Stockselius Praktik

Stockselius Praktik

Upplev svensk klassisk massage och personlig träning hos oss på Stockselius Praktik! Oavsett om du behöver behandling för att slappna av, för rehabilitering eller i förebyggande syfte skapar vi en individuell behandlingsplan för dig och dina behov. Låt oss ta hand om dig och dina muskler så att du ska kunna hålla dig frisk...

71 omdömen om Stockselius Praktik

BJÖRN R
Skrev om Stockselius Praktik

Det är tyvärr dåligt med recensioner på detta företag det senaste året tycker jag. Det senaste omdömet gör att jag får forska lite mera vad som kan ha hänt innan jag tar och väljer detta företag.

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
CHRISTIAN A
Skrev om Stockselius Praktik

Har blivit riktigt dåligt bemött utav både Nicklas och Mohammad.

ANNA-KARIN B
Skrev om Stockselius Praktik

Har varit hos Jeab 3 gånger och kan varmt rekommendera henne. Kanonbra massage som verkligen gör nytta.

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Djur i Balans
Skrev om Stockselius Praktik

Trevliga, kunniga och inkännande. Rekommenderas!

Viktor N
Skrev om Stockselius Praktik

Nicklas på Stockselius är den absolut bästa massören jag haft. Han gav mig djupgående behandling mot kroppsont och muskelproblem. Utöver behandlingarna gav han tips för tränings- och stretchövningar. Det märks att han kan kroppen och är passionerad för att hjälpa människor må bättre, hälsosammare liv.

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2586 omdömen 4.7 av 2586 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Christoffer P
Skrev om Stockselius Praktik

En återkommande kund som kör 1 gång i veckan & kommer förmodligen att göra det livet ut! Tack 🙏🏽

Linn J
Skrev om Stockselius Praktik

Fantastisk massör som rekommenderas!

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 861 omdömen 4.7 av 861 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Jörn P
Skrev om Stockselius Praktik

Det var nice! Han var fett trevlig och det var superskönt. Precis vad jag behövde mot min migrän :D

Representant för Uppsala Bilgall

Lyhörd för problematiken. Noggrann och bra uppföljning.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Leila S
Skrev om Stockselius Praktik

Otroligt duktig och kompetent inom sitt område, kan starkt rekommendera Stockselius Praktik om man vill veta hur ens kropp mår och vad den behöver👍🏽

Elin H
Skrev om Stockselius Praktik

Noggrann och kunnig massör med ett mycket trevligt bemötande! Jag kan absolut rekommendera honom! Jag ska snart dit igen!

Camilla L
Skrev om Stockselius Praktik

Bokade tid för massage av ond nacke och får nu hjälp både med den och min onda rygg som inte haft värkfri på många år. Har nu för första gången känt att jag är på rätt väg att hitta verktyg för att få en smärtfri rygg och nacke! Jag rekommenderar starkt Stockselius praktik då han ser helheten och inte bara fokuserar på den onda punkten.

Caroline T
Skrev om Stockselius Praktik

Den bästa investeringen jag gjort för mig själv! Väldigt proffsig och otroligt duktig! Ger 6 av 5 stjärnor helt klart!

Maria Ö
Skrev om Stockselius Praktik

Massage nacke och rygg. Jag fick ett väldigt bra bemötande, professionellt, engagerat och kunnigt. Behandling var väldigt bra

Carina J
Skrev om Stockselius Praktik

Mycket bra å trevligt bemötande. Fick hjälp med min axel.

Berit U
Skrev om Stockselius Praktik

En mycket duktig och trevlig massör.

Simone W
Skrev om Stockselius Praktik

Super duktig, kan sin sak. Hjälpsam. Super nöjd är jag och rekommenderar gärna Nicklas mvh simone

Sali T

Super bra och proffsig! Kan helt klart rekommenderas *****

Andreas H
Skrev om Stockselius Praktik

Bra och avslappnat! Kände sig som hemma vid första besöket! Problemet löst och jag e nöjd?

Christer H
Skrev om Stockselius Praktik

Riktigt bra! Har inget att klaga på

Tobias A
Skrev om Stockselius Praktik

Proffsigt bemötande... Duktig kille.....

Ronja S gillar detta
Emil S
Skrev om Stockselius Praktik

Professionella och kunniga. Trevligt bemötande.

