Emilie
Aktiv på Reco.se sedan 2015
Emelie klipper både killar och tjejer och älskar allt inom färg och form. Hon går frekvent på diverse kurser för att vidareutveckla sin kompetens och har haft egna visningar. Läs mer

Läs vad 10 Läs vad Emilie

• Tina L skrev om Emilie en del av Strandsalongen

2015-12-20

Jag har gått hos Emilie regelbundet i flera år och alltid varit lika nöjd oavsett vad vi har gjort (helfärg, slingor, klippning, extensions). Hon är både superduktig på sitt jobb och jättetrevlig, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Berit D skrev om Emilie en del av Strandsalongen

2015-12-07

Är mkt. nöjd med bemötandet och servicen.
    Men viktigast av allt är Emilies skicklighet att klippa och färga mitt hår.
    Hon är toppen! Läs mer
  • Mimmi K skrev om Emilie en del av Strandsalongen

2015-11-27

Emilie är en riktigt duktig frisör som jag verkligen trivs hos! Hon ger alltid ett trevligt bemötande och jag har alltid gått därifrån nöjd med frisyr och färg. Läs mer
  • Malin Ö skrev om Emilie en del av Strandsalongen

2015-11-27

Strandsalongen är en av de få salonger där även barnen får en riktig klippning med tvätt osv. De flesta andra ställe är bara intresserad av att det ska gå så fort som möjligt.
    Emilie har klippt mina barn och de gillar henne och hon brukar ge kul stylingtips! Läs mer
  • Helena Ö skrev om Emilie en del av Strandsalongen

2015-11-27

Jag är oerhört glad att jag hittat Emilie på Strandsalongen. Hon är en skicklig frisör och hos henne känner jag mig trygg. Hon har stor känsla för färg och form. Emilie är en varm och omtänksam person som tar hand pm mig som kund på bästa sätt. Läs mer
  • Petra L skrev om Emilie en del av Strandsalongen

2015-11-26

Emilie är en inspirerande och kunnig frisör som plockar fram det bästa hos mitt hår. Hon är erfaren och kunnig som frisör och uppdaterad på det senaste inom frisyrer, trender och färgsättning. Hon är mycket intresserad av just mig som kund och vill alltid göra det bästa med mitt hår. Känner mig som en prinsessa varje gång jag reser mig från frisörsstolen. Emilie har klippt mig i olika frisyrer genom åren, både kortare page och länge hår, färgat och slingat i olika röd/bruna nyanser.
    Emilie klipper även mina två söner i tuffa killfrisyrer. Mina söner bemöter Emilie med samma professionella attityd som vuxna kunder. Killarna kommer med sina önskemål kring frisyrer och tillsammans med Emilie blir det fina i håret. Läs mer
  • Maria F
    Maria F skrev om Emilie en del av Strandsalongen

2015-11-26

Emilie är en mycket bra frisör. Jag har fått mitt hår klippt av henne i många år.
    Emilie har även färgat mina ögonbryn och slingat håret många gånger och jag är alltid mycket nöjd. Läs mer
  • Eva M skrev om Emilie en del av Strandsalongen

2015-11-26

Emilie är super! Kommer alltid med bra tips på hur man kan få till olika frisyrer och tar sig alltid tid med det lilla extra. Läs mer
  • Agneta S skrev om Emilie en del av Strandsalongen

2015-11-26

Emilie är en helt fantastisk person och frisör. Hon har enorm blick för färg och form, samtidigt som hon är väldigt kunnig i alla produkter. Mitt hår har efter några år med Emilie blivit som nytt, är alltid så nöjd efter varje besök. Härligt med hennes nytänkande, tack för att du finns.
    Agneta Siverhäll Läs mer
  • Ingrid B skrev om Emilie en del av Strandsalongen

2015-10-15

Bemötandet är alltid varmt och välkomnande.
    Emilie sköter mitt hår sedan ett antal år tillbaks. Klipp,
    färg och goda råd.
    Emmi och jag kommer gemensamt fram till vad som ska göra
    vid mitt besök - resultat blir därefter till full belåtenhet. Läs mer
Maria
Therése