Stockholm Medicus AB

4.3

47 omdömen om Stockholm Medicus AB

Ruben R
Skrev om Stockholm Medicus AB

Inspektionen för vård och omsorg (Ivo) har stoppat denna verksamhet. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1215966

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Lena Kristina B
Skrev om Stockholm Medicus AB

Jag skulle inte göra ingrepp på Stockholm Medicus. Företaget och ägarna är inte seriösa.

Marcelo P
Skrev om Stockholm Medicus AB

Grym personal, riktigt fräsch klinik och väldigt kunniga inom det dom gör! Gjorde en ögonlocksplastik hos dom och allt ifrån bemötandet till ingreppet var 10 poäng! Kan verkligen varmt rekommendera denna klinik.

Therese Birgitta A
Skrev om Stockholm Medicus AB

Började som kund till Maria för många år sedan på Sophia hemmet och hon hjälpte mig med laser för förstorade porer. Sedan har jag fortsatt under åren fram till nu m kemisk peeling, IPL. De är så otroligt engagerade och trevliga, känns som ens familj med enorm kunskap och många skratt.

Madeleine D
Skrev om Stockholm Medicus AB

En varmt välkomnande klinik med trevlig personal och proffsiga kirurger. Rekommenderar starkt!

Claudia E
Skrev om Stockholm Medicus AB

Jättetrevlig, proffsig personal och snygga lokalerl! Bra info om min behandling och jämförde med andra behandlingar. Har varit på andra kliniker, denna känns tryggast och jag har fått bäst resultat.

Youssef E
Skrev om Stockholm Medicus AB

Stockholm Medicis - Sveriges bästa klinik! Jag har gjort en ögonlocksplastik samt andra små korrigeringar i mitt ansikte och är lika nöjd efter varje gång. Allt med Stockholm Medicus känns mycket bra och tryggt. Personalen är fantastiska och det finns alltid hjälp för frågor och funderingar. Mycket fräscha lokaler med fin inredning. Man blir väl omhändertagen och sedd när man är på kliniken. Jag rekommenderar stort!

Ellinor Brigitte A
Skrev om Stockholm Medicus AB

Omdöme reco Jag kom i kontakt med Maria Ekvall på Stockholm Medicus för många år sedan på deras första klinik på Olof Palmes gata och sedan dess har jag stannat kvar som kund. Maria är en otroligt ambitiös och kunnig människa som alltid vill det bästa för kunden. ”Resultatet är det som räknas” , brukar hon säga. Stockholm Medicus har utvecklats genom åren och har nu hittat sitt hem i Sickla med helt fantastiska lokaler med den senaste klinikutrustningen i form av lasermaskiner dagkirurgi och övernattning när det behövs....

Annica Maria F
Skrev om Stockholm Medicus AB

Jag har alltid blivit bemött professionellt och vänligt på denna klinik oavsett behandling. Det är rent och fräscht och en mängd av trevliga människor. Alltid nöjd med mina behandlingar! Över förväntan. Jag rekommenderar denna klinik varmt! Annica

Johanna S
Skrev om Stockholm Medicus AB

Se Kalla Faktas granskning kring preparatet Los Deline och även Klinikens hantering av alla kvinnor som har råkat illa ut. https://www.tv4play.se/program/ofarligt-ingrepp

Maria R
Skrev om Stockholm Medicus AB

Om du fundetar på att göra en bröstförstoring med fillers, titta på Kalla Fakta Tv4 först. Denna metod är nu förbjuden av Läkemedelsverket pga risker och skador. Har länge varit förbjudet i övriga Europa. Vi är är ett flertal som drabbats av komplikationer.

Johanna S gillar detta
MOA B
Skrev om Stockholm Medicus AB

Ni hjälpte mig med att höja min självkänsla gånger tusen! Redan från första kontakten har jag känt mig hörd, sedd och otroligt välkommen. Trevligare och mer tillmötesgående personal får man leta efter. Gjorde fillers i brösten för att öka volymen, och efter konsultationen med Maria kände jag mig väldigt trygg i mitt beslut, både i val av klinik och av behandlingsform. Rekommenderar varmt!

Sara Astrid Olivia A
Skrev om Stockholm Medicus AB

Världens bästa Maria! Jag kom till henne för 1,5 år sen, helt nedbruten för mina fula keloidärr som jag betalat flera tusentals kronor för att få bort på ett annat ställe, vilket slutade med att ärren fortsatte växa. Hon gjorde mig lugn och har guidat mig igenom vad hon tror är bäst utifrån hennes kunskap. Hon har följt upp och jag har alltid känt mig så välkommen och sedd. Nu ett tag senare är mina keloidärr inprincip helt borta, och alla som har samma problem vet hur svårt det är att få bukt på dom. Kan inte tacka Maria...

