Städalliansen Göteborg

Säterigatan 27, 417 64 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Städalliansen i Göteborg!
Genom våra kreativa kontorslösningar kan du göra det du vill göra på jobbet: fokusera på arbetet. Vi städar, ser till att det finns kaffe, vaktmästartjänster, fyller på kontorsmaterial och ser till att allt fungerar.

Vill du kunna stressa ner hemma också? Vi hjälper dig även med hemstäd och flyttstäd när du inte riktigt hinner med, eller helt enkelt inte har lust.

Vi är en allians av drivna entreprenörer som samarbetar för att underlätta för så många som möjligt. Hör av dig så får du en kostnadsfri presentation på hur vi kan underlätta din vardag.

Ps. Du kan också hitta oss på studentstäd.se.

Läs vad 237 kunder tycker om Städalliansen Göteborg

• 2019-11-28

Jan A skrev om Städalliansen Göteborg
    Första gången kom ingen. Väntade hela dagen i onödan. Fick en faktura trots utebliven städning som togs tillbaka.
    Andra tillfället litade jag inte på att någon skulle komma så min tidigare städare kom på morgonen. När Städalliansen kom tog hon kök och badrum.
    Eftersom inte hela lägenheten har blivit städad av er har jag ingen riktig uppfattning.
    Jag gillar heller inte att ni skickat tre mail vid två tillfällen (6 totalt) för att få mina synpunkter.
    Jag har inte bestämt om ni ska få fortsätta. Läs mer
  • 2019-11-28

Johan E skrev om Städalliansen Göteborg
    Hej, Nu börjar jag bli trött på Städalliansen!!
    Jag hade ett första städ i oktober. Själva städningen var ok men städarna lyckades förstöra min dammsugare!!
    Jag fick en faktura i okt för betalning sista nov, men efter det fick jag ytterligare en påminnelse faktura på ytterligare en städning..
    Ringde och pratade med ekonomi och de skulle maila original faktura på påminnelsen som jag ska betala, men har fortfarande inte fått något mail. Har städ idag 8-12, men 08.15 hade det inte kommit någon till mig för att städa..
    Vad är det här för lekstuga ni driver???
    //Johan Läs mer
  • 2019-11-25

Anna J skrev om Städalliansen Göteborg
    Anlitades för flyttstädning. Själva städningen utfördes perfekt men kommunikationen inför och efter drog ner helhetsupplevelsen.

Tidpunkt för städningen flyttades kvällen innan (med 1 timme) samt krångel med återlämning av nyckel. Läs mer
  • 2019-11-17

Martin F skrev om Städalliansen Göteborg
    Vi har haft en första hemstädning av företaget och är väldigt nöjda. Städningen kändes riktigt proffsig. Läs mer
  • Malin J

2019-11-12

Malin J skrev om Städalliansen Göteborg
    Bokade ett flyttstäd med extra för tvättmaskin och torktumlare in och utvändigt.

Är mycket nöjd och lägenheten var skinande ren från topp till tå, även fastighetsbolaget berömde städet. Har inte så mycket mer att tillägga, utan ett riktigt bra och väl utfört arbete! Läs mer
  • 2019-11-11

Hanna V skrev om Städalliansen Göteborg
    Omständigt abonnemang och mycket regler och klausuler med ett konstigt upplägg för betalning som i grunder går ut på att låsa upp pengar hos Städalliansen oavsett om du utnyttja tjänsten eller inte. Läs mer
  • 2019-11-07

Jennie R skrev om Städalliansen Göteborg
    Har bara haft ett sälj-möte med dem och det gjorde han väldigt bra. Vi vill träffa ett lokalt städbolag i Kungsbacka innan vi bestämmer oss. Läs mer

Roy J skrev om Städalliansen Göteborg
    Skulle ha städning i hemmet varannan vecka. Offerten var lättförståelig och när dom var hemma och presenterade sig gav dom ett positivt intryck som gjorde att vi valde dom.
    Det enda var väl att både huvudkontoret och den lokala i göteborg ringde och ville boka in möte med oss. Dom interna rutinerna bör nog ses över. Läs mer
  • Viktoria P

2019-11-06

Viktoria P skrev om Städalliansen Göteborg
    Städ varannan vecka.
    Bra snabbt bemötande, allt tydligt och klart i informationen.
    Ser fram emot att få tjänsten i rullning😊 Läs mer

