Starcycle

Bergkällavägen 34, 192 79 Sollentuna — Visa karta

Vi på Starcycle AB har i raketfart blivit ett mycket omtyckt företag med många återkommande kunder som uppskattar vårt personliga engagemang, vår flexibilitet och snabba service.

Dessutom blev Starcycle AB och grundaren och VD:n Marcus Hedin utnämnd till Årets Nyföretagare 2015 i Sollentuna Kommun.

Vi är verksamma inom följande områden:

Återvinning (bortforsling av bråte och skräp till återvinningscentralen)
Städhjälp
Flytthjälp
Dödsbo- och bohagstömningar
Bud och Transporter
Enklare montagearbeten
Löpande hämtningar av returpapper, grovsopor, byggsäckar etc.

Vi hjälper både privatpersoner och företag. Vi har kontor och lager i Sollentuna och agerar i hela Stockholms län med omnejd.

Anlita oss när du behöver hjälp och låt oss visa dig varför vi är en av de företag med högsta kundnöjdhet här på Reco!
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 209 kunder tycker om Starcycle

• SC Motors Sweden AB J
    SC Motors Sweden AB J skrev om Företag en del av Starcycle
    Bra och rak kontakt med löpande information hur arbetet fortskred. Jobbet utfördes inom utlovad tid. Kan verkligen rekommendera Starcycle.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Privat en del av Starcycle
    Raska grabbar som tog väl hand om möbler och annat som flyttades in i ett förråd. dessutom hade dom en väldigt kreativ lösning på att stuva in grejorna - som egentligen hade litet problem med att vara för mycket för utrymmet.
  • Ulla D
    Ulla D skrev om Privat en del av Starcycle
    Snabbt o enkelt expedierat. Grabbarna jobbade bra.
  • Rosa B
    Rosa B skrev om Privat en del av Starcycle
    Mycket mänsklig och bra. Punktlig och .... Jag har bara positiva saker att säga. Tack
    2017-03-20 Starcycle svarar Rosa B
    Hej Rosa, Tack för ditt fina omdöme. Nöjda kunder gör oss väldigt glada! Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle
  • Annica H
    Annica H skrev om Privat en del av Starcycle
    Mycket trevligt bemötande i dödsboet. Innan dess proffsigt bemötande i telefon, tålamod med alla konstiga frågor man ställde ang deras tjänster. Utflyttande av möbler o annat samt städningen så bra och snabbt 2 dagar totalt! Idag ser lägenheten nästa ny ut. Jag är så tacksamt för deras lugna sätt i en svår tid för oss med mammas dödsbo. Jag rekommenderar Starcycle!
    2017-03-17 Starcycle svarar Annica H
    Hej Annica! Du ska ha ett stort tack från oss för ditt trevliga bemötande och samarbete trots väldigt jobbiga omständigheter.
    För oss finns inga konstiga frågor, alla frågor är välkomna. Vi är tacksamma över ditt fina omdöme. Du vet att vi bara är ett samtal bort om du behöver hjälp i framtiden. / Team Starcycle
  • Pär W
    Pär W skrev om Privat en del av Starcycle
    Bra bemötande, trevlig personal. Snabbt utfört uppdrag.Nöjd.
    2017-03-17 Starcycle svarar Pär W
    Hej Pär, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du upplevde vår service som snabb och att du var nöjd med bemötandet. Vi hoppas få hjälpa dig igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • Ingela M
    Ingela M skrev om Privat en del av Starcycle
    Mycket bra bemötande! Där jag ser problem ser dom lösningar! Otroligt flexibla, håller vad dom lovar. Effektiva och noggranna
    2017-03-13 Starcycle svarar Ingela M
    Hej Ingela, Tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du var nöjd med vår service. Glada kunder gör oss alltid glada! Du vet var vi finns om du behöver hjälp i framtiden! /Team Starcycle