MOUNIA R
Skrev om Stockholm Medicus AB

Otroligt nöjd 🤗❤️!!kände mig bra bemöt av all personal och beundrade dess otroligt bra service och jätte fint resultat 👌 Kan varmt rekommendera Stockholm medicus för den vill utföra ingrepp👩‍⚕️ Tack 🙏 för att ni gett mig ett nytt liv och gett mig nya förhoppningar! världens bästa gäng jag älskar er alla❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️(Stockholm medicus ) Mvh den marockanska prinsessa 👸😉😁

Eliza Agnese B
Skrev om Stockholm Medicus AB

I am so happy with the services I have received at Stockholm Medicus. Maria and Leila helped me so much and I simply adore them. They are absolutely incredible people and extremely knowledgeable. Anytime I needed support, Maria was available immediately to answer my questions and to ease my mind. Leila also spoke to me several times to help me and to comfort me. The surgeons, Dr.Hans and Dr.Hassan changed my life and I am so grateful to them, there are no words. They are brilliant. They are the absolute best because they...

Liza L
Skrev om Stockholm Medicus AB

Är så glad att jag fann en behandling som passade mig på Stockholm Medicus. Stället är varmt, personligt och välkomnande. Jag har inte känt mig redo för ett riktigt ingrepp men ändå känt mig missnöjd med brösten sedan graviditet och amning. Sthlm Medicus erbjuder vattenbaserade fillers för brösten och det passade mig perfekt. Ingreppet är enkelt och har inte medfört några komplikationer för mig. Är väldigt glad och nöjd över att jag gjorde detta och har fått en betydligt bättre självkänsla.

SOPHIA A
Skrev om Stockholm Medicus AB

Jag rekommenderar varmt Stockholm Medicus för deras trevliga och professionella bemötande från personal samt fantastiskt fina, rena och privat belägna klinik i centrala Sickla för den som uppskattar avskildhet/anonymitet. Jag utförde en dermapen behandling och är supernöjd med resultatet. Tack!

MARIE B
Skrev om Stockholm Medicus AB

Vill slå ett slag för bröstförstoring med fillers hos Stockholm Medicus. Jag har många år velat göra en bröstförstoring men inte känt mig bekväm med implantat. Hittade efter mycket sökande Stockholm Medicus som gör förstoring med fillers. Kan varmt rekommendera detta . Förstoringen görs utan större operation vilket också betyder mindre värk och besvär efteråt. Det går snabbt och med en mycket kompetent personal. Ska nämna att jag idag är 55+ och gjorde min förstoring för 6 månader sedan och har idag bröst som både ser naturliga...

DENICE T
Skrev om Stockholm Medicus AB

Kan varmt rekommendera Stockholm Medicus. Dem fick mig till och med att skratta på operationsbordet vilket gjorde att jag kände mig mer lugn och trygg. Personalen är fantastiskt och jag skulle absolut välja dem denna klinik igen.

Evelina Annika S
Skrev om Stockholm Medicus AB

Otroligt professionella i sitt bemötande samtidigt som resultatet blev över förväntan. Jag är mer än nöjd och kan varmt rekommendera företaget!

FARNOUSH E
Skrev om Stockholm Medicus AB

Otroligt bra servis och en fantastiskt, proffsigt resultat som väckte mig återigen till livet. Så tacksam på allt omtänksams rådgivning och supporten hela vägen från första besök till sista återbesök. Vad önskar man mer? Värmt rekomenderar!

Malin Erica T
Skrev om Stockholm Medicus AB

Till en början så var det en klinik som verkade bra och seriös. Men nu, efter op och resultatet så lyser deras oprofessionella karaktärer igenom. Har fått ett dåligt resultat. Betalade en ordentlig summa för opn. var på åb och då fick jag ett bra bemötande och problemlösningar. och förlsag på korrigeringar som dom skulle åtgärda. Men sen när vi hördes efter sommaren så skulle jag få betala mer än vad ursprungs opn kostade. ( i den summan så skulle ja betala en del själv vilket va ok ). Så dom håller inte det dom säger....

MIMMI A
Skrev om Stockholm Medicus AB

Tack för att jag fick chansen att få hjälp av er. Inget jag skriver är tillräckligt för att beskriva Stockholm Medicus. Inga ord räcker till för att ge de den berömmen de förtjänar. Allt de gör från konsultation till utförandet till eftervården är något av sitt egna slag. Jag har byggt min rumpa här med fillers och har gjort min tredje behandling för några månader sen. Resultatet är ofattbart, det ser helt naturligt ut, dene mjuk och jämn, perfekt storlek och ärren syns knappt. Det kallar jag kvalite.

