Alla kategorier Jurist Stockholms län Stockholm Norrmalm Stance Juristbyrå

Stance Juristbyrå

Tegnérgatan 15, 111 40 Stockholm — Visa karta

Stance är en juristbyrå i Stockholm som arbetar med juridiken som rör familj, arbete och bostad. Vi hjälper till med att lösa konflikter, både i och utanför domstol. För oss på Stance är det viktigaste att lösa de problem som du möter i din vardag. Vi ser inget egenvärde i att driva kostsamma domstolsprocesser som inte löser konflikten på riktigt. Före 2012 hette företaget Juristjouren Sverige.
Brovägen 9, 18276, Stocksund

Jurister nära Stance Juristbyrå:

Pipersgatan 32, STOCKHOLM
Vi hjälper dig med allt kring ekonomi och affärsjuridik. Kontakta oss för en lös... Läs mer ›
Per L:
Tomas har vart otroligt hjälpsam och hjälpt vår ekonomiska förening under året som gått, tack!

Kindstugatan 1, STOCKHOLM
Anna Rinman hjälper dig med allt vad gäller familjerätt och arvsrätt, migrations... Läs mer ›
Monica N:
Anna har varit mig behjälplig och tillmötesgående. Noggrann och gett mig råd hela tiden - har aldrig varit i Tingsrätten tidigare! Det ...
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 59 kunder tycker om Stance Juristbyrå