Håkan Ö skrev om Städalliansen Göteborg
    Städning varannan vecka. Första ,städningen var noggrann och bra. All personal var arbetsamma och kunde sin sak. Vi är helt nöjda. Läs mer

Farveh V skrev om Städalliansen Göteborg
    Beställde fönsterputs av 24 fönster. Var hemma när den anställde kom, som tur var. Jag fick be honom ta om nästan alla fönster då det var en hel del streck kvar från skrapan och ludd från trasan (uppslitna lakan) som han använde.
    Han var trevlig och det blev rent till slut. Var märkbart stressad då han fick ta om nästan alla fönster och behövde troligtvis åka vidare till nästa kund.
    Kommer dock inte be dem komma igen då jag inte kan gå runt och inspektera varje fönster och be dem göra om.
    Då bemötandet från hela bolaget har varit bra med god ton hela vägen trots att jag valt att inte fortsätta samt att det till slut blev rent och bra ger jag betyg 4 av 5. Läs mer

Birgit B skrev om Städalliansen Göteborg
    Anlitade Städaliansen för fönsterpits. Allt fungerade mycket smidigt och arbetet utfördes noggrant. Läs mer

Sofia N skrev om Städalliansen Göteborg
    Lite väl rörigt denna gång. Ärkund sedan länge och bokade nu en flyttstäd. De kom inte den dagen de skulle, de kom dagen efter men blev inte färdiga, nyckeln som skulle ligga i brevlådan vid avslutat uppdrag blev inte lämnad...
    Marcus var väldigt gullig och åkte sedan ut med nyckeln men lite väl mycket strul som inte hade funkat om de nya ägarna skulle varit inne dagen efter bokad städning.
    Städningen var inte helt komplett så de nya ägarna klagade men Marcus var även snabb här med att ta tag snabbt i det. Läs mer

Anna D skrev om Städalliansen Göteborg
    Städabonnemang 2h/varannan vecka.
    Städningen är OK, det varierar från vecka till vecka. Ibland är soporna tömda, ibland inte. Svårt att kommunicera med städarna, jag har skrivit lappar på svenska & engelska men de ignoreras.
    Det är skönt att ha städhjälp men det är inte riktigt värt pengarna. Läs mer

Laila A skrev om Städalliansen Göteborg
    Då vi pga ålder och sjukdom inte orkar städa grundligt blev vi rekommenderade att anlita Städalliansen och det har vi inte ångrat.
    Nu sitter vi här i ett skinande rent hem som luktar underbart och bara njuter.
    Det kom två killar svarta som natten och med stora leende och tog hand om oss. De var mycket vänliga och måna om att vara till lags. Vi kunde bara luta oss tillbaka.
    Kan verkligen rekommendera denna städfirma.😀 Läs mer
  • 2019-11-04

Anette H skrev om Städalliansen Göteborg
    Jag hade beställt fönstertvätt, där bla en inglasad balkong skulle tvättas.
    Jag blev nöjd med resultatet och snabbt gick det oxå. Anlitar dom gärna igen. Läs mer
  • 2019-11-01

Kristina S skrev om Städalliansen Göteborg
    Fönsterputs
    Bra. Men svåra att kommunicera med.
    Sista gången var allt bra. Läs mer
  • 2019-10-28

Monica L skrev om Städalliansen Göteborg
    Storstädning och fönsterputs av enplansvilla
    Fantastiskt bemötande där jag som kund stod i fokus, det viktiga var att jag som kund kände mig nöjd!
    Över mina förväntningar, det fanns absolut ingenting att klaga på
    Toppen, som jag starkt kan rekommendera! :) Läs mer
  • 2019-10-27

Berit B skrev om Städalliansen Göteborg
    Helnöjd :::::::::::::::::::::::,,,,,,...,,,,,,, Läs mer
  • 2019-10-22

Emma R skrev om Städalliansen Göteborg
    Håll er borta om ni vill slippa tänka på städningen.

Det mesta var riktigt dåligt, speciellt administrationen
    * Det var lite för ofta fel och otydligheter i fakturor
    * Det hände att de dök upp trots att städningen var avbokad
    * Kundkommunikationen var riktigt dålig och ganska otrevlig
    * Bytte städpersonal utan att kommunicera tydligt kring det
    * Omöjligt att säga upp - fakturorna bara fortsatte komma...

