Handledarutbildning
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 1,050 kunder tycker om Handledarutbildning

• Anna C skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2019-01-19

Handledarytbildning fick trevligt bemötande och motsvarade min förbäntning Läs mer
  • Christopher L skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2019-01-16

Läraren var väldigt tydlig och pedagogisk, tyckte kursen var utmärkt Läs mer
  • Ngolia K skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2019-01-16

Mycket bra och trevlig personal! Läs mer
  • Camilla Viola H skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2019-01-16

Davan som höll i kursen var mycket bra. Han pratade och förklarade tydligt och drog paralleller till sitt jobb som bilskolelärare vilket gjort det kul att lyssna till. Han fick med sig gruppen i diskussioner. Läs mer
  • Per L skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2018-12-27

Handledarutbildning för körkort - Såväl service före och efter samt själva utbildningen fungerade mycket bra, över förväntan! Läs mer
  • Lena F skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2018-12-27

Jag önskade en handledarutbildning som jag fick och var mycket nöjd med. Jag fick svar på alla mina frågor utan att egentligen behöva fråga. När jag frågade något fick jag utförliga svar. Jag blev mycket väl bemött, vänligt och tillmötesgående. Man kom till och med ihåg mig från ett tidigare tillfälle då jag varit där.
    Min förväntan var att få hjälp med att lägga upp undervisningen för min elev, hur jag skulle förhålla mig till honom, hur jag skulle början. Jag fick precis det jag önskade och lite till så att jag kände mig trygg med det jag skulle göra med min elev.
    Jag kunde inte vara mer nöjd. Läs mer
  • Fanny H skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2018-12-27

Handledarutbildning inför att övningsköra. Hade inga förväntingar men tyckte det var en bra kurs med härlig lärare som var avslappnad och trevlig Läs mer
  • Mats E skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2018-12-25

Bra föredrag och goda exempel på hur man ska agera för att undervisningen i trafiken ska bli så bra som möjligt. Läs mer
  • Göran L skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2018-12-25

Föräldrutb inför övningskörning med barn.
    Utmärkt bra.
    Trevlig lärare. Läs mer