• Jonas S
    Jonas S skrev om Stance Juristbyrå
    Vi fick inte den hjälpen vi behövde. känner oss lurade. Läs mer
  • Chtister W
    Chtister W skrev om Stance Juristbyrå
    Stance juristbyrå gör vad dom kan. Läs mer
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Stance Juristbyrå
    Stance är en skum byrå och här på reco tar de bort kritik. Stance har helt klart ett avtal med reco.se. Bar det är ju oerhört mysko. Läs mer
    Alexander J gillar detta
  • sara a
    sara a skrev om Stance Juristbyrå
    Att gå igenom en vårdnadstvist kan vara ytterst tufft och krävande. Inte minst för barnen som är inblandade. Jag sökte mig till juristjouren för att få hjälp. Jag kom i kontakt med en kvinnlig jurist där, vi kan kalla henne S.S. Hon sa att hon gärna tog sig an mitt fall och att hon kunde hjälpa mig. Men hon blåste mig totalt och utnyttjade mig på pengar. Jag fick aldrig någon hjälp det var bara massa skitsnack hela tiden. Lovade att höra av sig o.s.v. Hon är okompetent och oengagerad och hon lägger upp saker på sitt eget sätt utan att tala med sin klient först och hon har dessutom skickat mail och talat med min motparts jurist om mina privata angelägenheter. Är inte det olagligt???. Det var ett extremt stort misstag att anlita detta företag. Ett riktigt skojföretag. Hon ser inte till "Barnens bästa" för då hade hon aldrig låtit mina barn se mig lida av att bli lurad, knäckt och ruinerad utav henne. Som tur är har allt löst sig för mina barns del. Men jag ryser när jag tänker tillbaks på hur hon utnyttjade mig i en så svår situation. Läs mer
  • Rickard
    Rickard skrev om Stance Juristbyrå
    Insåg att juristen jag förlitat mig på att anlitat inte ens hade fyllt 30 år och var helt nyexaminerad. Okunnig och oprofessionell.. Betala inte femtonhundra kronor i timmen för någon som inte kan någonting!! Anlita inte Stance! Läs mer
    sara a, isaias s gillar detta
  • Mia R
    Mia R skrev om Stance Juristbyrå
    Efter många års mobbing , utfrysning från en av Stockholms mest besökta "företag", bestämde jag mig för att anlita jurist. Valde då juristjouren , nu mer Stance . Facit i handen, så här efteråt ,
    Så gjorde jag det rätta. Som jag sa , även en liten människa , kan gå i mot ett stort berg...
    Blev ett bra avslut för oss , inte bara ekonomiskt tilldelning, utan även annan omändring på detta företag. Har bara inte enbart fått upprättelse , utan inblick i en jurist tänkande, vilket är intressant
    Lärde mig mycket om juridiken , och tillväga gångs sätten . Önskar flera utsatta, vad det än gäller...att ni reser er upp, och står i mot. Stance och min jurist Svante Brunnberg m medarbetare Teimur, har varit tillmötesgående både natt som dag (via mail). Låtit mig förstå att det inte är rätt att trampa på en människa som redan ligger. Så året börjar väldigt bra , och jag ser fram mot nya mål här i arbetslivet, med fina människor omkring mig, som inte styrs av andra. Så jag rekomenderar starkt jurist byrån Stance ,där du inte bara är ett fall,utan en människa med rättigheter. Läs mer
  • Petra P
    Petra P skrev om Stance Juristbyrå
    Väldigt nöjd, mycket för att andra som jag vidtalade inte ville åtaga sig ärendet. Ingen trodde det fanns ett case, men Juristjouren visade prov på engagemang och kompetens vilket resulterade i ett bra avslut. Läs mer
  • Tomas W
    Tomas W skrev om Stance Juristbyrå
    Tack Stefan Lindberg på Juris Jouren för din expertis och kunskap. Med din hjälp tog motparten tillbaka hela sitt orimliga krav på ersättning för en lägenhetsrenovering. Mvh Tomas Läs mer
  • isaias s
    isaias s skrev om Stance Juristbyrå
    Inte att rakomandera,är riktig uselt.Jag hade en oseriös jurist j j s,han blev köp av mina motparter.Jag betalade 8.000 kr för ingentig.
    Jag anlitade en jurist för att blir skadat,tur att det finna advokater.
    Aldrig mer den här juristjoren. Läs mer
    sara a, Obren O gillar detta
  • Ellen Ø
    Ellen Ø skrev om Stance Juristbyrå
    TAKK til Juristjouren og Svante Brunnberg for uvurdelig hjelp, støtte og medmenneskelighet!! Takket være en pålitelig, ærlig og seriøs advokat Brunnberg står jeg tilbake med rak rygg etter å ha fått full opprettelse, og økonomisk kompensasjon. Jeg er stolt av hvordan du har representert meg, hele tiden med respekt og verdighet for alle parter i saken. Läs mer
  • Erika W
    Erika W skrev om Stance Juristbyrå
    Kan mer än varmt rekommendera Svante Brunnberg från Juristjouren. Efter mer än 1 års kämpande i en arbetstvist mot ett statligt företag slutade allting väl för min del och detta har jag verkligen Svante med kollegor att tacka för. Snabba svar, ett härligt bemötande, full förståelse, kompetens och en härlig personlighet är något jag verkligen uppskattar. Jag är enormt tacksam för den hjälp jag fått från Juristjouren. Än en gång, ett stort varmt tack Svante! Läs mer
  • Gunilla R
    Gunilla R skrev om Stance Juristbyrå
    Jag vill verkligen rekommendera Juristjouren och Jurist kand. Stefan Lindberg som jag kom i kontakt med då jag mailade dem.
    Han/de ställde verkligen upp med kort varsel mitt i sommaren då de flesta hade semester. Det gällde ett överklagande av ett ärende gällande avslag på Gymnasieansökan och det skulle ställas till Skolväsendets Överklagandenämnd, Skolverket.
    Syftet var att hitta något i skollagen som kunde hjälpa vår funktionshindrade son att få fortsätta sin skolgång på Riksgymnasiet i Örebro.

Vår kontakt inleddes med samtal den 4 juli och resulterade i ett brev från Jurist kand. Stefan Lindberg ställt till ovanstående mottagare den 21 juli.
    Jag som klient/kund har känt mig mycket väl mottagen och framför allt lyssnad på.
    Vi har hållit mailkontakt mestadels men även per telefon. Det jag främst vill framhålla här är att jag hela tiden har känt ett intresse från juristen och en otrolig medmänsklighet och förståelse då man många gånger känt frustration över hur lagar tolkas.