Ronja S gillar detta
Martin A
Skrev om Stockselius Praktik

Bemötandet var av högsta klass redan innan jag kom till praktiken för behandling. En bättre förklaring på min problematik än både läkare, sjukgymnaster och naprapater/kiropraktorer givit fick jag redan via mail vilket gjorde att det kändes helt rätt att gå hit! Nicklas arbetar med högsta klassens behandling och ger allt! Jag har också fått mycket bra förklaringar på både problematik och möjliga lösningar och äntligen känner jag hopp om att bli bra igen. Vill å det varmaste rekommendera Stockselius Praktik /Martin, utbildad. massage- och shiatsuterapeut.

Sara H
Skrev om Stockselius Praktik

Älskar atmosfären och den öppna kommunikationen. Känner sig välkommen direkt och det är oerhört lätt att våga öppna sig och prata om allt mellan himmel och jord under tiden man är där. Nicklas är en klippa på det han gör! Jag hade problem med mina axlar men nu känner jag mig obeskrlovgt mycket bättre. Både i själen och kroppen!

Daniel A
Skrev om Stockselius Praktik

bra bemötande och proffsigt utfört arbete! mycket nöjd!

Jari J
Skrev om Stockselius Praktik

Mycket nöjd med behandlingen av ländrygg. Nicklas är på riktigt intresserad av att hjälpa till med problemen man har! Rekommenderar dom starkt.// JJ

Linus S
Skrev om Stockselius Praktik

Mycket bra bemötande och utförande! Kommer att vara en nöjd och återkommande kund!

Johan F
Skrev om Stockselius Praktik

Har alltid fått ett trevligt bemötande och bra behandling. Dom är även väldigt duktiga på att följa upp efter behandlingen och bryr sig verkligen om hur man mår. Rekomenderar dom starkt.

Susanne L
Skrev om Stockselius Praktik

Niklas är professionell, engagerad, personlig och inkännande. Fick mycket bra genomgång och konkreta råd om min fysiska status och tips på bra stretchövningar för mig och min kropp. Efter första behandlingen så svarade min kropp med en känslomässig urladdning, vilket bemöttes på ett bra och diskret sätt. Hos Niklas blir man väl omhändertagen. En mycket duktig massör. Jag rekommenderar honom varmt!

Sofia H
Skrev om Stockselius Praktik

Jätte duktig och berättade hela tiden vad han skulle göra eller vad som va problemet till man hade ont! suuuper nöjd

Carina R
Skrev om Stockselius Praktik

Bra information på hemsidan, lätt att boka tid, bra med foton. Var lite nervös att gå till en manlig massör men det släppte på än gång. Bokade nybesök 90 minuter och har aldrig blivit så utförligt bedömd av min fysik - som var i stort behov av träning - men nu har jag kommit igång. På återbesöket en vecka senare blev jag känslosam - vilket aldrig hänt mig förr - men han var diskret och empatisk. Stockselius är professionell, lyhörd, personlig, respektfull och mycket trevlig. Jag rekommenderar honom varmt.

Patrik L
Skrev om Stockselius Praktik

Niklas är proffsig rakt igenom. Från att man kommer dit, tills man är klar och även efter besöket. Hade smärtor i ryggen som limiterade min träningsförmåga. Efter första besöket hos Stockselius var ryggen väldigt mycket bättre. Fick förklarat vad problemet kunde vara och hur jag ska förhindra att det återkommer, och nu har det gått några månader och har inga problem med ryggen alls. Så om du har några problem är det bara att höra av sig till Niklas :)

Filip C
Skrev om Stockselius Praktik

Jag fick ett seriöst men avslappnat bemötande och fick en gedigen genomgång efter rådgivningen om målet med massagebehandlingen, vad jag ska göra för att förebygga och förhindra liknande skador. Just upplysningen om mina problemområden före, under och efter behandlingen gjorde att jag efteråt kände mig inte bara bättre i kroppen utan att jag blivit utbildad och intresserad av hur kroppens alla muskler hör samman. Jag upplevde allt klart över min förväntan. Professionellt, intressant och avslappnat är nog en god sammanfattning.

Henry V
Skrev om Stockselius Praktik

Hej. Jag kom i kontakt med Stockselius praktik genom rekommendationer från arbetskollegor. Efter en bra genomgång av min anatomi så lärde jag mig var grunderna till min stelhet kan komma ifrån. Jag har haft stora bekymmer med stela och trötta nackmuskler. Jag har fått bra hjälp både med massage och kiropraktik även om jag inte på långa vägar är klar med behandlingarna.

