Städalliansen Sverige AB

Städalliansen Sverige AB

www.stadalliansen.se
  • Badge2020
3.9

Välkomna till oss på Städalliansen! Vi är din pålitliga partner för att underlätta vardagen. Vi erbjuder skräddarsydda städtjänster för både enskilda individer och företag. Vi tar hand om städningen åt er så att ni kan fokusera på annat i vardagen. Det är en självklarhet att erbjuda våra medarbetare kollektivavtal, stabil anställning...

352 omdömen om Städalliansen Sverige AB

Klara A
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Snabba och bra kommunikation, gjorde ett toppenjobb!

Marie-Louise S
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Vi har fått påpeka ett antal gånger på att de missar att städa på vissa ställen. Glömt släcka lampor eller glömt stänga balkongdörr. De är snälla och trevliga. Vi hade önskat få samma personal varje gång men så är det inte,tyvärr

Elisabet B
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Alltid tillmötesgående vid ändringar och frågor. Trevliga personer som kommer

Linn H
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Sämsta städningen jag varit med om, gick inte att få kontakt gick inte att kommunicera med personalen och flyttstädet blev inte godkänt ! När dom skulle komma tillbaka avbokade dom sen ringde och erbjöd sig att swicha 200:- som kompensation. Fick aldrig någon kontakt med någon ansvarig ! REKOMMENDERAR INTE !!!

Anna C
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Vi uppskattar att Städalliansen hör av sig och meddelar när något ändras såsom sjukdom och senareläggning av städtider osv. Vi önskar att samma person kommer hem till oss varje gång och det har ofta tillgodosetts, men kan förbättras. Vi har förtroende för de personer som kommer. När problem uppstod vid ett tillfälle fick vi snabb åtgärd när vi påpekade detta.

Ingela J
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Fint bemötande med hembesök, för att gå igenom vad som är viktigt angående städning för oss. Det är kontinuitet i vilken person som kommer och städar, även om det så klart genom åren har varierat. Det är livskvalitet att få hemmet städat varannan vecka med rutavdrag, av ett företag som har kollektivavtal och som åtminstone påstår att städarna får lön utefter de omdömena som de får. Datasystemet för ärenden och frågor fungerar hyfsat bra, men systemet för fakturakopior och timbanken är svårbegripliga.

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Ingela, Ja, det var verkligen ett tag sedan det där hembesöket, ungefär 7 år sedan, eller hur? Men det är kul att du fortfarande minns det! :) Det gläder mig även att höra att du värdesätter kollektivavtalet! Ju mer kontinuitet vi har i schemat, desto bättre för alla inblandade. Det är verkligen skönt när allt bara rullar på smidigt som det nu gör. Jag hör av mig till dig så får vi kika på varför du inte får fakturakopior till din mejl. Allt gott, Sebastian

Madeleine H
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Ingenting fungerade som de sa. Dåligt information, ändringar varenda vecka, olika städare, inställd städning med endast nån timmes varsel, kom på fel tid, gick inte att kontakta akut, felaktiga fakturor. Avslutade efter 5 tillfällen.

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Madeleine, tack för att du tog dig tid att svara på vår förfrågan. En stjärna var kanske lite väl hårt i och med att du ändå var nöjd med själva städningen. Men ja, det verkar som att planeringen inte gick helt smidigt, jag kan bara beklaga att vi missuppfattat om vilka städtider det var du önskade. Sedan det vissa punkter i din recension som vi tyvärr inte känner igen oss i. Du hade samma ansvariga städare vid fyra av de fem städtillfällena, och tyvärr blev städningen tvungen att ställas in samma dag på grund av att...

Joel E
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Tjänsten fungerar perfekt!! Alltid samma person som kommer och gör ett väldigt fint jobb.

