Läs vad 1074 kunder tycker om Stonefactory.se 2

2022-06-26 Verifierad kund
    Snabb leverans på utsatt tid. Frakten borde kopplas mot leveransadress då det inte är helt tydligt hur det kopplas mot postnummer. Men bra kundsupport då det blev fel men ordnade sig.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Fungerade helt utan problem o snabbt ,växterna i utmärkt skick!
    2022-06-23 Verifierad kund
    Jättebra service, sååå nöjd!
    Kommer definitivt att beställa från dom igen
    2022-06-22 Verifierad kund
    Jag blev uselt bemött av kundtjänsten efter att ha bett om hjälp vid reklamation. Pga skickade varor behövde jag lösa ut varor jag inte skulle ha för att sen få högre returfrakt än vad som angivits vid uthämtning. Jag behövde skicka bilder på paketet innan det gick att få en fraktsedel trots att varan stått orörd. Mailkontakt med sega svar har gjort att jag får betala fullt pris på fakturan då de ändå behöver granska varan när den skickats. Jag fick fel adress på returfraktsedel och inget svar när jag bett om korrigering. Jag kommer aldrig mer att handla här!
    2022-06-20 Verifierad kund
    Väldigt tillmötesgående när jag var tvungen att returnera produkt!
    Hej Josefine, Vilken tur att vi kunde lösa det åt dig och att du känner dig nöjd :-) Tack för din recension! Med vänliga hälsningar, Stonefactory Stonefactory.se
    2022-06-18 Verifierad kund
    Köpte klinker - kommer levereras på den tiden som jsg önskade
    Hej Roman, Vad bra! Precis så som det ska vara :-) Fint att du är nöjd. Tack för din recension. Med vänliga hälsningar, Stonefactory. Stonefactory.se
    2022-06-16 Verifierad kund
    Urdåligt.
    Faktura kom men ingen vara, eller ens ett vettigt besked.
    Hej Ulla, Tyvärr så känner inte fakturasystemet av eventuella förseningar och då kan den skickas ut tidigare. Därför har vi skrivit i orderbekräftelsen som du fick när du la din order att du kan höra av dig till oss eller Svea om att du vill skjuta upp din faktura så fixar vi självklart det. Du ska inte behöva betala din faktura innan du har fått vad du har beställt. Jag ser att vi har meddelat dig att leveransen blev någon dag försenad, sedan var det några röda dagar och klämdagar vilket gjorde att leveranstiden nog uppfattade som längre än normalt. Oavsett så beklagar vi självklart detta. Jag ser att din vara nu är påväg och vi har öven skickat dig ett sändningsnummer så att du kan följa din leverans! Med vänliga hälsningar, Stonefactory Stonefactory.se
    2022-06-15 Verifierad kund
    Jag beställde en robotgräsklippare via nätet.
    Förväntade mig att klipparen skulle fungera.
    Tyvärr går inte den nya klipparen av märket Robomov RK1000, via support på Robomow skulle jag skicka in kvitto där jag köpt den och presenterat problemet till dera s hemsida. Än har jag inte fått svar, (2 dagar sedan).
    Hej Karin. Det stämmer att om du har köpt varan hos oss så ska du även reklamera den hos oss. Det ska dock inte ta 2 dagar att få svar på ett ärende. Har du testat att skriva till reklamationsavdelningen igen? Om inte, så rekommenderar vi dig att göra det så ska vi självklart hjälpa dig. Med vänliga hälsningar, Stonefactory Stonefactory.se
    2022-06-15 Verifierad kund
    Varan jag fick motsvarade inte alls det som jag trodde att jag beställt utifrån den informationen som de hade på hemsida. På det så är deras returprocess ett sort energiläckage i jämförelse med andra butiker som har onlinebeställning. Jag fick vänta fyra dagar på något typ av svar, efter att jag gjort en returanmälan sedan ska jag ska skicka bilder (vilket jag förstår om jag gör en reklamation) sedan kostar 250 sjuka jävla spänn att göra en retur. Har inge problem att betala 39-59 kr som andra företag kan ta för en retur. Men 250 kr? Denna upplevelse gör att jag aldrig kommer att rekommendera dem för vänner utan snarare avråda folk från att köpa från företaget.