Måndagen den 3 oktober fick äntligen beslutet från Skolväsendets Överklagandenämnd, Skolverket.
    Vi vann ärendet!
    En av anledningarna till det, var just det som Jurist kand. Stefan Lindberg hade skrivit i sitt utlåtande i det brev som ställdes direkt till nämnden.
    Jag kan varmt rekommendera att ta kontakt med Jurist kand. Stefan Lindberg och
    Jurisjouren då du ställs inför problem. Tveka inte. Det kan vara värt försöket. Det var det för oss ?
    Gunilla Rietz Läs mer
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Stance Juristbyrå
    Själv har jag mycket goda erfarenheter av Juristjouren och särskilt då av deras medarbetare Stefan Lindberg. Under de månader då jag nästan dagligen utsattes för grova trakasserier av vår hyresvärd och hans fru, fungerade Stefan Lindberg som ett mycket fint stöd - inte minst då personalen på vårt lokala poliskontor inte brydde sig överhuvudtaget.
    Min upplevelse är att Stefan Lindberg engagerade sig mycket mer än vad "plikten" egentligen krävde. Tack vare Stefan Lindbergs kombination av kunskap, noggrannhet och kreativt tänkande, slapp vi till exempel att betala stora summor i retroaktiva kabel-TV-avgifter. (Efter det att vår hyresvärd blivit anmäld för hemfridsbrott, ”glömde” han nämligen mycket lägligt bort att kabel-TV-avgiften ingick i vår hyra, vilket resulterade i en faktura på närmare 10 000 kr.)
    Både jag och sambon upplever Stefan Lindberg som en mycket ärlig och helgjuten person och inte vid något tillfälle under resans gång kände vi det minsta tvivel över att han hade vårt bästa för ögonen. Det är bara att hoppas att Juristjourens ledning är smart nog att ta väl hand om honom så att denne seriöse och vänlige jurist blir såväl företaget som juridiken trogen.
    I skrivande stund är vår tvist löst och vi har lämnat såväl Karlsborg som den före detta hyresvärden bakom oss. Det känns dock gott att veta att Stefan och hans kollegor finns där i fall någon mer kolerisk person skulle få för sig att tränga sig in i vår bostad och sparka på vårt älskade husdjur. Läs mer
  • Alexander J
    Alexander J skrev om Stance Juristbyrå
    Har inte själv anlitat dessa, men fått brev med hot om stämning och dylikt från dem. När jag själv bestred hela kravet, så träffade jag på den ansvarige juristen. Var rätt så påläst inför mötet, men jag spelade dum för att mjölka ur så mycket information som möjligt. Juristen i fråga hittade på massa lagtexter, försökte skrämma mig på plats för att få mig att skriva under papper. Han försökte FLERA gånger innan jag lämnade att få mig skriva under ett papper. Däremellan varvade han med saker som att "företag kan visst bli förtalade". Efter att jag lämnade deras kontor insåg jag hur lite han var påläst, och att de gärna på tar på sig vilka fall som helst.

Ska jag vara ärlig så känns det hela brevet på krav på pengar som ett hot, och man blir lite illa till mods när man funderar på vilka andra som blir drabbade av liknande saker. Läs mer
    2011-09-27 Representant för Juristjouren Sv svarar Alexander J
    I en konflikt har parterna ofta olika uppfattningar om vad som hänt. Vi jobbar för att vara tydliga mot alla parter i en konflikt, men vi agerar alltid för vår klient. Hälsningar, Erik Fors-Andrée, VD Juristjouren Sverige
    isaias s, sara a, Obren O gillar detta
  • Rose-Marie T
    Rose-Marie T skrev om Stance Juristbyrå
    Trevligt och sakligt bemötande som hjälpte mig mycket. Läs mer
  • Pierre L
    Pierre L skrev om Stance Juristbyrå
    Jag tycker att det är en bluff advokatbyrå som lurar sina klienter med att ta ut avgifter innan dom ens har tittat på ärendet. Och dom bryter mot lagen genom att ska ha betalt inom 24 timmar vilket är helt orimligt. Juristjouren är inget annat än lycksökare och bedragare. Läs mer
    2011-08-23 Representant för Juristjouren Sv svarar Pierre L
    Hej Pierre och tack för din kommentar! Det var mig du pratade med. Juristjouren erbjuder kostnadsfri rådgivning telefon- och mailledes. Då man bestämmer sig för att få vidare hjälp i ett specifikt ärende har vi specialiserade jurister inom olika rättsområden. Den hjälpen är inte kostnadsfri utan följer domstolstaxan (1458 kr/h för 2011), vilket vi berättar om innan mötet bokas samt i bekräftelsen till mötet. Då mötet sker på distans eller då kredit avrådes efter sedvanlig kreditkontroll, så är våra rutiner att ta betalt i förskott. Jag ber om ursäkt om något varit otydligt och om du tagit illa upp av denna rutin. Välkommen att höra av dig igen om du vill boka en ny tid för att gå igenom ditt ärende. Med vänliga hälsningar / Jérémie Johansson
    sara a, Obren O, isaias s gillar detta
  • Lennart k
    Lennart k skrev om Stance Juristbyrå
    Jag vill härmed på det varmaste tacka Svante Brunnberg för den kontakt vi hade i juni med snabbt svar, bra råd och relevanta uppgifter vilket ledde till en lycklig avslutning på ärendet.
    Lennart Kellander. Läs mer
  • Jan G
    Jan G skrev om Stance Juristbyrå
    Bra och snabb service. Ringde upp mig och tog sig tid att verkligen ge mig råd och tip gällande mitt problem. Läs mer
  • Gun H
    Gun H skrev om Stance Juristbyrå
  • Pernilla I
    Pernilla I skrev om Stance Juristbyrå
    Jag tycker det har varit en bra hjälp som framför allt är lättillgänglig per telefon. Det har inte ens varit särskilt lång väntetid. De jag talat med har verkat väl pålästa. Läs mer
  • M
    M skrev om Stance Juristbyrå
    Juristjouren hjälpte mig i ett väldigt känsligt arbetsrelaterat ärende, där jag inte fick gehör eller tillräcklig hjälp från arbetsgivaren. Utgången blev en bra ekonomisk ersättning, samma som vi siktat mot. Min jurist var väldigt lyhörd och noggrann och förde min talan på ett bra och tydligt sätt. Jag upplever att förväntningarna infriades (inga falska förhoppningar gavs innan ärendet påbörjades) och det var värt tiden och den ekonomiska investeringen att anlita Juristjouren.

