Alla kategorier Webshop Stonefactory.se

Läs vad 90 kunder tycker om Stonefactory.se

• Bashar M

2019-06-07

Bashar M skrev om Stonefactory.se
    Otroligt ologiska argument från kundservicen och väldigt dåligt bemötande samt lång hanteringstid.

Jag beställde marmor vilket har ådringar. Halva leveransen bestod av sprickor i stenen och vissa plattor bröts även i mitten. De ber mig skicka bilder på plattorna utlagda på golvet och det fick dem, då får jag svaret att det ser ut som ådringar. JA att sprickorna ser ut som ådror förändrar inte saken att det är en spricka. Dem ber mig skicka fler bilder vilket jag gjort och jag får tillbaka samma svar.

De tror att de kan göra bättre bedömning av bilderna än vad jag kan göra med plattorna i min hand. Helt troligt och envis kundtjänst som vägrar ge bra service. Ologiska människor som arbetar på Stone Factory, helt otroligt. Läs mer
  • 2019-04-02

ANNA L skrev om Stonefactory.se
    Fruktansvärt dålig kundservice!!!! Av tre beställda varor var en helt felaktig och en så dåligt emballerad att flera plattor var spruckna. Sådant kan ju i och för sig hända alla företag, men bemötandet när man försöker reklamera har varit makalöst dålig. Jag har blivit runtslussad internt, när delen på hemsidan där man ska reklamera inte har funkat och jag har skickat skärmdumpar på problemet till kundtjänst via mail och fått svaret "Hej! Märkligt testade precis och det gick utmärkt! Med Vänlig Hälsning Anton" och inget mer, ingen hjälp inget mer över huvud taget....... Kommer aldrig handla där igen. Läs mer
  • Martin A

2018-03-18

Martin A skrev om Stonefactory.se
    Köpte marmor i 60x30 och 10x10 som blev hur bra som helst. Jättesnygg marmor! Badrummet känns jättelyxigt och snyggt! Läs mer
  • 2018-02-09

Anders L skrev om Stonefactory.se
    Tror aldrig jag stött på sämre kundhantering! Jag beställde ca 10 kvm klinkergolv till mitt lilla företag (bara jag) baserat på de bilder jag såg på stonefactory's hemsida. När klinkerna anlände var färgnyanserna inte som förväntat och jag tog omedelbart kontakt med företaget för att få returnera dem i obrutna förpackningar. Jag erbjöd mig att själv köra dem till deras närmaste butik. Efter några dagar får jag besked på att jag inte får returnera dem för att det är mitt företag som köpt dem och att det då är en "business-till-business"-affär och att distansköplagen då inte tvingar dem till att ta tillbaka varorna. Fine, men bytesrätt måste jag väl ändå ha frågar jag då. Svaret.. "-Tyvärr så kan vi inte erbjuda en bytesrätt heller. Det vi eventuellt kan göra är att du får en goodwill rabatt på kommande beställning beroende på vara och mängd."..

Kommande beställning?!.. Goodwill?!.. Nej, Stonefactory tycks inte bry sig om sina kunder utan bara klirr i kassan. Rekommenderar ingen med företag att köpa något från Stonefactory!! Läs mer
  • 2017-03-13

Anders skrev om Stonefactory.se
    Beställde en toalett. Snabb och smidig leverans. Det saknades en installationsdel, vilket postades samma dag efter snabb och effektiv support från Stonefactorys kundtjänst! Läs mer
  • 2016-11-10

Peter H skrev om Stonefactory.se
    Vi är mycket nöjda med den service som vi har fått av Stonefactory. Vi hade specifika krav vad gäller färg på carrara marmor till vårt badrum och Stonefactory var ytterst tillmötesgående och professionellt kunniga. Marmorn är vacker och av hög kvalitet och vi har fått ett superfint marmorbadrum. Läs mer
  • Inger S