Städningen i sig var inte alltid katastrof, även om den också var av varierande kvalitet. Läs mer
    2019-10-23 Sebastian Å svarar Emma R
    Hej Emma,

Tack för att du tog dig tid att svar
    Jättetråkigt att det blivit som det blivit. Det är inte min mening att ni ska uppleva mig som otrevlig. Jag försöker alltid gå mina kunder tillmötes i största möjliga mån. Men tyvärr är vi av så skilda åsikter på så många punkter och jag har varit tvungna att stå på mig, jag tycker det är synd att ni upplever mig som otrevlig när jag bara försöker vara bestämd.

Jag skulle aldrig rekommendera en kund att betala en faktura som är felaktig. Så om du anser att dina fakturor är fel och har belägg för det, betala dem inte! Mitt erbjudande står kvar att träffas och reda ut era fakturor så att jag kan förklara för er i verkligheten istället för via mejl.

Vi tog aldrig betalt för städningen som var avbokad där vi dök upp. Anledning att vi dök upp vid (1) avbokat tillfälle under (3)år var för att vi inte hittade någon avbokning.

Tack för åren som varit och ännu en gång beklagar jag att det vi inte kan gå skilda vägar på god fot.

Vänliga hälsningar
  • 2019-10-21

Linnea G skrev om Städalliansen Göteborg
    Dem gjorde fönsterputs på vår företagsbyggnad. Våra stora fönster högst upp blev randiga då dem inte kom åt tillräckligt. Detta uppmärksammade dem själv och kommer därför tillbaka med "höjosänkbar-maskin" så dem kommer åt lättare. Vi tog det positivt att dem själva sa det, och inte bara drog som många andra kan göra.
    Bortsett från dem randiga fönsterna var övriga väldigt bra rengjorda.
    Kan absolut rekommenderas! :) Läs mer
    2019-10-23 Sebastian Å svarar Linnea G
    Hej Linnea,

Tack för att du tog dig till att svara på vår förfrågan. Fint och konstruktivt omdöme, tackar och bockar!

• 2019-10-18

Kim H skrev om Städalliansen Göteborg
    Strul i samband med bokning och val av städning samt vad som skulle ingå.
    När vi ringt ett par gånger och uttryckt hur dåligt vi blivit bemötta fick vid kompensation för det.
    Sen ankomst av personal som skulle städa.
    Vi kan tyvärr inte rekommendera Städalliansen.
    Oseriöst och rörigt. Läs mer
    2019-10-23 Sebastian Å svarar Kim H
    Hej Kim,

Tack för att du tog dig tid och återkom med ett tydligt ris på vår förfrågan.
    Vi kan bara hålla med, ibland går inte planeringen som tänkt och det är inte kul för oss när vi internt pratar om varandra. Tyvärr kan vi inte göra så mycket mer än att kompensera och be om ursäkt, ännu en gång så beklagar jag extra jobbet.

• 2019-10-16

Sofia L skrev om Städalliansen Göteborg
    Växlande städkvalite från gång till gång så man vet inte riktigt hur bra det blir.
    Och vissa g
    Men fastnade för 2 tjejer som städade hos oss förr och var jättebra men de har tyvärr slutat nu.
    Lätt att komma i kontakt med företaget och det känns mycket mer seriöst nu än för några år sen. Läs mer
    2019-10-23 Sebastian Å svarar Sofia L
    Hej Sofia,
    Tack för du tog dig tid att svara på vårt utskick. Tyvärr har vi många Sofia L och jag lyckas inte lokalisera riktigt vem du är. Jag vore tacksam om du kunde återkomma till mig på sebastian@stadalliansen.se. Är det något vi är duktiga på så är det att ordna bra städ. Återkom till mig så ser jag till att det åtminstone blir en 4/5 till nästa gång:)

Anna L skrev om Städalliansen Göteborg
    Städning 2 ggr/månaden
    Senaste tiden har jag alltid haft samma städare vilket är tacksamt.
    Bolaget är duktiga på att meddela om det blir förändringar,. Läs mer
    2019-10-23 Sebastian Å svarar Anna L
    Hej Anna,

Tack för ett fint omdöme och att du tog dig tid att svara på förfrågan!

Sara M skrev om Städalliansen Göteborg
    Anlitade för fönsterputs. Bra och ordentligt rengjort. Läs mer
    2019-10-23 Sebastian Å svarar Sara M
    Hej Sara,

Tack för ett fint omdöme:)
    Hoppas vi hörs igen!

