Annika
en del av Strandsalongen

Annika är utbildad på Björn Axéns frisörskola och är en glad och positiv frisör som alltid levererar skickliga och kreativa lösningar med stor energi. Utöver att klippa, färga eller permanenta jobbar Annika även med make up och uppsättningar.
Sickla Strand 66
131 34 Nacka — Visa karta

Läs vad 51 kunder tycker om Annika

• Marianne L skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Fick ett mycket bra bemötande. Var också nöjd med både klippning och färgning som motsvarade mina förväntningar Läs mer
  • Stig L skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Kempe trevlig og snygg. Allt perfekt Läs mer
  • Margareta E
    Margareta E skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Alltid glad och positiv. Håller tiden. Läs mer
  • Christina E
    Christina E skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Jag har alltid fått ett bra bemötande och är nöjd med Annikas behandlingar av mitt hår. Jag litar på hennes omdöme. Läs mer
  • Ingela M skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Trevlig, kunnig . Engagerad . Bara varit en gång Läs mer
  • Petra L skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Annika är en fartfylld och fräsch frisör. Gör alltid det lilla extra och har koll på trender. Kunnig inom färg och barklippning. Läs mer
  • Ellen H skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Proffsig frisör som kan mycket! Så nöjd! Läs mer
  • Anette B skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Annika är väldigt duktig. Hon färgade och klippte mitt hår och jag blev supernöjd.
    Ett trevligt och kompetent bemötande. Rekommenderas. Läs mer
  • Ulf B skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Annika är mycket duktig och klipper mitt hår perfekt. Hon är trevlig och rar. Läs mer
  • Ann-britt S skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Nöjd med klippning, färgning, lyssnar in hur jag vill bli klippt, Läs mer
  • Malin H skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Annika förstår precis vad jag är ute efter och lyckas alltid få "till det" som jag har tänkt och har som bild i huvudet. Hon är superduktig i både färg och klippning! Läs mer
  • Carola Maria Kristina J skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Uppmärksam, lyssnar kommer med idéer och förslag utifrån mig och mina idéer.
    Man känner sig bortskämd vid varje besök Läs mer
  • Jessika H skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Trevlig, förstår väl vad jag som kund vill ha och klipper bra! Läs mer
  • Anneli G skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Bra bemötande fast det var 2 år sedan jag klippte mig hos Annika....... Läs mer
  • Marianne B skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Mycket trevlig,vänlig och proffsig frisör Läs mer
  • Maja L skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Jag tycker att Annika var jättetrevlig och duktig på sig arbete. Jag upplevde min vistelse hos er väldigt bra och har inget att klaga på! Läs mer
  • Veronica M
    Veronica M skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Grym tjej! :) Trevlig och social. Läs mer
  • Elisabet Ö skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Trevlig salong med duktig personal. Läs mer
  • Matilda L skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Klippt mig där vid tre tillfällen hos olika personer. Kanonnöjd med allt alla gånger. Trevlig och duktig personal Läs mer
  • Kristina A skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Väldigt bra bemötande.
    Brukar slinga håret hos Maria, alltid lika nöjd.
    Helhetsintryck: 10/10 Läs mer
  • Irene L skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Mycket bra bemötande.
    Av fyra klippningar har en varit bra.
    De andra tre, ojämnt klippt inte liksidigt.
    Klippningen håller inte måttet mot kostnaden.
    Tyvärr kommer jag inte tillbaka. Läs mer
  • Magnus S skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Alltid serviceminded och trevlig personal. Jag klipper mig alltid här och oftast hos samma frisör, men har provat flera av de som jobbar här. Alla har levererat toppenresultat. Läs mer
  • Mog G skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Världens bästa frisörsalong!
    Trevlig och proffsig personal, härlig miljö och bra priser. Läs mer
  • Marie O skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Trevlig personal som ger tips och idéer innan klippningen. Har alltid gått därifrån supernöjd. Läs mer
  • Nils Q
    Nils Q skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Jag började gå till Strandsalongen för snart 14 år sedan och har varit trogen kund sedan dess. Varför? Jo, Strandsalongen har en speciell del i mitt hjärta. Direkt när man kommer in genom dörrarna blir man sedd och välkomnad av den glada och trevliga personalen. Man bjuds kaffe och får direkt kontakt med frisören och därpå följer en avslappnad skön stund med hårtvätt, massage och klippning. Massage-fåtöljerna bidrar inte minst till denna sköna känsla.
    Vad som också utmärker Strandsalongen är sättet som hela personalen arbetar efter. Genom ständig utbildning, förbättringar av salongen, innovationer och nya idéer - som man gärna erbjuds få testa - byggs ett förtroende upp mellan kund och frisör. En alldeles speciell och oerhört professionell känsla genomsyrar hela Strandsalongens affärsidé. Kvalitet när den är som allra bäst. Kunden i centrum, vänligt mottagande, intressanta hårvårdsprodukter och framför allt; Välutbildad och intresserad personal.