Svar från Städalliansen Sverige AB

Tack Joel för det fina omdömet! Vi ska absolut se till att det fortsätter så fint som det fungerat hitils:)

Jennie S
Skrev om Städalliansen Sverige AB

The cleaning is good and the cleaners have all been professional and competent. The portal is incompetently made and really annoying to use. The management seems to be utterly disinterested in anything concerning security, online or offline, and has shown a complete lack of understanding or culture about security (for example, anyone could impersonate us on the portal, and the answer we got was basically "LOL this never happened before, therefor will never happen", if you can't see the problem with that I don't know...

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Jennie, Det gläder mig att höra att du är nöjd med städningen, men jag beklagar att resten av din upplevelse inte var lika positiv. Vi har inte besvarat dig på det sättet du skriver. Du tar upp ett problem som vi inte riktigt förstår och vi är osäkra på hur vi ska bemöta det. Inget system på internet är helt säkert, vare sig det är sms, telefonsamtal, e-post eller vår portal. Vad gäller vår nyckelhantering, så är det helt skilt från din portal och vi förvarar ingen känslig information där alls. Vi förstår inte varför...

Anna-Lotta L
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Vänligt bemötande och hjälpsamma när man ringer till dom. Keymaster fungerar bättre och bättre.

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Anna-Lotta, Tack för att du tog dig tid att lämna ett sådant fint omdöme. Det glädjer mig att höra att du upplever att städappen fungerar bättre och bättre. Vi arbetar kontinuerligt med att utveckla appen för att göra den ännu bättre, så det är verkligen kul att höra din feedback. Allt gott, Sebastian

Mikael C
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Bra städning över lag men har varit brister i kommunikationen om byten av tid, tidsåtgång för städ och när tider ändras så är det upp till oss kunder att gå in och kolla på sidan. Byten av tid som vi själv inte är orsak till bör tydligt kommuniceras och förankras hos kund. Nöjda med utförandet och skönt när det är samma personal som kommer varje gång.

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Mikael, Tack för din feedback och att du tog dig tid att svara på vårt utskick. Det är glädjande att höra att du är nöjd med städningen. Jag hjälper gärna till att lösa eventuella kommunikationsmissförstånd. Du får gärna hör ava dig till mig, jag misstänker att din partner står på avtalet för jag lyckas inte lista ut vem du är. --------- Vi erbjuder möjligheten att få exakt tid eller att bli uppdaterad om ändringar, men detta görs inte som standard eftersom de flesta av våra kunder föredrar att inte bli störda på jobbet...

Linda P
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Väldigt tillmötesgående och trevliga, både i kontakt med admin och städpersonalen.

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Linda Tack så mycket för ditt vänliga omdöme! Det gläder oss att höra att du har upplevt vår personal som både tillmötesgående och trevlig, både i kontakt med administrativ personal och städpersonal. Det är viktigt för oss att våra kunder känner sig väl omhändertagna och att deras behov tas på allvar. Vi strävar alltid efter att leverera en service av hög kvalitet och att skapa en positiv upplevelse för våra kunder. Allt gott / Sebastian

Jennifer W
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Vi är väldigt nöjda med Städalliansens service.

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Jennifer, tack för att du tog dig tid att lämna ett sådant fint omdöme:) Allt gott Sebastian

Gullvie J
Skrev om Städalliansen Sverige AB

De flesta av era medarbetare är jätteduktiga, har oftast inget att klaga på. Däremot är det väldigt svårt att ringa er, ni svarar väldigt dåligt, och ofta efter lång väntan. Det borde bli mycket bättre. Speciellt för mig som inget kan om it. Annars är det mesta bra.

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Gullvie, Tack för att du tog dig tid att svara på vår enkät. Det gläder mig verkligen att höra att du är så nöjd med städningen och stort tack för alla dessa år du varit kund, vad är det nu. Över 10 år!? Jag önskar att vi kunde vara mer tillgängliga per telefon. Vi förstår att du och många andra kunder föredrar att ringa oss. Vi är medvetna om detta och försöker hitta lösningar. Dock är det svårt för oss att vara tillgängliga hela tiden i telefon på grund av hur våra arbetsdagar ser ut, vi sitter i mycket möten och...