  • Per-Arne B
    Per-Arne B skrev om Privat en del av Starcycle
    Vi är mycket nöjda. Starcycle kunde göra jobbet med kort varsel och ta hand om skräp av mycket olika karaktär: böcker, datorer, möbler, böcker, musikinstrument. Hämtningen skedde snabbt och effektivt trots att flera av föremålen var skrymmande och fanns på olika ställen i fastigheten. Vi uppskattade det trevliga bemötandet och professionaliteten hos personalen. En perfekt lösning att bli av med skräp som samlats under mer än ett årtionden för en familj utan tillgång till bil.
    2017-03-10 Starcycle svarar Per-Arne B
    Tack Per-Arne för ditt fina omdöme! Vi på Starcycle är så glada att kunna få hjälpa till.
    Vi är bara ett samtal bort om du behöver vår hjälp i framtiden! /Team Starcycle
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Privat en del av Starcycle
    Behövde hjälp med att få en soffa bortforslad för återvinning. Allt gick snabbt och smidigt enligt överenskommelse.
    2017-03-10 Starcycle svarar Magnus C
    Magnus, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du upplevde vår service som snabb och smidig. Vi hoppas få hjälpa dig även i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • Scandic Järva Krog A
    Scandic Järva Krog A skrev om Företag en del av Starcycle
    Enkelt, bra kontakt och håller vad de lovar
    2017-03-10 Starcycle svarar Scandic Järva Krog A
    Tack Scandic Järva Krog för ert fina omdöme! Vi är endast ett samtal bort om ni behöver vår hjälp igen! /Team Starcycle
  • Lena J
    Lena J skrev om Starcycle
    Smidigt Proffsigt Fantastiskt trevligt bemötande
    2017-03-10 Starcycle svarar Lena J
    Hej Lena och tack för ditt omdöme. Vi är glada att du var nöjd med vår service. Glada kunder gör oss alltid glada! Du vet var vi finns om du behöver hjälp i framtiden! /Team Starcycle
  • Maria-Teresa E
    Maria-Teresa E skrev om Privat en del av Starcycle
    Fantastiskt smidigt och trevligt bemötande.
    2017-03-10 Starcycle svarar Maria-Teresa E
    Hej Maria-Teresa och tack för ditt fina omdöme. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle
  • Ewa P
    Ewa P skrev om Privat en del av Starcycle
    trevlig kunnig o effektiv allt gick genom planerna
    2017-03-10 Starcycle svarar Ewa P
    Hej Ewa! Vad roligt att du upplevde vår service och personal som kunnig och effektiv. Vi hoppas att du även i framtiden kontaktar oss om du behöver vår hjälp! Ha det så bra. /Team Starcycle.
  • Björn B
    Björn B skrev om Privat en del av Starcycle
    Allt gick jättebra trots svåra förutsättningar med iskyla och snökaos.
    2017-03-10 Starcycle svarar Björn B
    Hej Björn och tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att trots kyla och snökaos kunnat utföra uppdraget och få ännu en nöjd kund. Behöver du vår hjälp i framtiden så är vi bara ett samtal bort. Må gott! /Team Starcycle
  • Claes K
    Claes K skrev om Privat en del av Starcycle
    Allting utfördes mycket proffisigt. Vi är mycket nöjda med allting.
    2017-03-10 Starcycle svarar Claes K
    Tack Claes för ditt fina omdöme! Ingen är glada än oss på Starcycle att få nöjda kunder som ger oss fina omdömen! Vi är bara ett samtal bort om du behöver vår hjälp i framtiden! /Team Starcycle
  • Gabriel G
    Gabriel G skrev om Starcycle
    Bra samarbete med Marcus och hans Starcycle, som är enormt pålitliga och duktiga på sitt jobb!