Cecilia E
Skrev om Stockselius Praktik

Proffsigt bemötande, stort kunnande och grundlig genomgång av kroppens problem innan påbörjad behandling. Extra plus för de holistiska tankesättet. Bra uppföljning. Kommer gärna tillbaka!

Mia H
Skrev om Stockselius Praktik

Jag har varit på behandling en gång hos Nicklas och blev bemött otroligt proffsigt och bra. Eftersom jag har en reumatism som spökar i kroppen är det viktigt att få berätta och förklara vad smärtan sitter. Jag tycker att jag fick hjälp men ska dit idag och få mer behandling av nacke och rygg. Jag rekommenderar alla som har besvär att gå dit. Det märks att Nicklas brinner för sitt yrke!

Annika B
Skrev om Stockselius Praktik

Snabbt mailsvar och fick snabbt en tid inbokad för massage pga ont i muskler. Otroligt kunnig och professionell både behandling och bemötande. Efter 3 ggr var jag i stort sett bra. Ska tillbaka ytterligare 1 gr för uppföljning. Har rekommenderat detta ställe varmt till arbetskollegor och vänner.

Barbro H
Skrev om Stockselius Praktik

Ett fint välkomnande Ett mycket bra information.vad som vad mitt proplem. Bra behandling har givit mig resultat har inte lika ont. Tycket det verkar veta vad de gör. Kommer att fortsätta gå.hos er när jag får problem i några av mina muskler Rekommenderar er gärna till mina kolleger . Tack

Emma G
Skrev om Stockselius Praktik

Fått hjälp med värk i skuldror och rygg, hur jag tränar bättre hållning, holistisk syn på hälsa samt långsiktigt tänk gällande träning och kost. Jag är mycket nöjd med bemötandet, helhetstänket och skulle varmt rekommendera både massage och PT-timmar!

Maria S
Skrev om Stockselius Praktik

Jätte bra bemötande och professionell personal! Tyckte verkligen om behandlingen och blev även hjälpt med det jag kom dit för, rekommenderar starkt!

Johanna W
Skrev om Stockselius Praktik

Jag bokade tid hos Stockselius praktik pga ett återkommande problem med smärta i ländrygg med strålning ner i benet. Jag har haft så återkommande gånger till och från och tänkt att det inte går att göra så mycket åt annat än vila när det är som värst. Besöket hos Stockselius praktik blev ett uppvaknande för mig att det visst går att göra mycket, med ganska lite ansträngning. Behandlingen var anpassad för just mig och mina problem, och efter ett återbesök var smärtan borta. Med några få verktyg från Stockselius praktik har jag kunnat hålla ryggen smärtfri sedan dess!

Jerry P
Skrev om Stockselius Praktik

Mycket bra han masserade bort det onda i ryggen.väldigt duktig fått ordning på benen med.jag kommer att fortsätta att gå där o få massage. Jag kommer att rekommendera andra att gå där. Väldigt nöjd.

Lena A
Skrev om Stockselius Praktik

mycket bra. bemötande och utförd behandling.

Affe A
Skrev om Stockselius Praktik

Rekommenderas starkt För min del så har han varit klockrent Min axel smärta har försvunnit och jag känner mej mycket piggare 😎 Tummen upp

Marie K
Skrev om Stockselius Praktik

Kunnig,lyssnande och ärlig. Bra tillgänglighet och hemsida

Veronica N
Skrev om Stockselius Praktik

Positivt och trevligt bemötande. Lätt att boka tid. Lite svårt med parkering ibland dock.

Tove E
Skrev om Stockselius Praktik

Väldigt nöjd med den hjälp jag får av Stockselius Praktik! Känns äntligen som att jag har hittar rätt behandlingsmetod för min kropp. Rekommenderar Nicklas varmt! :)

Maria Å
Skrev om Stockselius Praktik

Ett genuint bemötande och stort engagemang att hjälpa till. Bra behandling och handfasta råd, mycket uppskattat.

Gunhild S
Skrev om Stockselius Praktik

Jag var väldigt nöjd med mitt första besök och ser fram emot de kommande.

Karin E
Skrev om Stockselius Praktik

Jättebra bemötande o en bra lite annorlunda massage mot andra ställen. Positivt!