Bra bemötande,grymt kunnig personal och därmed bra utförda arbeten!
Stelab AB
Om företaget
Välkommen till Stelab – din bilverkstad i Färgelanda! Vi har servat och lagat bilar i Färgelanda med omnejd sedan 1997. Vi tar emot alla bilar oavsett märke och modell. Vi erbjuder bilservice, reparationer, felsökning, bromsservice och däckservice. Vi installerar även motor- och kupévärmare, utför dragkroksmonteringar och erbjuder...
160 omdömen om Stelab AB
Trevligt bemötade, professionellt och väl utfört arbete.
Bra service och Bra bemötande.
Snabb hjälp med icke fungerande AC som löstes snabbt och billigt. Skönt att veta att det finns en snabb och bra verkstad i närheten.
Bra service, snälla människor.
Bra o hjälpsam personal som tog sig tid att hjälpa o tipsa mig.
Superbra service . Bra bemötande , rekomenderas varmt.
Grymt flexibla och tillmötesgående! Väldigt nöjd!
Snabb och bra service och bra bemötande och rimligt pris.
Snabbt och smidigt utfört arbete och snabb med tider och hjälpsamhet
Hjälpsam och bra service som vanligt
Alltid trevliga, ser till att hjälpa sina kunder att få i ordning på sina bilar snabbt och lätt. Ärliga och ser över och säger vad man bör tänka på framöver. Supernöjd!
Snabb å bra service, god kommunikation.
Smidigt och enkelt att få bilen fixad
Mycket bra och nöjd efter utförda uppdrag.
Snabb och bra service, trevlig personal och bra priser.
Alltid hjälpsam när jag behöver de akut.
mycket bra inget att klaga på bra service bra jobbat
Trevligt bemötande och bra service ,årig service och däck byte
Fantastiskt bra Tack Stefan ni är bäst.
Supersnabb att svara i telefon man känner sig mycket välkommen och kvalitén på hans jobb är alltid jättebra
Jag fick snabbt en tid för min bil. Snabb och effektiv service.
Jag dök upp spontant en eftermiddag och sa att jag hade ett problem med missljud från bilen. Direkt tog de in den och kunde konstatera att ena hjullagret behövde bytas. Jag fick även ett pris på arbetet. Jag fick tid senare samma vecka där de tog in bilen och utförde arbetet enligt överenskommelse. Under arbetets gång konstaterades även att bromsskivor och belägg behövde bytas, något vi kom överens om att utföra. Kontentan är att det blev ett större jobb än jag först räknade med men jag åkte från verkstan med en bättre...
Jätteduktiga, snabba och schyssta!
Bra trevligt profsikt bra jobbat
Väldigt bra service! Enkelt och smidigt.
Det gick mycket fint och snabbt
Jag har till och från fått hjälp av Stelab i många år Det spelar ingen roll vad det har varit så har dom löst det. Jag kan varmt rekommendera Stelab i Färgelanda.
Snabb och professionell service av vår volvo s80. Trevligt bemötande. Rekommenderas!
Fantastiskt service och mycket bra personal.
Bra som alltid! Micke är en pålitlig kille
Tog lite tid men att ni tog eget initiativ att skaffa ett begagnat lås till bagageluckan var jättesnällt. Mvh Thomas
Lämnade in bilen för kamremsbyte, allt verkade ok, väl hemma upptäcks att bilen är tom på kylvätska…
Trevligt bemötande, otroligt kunniga! Dom gör det som behövs, och mer! Jag känner mig trygg med Stelab AB.
Seriös,Effektiv, och flexibel med tider, rekommenderas verkligen.
Trevligt bemötande och bra service
Kunniga, trevliga och hjälpsamma.
Perfekt, inget att klaga på. Bra bemötande. Snabbt och bra jobb!!!!🌺
Bra priser. bra jobb. Nära till verkstaden
Bra jobb trevligt bemötande rimligt pris.🙂🙂
Toppen service. Och toppen bra jobb. Gott med nya bakbromsar.
Snabbt, välgjort och prisvärt. Alltid!
Alltid lika bra Stefan och micke
Det funkade bra inga problem.
Alltid trevligt bemötande och bra service. Byte av olja och filter. Enkelt och smidigt.
Inbokning på önskad dag. Bra lånebil Bilen klar efter två timmar Ett års försäkring vid plötsligt stopp Marknadsmässigt pris för servicen
Hej. Alldeles utmärkt genomförande från start till mål till ett rimligt pris. Tack, återkommer nog.
Bra och snabb service trevligt bemötande.
Väldigt trevligt bemötande och hjälp med precis det jag önskade.
Vi blir glada av att läsa din feedback, tack för att du delar med dig! Välkommen tillbaka när det är dags att boka bilservice eller reparation.
Gott bemötande och ställer alltid upp att ge utrymme för att åtgärda min bil.
Tack för ditt fina betyg och ditt förtroende! Vi välkomnar dig gärna igen när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.