    Hej Nathalie. Vad tråkigt att du tycker att det uppfattades krångligt att returnera en vara och att du inte uppskattar vår noggrannhet. Vi genomför nämligen denna process för att säkerställa att inga trasiga eller använda produkter skickas tillbaka till oss, för vi antar att du inte skulle blivit så glad om du fick hem en sådan vara? :-) Det stämmer att returerna inte är kostnadsfria. När du handlar hos oss på Stonefactory så är frakten subventionerad. Det betyder att vi står för den största delen av den kostnaden men när du som kund vill returnera varan så får du stå för hela frakten. Om du tänker dig att ett 50g kuvert kostar 12 kronor med ett frimärke. Om du ska returnera en vara som är väldigt mycket tyngre så kostar det därefter. Returkostnaden vi uppger omfattar inte bara själva returkostnaden utan även hanteringskostnad, löner, bensin för transport, fraktsedlar osv osv. Vi hoppas att du förstår att alla dessa delar ska täckas av kostnaden :-)
    Med vänliga hälsningar Stonefactory
    2022-06-13 Verifierad kund
    Bra och snabb service. Det var smidigt att beställa varor
    Hej Mario!
    Kul att höra att du är nöjd :) Tack så mycket för din recension! Med vänliga hälsningar, Stonefactory
    2022-06-13 Verifierad kund
    Bra leverans och bra produkter rekommenderar stonefactory.se
    Tack snälla du, Fredrik. Så roligt för oss att höra, och kul att du är nöjd :-) Tack så mycket för din recension. Med vänliga hälsningar, Stonefactory Stonefactory.se
    2022-06-12 Verifierad kund
    Bra priser, bra utbud och snabb leverans.
    Precis så som det ska vara! :-) Toppen att du uppskattar det. Tack för din recension, Ulf. Med vänliga hälsningar, Stonefactory Stonefactory.se
    2022-06-12 Verifierad kund
    Vet inte vad jag ska skriva då jag ännu inte fått mina varor
    Hej Lage. Detta är ett automatiskt utskick som tyvärr inte känner av om det är längre leveranstider eller förseningar på någon vara. Återkom gärna i ditt ärende så ska vi självklart ge dig mer leveransinformation. Vi skulle uppskatta om du ville uppdatera din recension när du har fått din vara :-) Med vänliga hälsningar, Stonefactory Stonefactory.se
    2022-06-11 Verifierad kund
    Tyvärr kan jag inte uttala mig, då varorna jag beställde skulle bli försenade, så jag annullerade min order!
    Hej Hans. Åh, vad tråkigt. Vi beklagar verkligen förseningen men det var ju bra att det kunde lösa sig med att vi makulerade din order så att du kan beställa dina önskade varor någon annan stans. Hoppas att är är nöjd, trotsa detta. :-) Med vänliga hälsningar, Stonefactory Stonefactory.se
    2022-06-09 Verifierad kund
    Har ej fått min beställning än så svårt att ge betyg på er service
    Hej Niclas!
    Ajdå, då blir det dumt att det skickas ut en förfrågan om en recension :) Det är nämligen så att det är ett automatiskt utskick som inte känner av orderstatusen på din beställning. Återkom gärna i ditt ärende så ska vi se när din beställning kommer att skickas! Med vänliga hälsningar, Stonefactory
  • Robin T
    2022-06-08 Verifierad kund
    Bra beskrivning om handdukskrokarna jag köpte, snabb leverans. Kommer att handla här igen.
    Hej Robin! Vad roligt att höra att du är nöjd och att du uppskattade handdukskrokarna :) Du är självklart välkommen tillbaka till oss om du önskar beställa fler gånger. Tack för din recension! Med vänliga hälsningar, Stonefactory Stonefactory.se
    2022-06-07 Verifierad kund
    Suverän service och bra återkoppling av trevlig och kunnig personal! Bra produkter! Så nöjd!
    Hej Sabina, så glada vi blir över din fina recension :) Tack snälla du! Med vänliga hälsningar, Stonefactory Stonefactory.se
    2022-06-07 Verifierad kund
    Uselt, kan ej rekommendera dem! Fick ej ersättningsvara eller pengar när delar av leveransen var trasig. Handla av ngn annan!
    Hej Sara.