Annelie R skrev om Städalliansen Göteborg
    Köpte veckostäd. Väldigt bra bemötande och de kom hem på gratis hembesök och förklarade och gick igenom allt!!!
    Kändes väldigt bra!! Läs mer
    2019-10-23 Sebastian Å svarar Annelie R
    Hej Annelie,

Tack för ett mycket fint omdöme och kul att du gillade min presentation!:)
    Hoppas på ett långt och bra samarbete!

Ebba I skrev om Städalliansen Göteborg
    Har aldrig varit missnöjd med själva städningen men administration och all kontakt med kontoret har varit katastrofalt dålig. Otrevlig personal (administrationen), ohjälpsamma, svåra at få tag på, håller inte vad de lovat etc. Sammantaget väldigt missnöjd då det krävt mer pengar och energi en vad det genererat. Läs mer
    2019-10-23 Sebastian Å svarar Ebba I
    Hej Ebba,

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Tråkigt att det inte fungerade längre.
    Det är inte vår mening att vara otrevliga, tråkigt att du upplevt det så. Vi har gjort vårt bästa för att bemöta dina önskemål. Vi tar det med oss, vi hade kunnat förklara vårt perspektiv på saker bättre och kanske undvika ett och annat missförstånd.

Tack för åren som varit och för förtroendet vi fått.

Sebastian Å gillar detta
  • 2019-10-13

Emil W skrev om Städalliansen Göteborg
    Städ. Läs mer
  • 2019-10-13

Michael W skrev om Städalliansen Göteborg
    Städ varannan vecka. Alltid rent och fint när jag kommer hem. Läs mer
  • viktor k

2019-10-12

viktor k skrev om Städalliansen Göteborg
    Bra städresultat till rimligt pris. Positivt att de har en onlinetjänst för ombokning etc, även om den är lite buggig. Läs mer

Hanna O skrev om Städalliansen Göteborg
    Jag har städ varannan vecka hemma, så underbart att slippa ha "ångest" för att jag måste städa. Är så nöjd med att komma hem till ett städat hem :) Läs mer

Elin Berg M skrev om Städalliansen Göteborg
    Vi har städning var 14 dag och är nöjda. De fel och missförstånd som sker klaras upp snabbt. Läs mer

Emelie K skrev om Städalliansen Göteborg
    Köpte hemstäd, jättebra första införsäljning men sen vid första städet var det inte bra. Kommunikation via mejl informerade en tid och städaren kom en annan samt stannade längre än avtalat. Fönsterputsare skulle komma men städaren fick göra allt själv vilket inte var avtalat från början. Så mycket stor brist i kommunikationen mellan städ och administration på företaget och jag som kund blev förvirrad. Sen har vi ett relativt litet hem så att städaren tog så lång tid på sig var oroande om vad som egentligen var gjort för det var så mycket som missats när vi kom hem. Läs mer
    2019-10-23 Sebastian Å svarar Emelie K
    Hej Emma,

Tack för att du tog dig tid att ge oss ett utförligt svar på vår omdömesförfrågan. Det är viktigt för oss i vårt arbete att kunna bli bättre!

Vi kan bara hålla med dig i det du skriver och att det inte blev 100 första gången. Jag beklagar att vi upptog din tid och tack för visat förtroende.

• Anna Maria I

2019-10-11

Anna Maria I skrev om Städalliansen Göteborg
    Bra bemötande och bea städning. Vi har trappstädning. Läs mer
    2019-10-23 Sebastian Å svarar Anna Maria I
    Hej Anna Maria,

Tack för ett mycket fint omdöme!:)

• 2019-10-11

Liselott L skrev om Städalliansen Göteborg
    Städning varannan vecka.

Bra bemötande. Läs mer

Gustav H skrev om Städalliansen Göteborg
    De levde upp till mina förväntningar. Saknar dock det lilla extra. Läs mer

Annika F skrev om Städalliansen Göteborg
    Bra städning just nu. Den personal som kommer till oss just nu gör ett bra jobb!
    Runt omkring har det varit lite för mycket trassel med ändrade tider, byte av personal, etc. Läs mer
    2019-10-23 Sebastian Å svarar Annika F
    Hej Annika,

Tack för att du tog dig tid att svara på omdömet.
    Jättekul att höra att du är nöjd med M, så ska vi försöka behålla det!