Tack! Läs mer
  • Yassin R
    Yassin R skrev om Stance Juristbyrå
    Tack för den härliga insatsen ,De kan mycket mer än många advokater.
    Att ta hand om sin klent är en konst och ärlighet .
    De fick mig att få tillbaka tro att rättssystemet funkar , med rätt ombud . Läs mer
  • Linda B
    Linda B skrev om Stance Juristbyrå
    2011-06-16 Representant för Juristjouren Sv svarar Linda B
    Tack for din feedback! Jag beklagar att du inte är nöjd med oss. Jag är väldigt intresserad av vad som hänt i ditt fall, så kontakta mig gärna på 08-586 489 03 och berätta lite mer så vi får möjlighet att bli bättre. Hälsningar, Erik Fors-Andrée, VD Juristjouren Sverige AB
    isaias s, sara a, Obren O gillar detta
  • Johan T
    Johan T skrev om Stance Juristbyrå
    Den mest proaktiva advokatbyrån jag stött på! Läs mer
    Representant för Juristjouren Sv gillar detta
  • Anna-Karin
    Anna-Karin skrev om Stance Juristbyrå
    Jag är otroligt tacksam över den hjälp jag har fått av Anne von Perner på Juristjouren i ett arbetsrättsmål. Tack vare henne slutade allt på bästa sätt och jag fick tillbaka min heder efter att - helt felaktigt - ha blivit uppsagd. Att vända mig till Juristjouren var det bästa jag gjort. Läs mer
  • Anna P
    Anna P skrev om Stance Juristbyrå
    Nadira som jag talade med ang. en fråga via gratis rådgivning idag, gav mig ett både professionellt och empatiskt bemötande.

Finns det något bättre än företag o människor för den delen också, som inte bara tänker på att tjäna pengar, utan som värderar att skapa relationer och att få en äkta kontakt med människor. Kontra att enbart ha "transaktioner" med människor kring pengar, där hjärtat ej finns med!?