    Vi beklagar att du är missnöjd över vårt beslut. Nu kan jag inte koppla din recension till ditt ärende, men kan det vara så att du inkom med din reklamation för sent? Ska du reklamera en transportskada så ska det inkomma till oss inom 4 dagar efter att du mottog varan, efter det så har vi ingen skyldighet att ersätta dig i varken ny vara eller pengar. Har du några frågor kring beslutet är du självklart välkommen att återkomma i ditt ärende. Med vänliga hälsningar, Stonefactory
    2022-06-07 Verifierad kund
    Jag har endast beställt och betalat men har ännu inte fått min vara så förstår inte varför man skickar ut en enkät före leverans?
    Hej Cecilia.
    Utskicken om att skriva en recension sker som ett automatiskt utskick och känner ej av status på din orderleverans. Har du frågor kring din order ber vi dig höra av dig i ditt ärende så kan vi ge dig mer information. Vi skulle uppskatta om du hade möjlighet att uppdatera din recension när du mottagit din vara och skriva vad du tyckte om den och vår service :) Med vänliga hälsningar Stonefactory
    2022-06-06 Verifierad kund
    Har fortfarande inte erhållit det jag beställt o betalat. Inte ens ett leverans datum har dom lyckats leverera. Möblerna skulle lämna företaget den 31/5 , men sedan har det varit tyst…..
    Hej Peter. Vad tråkigt att leveransen tar lite längre tid än normalt. Vi beklagar detta. Nu var det ett tag sedan du skrev detta omdöme och jag kan tyvärr inte koppla det till din order, men skulle det fortfarande vara några oklarheter så är du välkommen att höra av dig så ska vi hjälpa dig. Med vänliga hälsningar, Stonefactory Stonefactory.se
    2022-06-04 Verifierad kund
    Köpte häckplantor lite dålig uppdatering om leverans.
    Hej Lena!
    Normal leveranstid på växter är 5-10 arbetsdagar. Vi på Stonefactory har i dagsläget inget affärssystem som gör att det automatisk skickas ut ett sändningsnummer eller annan avvikande leveransinformation, utan när vi får information om en leverans(tex beräknad leveransdag eller förseningar osv) så meddelar vi alla våra kunder manuellt. Får vi ingen information så bör varan vara skickad. Du som kund får därefter en sms-avisering om att hämta ut din vara eller boka en leveransdag om varorna skickas med hemleverans. Vi hoppas inom kort ha tillgång till ett affärssystem som automatiskt kommer att meddela dig som kund all information du behöver. Det kommer då att underlätta för både oss och dig som kund :)
    Tack för din recension och hoppas att du är nöjd med dina häckplantor!
    2022-06-03 Verifierad kund
    Företaget återkom relativt snart och meddelade att de inte hade produkten i erforderlig mängd
    Hej Bo.
    Vad tråkigt att vi inte hade den mängden du önskade. Hoppas att du fick den hjälp du behövde trots allt. Med vänliga hälsningar, Stonefactory
    2022-06-01 Verifierad kund
    Det gick lätt att beställa och leveransen var snabb! Det är så man vill att det ska vara!
    Vi beställde kakel och klinker!
    Hej Marita! Vad härligt att du är nöjd. Hoppas att det blev fint där hemma :) Tack för att du tog dig tid att skriva en recension. Med vänliga hälsningar, Stonefactory Stonefactory.se
    2022-06-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av alla som jag kom i kontakt med.
    Leveranstiden blev onödigt lång så det är ett minus.
    Ännu nästan 3veckor kvar till leverans så kan ej ge någon respons på det!
    Hej Harriet!
    Vad fint att du har fått ett bra bemötande oss. Vi beklagar att dina varor är försenade. Vi kommer att återkomma till dig om din leveransstatus ändras. Återkom gärna till oss om du har några frågor så ska vi hjälpa dig :) Tack för din recension. Med vänliga hälsningar, Stonefactory
    2022-05-31 Verifierad kund
    Jag tänkte köpa ett äpple träd, först de vet inte om det är garanterat transparent eller ej.
    Leverans var maj. Sen ändrats till Aug.
    Ändå är det inte deras fel. De säljer och överföra vad leverantörer säger.
    Tack
    Hej Khalid.
    Tack för din förståelse! Hade vi önskat hade vi självklart levererat allt på studs, men tyvärr så kan vi inte styra över om leveransen blir försenade. Vi tackar så mycket för din recension :) Med vänliga hälsningar, Stonefactory
    2022-05-30 Verifierad kund
    Bara bra omdömen som man kan vänta sig att bli bemött
    Hej Lars!