2016-10-27

Inger S skrev om Stonefactory.se
    Jag är supernöjd!
    Bra och trevlig kundtjänst, snabb leverans, bra priser och många lätta/snabba betalningsalternativ.
    Beställde prover på skifferfanér som kom supersnabbt och jag fick sen skifferskivorna jag valde lika snabbt.
    (De sattes på en skorstensmur i köket, blev supersnyggt.)
    Nu har jag gjort en till beställning på kakel och allt verkar gå lika smidigt och snabbt den här gången också :) Läs mer
  • Elin K

2016-10-17

Elin K skrev om Stonefactory.se
    Trevlig kundtjänst, BRA kvalité och snabb leverans.
    5 av 5 klinkers ;) Läs mer
  • Alexander S

2016-10-17

Alexander S skrev om Stonefactory.se
    Trevlig och hjälpsam kundtjänst, riktigt snygg marmor och snabb frakt. Läs mer
  • 2016-09-29

Helena W skrev om Stonefactory.se
    Väldigt nöjd med både mina varor samt kvalitet. Väldigt smidigt sätt att handla kakel på. Läs mer
  • 2016-05-24

Erland Tryggve J skrev om Stonefactory.se
    Bra och snabb leverans. Jag kommer att rekommendera er. Läs mer
  • 2016-05-22

Jessica Ulrika S skrev om Stonefactory.se
    Trevligt och bra bemötande! Vi hade en del strul med stor andel trasiga plattor men det sköttes mycket proffsigt och smidigt! Läs mer
  • 2016-05-20

Menka K skrev om Stonefactory.se
    Bra mötande, snabb leverans utan problem Läs mer
  • Gudrun S

2016-05-18

Gudrun S skrev om Stonefactory.se
    Köp och leverans skedde utan anmärkning på det smidiga sätt som näthandel möjliggör. Kontakt med företaget per telefon var god inför leverans.
    Efter leverans upptäcktes, att den för mig välkända sten hade genomgått en avsevärd kvalitetsförsämring som inte framgick av de bilder som visade stenen jag köpt. Där såg stenen ut "som vanligt" men befanns vara alldeles fläckig vid läggning. Fläckarna hade inget med sättbruket att göra, utan fanns på ovansidan i stenen. Reklamation i det läget var lönlöst, då stenen redan var lagd. Dess nuvarande (sämre) kvalité borde framgått av den bild som visade stenen vid köp. Att stenen i stenbrottet hade kvalitetsförsämringar visste jag, då många stenleverantörer valde att inte ta hem mera av just den stensorten av denna anledning. Jag blev således glad när jag ändå hittade stenen till den i bilden förespeglade kvalitén. Men ack! Hade jag fått rätt information, hade jag kunnat välja en annan kalksten - utan fläckar - oavsett pris. Detta drar givetvis ned bedömningen till nästan en etta... Läs mer
    2016-05-18 Jan svarar Gudrun S
    Hej Gudrun, vad tråkigt att ni inte var nöjda mer ert material. Vi erbjuder alltid nöjdhetsgaranti om man inte är nöjd med sitt material så kan man alltid returerna det. Vad var det för produkt som ni beställde? Hör gärna av dig till oss på kundtjänst och skicka gärna in bilder på materialet till oss.
  • Pia P

2016-04-08

Pia P skrev om Stonefactory.se
    Har fått min beställning i dag och vill bara meddela att jag är grymt imponerad av den otroligt snabba leveranstiden!
    Ja, jag är väldigt nöjd med mina plattor också, men blev förvånad över hur snabbt de kom.
    Snyggt jobbat!
    Pia Läs mer
  • Malin C

2016-01-27

Malin C skrev om Stonefactory.se
    Oerhört bra och snabb kundservice och även kaklet var toppen! De höll leverenstider och jag kan deffentivt tänka mig att hända av dem igen. Läs mer

Erik S skrev om Stonefactory.se
    Som betyg till Stonefactory ger jag betyg fyra av fem möjliga Läs mer

Åke M skrev om Stonefactory.se
    Helt ok. Allt har funkat. Lyckades beställa rätt antal plattor. Läs mer

Tone B skrev om Stonefactory.se
    Bestellning via net, Carrara Marmor polerad, rask levering :) Läs mer
  • Karl A

2016-01-21

Karl A skrev om Stonefactory.se
    Deltagit i kurs "Stenskulptur.
    Bra upplägg och info som motsvarade förväntningarna.