Ulrika Margareta A
Skrev om Stockholm Medicus AB

Jag har besökt kliniken vid flertalet tillfällen för att göra olika behandlingar och jag har bara gott att säga. Klinikens personal är vänliga och proffsiga och lokalerna är snygga och rena. Ett varmt och personligt mottagande får jag varje gång jag är där. Bra att man kan parkera gratis utanför. Massor av tack för finaste jobbet 🌷 Jag rekommenderar er varmt.

AYA D
Skrev om Stockholm Medicus AB

Jag har velat fixa till mina ojämna bröst i flera år men har hela tiden så varit tveksam. När min mamma konsulterade sig kring en annan fråga passade jag på att fråga och nu är det gjort och jag är såå lycklig. Jag kan inte förklara med ord hur fint resultat och hur otroligt bra allt gick. Hela ingreppet gick galant och allt gick så fort. Eftervården var kanske inte det helt roligaste när man är hård och öm men resultatet är helt utom ord. Hur kliniken verkligen ringer och frågar efter hur det har gått och bryr sig om en...

MATHIAS B
Skrev om Stockholm Medicus AB

Ett fantastiskt bemötande från första mötet med kundservice och sedan andra mötet med mycket professionella läkare. De gav ärliga, klara och raka besked på ett mycket pedagogiskt sätt. Dagen för ingreppet där fick jag mycket god service och som pricken på i:et fick jag träffa en mycket skicklig kirurg som gjort ett smidigt ingrepp. Efter ingreppet ges mycket viktigt information om förfarandet och skötsel efter ingreppet. Med andra ord så är jag nöjd för att jag valde Stockholm Medicus för att utföra min laserassisterade fettsugning.

DUNYA S
Skrev om Stockholm Medicus AB

Det är sååååå sjukt hur de får en att känna sig sååå välkommen. Jag har gjort BBL ( brazilian buttlift med filler) och känner bara att det är varit en helt fantaastisk upplevelse. Jag blev behandlad med så mycket varsamhet och omsorg och innnan var jag sååå nervös men de fick mig att känns mig så säker och hemma att det släppte. Man vet att om man blir bemött som en familjemedlem av sånna man inte känner så är man på rätt ställe. Allt har gått superbra och jag längtar till allt har läkt klart så jag kan använda alla nya kläder jag har köpt. Fem tusen stjärnor till er.

ALEYNA Y
Skrev om Stockholm Medicus AB

Jag har fyllt mina bröst med fillers för att jag känner att det fattades lite för att de ska bli perfekta men ville inte direkt lägga mig under kniven för att lägga i så lite, det tyckte jag inte var värt. Därför är denna behandling så otroligt bra med tanke på att man inte behöver riktigt operera sig för att göra ett en förstoring. Dessutom görs behandling på en fin plats med underbara människor, när man kommer till medicus möts man alltid av ett otroligt mottagande vilket gör en helt varm i kroppen.

PIA G
Skrev om Stockholm Medicus AB

Jag blir så ledsen när jag ser här att Stockholm Medicus fortsätter utföra sina fillerbehandlingar i bröst och rumpa trots att de mycket väl känner till hur livsfarligt ingreppet är. Deras behandling resulterade i en sepsis för mig redan 2018. Vi är flera som har fått kontakt med varandra på PlastikOperationsForum som vittnar om identiska upplevelser. Medicus har varit hånfulla, oseriösa och lovat kompensationer som inte blir av och försöker skuldbelägga oss. Vi lider alla fortfarande tyvärr av komplekationer. Vi har desstuom...

Ewa J
Skrev om Stockholm Medicus AB

Varnar och avråder starkt att göra en operation där. De har flera anmälningar hos IVO Extremt oseriösa. Kliniken driver en undersköterska och hennes man som saknar helt sjukvårdsutbildning, har inte sett ett ända gång att de har en namnskyl på sig så den info har jag googlat mig fram. Det är de som har bedömer och samordnar för operation, samt sätter priset vilket kommer ändras vid operationstillfälle. I mitt fall har de inte berätrat detta utan lett mig tro att det priset skulle gälla ( försökte övertyga...

LENA P
Skrev om Stockholm Medicus AB

Har gjort bröstfiller hos Medicus och är så nöjd! Fantastiskt fint mottagande och inlyssnande första möte och konsultation där alla mina tusen frågor besvarades och jag fick en tydlig och bra genomgång. På operationsdagen möts jag av ett varmt och proffsigt gäng som får mig att känna mig hundraprocentigt trygg. Efterkontakt och återbesök har fungerat perfekt. Supernöjd med slutresultatet och med kliniken! Kan varmt rekommenderas.

Björn Eric K
Skrev om Stockholm Medicus AB

Rekommenderar Stockholms medicus till alla som söker skickliga, proffsiga och kunniga experter. Med Maria i spetsen kan man räkna med att bli väl omhändertagen. Efter många år som kund så är jag super nöjd med ALLT. De finns nu i nya fina lokaler i Curanten,Sickla. Väl värt att besöka!