Ann B
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Internet annons sen hembesök av säljare

Per H
Skrev om Städalliansen Sverige AB

städet är perfekt! men appen de hyllade till skyarna, o all fakta man skulle få är helt klart undermåttlig.

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Per, Tack för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme. Det glädjer mig att höra att du är nöjd med städningen <3 Om det finns något specifikt som du tycker kan förbättras är du välkommen att kontakta mig på sebastian@stadalliansen.se så ska jag se vad vi kan göra åt det. Allt gott Sebastian

ANNELIE P
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Vänligt bemötande av samtliga vi träffade och en makalöst bra städning. Vill särskilt framhäva Valentyn som så dedikerat tog sig an jobbet som arbetsledare. Anlitar gärna Städalliasen igen!

Martin T
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Bra städning och pålitligt resultat.

Leon K
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Jag har varit kund hos Städalliansen i princip sen dom startade och är väldigt nöjd med deras städtjänster men också med kommunikationen på app och hemsida. Det som skiljde Städalliansen från andra städbolag då var ju hur direkt man var i kommunkationen med städpersonal, men också att man hade återkommande städpersonal som känner till ens hem. Rekommenderar starkt.

Eero K
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Städalliansen kunde med kort varsel tillmötesgå vårt önskemål om flyttstäd inför en försäljning vilket såklart uppskattas. Personalen som var på plats var väldigt tillmötesgående och uppträdde professionellt. Höll kontakten under dagen och aviserade i god tid om när dom beräknades vara färdiga. Vår lägenhet var i stort behov av städning och den såg ur som ny när vi gjorde besiktningen. Oerhört positiv till tjänsten och kommer definitivt anlita er igen!

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Eero, tack för att du tog dig tid att lämna ett sådant fint omdöme! Välkommen åter! Allt gott Sebastian

Marika L
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Vi har anlitat Städalliansen i 14 år och är otroligt nöjda.

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Marika, Tack för det fina omdömet och för alla dessa år tillsammans! Det har verkligen varit en resa från när jag själv städade hemma hos dig till det företag vi ser idag. Så himla kul:) Allt gott Sebastian

Hanna S
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Flyttstädning. Missat massor. Kontaktar för att få det fixat, gör bara precis det som hyresvärden nämnt trots att det är tydligt att det behöver åtgärdas betydligt fler saker. Har kontakt med någon i Stockholm som sen kontaktar lokal ansvarig här i Karlstad. De hade sagt till hyresvärden att de skulle komma efter 16 (han skulle öppna för dem), de kom runt kl 19. Vi får göra städningen själv efter det då de anser att det som påpekats är åtgärdat.Mailar till bossen i Sthlm och kräver hälften av kostnaden tillbaka.Det går...

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Hanna, Jag beklagar djupt den negativa upplevelsen med din flyttstädning. Det är oacceptabelt att det uppstod så brister och att situationen inte hanterades på ett tillfredsställande sätt. Jag har läst mig in på ärendet och ser att det är vår samarbetspartner Call4Care som utförde flyttstädningen, och det verkar finnas vissa oenigheter kring hur situationen hanterades. Även om vi gjorde åtgärder för att rätta till bristerna, förstår jag att detta inte känns tillräckligt. Vi hade hoppats på att kompensationen du fick...

Lars K
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Kan vara bättre på att kommunicera. Jag vill veta när inte ordinarie personal används. De måste säkerställa att all presonal kan städ rutinerna. De ska inte behöva ringa mig för att fråga.

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Lars, Tack för din feedback. Vi tar den på stort allvar och vi håller med om att kommunikationen är viktig, särskilt när det gäller användningen av icke-ordinarie personal. Vi strävar efter att säkerställa att alla våra medarbetare är fullt utbildade i våra städrutiner och att de kan leverera samma höga standard som vår ordinarie personal. Vi beklagar om det har varit brister i kommunikationen kring detta och vi ska arbeta på att förbättra vår process för att undvika att du behöver bli kontaktad för att få information....