    Det låter toppen :) Tack för din recension! Med vänliga hälsningar, Stonefactory
    2022-05-30 Verifierad kund
    Alltid väl bemött och leverans i tid
    Hej Freddie!
    Vad kul för oss att höra :) Det uppskattar vi! Tack snälla för din recension. Med vänliga hälsningar, Stonefactory
    2022-05-30 Verifierad kund
    Bra, kom i tid som vi blev lovade.
    Trevli personal.
    Hej,
    Det låter ju toppen! Tack för att du tog dig tid att skriva en recension, Sevgül :) Med vänliga hälsningar, Stonefactory
    2022-05-29 Verifierad kund
    Bra service, bemötamde och leverans
    Hej Emmanuel,
    Vad fint att du uppskattar vår service och bemötande! Det gör oss glada :) Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme! Med vänliga hälsningar, Stonefactory
    2022-05-29 Verifierad kund
    Snabb leverans och en produkt med hög kvalité
    Hej!
    Fint att du uppskattar den snabba leveransen och kvalitén på produkten :-) Tack för din recension, Bengt. Med vänliga hälsningar, Stonefactory
    2022-05-28 Verifierad kund
    Fint träd som var stort och välväxt. Noggrant paketerat. Jag var inte hemma när trädet levererades men chauffören skickade bilder för att försäkra sig om att han var vid rätt adress (bor på landet). Jag kommer handla här igen!
    Hej Viktoria,
    Vad härligt att du är nöjd med ditt träd och att du kan tänkas handla av oss igen! Det glädjer oss :) Tack för din recension. Med vänliga hälsningar, Stonefactory
    2022-05-27 Verifierad kund
    Försenad leverans - ringde för att säkerställa leveranstid innan jag beställde

Står hemleverans - fick hämta ut

De drog dock av 500 kronor på fakturan
    Hej Linda!
    Vi beklagar att din beställning var försenad. Vi kan aldrig garantera en specifik leveranstid eftersom det inte är vi på Stonefactory som levererar varorna själva utan skickar direkt från leverantörens lager som därefter skickar med en extern fraktfirma. Som vi informerade dig om så hade också leverantören systemfel, vilket blev väldigt olyckligt, eftersom vi inte kunde informera våra kunder då vi saknade information. Alla växter ska i normala fall skickas med hemleverans och det är oklart varför just din vara skickades till utlämningsställe. Vi tycker dock att det känns tråkigt att du ger oss ett så dåligt omdöme när vi har försökt att hjälpa dig och även kompenserat dig med 500 kronor, trots att vi vanligtvis inte kompenserar för leveransförseningar. Vänligen återkom till oss vad vi kan göra för att du ska bli nöjd. Med vänliga hälsningar Stonefactory
    2022-05-27 Verifierad kund
    Köpte bottenventiler från Stonefactory och skulle enligt hemsidan levereras till närmaste utlämningsställe.
    Men när det väl skickades så skickades det med hemleverans.
    Många gånger uppskattas hemleverans av många, men det blir krångligt då man måste vara hemma fysiskt viss tid och skriva under.
    Efter kontakt med företaget så löste det sig och leveransen kunde lämnas utanför dörren utan signatur, dock med förbehåll att företaget inte tar ansvar för transportskador, stöld etc.
    Stonefactory skyllde leveranssättet på att detta skickades direkt från leverantören.
    Snabb svar från kundservice och allt löste sig i slutändan.
    Vore bra om det tydligare framgår på hemsidan vem som skickar vad eller att man tydligare kan välja leveranssätt.
    Hej Amir!
    Vi beklagar att leveransen strulade till dig för dig! Normalt sätt så brukar varor som är mindre än 120 cm och 20 kg skickas till ombud och det som är över 120 cm och tyngre än 20 kg (samt skrymmande gods ) skickas med hemleverans. Men det stämmer att alla våra varor skickas från leverantörens lager. Beroende på hur deras fraktavtal ser ut så kan det vara så att en vara som normalt sätt går till utlämningsställe, skickas med hemlevers, som din bottenventil tex. Detta är något som kommer att ändras i framtiden så vi hoppas att det inte blir så struligt.