Här är det utifrån min kontakt ett företag som både på, riktigt, verkar förstå att pengar kommer som ett resultat av att fokusera på att ge. Denna rekommendation kan ses som ett led i detta. Jag kommer utan tvekan anlita denna byrå om jag behöver. Läs mer
    2011-05-31 Representant för Juristjouren Sv svarar Anna P
    Stort tack Anna! Det värmer och jag vidareför självklart din rekommendation till Nadira så blir hon glad! Hälsningar, Erik Fors-Andrée, VD Juristjouren Sverige
  • Zornitsa S
    Zornitsa S skrev om Stance Juristbyrå
    Träffade en jurist fråm juristjouren som enligt juristjouren själva var "proffs" på just mitt problem... det visade sig vara ett skämt och pengarna bortkastade (borde egentligen fått tillbaka dem!)Tack och lov för advokaten som jag bokade tid med några dagar senare... Det är fördelaktigt att juristjouren finns tillgängliga per telefon dygnet runt men professionell hjälp tycker jag man ska söka någon annanstans! Läs mer
    2011-06-07 Representant för Juristjouren Sv svarar Zornitsa S
    Hej! Juristen måste göra en helhetsbedömning där flera faktorer spelar in, till exempel det juridiska läget, möjligheten att gå vidare och kostnaderna. I det här fallet gjorde juristen en bedömning att det skulle vara juridiskt svårt och därför kostsamt att gå vidare i ditt ärende. Jag hoppas att det löser sig med den jurist du nu anlitat. Hälsningar, Erik Fors-Andrée, VD Juristjouren
    sara a, isaias s gillar detta
  • Per P
    Per P skrev om Stance Juristbyrå
    Det var ju ytterst märkligt att det plötsligt, från början av december, dykt upp ett helt koppel med nöjda kunder från Juristjouren... Ibland flera stycken samma dag. Det behövs ingen foliehatt för att fatta misstankar här. Själv har jag tagit del av arbete de utfört, utan att imponeras. Läs mer
    isaias s gillar detta
  • krister S
    krister S skrev om Stance Juristbyrå
    Måste bara tala om att Stefan Lindberg på Juristjouren är den i särklass proffsigaste och vänligaste jurist jag någonsin träffat.
    (har stor erfarenhet av jurister/advokater).
    Stefan har skött sina uppdrag på ett föredömligt och noggrant sätt.
    Jag kan VARMT rekommendera honom.
    Även efter uppdragen har han kollat upp och försäkrat sig om att allt är till belåtenhet.
    Hoppas ledningen för Juristjouren fattar vilken bra medarbetare dom har i Stefan Lindberg.
    Krister/Katrindja Läs mer
    2011-05-16 Representant för Juristjouren Sv svarar krister S
    Tack Krister, det var verkligen roligt att höra! Jag skickar ut det internt hos oss så kan Stefan sola sig en stund i äran :) Tack! Hälsningar, Erik Fors-Andrée, VD Juristjouren
  • Lasse W
    Lasse W skrev om Stance Juristbyrå
    Jättenöjd!

Jag har nu med hjälp av Juristjouren sanerat alla mina gamla skulder (20 år gamla) och är otroligt nöjd med resultatet. Den jurist som hade mitt case heter Svante Brunnberg och är kanonduktig, flitig, smart och stenhård förhandlare. Äntligen kan jag gå vidare i mitt liv skuldfri. Första mötet var gratis och vi kom överens om ett arvode och efter det så fick jag all juridisk hjälp man kan önska till ett rimligt och enligt mig ett lågt pris. Jag kan verkligen rekommendera juristjouren, dom tar sin uppgift på allvar och är enligt mig, den vanliga människans juristbyrå.
    Tack för all hjälp Svante.