Birgitta E
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Det gäller att hitta en kompetent medarbetare som kan utföra städtjänsten korrekt och på den tid som avtalats och nu har Städalliansen hittat rätt betr detta i alla fall för mig. Några tidigare medarbetare har inte levt upp till detta. Bemötandet från kontoret har förbättrats de senare åren dock kan det fortfarande vara svårt att ringa om nåt akut händer.

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Birgitta, Tack för det fina omdömet! Verkligen, kompetenta medarbetare är inte lätt att hitta, och det är därför vi har valt att inte bara anställa erfarna personer, utan att istället utbilda nya medarbetare från grunden enligt våra städmetoder. Det kan innebära mer arbete för oss, men som du har upplevt blir resultatet bättre :) När det gäller att nå oss på telefon under vissa tider, speciellt på måndagsmorgonen som tyvärr infaller samtidigt som din städning kan det vara extra svårt. Det är därför vi uppmuntrar användningen...

Kristina S
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Väldigt fint. De som kommer är mycket bra och mycket trevliga, och alldeles jättebra.

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Kristina, Tack för det fina omdömet och för våra över 12 år tillsammans!! :) Det är alltid lika tillfredsställande när allt bara rullar på smidigt! Allt gott Sebastian

Fredrik H
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Bra, jämn kvalitet på städningen och alltid snabba svar från kundservice om några frågor eller missförstånd uppstått.

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Fredrik Tack för det fina omdömet och att kul att höra att du tycker vi är snabba på svara:) Allt gott Sebastian

Ola S
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Varit kund i flera år och alltid fått bra service. Städalliansen är lätta att kommunicera med och snabba att svara vid frågor.

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Ola, tack för det fina omdömet och att du upplever det som smidigt att kommunicera med oss i städappen. Allt gott Sebastian

Helena A
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Bra tjänster. Städningen är dock ibland beroende av vilken personal som städar.

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Helena, Tack för att du tog dig tid att lämna feedback. Tyvärr har vi inget att ursäkta oss med i ditt fall. Det borde inte vara någon skillnad på vilken städare som kommer. Jag vet dock att Mia arbetar på din schemaplats och jag ska se till att vi hittar en bra lösning. Det är verkligen bra att du också kommunicerar löpande med oss via städappen och skickar in interna omdömen! Allt gott Sebastian

Lelle Z

Haft Städalliansen i ca 5 år är supernöjd även anlitad dem på jobbet

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Lelle, tack för att du tog dig tid att skriva ett sådant fint omdöme:) Ser fram emot fler trevliga år! Allt gott Sebastian

Henrik K
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Verkar vara ett seriöst företag.

Hej Henrik Tack för det fina omdömet:) Allt gott Sebastian

Erika B
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Vi har haft Städalliansen sedan 2009 då de hette Studentstäd. Det har har varierat mycket i kompetens, kvalitet och med språkkunskaper i svenska. Just nu fungerar det bra för oss men vi har tyvärr fått byta för många ggr de sista åren. Det har varit en del underliga städare som bl a sovit på arbetstid och vid något tillfälle var sängarna använda. En hel del missuppfattaningar men kontoret har försökt så gott de kunnat. Första åren var i alla fall bättre tyckte jag och då fungerade det väldigt bra i kommunikationen. Men vi är kunder fortfarande fast betyget dras ner med historiken.