Har senare köpt en del verktyg och material genom beställning.
    Varorna kom som förväntad och har bra kvalité- Läs mer

Greta G skrev om Stonefactory.se
    Jag köpte kakel via internet. Företaget var bra på det sätet att de hanterade, leverans snabbt, bekväm betalningssätt. Läs mer

Emma Å skrev om Stonefactory.se
    Mycket enkelt att beställa och hjälpsam kundtjänst. Det enda negativa var att jag fick två separata leveranser för samma beställning vilket känns inte fullt så miljövänligt och inte heller så praktiskt med mottagning av leveransen på olika dagar. Läs mer

Rickard S skrev om Stonefactory.se
    En platta hade ett märke på sig, fick en ny på posten dagen efter. Riktigt bra service! Läs mer

Sheila F skrev om Stonefactory.se
    Väldigt bra de meddelade mig när min beställning är redan beställd och är på väg. Läs mer

Torgny B skrev om Stonefactory.se
    Allt fungerade perfekt från beställning till leverans
    och snyggt blev det Läs mer
  • Ulla E

2016-01-21

Ulla E skrev om Stonefactory.se
    Jag ringde och beställde då jag inte kunde hitta allt jag ville veta på hemsidan och jag hade dessutom lite frågor. Fick ett proffsigt, vänligt och jättebra mottagande. Han fixade allt.
    Dessutom så levererades godset i tid, snabb leverans och allt var med och allt var helt. Är på gång att handla hos dem snart igen! Läs mer
  • 2016-01-20

Sophie A skrev om Stonefactory.se
    Jättenöjd! Väldigt fin marmor för riktigt bra pris. Läs mer
    2016-01-20 Jan svarar Sophie A
    Hej Sophie, vad kul att höra att du är nöjd med din marmor!
  • 2016-01-20

Emanuel H skrev om Stonefactory.se
    Bra priser, snabba leveranser men inte så trevliga när man ringde och hade frågor innan köp. Läs mer
    2016-01-20 Jan svarar Emanuel H
    Hej Emanuel, tack för er feedback. Det är väldigt tråkigt om du upplevde din telefonkontakt med oss på ett negativt sätt. Vi är väldigt stolta över vår kundtjänst över telefon då vi får mycket positiv feedback. Hör gärna av dig till oss så att vi vet hur vi kan bli bättre.

Åsa R skrev om Stonefactory.se
    Allt funkade som utlovat och till och med lite bättre än förväntat eftersom leveransen kom snabbare än man först sagt. Läs mer
    2016-01-19 Jan svarar Åsa R
    Hej Åsa! Tack för er positiva feedback! Det värmer!

Afsaneh H skrev om Stonefactory.se
    Bra i tidigare kontakter, men ganska missnöjd med sista kontakten. Läs mer
    2016-01-19 Jan svarar Afsaneh H
    Hej Afsaneh, du som kund är viktig för oss därför är det jätteviktigt att du känner dig nöjd med den service du får av oss innan, under men även efter ert köp. Vore jättebra för oss att veta vad som gjorde att du blev missnöjd vis sista kontakten så att vi kan förbättra oss. Hör gärna av dig till vår kundtjänst så lovar vi dig att den sista kontakten kommer bli av värdsklass!

