Strandkliniken

2.3

6 omdömen om Strandkliniken

Lotta L
Skrev om Strandkliniken

Intimkirurgi gjord. Vi går igenom innan op hur mkt av blygdläppar som ska tas, lagom mkt, vill ha lite kvar. Resultatet blev inga blygdläppar kvar och fult osymmetriska.

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Michelle Malin Lovisa M

Värsta jag varit med om! Fick en man som gynekolog i 40-55 årsåldern. Vilket jag inte skulle ha, hade bokat tid hos en kvinna. Bokat tid specifikt för att prova ut pessar som passar och ta ut P-stav. Han visste inte ens vad pessar var för något. När han skulle ta ut min P-stav, han fick skära 3 olika snitt på armen och jag fick hålla den rakt ut i luften när han skar. Efter han tvättat sina händer så torkade han sig på papper som han tog upp från golvet, då det låg på en hög där ist för uppsatt på väggen bredvid handfatet....

Sofie F
Skrev om Strandkliniken

Underbart bra plastikkirurgi. Kunde inte fått en bättre plastik kirurg. Verkligen att rekommendera

ELLINOR G
Skrev om Strandkliniken

Vedervärdigt bemötande från både läkare och barnmorska. Den manliga gynekologen undersökte mig väldigt hårdhänt trots att jag hade berättat om smärta i underlivet. Vid ett tillfälle stötte han sina fingrar ut och in på mig helt frenetiskt tills jag bad honom att sluta. Barnmorskan sa att det kommer göra väldigt ont att göra abort. När jag sa: "Det blir nog okej om jag tar smärtstillande" svarade hon "Ja, fast många vittnar om att det här är den värsta smärtan de har upplevt". Sedan sa hon att jag hade planerat dåligt som...

Susanne f
Skrev om Strandkliniken

Värsta stället jag varit på! Stressad personal vid bemötandet. Mannen som var gynekolog var medveten om att min graviditet var oönskad, då jag blivit gravid trots p-stav. Kommer in i rummet där ultraljudet ska göras och där sitter en annan man under processen, han berättar könet på barnet utan att fråga mig! Sedan blir ja uppskickad till någon tjej i ett litet rum som börjar disskutera hur förlossningen ska gå till.Jag var i chock när jag lämnade kliniken.Fy säger jag 0/10 usch usch!!!!

Lena N
Skrev om Strandkliniken

Mycket trevligt bemötande på denna klinik. Träffade Doktor Oya för konsultation.