Vi har sedan årsskiftet byggt upp en stark vikariepool där vi försöker skicka samma vikarie när din ordinarie är frånvarande, hoppas du märkt av det!:)

Sebastian Åkerman , VD

Sara S skrev om Städalliansen Göteborg
    Svårt att få kontakt med de
    Ändringar görs utan kundens medgivande
    Ingen respons vid klagomål Läs mer
    2019-10-23 Sebastian Å svarar Sara S
    Hej Sara,

Du får gärna mejla mig på sebastian@stadalliansen.se
    Jag lyckas inte lokalisera riktigt vem Sara du är och jag vill gärna kika på ditt kundkort.

Oftast är det med städtider/dagar ett missförstånd gällande överenskommelser. I vårt kundavtal vi har med dig framgår det mellan vilka tider vi får städa i ditt hem, och om du önskar bli meddelad ändringar inom den godkända tidsintervallen.

Den informationen har vi även i schemat. Ibland blir det ett missförstånd gällande vad informationen i avtalet betyder och det räcker oftast med att vi bara uppdatera informationen gällande dina önskemål om tider, om vi ska kommunicera ändringar m.m. så är problemet löst:)

Vänligen återkom!

Berit H skrev om Städalliansen Göteborg
    We have George come every other week for two hours and he is doing a superb job. I am very pleased.

I am not that convinced by the company itself for multiple reasons:
    1. When we signed the contract, we were told that there would be an app. This is not true and we were lied to. Even the website was not up and running back then.
    2. There does not seem to be great communication between the cleaning staff and the admin. In the beginning we would always leave the door open since we didn't have an extra key. This was not clearly communicated to new staff helping out when somebody was sick and caused multiple issues
    3. It took ages to get Autogiro up and running and several times there was confusion of the payment due to this Läs mer

Anette A skrev om Städalliansen Göteborg
    Städningen är fantastisk när vi har vår vanliga städerska. Vid vikarie går det inte alltid så bra. Krånglig kundportal, man förstår inget av hur timmarna räknas. Kan ändra städtider utan att informera, vilket gör att man som kund hela tiden behöver ha koll själv. Tråkig, syftet med städ är ju lite att slippa ha ytterligare en vardagsrutin som tar tid. Läs mer

Maria L skrev om Städalliansen Göteborg
    Städtjänst. Bra städning, nöjd för det mesta, men ibland dåliga rutiner för introduktion av nya. De kommer till huset och vet inget om våra specifika instruktioner för städning. Tycker också att faktureringsrutiner och timpottsystem är svåra att förstå. Känns som att man som kund inte har någon bra överblick. Läs mer

Annika L skrev om Städalliansen Göteborg
    Bra städning o städare. Inget att klaga på där.
    Dålig/ ingen återkoppling från kontoret. Städ instruktioner har försvunnit vid digitalisering. Fel kontaktuppgifter Läs mer

Lina E skrev om Städalliansen Göteborg
    Städning hemma, det är bra städat! Läs mer

Torsten W skrev om Städalliansen Göteborg
    Jag har köpt Hemstäd varannan vecka med tillval fönsterputs 2 ggr per år och storstädning 2 ggr per år.

Jag har blivit mycket väl bemött av företaget, som på ett bra och positivt sätt handlagt mina önskemål.

Jag förväntade mig ett gott arbete utfört av målinriktade ungdomar. Mina förväntningar har uppfyllts på ett bra sätt.

Jag har upplevt hela avtalsperioden som började 8 dec. 2015 som en väl genomförd service där Studentstäd alltid eftersträvat bästa möjliga arbetsresultat.Extra plus för de första årens goda och entusiastiskt utförda städarbetet samtidigt med uppbyggnad och utveckling av företaget. I dag finns tyvärr antydningar till att styra verksamheten mot en tidsstyrning typ verkstadsindustrin. Jag tror att detta är negativt för mig som kund och köpare av renstädat. Läs mer

Nina H skrev om Städalliansen Göteborg
    Städning varannan vecka, storstädning och fönsterputs några gånger per år. Jag är nöjd med resultatet. Det är lätt att boka och göra ändringar. Bra kommunikation. Läs mer

Vania R skrev om Städalliansen Göteborg
    Hemstäd varannan vecka. Trevlig städpersonal men det administrativa kring tjänsten skulle kunna förbättras för oss kunder. Läs mer
    2019-10-23 Sebastian Å svarar Vania R
    Hej Vanira,

Tack för att du tog dig tid att svara på vår feedback förfrågan.
    Vi utvecklar inhouse inom Städalliansen ett av Sveriges mest avancerade affärssystem för städ & Service, kommunikation finns alltid med överst på agendan.