Gabriel, Far & Son Byggpartner
    2017-03-10 Starcycle svarar Gabriel G
    Tack Gabriel för ert otroligt fina omdöme här på Reco och för ett fortsatt bra samarbete även i framtiden. På återseende! /Team Starcycle
  • Marie E
    Marie E skrev om Privat en del av Starcycle
    Trevligt bemötande.Snabb bokning trots ont om tid.Trevlig o professionell personal som utförde jobbet.Bra priser.Rekommenderas.
    2017-03-10 Starcycle svarar Marie E
    Hej Marie och tack för det fina omdömet! Vi är glada att du är nöjd och vi hoppas även få hjälpa dig om det behövs i framtiden. Vi är bara ett samtal bort! /Team Starcycle.
  • Ingemar A
    Ingemar A skrev om Privat en del av Starcycle
    Starcycle var en angenäm bekantskap.Hade ett trasigt kylskåp att transportera till återvinning. Starcycles män kom på avtalad tid (!), på några minuter fick de upp skåpet på sin trilla och erbjöd sig att ta med diverse packmaterial från det nya skåpet jag köpt. Mycket proffsigt bemötande. Firman kan varmt rekommenderas.
    2017-03-10 Starcycle svarar Ingemar A
    Hej Ingemar och tack för det fina omdömet! Vi är glada att du är nöjd med vår service och vi hjälper dig mer än gärna i framtiden om du behöver oss! /Team Starcycle
  • Carl-Magnus c
    Carl-Magnus c skrev om Privat en del av Starcycle
    Allting gick enligt överenskommelse. Allt som lovats erhölls till fullo. Lätt att komma överens om uppgift och pris och tjänsten som erbjöds levererades till fullo.
    2017-03-10 Starcycle svarar Carl-Magnus c
    Hej Carl-Magnus. Vi är glada att du är nöjd med hur uppdraget utfördes och att du gillade den service vi gav dig. VI är bara ett samtal bort om du behöver oss igen! /Team Starcycle
  • Lotta M
    Lotta M skrev om Privat en del av Starcycle
    Efter en första kontakt med Marcus Hedin kände jag förtroende för att han kunde hjälpa mig i en ganska oöverblickbar situation och flytt , där jag blivit ensam att sköta allt efter det att min make fått en stroke.
    Allt flöt på enligt plan och jag är mycket nöjd med allt.
    2017-03-10 Starcycle svarar Lotta M
    Hej Lotta! Tack för ditt omdöme och vi är glada att du kände förtroende till Marcus och till Starcycle. Vi finns här för dig om du behöver hjälp igen. Må gott! /Team Starcycle.
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Privat en del av Starcycle
    De lådor jag packat och märkt upp med vilka rum de skulle levereras till hände aldrig. Alla lådor ställdes på ett och samma ställe vilket antagligen gjorde jobbet snabbare men jag skulle aldrig märkt upp lådorna om jag inte ville få de levererade till respektive rum. Cyklar lämnades kvar utan att meddela mig att de inte fick plats eller inte kunde ta med dem vilket jag först märkte två dagar senare, skulle vara enkelt att i alla fall tala om att cyklarna stod kvar då inte alla var låsta utan två av fyra var olåsta. Tycker att det är så enkla saker att förmedla.
    2017-03-17 Starcycle svarar Tomas E
    Hej Tomas,
    Efter att ha pratat med vår personal så uppfattade dom situationen att det var fullt i några rum och ställde därför flyttlådorna på en plats i ditt nya boende. Angående cyklarna så missade vi helt enkelt. Precis som på telefon så ber jag så mycket om ursäkt för detta! Hoppas vi längre fram får möjligheten att hjälpa dig igen och visa att vi lär av våra misstag! Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende! Mvh Marcus Hedin VD Starcycle
  • Huvudstad Gård Mat & Möten AB I
    Huvudstad Gård Mat & Möten AB I skrev om Företag en del av Starcycle
    Snabbt och smidigt service. Fick hjälp samma dag - de fixade det. Perfekt!
    Trevliga killar som bär ut alla saker och kollade med oss att allt var ok innan de gick.
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Huvudstad Gård Mat & Möten AB I
    Tack snälla för ert fina omdöme och att ni är nöjda med vår service. Vi hoppas ni återkommer till oss om ni behöver hjälp igen! //Team Starcycle
  • Beate S
    Beate S skrev om Privat en del av Starcycle
    Bra dialog med säljare. Effektiv bortforsling, hämtning redan innan utsatt tid.
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Beate S
    Beate, stort tack för ditt fina omdöme! Vi är så glada att du är nöjd. Må gott //Team Starcycle
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Privat en del av Starcycle
    Riktigt bra och personlig kontakt, löste problem tillsammans med mig istället för att diktera. Rekommenderas varmt!
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Sebastian S
    Tack Sebastian för ditt fina omdöme! Vi är glada att du är nöjd och att vi tillsammans kunde lösa problemen som uppstod. Hoppas du återkommer till oss om du behöver hjälp igen. //Team Starcycle.
  • Siri H
    Siri H skrev om Privat en del av Starcycle
    JAG ÄLSKAR STARCYCLE
