Emilie
en del av Strandsalongen

Emelie klipper både killar och tjejer och älskar allt inom färg och form. Hon går frekvent på diverse kurser för att vidareutveckla sin kompetens och har haft egna visningar.
Sickla Strand 66
131 34 Nacka — Visa karta

Läs vad 50 kunder tycker om Emilie

• Maria M skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Hur bra service som helst! Alla är jättetrevliga o är ALLTID lika nöjd med min klippning! Läs mer
  • Eva E
    Eva E skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Jag har alltid blivit proffsigt bemött och aldrig besviken trots att jag varit hos flera olika frisörer på Strandsalongen. Läs mer
  • Mikaela M
    Mikaela M skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Jag är en väldigt nöjd kund! Jag går till Emmy! Läs mer
  • Anita J skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Där blir man fln utan att lida pin!! Strand salongen är toppen,både för huvud o kroppen!!👍👍👍 Läs mer
  • Eva S skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Jag är jättenöjd med det engagemanget oc den kunskap som E har. Hon har hjälpt mig med en snygg och genomtänkt förändring från färgat till att ta fram min naturliga färg som med tiden blivit allt mer grå. Snyggt och rätt! Läs mer
  • Sofia B skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Kunnig, trevlig och bra personal. Bra läge. Läs mer
  • Annacarin A skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Det var första gången jag besökte Strandsalongen och jag var odelat positiv efter det. Läs mer
  • Johan H skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Kund sedan många år. Har endast klippt mig och köpt schampo och dylikt. Alltid trevligt bemötande, oftast nöjd med klippningen Läs mer
  • Catarina V skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    På Strandsalongen är de proffsiga och mycket trevliga. Hög servicenivå och fantastiskt duktiga frisörer. Allt man önskar sig helt enkelt. Läs mer
  • Lena L skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Utomordentligt bra alltid levt upp tillminaförväntningar. Läs mer
  • Marianne H skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Har bara klippt mig där en gång. Ok bemötande. Andra gången var frisören sjuk. Läs mer
  • Tina L skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Jag har gått hos Emilie regelbundet i flera år och alltid varit lika nöjd oavsett vad vi har gjort (helfärg, slingor, klippning, extensions). Hon är både superduktig på sitt jobb och jättetrevlig, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Christofer C skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Väldigt proffsig, har en tanke bakom sina klipp. Läs mer
  • Berit D skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Är mkt. nöjd med bemötandet och servicen.
    Men viktigast av allt är Emilies skicklighet att klippa och färga mitt hår.
    Hon är toppen! Läs mer
  • Birgitta H skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    toppenbra service och proffsigt. Great! Läs mer
  • Hanna H skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    En bra och inspirerande frisör som gärna ger tips och råd! Läs mer
  • Richard H skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Mycket duktig frisör med gott minne för hur hon tidigare klippt mig, trots att det i mitt fall ofta är långt mellan besöken. Läs mer
  • Lena J skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Toppen , alltid positiva Emi som kommer med tips& trix !!! Läs mer
  • Tina L skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Emili anoassar sig utifrån vart jag som kund befinner mig och förhåller sig till det utifrån att föreslå något nytt (frisyr å färg) eller "bara" putsa till det gamla. Det gör att man vågar testa å man blir alltid nöjd. Läs mer
  • Louise S skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Hon är en mycket positiv och bra frisör som alltid möter upp med glädje. Läs mer
  • Hedvig O skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Mycket bra! Alltid nöjd när jag går därifrån Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Bra, trevlig och noga med att lyssna på kunden. Läs mer
  • Eva Ö skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Jag hamnade hos E en gång då min frisör var sjuk.
    Emelie var duktig. Kändes bra att få hjälp av henne. Jag var nöjd och fin i håret. Läs mer
  • Eva F skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    På Strandsalongen har jag alltid blivit väl bemött och det råder alltid glad och positiv stämning, man håller utlovade tider och har alltid varit nöjd med resultatet av frisörarbetena. Kan verkligen rekommendera denna frisörsalong. Läs mer
  • Maria V skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Det är alltid så trevligt att komma till Strandsalongen och Emelie. Få hjälp med sin slitna testar. Underbart! Läs mer
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Emelie är den frisör jag krampaktigt hållit gast vid längdt av alla jag haft.
    Hon kan sitt gebit, vet ungefär vad jag vill men är inte rädd för att föreslå något nytt.
    Hon är dessutom väldigt sympatisk, lättpratad och det blir mycket fniss, men trots det inte många hack i kalufsen! :-) Läs mer
  • Ingela Q skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Innovativ, lyhörd och alltid trevlig. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Britt S skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Alltid väl omhändertagen. Hittar på nya idéer. Superduktig med färger. Trevlig att prata med. Min favorirfrisör. Läs mer
  • Mimmi K skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Emilie är en riktigt duktig frisör som jag verkligen trivs hos! Hon ger alltid ett trevligt bemötande och jag har alltid gått därifrån nöjd med frisyr och färg. Läs mer
  • Per K skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Superbra och trevligt bemötande och professionell frisering! Läs mer
  • Catarina W skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    En av de bästa frisörer jag haft! Läs mer
  • Anders T skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Trevliga lokaler och personal. Kunnig frisör, men frisyrvalet lite väl radikalt och high maintenance. Högt pris.