    Strandsalongens ägare - Lize Moberg - har skapat en stämning som är svår att
    överträffa. Därför kommer nöjda kunder alltid tillbaka. Högsta betyg m.a.o. Läs mer
  • Lia S skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Älskade Annika!!!! Proffsig, snygg och trevlig! Superduktig! Vill flytta tillbaka till Nacka så jag kan fortsättagå hos henne! Läs mer
  • Carina S skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Alltid ett glatt och trevligt bemötande med ett profetionellt utfört arbete med inkluderade goda tips och råd. Läs mer
  • Ing-mari N skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Nöjd o belåten som vanligt! Proffsigt Läs mer
  • Linda N skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer
  • Ingrid B skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Intrycket är genomgående positivt. Läs mer
  • Jan Ö skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Bra! Inget attn klaga på alls faktiskt! Läs mer
  • John H
    John H skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Trevlig och duktig på hon gör. Har goda råd. Läs mer
  • Charlotte W skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Jag tycker att Annica är trevlig i sitt bemötande av mig som kund. Hon är även mycket skicklig som frisör och har alltid idéer om både frisyrer och färger. Jag rekommenderar Strandsalongen till alla som jag känner. Tror att ni har skickliga frisörer över lag så jag är så glad att Ulrika rekommenderade er.
    Med vänlig hälsning Charlotte Lagerlöf Läs mer
  • Rigmor G skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Annika är en mycket vänlig och skicklig frisör som även hon förgyller Strandsalongen. Hon är även bra på smink och gjorde min blivande sonhustru så fin inför bröllopet. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Margareta N skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Annika har ett mycket trevligt bemötande. Hon är mån om mig som kund. Dock kan det bli lite mycket konversation ibland så fokus på håret tappas.
    Jag har fått toppen klippningar några gången, men de senaste har känts dåliga. Jag vill ändå ge det en chans till.
    Efter senaste klippningen kände jag mig naken och det är först nu 6 veckor senare som det är någorlunda okej. Jag vet att jag är noga med formen och hoppas att det ska bli rätt nästa gång. Hade jag satt betyg för 2 gånger sedan hade det blivit en 5:a. Läs mer
  • Miranda O skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Underbar personlighet. Hon gör precis vad man önskar och det blir alltid hur fint som helst! Supernöjd! Läs mer
  • Marie T skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Mycket duktig och trevlig frisör med kreativa förslag. Läs mer
  • Mia H
    Mia H skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Man möter en varm och glad miljö, där alla verkar trivas med sitt arbete.
    Även kunderna syns glada o nöjda.
    Det är avkopplande o mysigt. Sedan är Annika verkligen proffsig på att lyssna
    till det jag önskar och jag har aldrig varit såå nöjd med någon frisörska!!
    Jag rekomenderar varm denna salong till alla jag känner. Läs mer
  • Eva Ö skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Annika lyssnar alltid på mina funderingar och idéer , och har alltid bra förslag och rekommendationer till mig,
    Jag är så nöjd och tacksam att jag träffat Annika Läs mer
  • Victoria D skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Glad , trevlig och duktig frisör. Läs mer
  • Marcia F skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Annika är sjukt kunnig och bra! Hon har alltid kreativa lösningar att komma med och är trevlig och rolig att prata med. Läs mer
  • Anna L skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Alltid nöjd när jag varit hos Annika. Alltid lyhörd och kommer med tips och idéer.
    Bokade min brudmake och uppsättning hos Annika i somras och blev såå nöjd! Tack! Läs mer
  • Maria H skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Annika är väldigt duktig på hår men pratar också VÄLDIGT mycket. Läs mer
  • Helena L
    Helena L skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Alltid nöjd med resultatet, Annika är trevlig o jobbar snabbt, kommer med egna ideer! Läs mer
  • Anna L skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Jag har prövat på många salonger i Stockholm. De som anses som de mest "exklusiva" i innerstan och även lokala frisörer. Jag tycker att strandsalongen i Sickla är den bästa jag varit kund hos. Alltid ett proffitionellt bemötande och alltid varit supernöjd! Så glad att Strandsalongen finns!!!! Tack! Läs mer
  • Johanna R skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Annika är vänlig och lyssnar alltid på kunden,och man känner sej välkommen Läs mer
  • Ida F skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Första gången jag besökte strandsalongen.
    Jättetrevligt! Läs mer
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Trevlig i sitt bemötande och väldigt engagerad i det hon gör. Blir alltid nöjd över resultatet! Läs mer
  • Katarina B skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Annika är en fantastisk frisör. Alltid glad och trevlig och kommer med bra tips inför den behandling man har bokat anpassade för mig som person. Jag går alltid nöjd ut därifrån. Läs mer
  • Anna-carin B skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Alltid gott och välkomnande bemötande från hela personalstyrkan! Varm stämning och proffsiga frisörer. Hela vår familj är nöjda. Vi rekommenderar varmt salongen. Läs mer
Maria
Elin