Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Östermalm Norra Djurgården Stockholm City Trafikskola

Stockholm City Trafikskola

Valhallavägen 73, 114 27 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Stockholm City Trafikskola!
Vi tillhandahåller handledarutbildning - Halkbana - Riskettan och vi har flera kurser varje vecka, även på kvällar och helger. Du kan boka våra kurser direkt online

Vi erbjuder körkortsutbildning, både på traditionellt vis och som intensivkurs, för personbil. Handledarkurs, Riskettan och Risktvåan finns också att tillgå genom oss.

På ett professionellt och individuellt anpassat sätt hjälper vi dig mot ditt nya körkort. Vår utgångspunkt är i fräscha lokaler på Valhallavägen och här möts du av trevliga och välutbildade körskolelärare.

Vi tycker att din körkortsutbildning ska ge maximalt värde för pengarna. Därför anpassar vi utbildningen efter dina behov och förutsättningar, så att oavsett om du kört i många år eller aldrig suttit bakom ratten tidigare finns det en smidig väg till körkortet för just dig hos oss.

Vår målsättning är alltid att utbilda trygga och säkra bilförare!
Mån-Tor: 11:00-19:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 1572 kunder tycker om Stockholm City Trafikskola

• 2019-01-19

Abozar M skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Jag köpte ingenting, läraren var väldigt trevligt mot all, han frågade oss först sen förklarade han. Läs mer
  • 2019-01-19

Anna C skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Handledarytbildning fick trevligt bemötande och motsvarade min förbäntning Läs mer

Linn Ö skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Jag gick riskutbildning 2 på gillingebanan. Jag blev jättebra bemött av all personal på gillinge. Riskutbildning 2 var mycket roligare, hade inte alls höga förväntningar vilket gjorde de ännu roligare. Läs mer

Justus R skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Jag gick risk ettan där vi gick igenom en hel del saker man inte tänkt på tidigare vilket ändrade ens perspektiv i bedömmandet av vissa situationer Läs mer

Manish Rameshrao A skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Good training, precise information, knowledgeable instructor made easy to understand the concept and moto behind the training. Läs mer

Christopher L skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Läraren var väldigt tydlig och pedagogisk, tyckte kursen var utmärkt Läs mer
  • Javad M

2019-01-16

Javad M skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Dem var jätteduktiga och allting var bra utan att var dem inte i tid, mn det gör inget!!😊 Läs mer

Ngolia K skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Mycket bra och trevlig personal! Läs mer

Leila C skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Bokade risk 1, blev bra bemött, trevlig och utådriktad personal. Tiden gick snabbt och upplevelsen var trevlig. Läs mer

Patrick V skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Risk 1 och 2. Bra handledare. Informativ. Avklarat. Läs mer
  • 2019-01-16

Camilla Viola H skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Davan som höll i kursen var mycket bra. Han pratade och förklarade tydligt och drog paralleller till sitt jobb som bilskolelärare vilket gjort det kul att lyssna till. Han fick med sig gruppen i diskussioner. Läs mer

Alexander P skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    It is a good course and I liked the way that it was given. The only thing that I found very strange was women in traffic part and how it was insinuated that men are animals that should be locked up until they are 23.

In a society where stereotyping minorities and women is severely frowned upon I would expect the same to be true for all other population groups. Läs mer
  • 2018-12-28

Vincent H skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Var på Risk 1

Blev bjuden på fika och det var roligt och lärorikt Läs mer

Per L skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Handledarutbildning för körkort - Såväl service före och efter samt själva utbildningen fungerade mycket bra, över förväntan! Läs mer

Lena F skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Jag önskade en handledarutbildning som jag fick och var mycket nöjd med. Jag fick svar på alla mina frågor utan att egentligen behöva fråga. När jag frågade något fick jag utförliga svar. Jag blev mycket väl bemött, vänligt och tillmötesgående. Man kom till och med ihåg mig från ett tidigare tillfälle då jag varit där.
    Min förväntan var att få hjälp med att lägga upp undervisningen för min elev, hur jag skulle förhålla mig till honom, hur jag skulle början. Jag fick precis det jag önskade och lite till så att jag kände mig trygg med det jag skulle göra med min elev.
    Jag kunde inte vara mer nöjd. Läs mer

Fanny H skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Handledarutbildning inför att övningsköra. Hade inga förväntingar men tyckte det var en bra kurs med härlig lärare som var avslappnad och trevlig Läs mer

Aaron M skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Bra personal och trevliga roliga lektioner med Läs mer

Jemilanuru H skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Utbildning riskutbildning 1
    Stockholm city trafikskola
    Underbar personal och välbemöt. Läs mer

Mats E skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Bra föredrag och goda exempel på hur man ska agera för att undervisningen i trafiken ska bli så bra som möjligt. Läs mer

Göran L skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Föräldrutb inför övningskörning med barn.
    Utmärkt bra.
    Trevlig lärare. Läs mer

Eva S skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Handledarutbildning för övningskörning.
    Utmärkt lärare! Läs mer

Alicia Å skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Jag tyckte upplevelsen var bra och jag lärde mig mycket! Läs mer

Arne B skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Bra lärare Bra info mycke lärorikt Läs mer
  • Ulf V

2018-12-25

Ulf V skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Vi var två som gick handledarutbildningen. Det togs upp väldigt relevanta ämnen av en duktig och engagerad föreläsare.
    Bemötandet var bra och hjälpsamheten vid problem med bokningen likaså.
    Kan absolut rekommendera kursen till andra. Läs mer
  • 2018-12-24

Nathalie J skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Gick handledarkursen som kör elev. Bra kurs, bra föreläsare, engagerande och svarade gärna på frågor. Läs mer
  • 2018-12-24

Hamid A skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Jag lör det mig mycke nya saker
    Ex
    Kontroll ,lager och regler

Hastighet tålamod Läs mer

Petra W skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Handledarkursen var grym. Det var en väldigt bra lärare. Jag har gått kursen som elev för 6-7 år sedan och tyckte då att det var urtrist. Men detta var både roligt och nyttigt. Det är otroligt hur stor skillnad det blir på hur lätt det är att ta till sig materialet med en bra lärare. Rekommenderar verkligen! Läs mer

Arthitaya P skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Gjorde riskettan här och den var väldigt lärorik. Bra lärare! Läs mer
  • Patrik S

2018-12-23

Patrik S skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Bra och väl sammansatt och pedagogisk. Läs mer

Hayat B skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Toppen ! Bra uppläg och läraren lär ut på bästa sätt så man förstår tydligt Läs mer

Hassan J skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Jag köpte riskutbildning.
    Bra
    De var helt ok.
    Jag vill rekommendera till en vän att komma och ta risk ettan hos er. Läs mer
  • 2018-12-22

Carlos Oswaldo Santillan D skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Jag tyckte att handledarutbildningen vara bra och noggrant. Läs mer
  • Ann-charlotte S

2018-12-21

Ann-charlotte S skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Gick handledareutbildning med min dotter och förväntade mig en ganska trist genomgång/föreläsning. Men körlärare bjöd verkligen på sig själv och berättade om egna dråpliga situationer som man lätt kan hamna i som handledare.
    Kan klart rekommendera deras handledarutbildning! Läs mer

Joel H skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Köpte då handledarutbildningen för att kunna få börja övningsköra. Kursen är ju lång, men gick ändå hyfsat snabbt och berodde mycket på han som höll i handledarutbildningen. Läs mer

Emily T skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Handledarutbildning. Väldigt bra och informativ. Jättebra och engagerande lärare Läs mer

Ishmael K skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Handledare utb.
    Bra
    Inga
    Det var trevligt att vara där, och kontoret var fint. Läs mer
  • 2018-12-21

Zaid Tareq Balasim B skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Det var en bra utbildning. Fin stämning och rolig lärare. Läs mer

Sofia C skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Vilken riskutbildning menar ni? Riskettan eller halkbanan? Väldigt nöjd med riskettan, ganska nöjd med halkbanan också. Det enda klagomålet jag har är på bussresan till Gnesta. Chauffören behöver använda mindre parfym, det var som en rullande gaskammare. Läs mer
  • 2018-12-20

Sven Johan Verner Anders S skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Sakligt och underhållande Många bra tips Läs mer

Moa H skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Handledarutbildning. Väldigt bra instruktör/lärare, gjorde utbildningen intressant och rolig. Läs mer

Stina H skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Jag var med på risk 2an. Jag tyckte man blev bemött av trevlig personal och jag lärde mig mycket och hade roligt! :) Läs mer
  • 2018-12-19

Peter P skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Duktig föreläsare, kompetent och med en förmåga att engagera publiken. Läs mer
  • 2018-12-19

Francisco E skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Everything was fine. Risk 2 was in swedish and I paid for English though... The car experience was fun and well explained. Läs mer
  • 2018-12-18

Fabrizioalejandrocervantes C skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Jag hade en rolig och lärorik upplevelse. Jag lärde mig mycket om vad det finns för risker när man kör bil. Läs mer

Magnus W skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Duktig lärare som gav bra tips och information att ta med sig till övningskörningen. Läs mer
  • 2018-12-18

Ahmedaminhelmyhussien E skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    I'm rating Risk 1 as it was really a good lecture and very well educated instructor.
    As for Risk 2, I had a very bad experience with their sub contractor “Gnesta Halkbana” as the representor treated me with racism just because I cannot speak Swedish!
    His sarcastic way of me living in a country, and even thinking of issuing a driving license, while I cannot speak the country language was extremely un acceptable and was reported to Stockholm City Trafikskola.
    I'm available for any further details in case needed.
    Regards,
    Ahmed Läs mer

Tannaz N skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Gick handledarutbildning
    Han var väldigt trevlig och profosionel
    Trodde det skulle dras ut vara lång tråkig, men det var väl strukturerat Läs mer

Klas Gustav T skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Bra och inspirerande lärare/ handledare. Bäst pris dessutom :-) Läs mer

Julia D skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Jag är nöjd med riskutbildningen. Bra info och en pedagogisk lärare. Läs mer
  • Dennis D

2018-12-18

Dennis D skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola
    Det var väldigt intressant och informativt. Lärarna var mycket professionella och inte tråkiga. Läs mer

Valhallavägen 73, 114 27 Stockholm