Toppen att det iallafall löste sig för dig och att du är nöjd med din vara :)
  • Lena H
    2022-05-27 Verifierad kund
    Varorna försenade, lite dålig information om detta då jag själv fick höra av mig och fråga vad som händer med frakten som de sagt skulle skickas den 19/5 men som sedan blivit försenad. Då vi beställde diskho och köksblandare som skall installeras tillsammans med de bänkskivor som vi beställt men nu inte kan få hem förrän artiklarna från Stonefactory har levererat så blir det stor påverkan och köket kan inte bli klart
    Förstår att Stonefactory inte kan påverka leveransen om den är försenad från leverantören men bättre information kan man ge
    Hej Lena!
    Vi beklagar att dina varor var försenade och som du säger så är det ingenting som vi kan påverka, även om vi önskade. Vi har som standard att alltid informera våra kunder om försening, direkt när vi har fått den informationen från leverantören. En miss kan ske, vilket är beklagligt. Det kan också vara så att leverantören har glömt att ge oss information om föreningen och då tar vi föregivet att varan redan har skickats. Vi har idag inget affärssystem som sköter detta automatiskt, utan allting vi gör, görs manuellt. Vi jobbar dock på att utveckla vårt arbetssätt med ett affärssystem som kommer göra att ingenting faller mellan stolarna :)
    2022-05-26 Verifierad kund
    Dålig service som inte håller leveranstider och har noll koll eller förståelse. Så besviken.
    Hej Karl-Oskar.
    Vad tråkigt att du känner dig så missnöjd.
    Vi vill självklart leverera så bra service som vi bara kan och vi beklagar att varan är försenad, även om det inte är direkt våt fel. Tyvärr kan jag inte koppla din recension till din order och se vad det var du hade bestämt, men just nu är det en hel del förseningar pga pandemin och kriget. Vi önskar att vi hade kunnat leverera alla varor i tid, men detta är tyvärr ingenting vi kan påverka och vi hoppas att du har förståelse för det. Återkom gärna i ditt ärende och berätta vad vi kan göra för dig för att du ska bli nöjd.
    Med vänliga hälsningar. Stonefactory
    2022-05-24 Verifierad kund
    Köp och leverans fungerade utan problem.
    Duschhörnans dörr var väldigt tung, och gångjärnen behövdes dras åt otroligt hårt för att dörren inte skulle få gångjärnen att sakta glida nedåt.
    Hej Lars.
    Toppen att köp och leverans fungerade bra! Vi hoppas att det gick bra med duschhörnan och att du är nöjd med den med :) Tack för din recension. Med vänliga hälsningar, Stonefactory
    2022-05-23 Verifierad kund
    Köpte attefallshus och bytte hus eftersom kommunen hade invändningar på placeringen, fel på kartan….
    Mkt snabba svar och löste mina problem på bästa sätt flera gånger.
    Tror inte det är möjligt att serva kunderna bättre.
    Detta har jag frivilligt informera om.
    Brukar aldrig recensera företag.
    Hej Anders! Vad roligt att höra att du är så nöjd! Tråkigt att kommunen strulade till det lite, men vi hoppas att det är löst för dig nu! :) Tack för din recension. Med vänliga hälsningar, Stonefactory Stonefactory.se
    2022-05-23 Verifierad kund
    Snabb leverans när beställning var lagd
    Hejsan Rosita! Grymt att leveransen gick snabbt! Hoppas att du är nöjd med det du har beställt :) Tack för din recension. Med vänliga hälsningar, Stonefactory Stonefactory.se
    2022-05-23 Verifierad kund
    Snabb leverans och mycket bra förpackat! Vår beställning, pizzatallrikar var över förväntan. Mycket nöjd med allt. Skulle inte tveka att handla från stonefactory igen. Vi är mycket nöjda med allt från beställning till leverans.
    Hej Marie!
    Trevligt att du är så nöjd :)
    Tack för din recension.
    2022-05-22 Verifierad kund
    En viss väntan på leveransen.
    Var finns fakturan ?
    Hejsan Hans!
    Tyvärr så kan jag inte koppla din recension till din order, annars hade jag självklart kollat upp detta direkt! Fakturan ska skickas i samband med leveransen. Har du ännu inte fått den så ber vi dig återkomma till oss så hjälper vi dig :) Med vänliga hälsningar, Stonefactory
    2022-05-22 Verifierad kund
    Det enda negativa e att det levererades utanför trappan, plattorna var jätte tunga och min pappa och hans vän som är gamla fick bära upp allt själva. Annars är plattorna jättebra och vi är nöjda.