Annelie B skrev om Stonefactory.se
    Bra.jag har inte haft någon direktkontakt med företaget utan beställt på nätet utan krångel. Det enda som kan krångla är företaget som levererar. Dom körde hit utan att jag var hemma så grannen fick kvittera. Läs mer
  • Joakim B

Joakim B skrev om Stonefactory.se
    Snabb leverans och bra priser. Jag hade hoppats på att kunna returnera lite plattor eftersom jag beställde alldeles för mycket. Det gick inte, vilket jag ändå har förståelse för. Läs mer
    2016-01-19 Jan svarar Joakim B
    Hej Joakim, vad kul att ni var nöjd med ert köp hos oss. När vi tar emot returer så behöver det göras inom en viss tid samt att vi har kvar material med samma tillverkningsdatum så att det ska passa med de övriga materialet som finns i lager. Om pallen har roterat kan det ibland vara svårt att ta emot material om det finns risk att shaden kan skilja med det övriga lagerförda plattorna.
  • Johan Ä

Johan Ä skrev om Stonefactory.se
    Köpte kakelplattor till badrum. Plattorna visade sig vara slut även fast de fanns på hemsidan, men vi fick snabbt tillbaka koppling på detta och leverans kom sedan inom ny utlovad leveranstid. Så vi är nöjda. Läs mer
    2016-01-19 Jan svarar Johan Ä
    Hej Johan, vad kul att du är nöjd med ditt köp hos oss. Ja ibland när vi har kampanj så kan det sälja slut även om vi försöker hålla välfyllda lager. Men det är kul att höra att vår kontroll och återkoppling från kundtjänst fungerar bra.

Lina M skrev om Stonefactory.se
    Bra bemötande av kundservice då vi var i kontakt ang en order som glömts bort. Trevlig personal, men kan VERKLIGEN INTE REKOMMENDERA Stonefactory iom att det sker separata leveranser per kakelsort och det dessutom användes olika fraktbolag. Det framgick inte via hemsidan utan det vi trodde skulle bli 3 leveranser blev istället 7 som inte kunde synkas. Oerhört påfrestande att få att gå ihop då leveranserna var tvungna att ske under arbetstid. Det förstörde helt vad som annars skulle vara ett bra koncept. Läs mer
    2016-01-19 Jan svarar Lina M
    Hej Lina, tack för er feedback. Det låter som om ni har lagt flera orders hos oss med flera olika leverantörer. Troligtvis har leveranserna gått ut från olika lager vid olika tillfällen och då blir det dessvärre flera leveranser att ta emot. Återkom gärna till vår kundtjänst så att vi kan undersöka varför det blev så många leveranser då det låter lite märkligt med så många leveranser. Kan det vara så att du lagt flera orders hos oss vid olika tillfällen? Ibland kan lagret vara snabba med att skicka ut och då blir det en ny sändning även om en komplettering kommer samma dag. Hör gärna av dig till vår kundtjänst så ska vi självklart gå igenom detta.

Christian P skrev om Stonefactory.se
    Mycket nöjd med utbud och servicenivå, administrativsavgiften är något hög anser jag trots att det är fraktfria leveranser Läs mer
    2016-01-19 Jan svarar Christian P
    Hej Christian, tack för er feedback. Vi erbjuder fri frakt på många av våra varor, dock tillkommer det en expeditionsavgift som inkluderar avgiften för pall, emballage och avisering.

Kristina A skrev om Stonefactory.se
    Bra service och snabb leverans. Godset väl packat och avisering i tid. Läs mer
    2016-01-19 Jan svarar Kristina A
    Hej Kristina, vad kul att ni är nöjda med er köpupplevelse hos oss.

Beatrice N skrev om Stonefactory.se
    Ganska bra

Stenen var Dick inte enligt den gradering som utlovades. Trodde att det skulle vara bättre kvalitet. Besviken. Läs mer
    2016-01-19 Jan svarar Beatrice N
    Hej Beatrice, tack för att ni hörde av er till oss. Vi har nöjdhetsgaranti på alla våra produkter. Vi hoppas att du kan ta kontakt med vår kundtjänst och skicka in bilder på materialet så att vi kan kolla med leverantören om det är något som är fel på de plattor som ni har fått. Jättebra om du hör av dig till vår kundtjänst så ska vi självklart hjälpa dig.
  • Heidi P

Heidi P skrev om Stonefactory.se
    Snabb service och leverans. Underbara produkter. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    Jan gillar detta