    Otroligt personligt bemötande och proffsigt utförande!
    2016-11-28 Starcycle svarar Siri H
    Tack så mycket för din fina rekommendation.
  • Ulla S
    Ulla S skrev om Privat en del av Starcycle
    Starcycle. Pålitliga, flexibla och trevliga. Jag är mycket nöjd med den hjälp och det bemötande jag fick vid min flyttning.
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Ulla S
    Ulla, tusen tack för ditt fina omdöme! Är du nöjd är vi nöjda. Vi hoppas få hjälpa dig i framtiden också. //Team Starcycle
  • Liza J
    Liza J skrev om Privat en del av Starcycle
    Snabb respons och bra svar på mina tusen frågor, ordnade det vi behövde fastän vi var sent ute, mycket nöjd med allt!
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Liza J
    Liza, stor tack för ditt fina omdöme! Inga frågor är för små eller stora för oss så vi är glada att du känner dig nöjd med vår service. Vi är endast ett samtal bort om du behöver oss igen. Må fint så länge. //Team Starcycle
  • Nina K
    Nina K skrev om Privat en del av Starcycle
    Är väldigt nöjd med Starcycle. Dom utförde lovat arbete snabbt och effektivt.
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Nina K
    Hej Nina och tack för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med oss och vår service. Glöm inte att vi är ett samtal bort om du behöver vår hjälp i framtiden. Ha det bra! //Team Starcycle
  • Barbro D
    Barbro D skrev om Privat en del av Starcycle
    Trevligt och proffisionelt bemötande. Alla detaljerna fungerade bra. Bra information och uppföljning
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Barbro D
    Tack Barbro för ditt fina omdöme här på Reco. Nöjet var helt på vår sida och vi hoppas vi hör från dig igen! Må gott så länge //Team Starcycle
  • Ragnar T
    Ragnar T skrev om Privat en del av Starcycle
    Fungerade utmärkt. Smidigt, prisvärt och vänligt bemötande.
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Ragnar T
    Tack Ragnar för ditt omdöme och att du är nöjd med vår service. Vi hjälper dig gärna igen! //Team Starcycle
  • Ritva R
    Ritva R skrev om Privat en del av Starcycle
    Glad överraskning , trevligt bemötande, snabbt, hjälpsamt arbete.
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Ritva R
    Tack Ritva för ditt omdöme och att du blev glatt överraskad av oss som företag och vår service. Ha det så fint och kom ihåg att vi är bara en samtal bort om du behöver hjälp igen //Team Starcycle
  • Lars N
    Lars N skrev om Privat en del av Starcycle
    Allt fungerade utmärkt, kom exakt i tid.
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Lars N
    Hej Lars och tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du är nöjd med vår service! Vi hoppas få hjälpa dig även i framtiden. //Team Starcycle
  • Mari W
    Mari W skrev om Privat en del av Starcycle
    Snabbt och trevligt svar på förfrågan. Personen som hämtade kom i god tid och även han fick man bra bemötande av. Kan rekommendera starcycle.
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Mari W
    Tack Mari för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss och vår service. Vi är glada att du är nöjd och att du kan rekommendera oss för fler. Hoppas vi får höra från dig igen om du behöver hjälp. //Team Starcycle
  • Britt-marie L
    Britt-marie L skrev om Privat en del av Starcycle
    Ett mycket bra bemötande,trevliga och artiga herrar som hämta mitt skräp.
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Britt-marie L
    Tack Britt-Marie för ditt fina omdöme. Vi är så glada att vi fått hjälpa dig och att du känner dig nöjd med vår service. Må gott! //Team Starcycle
  • Ulf G
    Ulf G skrev om Privat en del av Starcycle
    Gick hur smidigt som helst! Rekommenderar deras service starkt!
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Ulf G
    Hej Ulf och tusen tack för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd och att du rekommenderar oss. Ha en fortsatt fin dag så hoppas vi att vi hör från dig snart igen när du behöver hjälp. //Team Starcycle
  • Hoa L
    Hoa L skrev om Företag en del av Starcycle
    Enkelt, snabbt och bra. Väldigt nöjda.
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Hoa L
    Tack Hoa för ditt omdöme. Vi är glada att du känner dig nöjd och hoppas du återkommer till oss om du behöver hjälp i framtiden. Må gott! //Team STarcycle
  • Elise L
    Elise L skrev om Privat en del av Starcycle
    Helt ok. Kom på tid, glada o trevliga killar.
    Det gick snabbt då det var ett mindre förråd. Återkommer om jagbehöver mer assistans framöver!🤗
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Elise L
    Tack Elise! Vi tackar för ditt omdöme och att du kan tänka dig återkomma till oss om du behöver hjälp i framtiden! Vi är bara ett samtal bort. Ha det fint. //Team Starcycle