MVH
    Lasse W Läs mer
  • annika w
    annika w skrev om Stance Juristbyrå
    är imponerad över den lätthet med vilken man får tillgång till juridisk expertis. så långt ifrån
    vanliga advokatbyråer med stelt bemötande o onödig tidsutdräkt. Här träffar du snabbt
    en jurist med kunskap får ett perfekt råd o det känns som ett modernt jurdiskt företag som speglar
    den nya tiden o de behov som den moderna människan efterfrågar när det gäller juridisk rådgivning tillgänglighet o snabbhet Läs mer
  • Helene S
    Helene S skrev om Stance Juristbyrå
    Fick snabb hjälp och professionellt bemötande och kontinuerlig återkoppling/information om händelseutvecklingen i mitt ärende, samt goda råd. Är mycket nöjd med hela hanteringen samt utfallet. Läs mer
  • Ebba A
    Ebba A skrev om Stance Juristbyrå
    Mycket profisionella, lyhörda och vänliga. Läs mer
  • Ulrika F
    Ulrika F skrev om Stance Juristbyrå
    Underbart att kunna få snabb professionell hjälp vid ett kritiskt läge i livet. Trevligt och bra bemötande. Rekommenderas verkligen. Läs mer
    2011-04-18 Representant för Juristjouren Sv svarar Ulrika F
    Tack Ulrika! Jag skickar ut detta internt hos oss så din jurist får ta del av berömmet ;) Hälsningar, Erik Fors-Andrée, VD Juristjouren
  • Sirpa F
    Sirpa F skrev om Stance Juristbyrå
    Vi har vid två tillfällen träffat firmans jurister för rådgivning. Båda gångerna kände vi oss sedda/ lyssnade på samtidigt som vi fick ta del av deras sakkunnighet. Vi skulle inte tveka att anlita Juristjouren vid behov. Läs mer
  • Jon L
    Jon L skrev om Stance Juristbyrå
    Jusristjouren hjälpte mig att driva mitt mål i Tingsrätten på ett mycket tillfredsställande sätt. Läs mer
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Stance Juristbyrå
    Jättenöjd. Bra kontakt under hela vårt ärende. Läs mer
  • Sören M
    Sören M skrev om Stance Juristbyrå
    Fick bra och snabb hjälp i ett jobbigt läge.
    Juristerna lyssnade och tog till sig det jag sade till dem på ett mycket bra sätt.
    Jag kommer återkomma till dem om jag behöver mer hjälp i framtiden. Läs mer
  • Henry Alexandro I
    Henry Alexandro I skrev om Stance Juristbyrå
    värd varenda krona. Läs mer
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Stance Juristbyrå
    Jag är mycket nöjd med juristjourens hantering av mitt ärende. Johannes Marzalek har varit engagerad, mycket noggrann och kunnig. J. har inte lämnat något åt slumpen och vänt på alla stenar, vilket verksamt bidragit til målets lyckliga (om man kan säga så) utgång. Läs mer
    2011-01-18 Representant för Juristjouren Sv svarar Stefan M
    Tack Stefan, det var roligt att höra! Jag ska meddela Johannes så blir han glad ;) //Hälsningar, Erik Fors-Andrée, VD Juristjouren
  • Anne-Katherine M
    Anne-Katherine M skrev om Stance Juristbyrå
    Vänligt bemött, kunnig personal. Inget är omöjligt. Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Stance Juristbyrå
    Till stor hjälp och utomordentligt skött av juristen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Sonny p
    Sonny p skrev om Stance Juristbyrå
    Juristjouren är väldigt bra ! strålande människor som jobbar där och lägger ner sin tid och stjäl för hjäpa människor! riktig duktiga jurister =) Selena svilar & Sanna rosell är underbart bra människor och jurister stort +++++ .. Dom har hjälpt mig igenom en process som både tagit tid och pengar ! lite över 2 år och kostnader på 124 000:- dock värt allting! och processen är inte klar en men oerhört tacksam för Selena & Sannas hjälp ! tusen tack / Sonny . p Läs mer
    2011-01-18 Representant för Juristjouren Sv svarar Sonny p
    Härligt att höra! Selena och Sanna tackar för berömmet ;) //Erik Fors-Andrée, VD Juristjouren
  • Janne L
    Janne L skrev om Stance Juristbyrå
    Detta är ett skämt till företag. Anlita vilken annan juristbyrå som helst. De kan inget utan vill endast sko sig på andras problem.

(de positiva omdömena har nog dom själva varit inne och satt....) Läs mer
    2011-01-11 Representant för Juristjouren Sv svarar Janne L
    Tack for din feedback! Jag beklagar att du inte är nöjd med oss. Det du beskriver är just den känsla vi jobbar för att undvika, eftersom det är ett alltför vanligt intryck av hela branschen. Därför jobbar vi med att till exempel ta fram fasta priser. Jag är väldigt intresserad av vad som hänt i ditt fall, så kontakta mig gärna på 08-586 489 03 och berätta lite mer så vi får möjlighet att bli bättre. Hälsningar, Erik Fors-Andrée, VD Juristjouren Sverige AB
    isaias s, Obren O, Anna J, Tatjana G gillar detta
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Stance Juristbyrå
    Ett mycket kompetent företag med trevliga medarbetare. Läs mer
  • Veronika E
    Elisabeth L skrev om Stance Juristbyrå
    Kunnig,proffsig personal. Läs mer
  • Roger B
    Roger B skrev om Stance Juristbyrå
    Har skött sitt jobb på ett bra sätt Läs mer
  • gunnar j
    gunnar j skrev om Stance Juristbyrå
    I det ärende vi använde oss av juristjouren finns inget att anmärka på. Snabb respons både per mail och telefon. För kommande ärenden är det ingen tvekan om att vi kommer att vända oss dit igen Läs mer

Tegnérgatan 15, 111 40 Stockholm