DIYORA I
Skrev om Stockholm Medicus AB

Skulle aldrig rekommendera de till ngn. Kanske de är bra på tandblekning och andra enkla saker, men operationer kan de inget. De skriver om ”vattenbaserad ” fillers men kör in i kroppen ren silikon och ändå påpekar att materialet är bra. Har gått nu i 8 månader till behandling på sjukhuset för att ta bort denna främmande material, samt anmält detta direkt till Stomed och deras svar blev ju att ”vanliga vården kan inget om kosmetiska behandlingar”

HAMDI K
Skrev om Stockholm Medicus AB

Jag har valt att göra min skönhetsingrepp på Stockholm Medicus efter att har följt dem på Instagram i ett år. Jag är supernöjd med deras noggrannhet och deras professionella sätt i arbetet. Deras bemötande har fått mig att känna trygghet. Jag kommer att fortsätta gå till S.M och rekommenderar starkt till alla som söker trygghet och vill hitta självförtroende igen. Jag är tvåbarnsmamman och kommer att rocka fett denna sommar första gången på 10 år🤗

Pernilla H
Skrev om Stockholm Medicus AB

Alltid proffsigt och trevligt bemötande, Maria är fantastisk! Har varit kund i flera år och gjort olika behandlingar.

Lina Christin R
Skrev om Stockholm Medicus AB

Väldigt profesionella, serviceinriktade och noggranna. Maria är fantastiskt duktig och noggrann, hon utför ett riktigt hantverk! Rekomenderas starkt!!0

Anna  Y
Skrev om Stockholm Medicus AB

Proffsiga är vad man kan kalla Stockholm Medicus och Maria. Omtanke, kunskap och välvilja! Pigment och brustna blodkärl är snart ett minne blott. Rekommenderar med värme dessa underbara människor som gör sitt yttersta för att hålla oss snygga.

MATS LENNART G
Skrev om Stockholm Medicus AB

Jag har varit kund hos Stockholm Medicus ca 10 år nu! Det säger väl en hel del om deras kvalitet! Man känner sig alltid välkommen och de bidrar med goda råd, proffsig behandling och trevligt bemötande. Jag upplever att Stockholm Medicus alltid strävar efter att ligga i framkanten v g olika behandlingsmetoder.

Filip S
Skrev om Stockholm Medicus AB

Går till Medicus för att ta bort tatuering. Blir alltid fantastiskt fint mottagen och nöjd med resultatet. Läkningsprocessen följs upp noggrant, tips och råd finns alltid nära till hands från personalen. Kliniken rekommenderas varmt!

ELENA Z
Skrev om Stockholm Medicus AB

Tog bort mina födelsemärken, jätte trevlig och kunnig personal jag är jätte nöjd!

Eva Annie S
Skrev om Stockholm Medicus AB

Varmt o proffsigt bemötande. Fina moderna lokaler, mkt centralt. Mkt nöjd m mina behandlingar. Varit kund hos företaget sedan start. Stockholm Medicus motsvarar mer än väl mina förväntningar!

Eva Josephine C
Skrev om Stockholm Medicus AB

Kan varmt rekommendera kliniken som har fantastisk personal och mottagning. Var där för CO2 behandling och tog bort flera solfläckar som var djupgående i ansiktet och med ipl tog de även bort fläckar på mina händer. Allt är nu som bortblåst och fick en fin lyster i ansiktet! Trodde aldrig att resultatet skulle bli så fantastiskt som det blev!

ANNA K
Skrev om Stockholm Medicus AB

Maria på stockholm medicus hjälpte mig med mina pigmentfläckar. Superproffs på laser och alltid med perfekt resultat. Dessutom känner man sig alltid omhändertagen med värme och omvårdnad. Behandlingen följs upp och man kan alltid skicka foto och få råd efteråt.

FELIX E
Skrev om Stockholm Medicus AB

Jag har tidigare tagit bort födelsemärken hos Stockholm Medicus. Jag är mycket nöjd med mina slutresultat. I övrigt så vill jag säga att all personal är väldigt väldigt trevliga och super proffsiga i det dom gör.

HELENE W
Skrev om Stockholm Medicus AB

Har gjort behandlingar mot pigmentfläckar i ansiktet och är jättenöjd med behandlingen och det varma, fina mottagandet

Per Mats G
Skrev om Stockholm Medicus AB

Mycket nöjd. Blekte tänderna gör andra gången. Mycket nöjd med resultatet och ett proffesionellt bemötande och bra pris!

Ewelyn S
Skrev om Stockholm Medicus AB

Gjorde en operation hos dem och blev inte nöjd. Fick till svar att jag borde vara nöjd. Kliniken gav aldrig mina bilder till kirurgen och vägrar skicka journalen som efterfrågats.