  • Olle S
    Olle S skrev om Privat en del av Starcycle
    Marcus
    Inger stort förtroende vid första mötet. Hans agerande och tillgänglighet är A och O för företaget.
    2016-11-29 Starcycle AB svarar Olle S
    Tack Olle för ditt omdöme och för de fina orden. VI hoppas få hjälpa dig igen i framtiden. Må gott! //Team Starcycle
    Starcycle AB, Starcycle AB gillar detta
  • Bo J
    Bo J skrev om Privat en del av Starcycle
    Mycket bra och trevligt bemötande, och utförande av beställning. Tydlig offert.
    2016-11-29 Starcycle AB svarar Bo J
    Tack Bo för ditt fina omdöme. Att få nöjda kunder är något vi alltid strävar efter. Kom ihåg att vi bara är ett samtal bort om du behöver oss igen. Ha en fortsatt fin dag. //Team Starcycle
    Starcycle AB, Starcycle AB gillar detta
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Starcycle
    Vi hade rivt två väggar i en lägenhet och hade en hel del bygg-sopor, vi kontaktade Starcycle, som
    bokade en tid redan några dagar efter. Dom kom på utsatt tid och hämtade allt, för oss var det verkligen värt
    pengarna då vi inte har egen bil och. Rekommenderas verkligen.Trevliga och serviceinriktade.
    2016-09-07 Starcycle svarar Jonas A
    Tack Jonas för dina fina ord. Vi är glada att du är nöjd och hoppas du även anlitar oss i framtiden när du behöver vår hjälp! Ha en fin dag //Team Starcycle
  • Lilian I
    Lilian I skrev om Privat en del av Starcycle
    Snabbt svar: Effektiva. Super!! Rekommenderas!!
    2016-09-07 Starcycle svarar Lilian I
    Tack Lilian för ditt omdöme och att vi kunde stå till tjänst! Ingen är gladare än oss att få nöjda kunder. Hoppas du får en fin dag //Team Starcycle
  • Maria E
    Maria E skrev om Privat en del av Starcycle
    Snabb och trevlig kommunikation. Hämtning av möbler gick utan problem.
    Rekommenderas!
    2016-09-07 Starcycle svarar Maria E
    Tack Maria för ditt omdöme och att du kan tänka dig att rekommendera oss och våra tjänster för fler! Hoppas vi även får chansen att hjälpa dig i framtiden. Må gott //Team Starcycle
  • Urban N
    Urban N skrev om Privat en del av Starcycle
    Bara positivt att säga om grabbarna på Starcycle.Dem ringde innan, och jag mötte upp dem, och visade var de skulle ta med sig för möbler.
    2016-09-07 Starcycle svarar Urban N
    Tack Urban för ditt omdöme och att du är nöjd med vår service. Hoppas vi får möjlighet att hjälpa dig igen i framtiden. Ha en fin dag! //Team Starcycle.
  • Karin R
    Karin R skrev om Privat en del av Starcycle
    Mycket bra bemötande och snabbt och effektivt utförande av tjänsten.
    2016-09-07 Starcycle svarar Karin R
    Karin tusen tack för ditt omdöme. Vi hoppas få möjlighet att hjälpa dig igen i framtiden. Må gott! //Team Starcycle
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Privat en del av Starcycle
    Trevligt och hjälpsamt bemötande, smidig hantering. Mycket nöjd med tjänsten och företaget! Rekommenderas varmt till alla!
    2016-09-07 Starcycle svarar Ulrika L
    Tack Ulrika för ditt omdöme och fina ord. Vi är glada att du är nöjd och hoppas vi får hjälpa dig igen! //Team Starcycle
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Privat en del av Starcycle
    Mycket gott och seriöst bemötande och utförande både vid bokning och när tjänsten utfördes.
    2016-09-07 Starcycle svarar Åsa E
    Hej Åsa och tack för ditt omdöme. Det värmer att du upplevde vår service som positiv. Ha en fin dag! //Team Starcycle
  • Teija E
    Teija E skrev om Privat en del av Starcycle
    Vänligt bemötande. Snabba och effektiva. Kan varmt rekommenderas.
    2016-09-07 Starcycle svarar Teija E
    Tack Teija för ditt fina omdöme. Vi hoppas vi får möjlighet att hjälpa dig igen! //Team Starcycle
  • Karin M
    Karin M skrev om Privat en del av Starcycle
    Snabbt och lätt, från början till slut. Tack!
    2016-09-07 Starcycle svarar Karin M
    Tack Karin för ditt omdöme.Vi är glada att du fick en bra upplevelse av vår service. Vi är bara ett telefonsamtal bort om du behöver hjälp igen! //Team Starcycle
  • Smart Ungdom L
    Smart Ungdom L skrev om Företag en del av Starcycle
    Snabb och trevlig kontakt, bra bemötande och bra och effektiva när de väl var på plats. Mycket nöjda!
    2016-09-07 Starcycle svarar Smart Ungdom L
    Smart Ungdom, tack för ert fina omdöme. Vi hoppas ni var så pass nöjda att ni kommer anlita oss igen! //Team Starcycle
  • Sören R
    Sören R skrev om Privat en del av Starcycle
    Trevligt bemötande med snabba och relevanta svar. Bra kundfokus.
    2016-09-07 Starcycle svarar Sören R
    Sören, tack för de fina orden och ditt omdöme här på Reco. Hör gärna av dig om du behöver hjälp igen! //Team Starcycle

Bergkällavägen 34, 192 79 Sollentuna