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Erika, Jag beklagar att du har upplevt ojämn kompetens och kvalitet historiskt sett. Trots det är det väldigt roligt att ni fortfarande är kund hos oss efter 15 år. Vi strävar ständigt efter att förbättras och om det är något som har hänt så kommer vi göra allt vi kan för att rätta till det på alla nivåer. Jag har förstått att du är nöjd med Josephine som har varit hos dig senaste 1,5 åren. Om jag har fel eller om det finns några andra frågor eller funderingar, är du välkommen att höra av dig till mig. Allt gott, Sebastian

Petra A
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Är så nöjd med Städalliansen. Det är ordning och reda, de kommer alltid på avtalad tid. Kvaliteten på städningen är bra. De når alltid upp till förväntningarna jag har på alla delar. Jag har städning varannan vecka och haft så i flera år.

Maria B
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Bra bemötande, aldrig varit några problem. De förväntningar som funnits har o uppfyllts med bra personal som städar och gör det bra. Trivs bra, har varit kund sedan dec -16, vilket i sig borde tala sitt tydliga språk.

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Maria, tack för det fina omdömet och för alla dessa år du varit kund! Allt gott Sebastian

Kristian J
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Flyttstäd: Riktigt uselt städ bolag. Inget samtal om att de var klart med städningen vid uppskattad tid. Fick åka dit vid 20:00 på kvällen då jag inte har fått något återkoppling. När jag väl kom hem stod det en person och städa med våt servetter och som låg över hela golvet. Tills slut kom det en annan person då han i lägenheten inte kunde prata svenska. Där personen sa att dom behöver längre tid för att fixa lägenheten och bad mig om dom kunde lägga nycklarna i bredv lådan när dom var klara. Vad förbannad men jag gick...

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Kristian, Jag är verkligen ledsen att höra om dina negativa erfarenheter med städningen. Att höra om sådana situationer är verkligen inte vad vi strävar efter. Jag vill förtydliga att det var en olycklig omständighet att vi var tvungna att anlita en partner i Stockholm för att utföra städningen. Jag förstår att det kan ha skapat förvirring och frustration för dig. När det gäller standarden för städningen är jag medveten om att det kan ha varit en missförstånd. Vi strävar alltid efter att uppnå och överträffa våra kunders...

Franz M
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Jag har städning en gång var 14:e dag. Städningen utförs väl och personalen är vänlig. Tyvärr pratar jag inte så bra engelska så det är svårt att kommunicera med dem. Lätt att skicka meddelande exvis ny kod via Städportalen. /Franz

Tobias L
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Snabb hjälp om det behövs. Håller tiderna och städar ordentligt

Gabriella O
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Flyter på fint år efter år med samma städerska.

Mia M
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Vänligt bemött Jag är nöjd med den månatliga städningen

Tove U
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Anlitade för flyttstäd. Blev fint städat men de tog rätt mycket extra betalt för att de tyckte det var för smutsigt hos oss. Hade i och för sig slarvat lite med att städa ugnen sista veckorna i flyttstressen men tyckte inte det borde varit 6 timmar extra arbete som de hävdade. Tyckte att det borde varit tydligare vad som ingick i ett ”normalt städat” hem. Utöver spisen var allt städat som vanligt.

Elisabeth C
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Trevligt bemött och bra städning. Olika städare genom åren men de allra flesta väldigt duktiga. Priserna har ökat en del sen vi började men det är väl som sig bör.

Anne H
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Köpte en enstaka storstädning som utfördes bra, några mindre missar men på det stora hela ett väldigt bra jobb. Dock lite krångligt att använda portalen för all kommunikation

susanne h
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Bemötandet av kundtjänst är alltid trevligt. Medarbetaren som putsar mina fönster är väldigt trevlig noggrann och tar sitt jobb på allvar. Det enda som drar ner betyget är att tjänsten har blivit mycket dyrare och att jag som kund betalar parkerings-och trängselavgifter. Detta är kostnader som företaget borde bekosta i likhet med t ex taxichaufförer.