Dvs. ett resultat jag inte riktigt var nöjd med och ett pris som var tydligt över det jag räknat med. Läs mer
  • Anna F
    Anna F skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Jättebra frisör, lyhörd & kunnig. Läs mer
  • Malin Ö skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Strandsalongen är en av de få salonger där även barnen får en riktig klippning med tvätt osv. De flesta andra ställe är bara intresserad av att det ska gå så fort som möjligt.
    Emilie har klippt mina barn och de gillar henne och hon brukar ge kul stylingtips! Läs mer
  • Helena Ö skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Jag är oerhört glad att jag hittat Emilie på Strandsalongen. Hon är en skicklig frisör och hos henne känner jag mig trygg. Hon har stor känsla för färg och form. Emilie är en varm och omtänksam person som tar hand pm mig som kund på bästa sätt. Läs mer
  • Lovisa D skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Grym frisör! Vet alltid vad som blir bäst! Läs mer
  • Martina L skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Har alltid nya idéer! Är ärlig, vad som passar till en, kommer med råd och förslag Läs mer
  • Petra L skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Emilie är en inspirerande och kunnig frisör som plockar fram det bästa hos mitt hår. Hon är erfaren och kunnig som frisör och uppdaterad på det senaste inom frisyrer, trender och färgsättning. Hon är mycket intresserad av just mig som kund och vill alltid göra det bästa med mitt hår. Känner mig som en prinsessa varje gång jag reser mig från frisörsstolen. Emilie har klippt mig i olika frisyrer genom åren, både kortare page och länge hår, färgat och slingat i olika röd/bruna nyanser.
    Emilie klipper även mina två söner i tuffa killfrisyrer. Mina söner bemöter Emilie med samma professionella attityd som vuxna kunder. Killarna kommer med sina önskemål kring frisyrer och tillsammans med Emilie blir det fina i håret. Läs mer
  • Sofie P skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Emelie är kreativ och får en att våga prova nytt! Rolig och trevlig dessutom! Läs mer
  • Ingrid H skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Emmi är en mycket skicklig frisör och trevlig dessutom! Jag är då nöjd med henne! Läs mer
  • Åsa R skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Efter mitt första besök hos Emelie så kände jag att den här frisören vet vad hon gör. Jag blev kanon nöjd med resultatet. Jag kom tillbaka efter en tid och hon kom i håg mig, mitt hår och hur jag ville bli klippt. Wow, kände jag!!! Här vill jag stanna.
    Jag känner mig trygg i händerna på henne, jag blir alltid nöjd med resultatet, både vad det gäller själva klippningen men också färgningen/slingor etc. Vi har alltid en dialog om hur vi tänker oss färgning/blekning osv. Hon kommer med bra tips och idéer.
    Jag har också köpt bra produkter så som hårolja, vax, färg etc. Jag har känslig hårbotten och Emelie har tipsat om parfymfria, ekologiska produkter som jag har blivit otroligt nöjd med.
    Kort och gott kan jag sammanfatta min upplevelse som kund på följande sätt;
    Jag blir alltid professionellt och trevligt bemött av en frisör som verkligen brinner för sitt yrke!!!! Läs mer
  • Maria F
    Maria F skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Emilie är en mycket bra frisör. Jag har fått mitt hår klippt av henne i många år.
    Emilie har även färgat mina ögonbryn och slingat håret många gånger och jag är alltid mycket nöjd. Läs mer
  • Pär D
    Pär D skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Jag går nöjd både till Emmi och därifrån. Hon har en god känsla för hur frisyren ska vara och ett behagligt sätt när hon jobbar! Läs mer
  • Camilla W skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Emelie är en kunnig och proffsig frisör. Har alltid en känsla för hur mitt hår ska klippas. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Eva M skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Emilie är super! Kommer alltid med bra tips på hur man kan få till olika frisyrer och tar sig alltid tid med det lilla extra. Läs mer
  • Agneta S skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Emilie är en helt fantastisk person och frisör. Hon har enorm blick för färg och form, samtidigt som hon är väldigt kunnig i alla produkter. Mitt hår har efter några år med Emilie blivit som nytt, är alltid så nöjd efter varje besök. Härligt med hennes nytänkande, tack för att du finns.
    Agneta Siverhäll Läs mer
  • Anna-carin B skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Bästa frisören!! Uppdaterad och kunnig. En av få som kan tygla mitt "burr" Läs mer
  • Ingrid B skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Bemötandet är alltid varmt och välkomnande.
    Emilie sköter mitt hår sedan ett antal år tillbaks. Klipp,
    färg och goda råd.
    Emmi och jag kommer gemensamt fram till vad som ska göra
    vid mitt besök - resultat blir därefter till full belåtenhet. Läs mer
  • Ann-kristina A skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    HEJ!
    HON ÄR VÄLDIGT DUKTIG OCH PROFFSIG.HAR REKOMENDERAT HENNE MÅNGA GÅNGER.
    STRANDSALONGEN ