Alla kategorier Städhjälp Västra Götaland Göteborg Städalliansen Städalliansen Göteborg

Städalliansen Göteborg

Säterigatan 27, 417 64 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Städalliansen i Göteborg!
Genom våra kreativa kontorslösningar kan du göra det du vill göra på jobbet: fokusera på arbetet. Vi städar, ser till att det finns kaffe, vaktmästartjänster, fyller på kontorsmaterial och ser till att allt fungerar.

Vill du kunna stressa ner hemma också? Vi hjälper dig även med hemstäd och flyttstäd när du inte riktigt hinner med, eller helt enkelt inte har lust.

Vi är en allians av drivna entreprenörer som samarbetar för att underlätta för så många som möjligt. Hör av dig så får du en kostnadsfri presentation på hur vi kan underlätta din vardag.

Läs vad 9 kunder tycker om Städalliansen Göteborg

• Sabiha I
    Sabiha I skrev om Städalliansen Göteborg
    Supernöjd med storstädningen! Jag kommer att anlita er igen😀 Läs mer
  • Robert
    Robert skrev om Städalliansen Göteborg
    Very good flyttstadning! Really satisfied, will definitely continue with the service. Läs mer
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Städalliansen Göteborg
    Tack för all hjälp! Sån lyx att komma hem till ett nystädat hem!
    Haft olika städfirmor tidigare utan att vara nöjd, nu funkar allt felfritt.
    Tack till Maria på kundtjänst också. Alltid trevlig över telefon :) Läs mer
  • Peter I
    Peter I skrev om Städalliansen Göteborg
    Städalliansen har hjälpt oss i över två år nu. Trevlig och duktig personal och när man väl behöver ha kontakt med kontoret är de alltid hjälpsamma och trevliga.

Tummen upp från oss här hemma! :)

/ Peter Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Städalliansen Göteborg
    Anlitat Studentstäd sporadiskt under flera år och efter senaste uppdraget kände jag att det är dags att ta mig orken att skriva ett välförtjänt omdöme. Mamma blev fantastiskt glad över presenten, tack ska ni ha! Läs mer
    2018-04-24 Sebastian Å svarar Johan L
    Tack Johan för att du tog dig tid att lämna ett fint omdöme, det uppskattas:)
  • Marie F
    Marie F skrev om Städalliansen Göteborg
    Superbra städfirma. Kan rekommenderas till alla som är i behov av flyttstädning. Riktigt proffsig personal! Läs mer
  • Tamas L
    Tamas L skrev om Städalliansen Göteborg
    Köper städhjälp hemma på regelbunden basis, allt fungerar mycket bra. Städningen underlättar verkligen vardagen och ger oss tid för annat, frugan har kastar ut fem andra firmor innan Städalliansen så jag är nöjd med lire kontinuitet. Inte så mycket mer att säga än Städalliansen rekommenderas varmt. Läs mer
  • Agneta W
    Agneta W skrev om Städalliansen Göteborg
    Godkänd flyttstädning!
    Allt gick mycket smidigt. Rekommenderar Läs mer
  • Madalena K
    Madalena K skrev om Städalliansen Göteborg
    Mycket bra storstädning! Hälsa Marta att det var fantastiskt fint hemma, otroligt trevlig medarbetare ni har! Läs mer

Säterigatan 27, 417 64 Göteborg