Cilene Nätterö

Cilene Nätterö

Cilene Nätterö en del av Strandsalongen

En riktig barberare här kan du få en riktig rakning och ett fint skägg, Cilene är även en erfaren damfrisör. Gör allt i hår och även hårförlängning i flera metoder.

69 omdömen om Cilene Nätterö

Sedan starten hos Reco 2015
Sara Z
Skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen

Jag har varit hos Cilene tre gånger nu och varenda gång har det blivit en fullträff! Hon förstår precis hur jag vill ha det och resultatet av både klippning och färgning har varit bättre än jag kunnat föreställa mig. Dessutom är hon jävligt snabb och jävligt trevlig.

Felix T
Skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen

En fantastik frisörska. Riktigt bra klippning, det enda som vart problem med var ett mindre missförstånd, vilket löste sig snabbt ändå.

Magnus U
Skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen

Snabb och skicklig! Kan varmt rekommenderas för klippning av både hår och skägg.

Niklas W
Skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen

Cilene är en väldigt skicklig frisör som ger ett toppenbemötande. Rekommenderar henne verkligen!

Sören J
Skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen

Jag blir alltid positivt bemött när jag kommer. Cilene lyssnar på mig när jag beskriver hur jag vill bli klippt samt genomför sitt arbete på ett snabbt och professionellt sätt. jag är alltid nöjd när hom har klipt mig.

Connie S
Skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen

Hon var bra. Det var första gången jag var hos henne men hon var lyhörd och förstod hur jag ville ha det.

Tarja T
Skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen

Det var min 9 år gammal son som besökte Cilene några veckor sedan. Vi fick tid på löpande band vilket var viktigt då därför att vi hade bråttom. Hon var snabb och gjorde sitt jobb bra. Vad gäller upplevelsen gillade inte sonen riktigt henne därför att hon var ovänlig.

Henrik S
Skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen

Trevligt bemötande Fattade direkt vilken frisyr som önskades Snabb och noggrann

MIKAEL T
Skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen

Hon klippte väldigt bra o kunde läsa det jag har svårt att förklara. Väldigt lätt att samtala med på ett naturligt sätt, vilket jag ksn uppleva blir lite ansträngt med andra. Jag bubblade nog själv väl mycket...Mycket nöjd och kommer att gå där i fortsättningen. Dessutom bara 20 m från mitt kontor...

Nina F
Skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen

Färgstark person med koll på läget.