Jag vore supertacksam om du ville uppdatera ditt omdöme och kanske utveckla vad som inte är bra så att vi kan utveckla vår kommunikation.

2019-10-27 Vania R svarar Sebastian Å
    Hej! Det är mest småsaker: städinstruktioner som vi hade gett när vi startade tjänsten hade inte nått städpersonalen; det har varit strul med fakturor där ni råkat dubbelfakturera oss (ni löste det dock efter att vi kontaktade er); jag har ärligt talat ingen aning var jag ska hitta och se mina fakturor (jag ser summan men ingen specifikation); ert online-system har krånglat flera gånger; det är inte alls så enkelt att ändra städinstruktioner online som ni fick det att låta när ni sålde in tjänsten till oss; jag kan inte lista ut hur jag ska ändra mina kontaktuppgifter i ert system.
    Läs mer genom att expandera tråden +

Göran S skrev om Städalliansen Göteborg
    Varannan vecka hemstäd. Fungerat bra förutom för många byten av personal. Läs mer

Endrick S skrev om Städalliansen Göteborg
    De som städar är toppen. Det fungerar inte lika bra med administrationen Läs mer
    2019-10-09 Sebastian Å svarar Endrick S
    Hej Endrick,

Kul att höra att du är nöjd med städningen, det är ju det du anlitar oss för:)

Vi skickar ut omdömesförfrågningar till våra kunder i hopp om ris och ros, och framförallt konstruktivt ris:) Du får gärna vidareutveckla ditt omdöme här på Reco, alternativt mejla mig på sebastian@stadalliansen.se vad som inte varit bra så att vi får en chans att bli bättre.

Ja, vår städpersonal är grym! Men man ska inte förringa arbetet "administrationen" (Mia och Marcus) som är våra koordinatorer i Göteborg. De investerar mycket tid i att få våra medarbetare att trivs på jobbet. Det gör vi genom att vara lyhörda för önskemål, lägga bra arbetsscheman, vara flexibla, bevilja semester och ledighet när man vill och inte när det passar verksamheten bäst och så vidare. Den kvalité vi håller i städet är inte en självklarhet som kommer per automatik utan det ligger mycket arbete från administrationen bakom.

Ingela J skrev om Städalliansen Göteborg
    Städning var 14:e dag. Oftast samma person som kommer, vilket är mycket bra.
    Hemsidan har inte alltid fungerat perfekt, men den är väl under utveckling, så den har absolut blivit bättre sedan vi startade med denna städhjälp. Läs mer
    2019-10-09 Sebastian Å svarar Ingela J
    Hej Ingela,

Tack för det fina omdöme.
    Hehe vår hemsida kommer aldrig bli klar, det vore något fel i så fall:)
    Eller tänker du på Städappen/Städportalen?

Återkom gärna till mig på sebastian@stadalliansen.se om du har någon idé på vad vi kan göra bättra framöver!

Kristbjörg T skrev om Städalliansen Göteborg
    Jag är mycket nöjd med den personal firman har skickat till mig och deras arbete, så att jag kommer att fortsatta med dom. ha en fin dag. kristbjörg Thorsteinsdottir Läs mer
    2019-10-09 Sebastian Å svarar Kristbjörg T
    Hej Tore,

Tack för det fina omdömet!
    Vi jobbar stenhårt på bli bättre, så kul att du märker av det:)

Den stora förändringen är att alla ombokningar/avbokningar numera görs via Städappen/Städportalen. Det är en rutin som hjälp oss att ta oss ditt vi är idag. Vi har valt bort alternativet att ta emot ändringar via telefon/epost av den enkla anledningen att det blir stökigt och förstår vår arbetsro.

Under januari-augusti 2019 har vi exakt haft 1431 ombokningar/avbokningar i schemat, det hade motsvarat i snitt 9 samtal om dagen som vi nu slipper bearbeta manuellt och som går direkt in i vårt schemasystem.

Tack för alla år du valt att vara kund.

Sebastian

Säterigatan 27, 417 64 Göteborg