bortforslingstjänster utan...

16 omdömen om Speedy Transport och Logistics

Eva Bergqvist B
Skrev om Speedy Transport och Logistics

Trevligt bemötande och väldigt arbetssamma, dock uppstod några skador, en tavelram tappade ett hörn, en guldspegel fick också en skada i ett hörn och ett handtag lossnade på en låda till ett bufféskåp och gick sönder, ett ornament på en vinkelhållare till en hylla lossnade och gick delvis sönder. Det var många tunga lyft och lite trixigt så bra jobbat , men behöver köpa nytt lådhandtag och ev går det att limma övrigt. Önskar reducering av pris pga detta. För övrigt nöjd med flytten!

Pia Morud H
Skrev om Speedy Transport och Logistics

Mycket yrevliga och hyddligt manskap. Effektiva och snsbba. Jag väljer er igen vid nästa flytt om några år.

Torbjörn O
Skrev om Speedy Transport och Logistics

2 positiva flyttkillar fyllda med god energi gick genom flytten och ingav en känsla av att mina saker var i trygga händer. De behandlade mitt bohag som om det vore deras egna. Har tidigare erfarenhet av 2 tidigare flytt med andra flyttfirmor där möbler skadades utan ersättning, var därför skeptisk där Speedytransport.transport&flytt var raka motsatsen. Rekommenderar verkligen Speedy Transport och blir det ytterligare en flytt är det dem jag ringer. 1000 Tack. Mvh Torbjörn Olofsson

Pär L
Skrev om Speedy Transport och Logistics

Mycket professionellt bemötande och genomförande av uppdragen. Dessutom vänligt uppförande. Okrånglig admin. Kan rekommenderas å det varmaste. Pär Läckberg

Daniel M
Skrev om Speedy Transport och Logistics

Supernöjd med allt, sköttes på ett väldigt proffesionellt sätt.

Thomas R
Skrev om Speedy Transport och Logistics

Mycket smidigt och välorganiserad packning och transport med säkert och tryggt handlag om vårat bohag ....

Kamran K
Skrev om Speedy Transport och Logistics

Professionals with the right attitude

Robert A
Skrev om Speedy Transport och Logistics

Jag kan varmt rekommendera denna firma. Proffesionellt och trevligt bemötande. Prickade full poäng på allt, god tidsuppskattning av uppdrag, punktlighet, lösningsorienterad, välplanerade. Flöt på så bra så skulle kunna tänka mig att flytta igen. Tack

Anna Eva Elisabeth L
Skrev om Speedy Transport och Logistics

Företaget uppfyllde alla våra förväntningar. Flytt av möbler gick smidigt och de som flyttade möblerna gjorde det lugnt och och med största försiktigthet. Flyttstädningen överraskad oss, huset lyste mot oss när vi skulle inspektera. All eloge för den städningen. Kan verkligen rekommendera firman.

Shoaib B
Skrev om Speedy Transport och Logistics

Highly recommended. Use the service of transport and cleaning of apartment. Everything was done professionally.

Joel L
Skrev om Speedy Transport och Logistics

Supernöjd med allt! Kommunikationen, priset och de två killarna som skötte själva flytten var båda väldigt trevliga och professionella.

Albert F
Skrev om Speedy Transport och Logistics

Speedy Transport and Logistics provided a world-class service. They were timely and proactive in ensuring I had what I needed to make my move effortless. I will recommend Speedy Transport and Logistics for your moving service.

Tony Hökklo H
Skrev om Speedy Transport och Logistics

Har fungerat bra snabb samt bra pris

Edlira K
Skrev om Speedy Transport och Logistics

The guys were good. They were very efficient. Would recommend at any time!

Charlotte E
Skrev om Speedy Transport och Logistics

Smidig kommunikation, trevligt bemötande, (engelsk talande flyttfirma/personal samt svensktalande kommunikation via telefon) möbler och flyttkartonger ställdes in varsamt i det nya boendet. Jättebra, dessutom mycket prisvärt! Tack så mycket. /Charlotte

Julia A
Skrev om Speedy Transport och Logistics

Jag hade en jättebra upplevelse av flytten. Två killar som hjälpte mig och båda var jätte hjälpsamma och trevliga. Rekommenderar denna firma starkt!

Svar från Speedy Transport och Logistics

Hej! Tack så mycket och välkommen åter! Speedy Transport och Flytt