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Susanne, det är roligt att höra att du är nöjd med fönsterputsningen. Taxichaufförerna inkluderar självklart priset för trängselskatt och parkering i sina priser. Det skulle inte påverka om vi istället höjde priset på fönsterputsningen och tog bort trängselskatten - i slutändan skulle det ändå inte göra någon ekonomisk skillnad. Dessutom måste vi komma ihåg att vi inte har möjlighet att göra detta eftersom det inte är tillåtet att göra RUT-avdrag för parkering och trängselskatt. Allt gott Sebastian

Adam J
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Bra städning, helt okej pris. Bra portal, lätt att boka/ändra etc! Ogillar att man fick betala ca 250kr för att omboka städning bara!

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Adam Tack för det fina omdömet. Tyvärr behöver vi ta ut en avgift vid avbokning eller ombokning med kort varsel. Detta är för att täcka en del av de kostnader som uppstår för oss, då vi garanterar våra medarbetare deras lön även om jobbet bokas om. Vi är stolta över att vara en trygg arbetsgivare, och alla våra kunder kan avboka eller boka om fritt antal gånger utan att få dåligt samvete. Det är inte rimligt att våra medarbetare förlorar sina arbetstimmar på grund av att våra kunder behöver avboka eller omboka sin städning,...

Philip axel michael M
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Under tiden som städarna är på plats för att genomföra flyttstädning får jag ett Mail om att de kommer debitera mig 500 kr extra då de anser att det kommer ta 1 timme längre än de 4 timmar som de räknat med. Om jag inte får med på att betala 500 kr extra kommer de inte städa hela lägenheten… Jag svarar på mailet och en arbetsledare ringer upp mig, det går inte att kommunicera med arbetsledaren då han knappt förstår svenska och när jag ifrågasätter honom lägger han på samtalet i örat på mig.

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Philip Jag kan förstå din frustration och jag beklagar att du upplevde situationen på det sättet. När du bokar flyttstädning hos oss, inkluderar vår offert en standardbostad i normalt skick. Detta förtydligas på flera ställen vad som är normalt och inte normalt. Vi infomerar även om det befintliga skicket avviker, förbehåller vi oss rätten att debitera extra. Vi dokumenterar alltid vad vi inte anser vara normalt och kommunicerar alltid detta och kräver ditt godkännande av extra kostnader. Efter att ha granskat situationen...

Anna Charlotta E
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Det går inte att komma fram på telefon. När man ringer hamnar man i kö och efter några sekunder kopplas man bort. Försökt flera gånger under telefontiden och med olika tonval. Det går inte att komma i kontakt med Städalliansen på telefon.

Svar från Städalliansen Sverige AB

Hej Anna, det är verkligen tråkigt att du haft svårigheter att nå oss per telefon. Vi är medvetna om att vårt telefonsystem kan vara överbelastat ibland, särskilt under våra hektiska perioder. Vi arbetar ständigt med att förbättra vår tillgänglighet för våra kunder och uppskattar din tålamod. Om du har några frågor eller funderingar är du alltid välkommen att skicka ett mail till oss om att du önskar bli uppringd. Vi gör vårt bästa för att svara så snabbt som möjligt och kommer definitivt att höra av oss så fort vi har möjlighet....

Eva S
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Emellanåt varit lite krångel administrativt (men mycket mindre nu) men själva städningen alltid varit mycket väl utförd. Har varit kund i många år nu.

.jenny O
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Vi får alltid ett trevligt bemötande och det blir riktigt fint städat varje gång. Vi får huset städat en gång varannan vecka.

Hedvig L
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Jättebra resultat, bra kommunikation, punktliga. Rekommenderas!

Isabelle C
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Blev rent, dom var i lägenheten länge och gjorde det ordentligt. Luktade fräscht när vi kom in i lägenheten. Rent ovanpå skåp utan slarv, och dessutom extremt trevliga allihopa!! Kommer boka fler gånger

Anna B
Skrev om Städalliansen Sverige AB

Är supernöjda efter vårt storstäd och vårt badrum kändes som nytt efter fogtvätt. Bästa städet vi har haft!