STHLM Rekond & Bilvård AB

Albybergsringen 99, 137 69 Österhaninge — Visa karta

5.0 i betyg av av 16 omdömen
STHLM rekond startades 2017 av vännerna Staffan & Magnus och flyttade 2018 in i en fantastisk lokal i nya bilfokuserade området Albyberg i Haninge. Vi är certifierade av brittiska Gtechniq och erbjuder deras program av keramiska lackskydd samt rekond och tvätt av bilar, motorcyklar och husbilar. Vi har tydliga paket i olika Nivåer där du som kund enkelt kan jämföra våra tjänster och direkt se vad det kostar. Inga "från"-priser här inte. Våra metoder och arbetssätt passar dig som gillar tydlighet, kommunikation och glans! Vi säljer dessutom Tershines fullständiga sortiment av bilvårdsprodukter.

Idag räknas vi som uppstickare. I framtiden är det vi som är måttstocken.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 16 kunder tycker om STHLM Rekond & Bilvård AB

• 2020-02-02

Martin S skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB
    Jag köpte tvätt och invändig rekond. Jag är mycket nöjd med resultatet och vill särskilt lyfta fram bemötandet och kommunikationen före, under och efter. Jag vill ge mina varmaste rekommendationer till STHLM Rekond.
    /Martin Läs mer
    Proline Bilskador AB
    4.7 / 5 i betyg — 119 omdömen
    Badge2019
    "Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete"
  • 2020-01-31

Charlotte B skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB
    Fick snabb och proffsig hjälp.
    Trevligt bemötande av personalen, med bra förklaring av den bokade behandlingen.
    Jag är nöjd! Läs mer
  • Micke J

2020-01-29

Micke J skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB
    Riktigt trevlig personal och fantastisk service. Bilen såg mycket bättre än vad jag hade kunnat föreställa mig.

Kommer definitivt lämna in fler bilar där för rekond/lackskydd Läs mer
    Min Bil Täby
    4.5 / 5 i betyg — 830 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag fick hjälp att felsöka och reparera min bil, jag är nöjd med precis allt! Tack!"
    Berit Margareta A

Daniel K skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB
    Köpte lackskyddsbehandling i kombination med impregnering och skydd av interiören.
    Killarna är väldigt trevliga, seriösa och tar arbetet på allvar. Kvalitét helt enkelt. Läs mer

Johan J skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB
    Fullt skydd av lacken på nyköpt Tesla! Oerhört serviceminded, trevliga, professionella och prisvärda. Varm rekommendation! Läs mer
    NS Däck & Rekond
    4.4 / 5 i betyg — 55 omdömen
    Badge2020
    "Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt."
    Michael K

Michael skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB
    in och utvändig tvätt.
    Strålande bemötande.
    Precis så proffsigt som jag trodde. Läs mer

Rolf T skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB
    Jag har lämnat fyra bilar till Sthlm Rekond för keramiskt lackskydd. Toppenresultat alla gånger. Jag kan verkligen rekommendera detta företag. Christer Läs mer
    Söderorts Bilvård AB
    4.7 / 5 i betyg — 291 omdömen
    Badge2020
    "Däckförvaring Ordning och reda Trevlig och hjälpsam personal"

Ahmet A skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB
    Jag lämnade min bil till STHLM Rekond & Bilvård för rekond nivå 2.

Jag kontaktade Staffan och fick ett så fint bemötande och bokade tid. Efter att jag hade lämnat in bilen och skulle hämta bilen, så var resultatet utförd mycket proffsigt och bilen såg ut som helt ny.

Rekommenderas starkt! Läs mer

Robin T skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB
    Mycket professionella i både kunskap och bemötande. Jag har rekonditionerat bilar på andra företag men aldrig fått ett resultat på den här nivån! Rekommenderas starkt om du vill ha det bästa av det bästa. Läs mer
    Mekonomen Norrtull
    4.7 / 5 i betyg — 406 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga."
    Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W
  • Niklas E

2019-11-24

Niklas E skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB
    Med en stor dos passion, hög kompetens & utsökt service så fick min bil nytt liv!
    Dessutom orkestrerade de en reparation av ett punkterat däck under processen.
    Jättenöjd! Läs mer
  • 2019-11-23

Victoria G skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB
    Jag kommer aldrig lämna in min bil nånannanstans! De är otroligt proffsiga och kompetenta, noggranna och kan verkligen sitt jobb. Sen är de otroligt trevliga också.
    Varje gång jag har hämtat min bil känns det som jag hämtar ut en ny! Dom är grymma! Läs mer
  • 2019-11-22

Stefan E skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB
    Bra service och mycket kompetens i företaget Läs mer
  • John S

2019-11-22

John S skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB
    Väldigt bra bemötande och ett bra resultat Läs mer
  • 2019-11-22

Markus W skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB
    Två grymma grabbar! Till skillnad från alla stora rekondfirmor som har blivit på tok för stora och inte bryr sig om kvaliten längre. Så satsar Sthlm Rekond hårt på det, eftersom dom är så små idag kräver dom kvalitet, vilket dom lever upp till 110%
    Körde en vanlig polering av deras mindre paket, köpte en av Tier Shine produkterna och lacken är lika bra idag som för lite mer än en månad sen när dom fixade den. Har redan rekommenderat vänner och kunder till dom. Alla är supernöjda 👌🏼
    👍🏼 Till Sthlm Rekond! Läs mer
  • 2019-11-11

Richard E skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB
    Alltid ett professionellt bra bemötande och ett fantastiskt slutresultat! Har lämnat bilen hos STHLM Rekond fem gånger nu, stora jobb som små och är alltid nöjd. Läs mer
    2019-11-11 Staffan S svarar Richard E
    Tack för business Richard! Tack även för omdömet :) / Staffan
  • 2019-11-06

Evert O skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB
    Lämnat två bilar hos dem, en för utvändig rekond inkl framlyktor och en ut/insida. Den första var lacken grymt oxiderad med stenskott och ett allmänt tråkigt utseende. Den bilen blev som ny. Jag skrek rakt ut när de visade upp den. Polerad och inlagda stenskott så blev den grymt fin.
    Den andra var i bättre skick och resultatet blev som nytt, trots 3 års avsaknad av en grundligare rengöring. Personalen har verkligen proffskunskap, material och ljusa luftiga lokaler för att förvandla bilarna. Definitivt den mest prisvärda rekondföretaget jag lämnat in på. Vill du ha det billigare o resultatet knappt håller dagen ut så finns det källarskuttar som gärna ställer upp o tar dina pengar. Läs mer
    2019-11-06 Staffan S svarar Evert O
    Tack Evert för dom fina orden. Där slog du huvudet på spiken. Prisvärt är bättre än billigt :)
    / Staffan

Bästa Bilvårdarna nära STHLM Rekond & Bilvård AB: