Stockholm City Trafikskola

Stockholm City Trafikskola

Ring 08-28 44 16 stockholmcitytrafikskola.se
3 444
4.5

Välkommen till Stockholm City Trafikskola! Vi tillhandahåller handledarutbildning - Halkbana - Riskettan och vi har flera kurser varje vecka, även på kvällar och helger. Du kan boka våra kurser direkt online Vi erbjuder körkortsutbildning, både på traditionellt vis och som intensivkurs, för personbil. Handledarkurs, Riskettan...

3 444 omdömen om Stockholm City Trafikskola

Mats L

Mycket bra handledare som lyckades hålla intresset uppe under hela kursen.

Saltsjö Trafikskola
4.6/5 i betyg av 981 omdömen 4.6 av 981 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

Mendoza R

Trevligt bemötande , kursen vad intressant utformad så att handledare och eleven kunde förstå innehållet, trafiklärare vad tydligt .Blev inte tröttsam och man fick rast och fika.

Chatarina H

Rolig och tydlig handledarutbildning!

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 417 omdömen 4.9 av 417 omdömen
Badge2023

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
Hossein M

Everything was perfect. Very interestiong and usfule coure. Thanks

Alice T

Tydligt förklarat. Bra råd som var lätta att ta till sig. Visar god förståelse för både elevers och handledares situation. Lyfter relevanta frågor & problem.

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 125 omdömen 4.9 av 125 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Lennart T

Vi gick introduktionskurs och vi är nöjda, möjligen kunde skärmen där bilderna visas bli bättre.

Janeesh J

Excellent session on risk 1 and risk 2 training

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 479 omdömen 4.7 av 479 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Anna malin R
Skrev om Stockholm City Trafikskola

Motiverande, pedagogisk och traditionell undervisning gällande handledarutbildning för körkort. Både handledare och elev fick många kloka tips och råd för att göra bådas körupplevelse positiv. Enkla, konkreta metoder som man kan använda inom det mesta. Både vuxen som ungdom är mycket nöjda med kursen och riktigt längtar att få ut och testa. Fortsätt med er professionella pedagogik! Trafikskolans kurs kan varmt rekommenderas till er som ska ut och övningsköra.

Tora B

Risk 1 kursen var lärorik och läraren var tydlig och lärde ut på ett mycket effektivt sätt. Det bjöds även på kaffe och kakor vilket uppskattades mycket!

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1572 omdömen 4.8 av 1572 omdömen

Mycket bra, pedagogisk och trevliga, tog uppgradering av Mc till A tung😊

Pierre michael robin L Pierre michael robin L
Sofia L

Jättetrevlig personal, både i receptionen och körlärarna. Dock supersvåra att hitta tider, ibland har även de tider jag bokat blivit inställda.

Tim S

Jag tycker att Stockholm City Trafikskola är bra. Ni levde upp till mina förväntningar.

Tesfalem M

Jag kommer att testas för första gången på Stockholms Trafikskola. Men några av mina vänner säger att det är bra.

Göran O

Nyttig uppdatering för handledare, bra tempo o dialog med eleverna!

Malin S

Superbra handledarkurs, Vipool är grym!!

Milan R

UTMÄRKT från början till slut!

Anna-Karin R

Väldigt trevlig och pedagogisk instruktör.

Bethelihem S

Han var jätte bra föreläsare, höll det intressant enkel att förstå och gav bra tips hur man ska handla.

Tinatin A

Risk 1 var väldigt lärorikt och presenterat på ett väldigt intresse väckande sätt!

Dusty-Lynn G

Super great Risk 1 and Risk 2 course! I was so sad to see you don't do driving classes right now, otherwise i would have absolutely signed up! Thanks for making this so painfree and easy to do. It is hard to navigate this and you really gave me the confidence to keep going.

Maryam T

Bra och erfaren trafiklärare som lärde oss mycket.

Lars B

Det var en bra och enkel utbildning.

Therese A

Bra kunnig lärare. Kloka pedagogiska tankar som han förmedlade på ett vänligt sätt. Jag lärde mig väldigt mycket och jag känner att det är så bra att man måste gå en sådan här kurs. Mycket bra att gå tillsammans med den man skall övningsköra med

Anne S

Jag och min dotter fick ett mycket trevligt bemötande. Jag som ny handledare och hon som uppkörare! De tre timmar som kursen varade gick väldigt snabbt och var uppfriskande även för mig som äldre bilist! Möjligtvis skulle man ha satt oss mer på prov, handledare som uppkörare i olika körmoment.

Kristina Z

Bra bemötande, informativt och pedagogiskt.

Elina J

Jag gick handledarutbildningen. Nöjd med både utbildning och pris!

Amara J

It's was a great experience and learn a new skills. I am happy with the education. I am happy with the education.

Omar A

Gick handledarutbildning på 3 timmar. Mycket bra. Läraren var klar, tydlig, pedagogisk.och engagerad.

Klara K

Ganska tråkig lokal. Kunde vart bord vid stolarna så de inte känns som man sitter på bio. Pennor o block kan erbjudas för att maximera lyxigheten.

Hassan A

Bra bemötande och trevlig personal

Marit E

Mycket bra tips för mig som handledare! Trevligt och proffsigt genomförande! Stor skillnad mot den introduktionskurs jag tog för ett annat företag sedan en tid tillbaka.

Susanne C

Har blev glatt överraskad då utbildningen innehöll så mycket mer är jag trott. Underbart kursledare som delade med sig av sin mångåriga erfarenhet på ett härligt sätt - tiden gick väldigt snabbt.

Durga S

Slides used during the course are too old (maybe it didn’t matter for this course). But the rest of it is really good. Instructor was very knowledgeable about the topic

Niklas T

Mycket bra lärare och smidigt upplägg, dessutom var det bästa priset som vi kunde hitta. Det lite mera unika var att instruktören tog upp de saker som faktiskt har relevans då man som i mitt fall tagit det egna körkortet för snart 40 år sedan samt att jag för knappa 6 år sedan fick gå första handledarutbildningen för mina äldsta barn. Så allt var verkligen över förväntan.

Kjell P

Läraren var koncis, gjorde ämnet lättförståeligt och kunde svara på våra frågor. Effektiv, helt enkelt. Kunde även bistå med synundersökning.

Sayed H

Dey var jätte kul att köra och allt var perfekt och jag är nöjd

Sandy E

it was good but need a microphone becaiyse the sound was nit clear

Piero S

Effektiv & rolig utbildning, mycket duktig lärare!

DAN H

Jag tycker genomgången var seriös men samtidig lättsam och handledaren fångade vår uppmärksamhet med många frågor. Verkar vara en bra trafikskola.

Bo Å

Bra utbildning med engagerad lärare. Mycket störande ventilationsljud i lokalen.

Sanjeev K

Very good and informative session. Risk scenarios explained with examples.

Anton S

Instruktören genomförde lektionen professionellt och gav en djupare förståelse för riskerna med att köra ett fordon. För mig, med 17 års körerfarenhet, var den här lektionen intressant och användbar som en påminnelse om riskerna.

Isabelle L

Väldigt bra grund och väldigt lärorik

Isabelle L

Utbildningen var extremt lärorik och fantastiskt rolig. Högsta betyg från mig ska ni ha iaf!

Niklas A

Bra tips och nyttig information från trevlig instruktör med både skärpa och humor.

Lucas S

Kunnig, lagom lättsamt och lagom långt. Väldigt insiktsfullt. Riskettan

Khemarin S

Excellent! Informative! Simple

Peter W

Relevant, lärorik och pedagogisk men varm inramning

Emma S

Mycket information på kort tid, klart att det kan bli långtråkigt att sitta på samma ställe under så lång tid. Dock måste jag ge en stor eloge till han som höll i utbildningen, som gjorde det roligare. Höll kontakt o involverade oss som var på kursen och gav en mycket lärorik kurs!

Dennis A

Min upplevelse var att läraren var ganska olämplig. Han sa bl.a. saker som "Det är kul att köra för fort! Men gör det på motorvägen!". Han lämnade också felaktiga uppgifter om vad prövotiden innebär (han sa att man kan bli av med körkortet om man kör 32 på en 30-väg, alltså att det är lättare att få körkortet återkallat under prövotiden än efter, vilket inte stämmer). Han berättade också hur han hade misshandlat en busschaufför som hade betett sig illa i trafiken. En olämplig lärare, helt enkelt.

Sven J

Det var både trevligt och lärorikt.