    Hej Marija!
    Vad roligt att höra att du är så nöjd med stenen :) Tyvärr är inbärning ingenting som ingår så vi beklagar att det ställde till sig för dig när leveransen väl kom. Vi hoppas att det löste sig trots allt. Vi tackar så mycket för din recension. Med vänliga hälsningar, Stonefactory
    2022-05-22 Verifierad kund
    Har fått hjälp tidigare så jag är väl informerad.
    Kommer att återkomma vid behov lita på det.
    Hej Per! Det låter toppen det - du är så välkommen så :) Tack för din recension. Med vänliga hälsningar, Stonefactory Stonefactory.se
    2022-05-21 Verifierad kund
    Fick jättebra hjälp av en kille på stonefactory när jag skulle beställa kakel, trevlig och hjälpsam! Smidig leverans också vilket gillas.
    Hej Julia!
    Grymt att du fick bra service och att du nöjd :) Tack för din recension. Med vänliga hälsningar, Stonefactory
    2022-05-21 Verifierad kund
    Bra och snabb leverans bra service
    Hej Dan, Fint att du är nöjd! Tack för din recension. Med vänliga hälsningar, Stonefactory Stonefactory.se
    2022-05-20 Verifierad kund
    Rena rånet för en retur på 150 kr
    Hej Lillan. När du handlar hos oss på Stonefactory så är frakten subventionerad. Det betyder att vi står för den största delen av den kostnaden, och i vissa fal hela fraktkostnaden., men när du som kund vill returnera varan så får du stå för hela frakten. Om du tänker dig att ett 50 g kuvert kostar 12 kronor med ett frimärke. Om du ska returnera en vara som är väldigt mycket tyngre, så kostar det därefter. Returkostnaden vi uppger omfattar inte bara själva returkostnaden utan även hanteringskostnad, löner, bensin för transport, fraktsedlar osv osv. Vi hoppas att du förstår att alla dessa delar ska täckas av kostnaden? :-) Stonefactory.se
  • David H
    2022-05-19 Verifierad kund
    priset var bra och produkten var bra jämfört med konkurrenter och leveransen var också smidig
    Hej David! Vad roligt höra att du är nöjd med oss :) Tack för din recension! Med vänliga hälsningar, Stonefactory Stonefactory.se
    2022-05-19 Verifierad kund
    Jag köpte köksblandare som inte passar och ska skickas i retur. Men jag får ingen återkoppling.
    Verkar vara oseriösa.
    Hej Shahroz. Jag ser i ditt returärende att du vid ett tillfälle har fått invänta svar från oss, vilket vi beklagar. Ibland kontrollerar vi även returen tillsammans med leverantören och då kan det ta ett tag innan vi återkopplar. Jag ser att du inom kort kommer att få en retursedel av oss och vi hoppas att du uppskattar vår service. Vi skulle bli glada om du ville uppdatera ditt omdöme om oss eftersom vi har hjälpt dig med ditt returärende. Me vänliga hälsningar Stonefactory Stonefactory.se
    2022-05-18 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemött och fick utmärkt återkoppling när vi fick dra tillbaka vår order.
    Stonefactory gjorde vad de kunde,har absolut inget att klaga på.
    Det var marksten vi ville ha,men leverantören kunde inte lossa av det på plats. Klart man blev besviken,levererar man marksten så måste man väl ha anordning för att lyfta av dessa,konstigt tycker jag!
    Men som sagt,Stonefactory var toppen !
    Hej! Vi beklagar att leverantören inte kunde lossa på plats, men härligt du är nöjd över vår service :) Tack för din recension. Med vänliga hälsningar, Stonefactory Stonefactory.se
    2022-05-17 Verifierad kund
    köpte ett spa-bad. blev ju bra
    Hej Anders, Vad härligt att det blev bra! Hoppas det blir många sköna badstunder framöver :) Tack för din recension! Med vänliga hälsningar, Stonefactory Stonefactory.se
    2022-05-17 Verifierad kund
    Hade ett returärende med Stonefactory som till en början inte kunde tas emot som retur. Efter att ha samtalat med dem fick jag den hjälp jag behövde och returen mottogs vilket var väldigt tacksamt från min sida och bra/ väl hanterat från dem.
    Hej Federico. Toppen att det kunde lösa sig och att du känner dig nöjd! Med vänliga hälsningar Stonefactory Stonefactory.se