Tommy S skrev om Stonefactory.se
    En väldigt snabb och bra leverans som verkligen höll vad det lovade. Kan rekommendera Stonefactory med deras bra priser. Läs mer
    Jan gillar detta

Kjell-åke A skrev om Stonefactory.se
    Fungerade bra från början till slut. Läs mer

Göran S skrev om Stonefactory.se
    Bemötandet 100% bra med köpta prover men jag fick inte tillbaka några pengar vid retur av 4 st paket med 3 skivor i varje i originalförpackning, besviken Läs mer
    2016-01-19 Jan svarar Göran S
    Hej Göran, tack för att du hörde av dig. Ta gärna kontakt med oss gällande din retur så ska vi kolla så att den har kommit in till oss som den ska. Jättebra om du har ditt ordernummer tillgängligt så att vi kan kolla historiken.

Leif J skrev om Stonefactory.se
    Jag köpte kakel Konradssons PT White Vit Blank/Matt 20x40.
    Mycket bra butik! Läs mer
    2016-01-19 Jan svarar Leif J
    Hej Leif, tack för att du hörde av dig. Kul att ni är nöjd med er köpupplevelse!

Per W skrev om Stonefactory.se
    professionella råd, tillförlitlig leverans och bra produkt till rätt pris Läs mer
    2016-01-19 Jan svarar Per W
    Hej Per, tack för att du hörde av dig. Kul med er feedback, det värmer!

Anna R skrev om Stonefactory.se
    Vi fick bra råd på telefon sedan beställde vi på nätet. Otroligt att det kunde vara fraktfritt trots att detvögdr 800kg, positivt. Vi är jättenöjda. Den som levererade det från en budfirma i Jönköping var mindre bra, han rullade ut pallen på gräsmattan och där blev den fast. Hade han backat två meter till med lastbilen hade pallen hamnat där den skulle under tak men det förstod han inte. Läs mer
    2016-01-19 Jan svarar Anna R
    Hej Anna, tack för er feedback! Som du förstår så jobbar vi med externa bud. Självklart hoppas vi att de levererar varorna på sätt som passar er som mottagare. Vi tar gärna kontakt med budet för att fråga vad som har hänt här. Jättebra om du kan ta kontakt med vår kundtjänst samt uppge ert ordernummer så ska vi framföra er feedback till budet.

Anna G skrev om Stonefactory.se
    Smidigt och problemfritt. Kalkstenen vi beställde var mörkare än förväntat men supersnygg. :-) Läs mer
    2016-01-19 Jan svarar Anna G
    Hej Anna, vad kul att ni är nöjd med ert nya kalkstensgolv. Om ni har möjlighet skicka gärna in bilder till oss alltid kul att se hur slutresultatet blev.
  • Angelica M

Angelica M skrev om Stonefactory.se
    Handlat två gånger och är jättenöjd! Att få fri frakt med tungt kakel levererat till dörren var guld värt! Läs mer
    2016-01-19 Jan svarar Angelica M
    Hej Angelica, tack för att ni hörde av er. Vad kul att ni är nöjda med era köpupplevelser hos oss.

Torsten K skrev om Stonefactory.se
    Allt fungerade bra. Även extrabeställningar med kort varsel. Läs mer
    2016-01-19 Jan svarar Torsten K
    Hej Torsten, tack för att du hörde av dig. Vad kul att ni är nöjd med er köpupplevelse hos oss.

Anna E skrev om Stonefactory.se
    Snabb leverans och fina varor till bra pris. Läs mer
  • 2015-11-19

Robert G skrev om Stonefactory.se
    Väldigt bra service och support av deras kundtjänst. Mycket proffsigt bemötande och bra flexibilitet, jag kommer att rekommendera Stone Factory till mina vänner och kollegor. Läs mer
  • 2015-10-25

Christopher M skrev om Stonefactory.se
    Bra slutprodukt. Det enda negativa var att man betalade extra för tung frakt och det lämnades utanför porten. Läs mer

Bästa webshopparna i Linköping:

Mandus L Mandus L tycker: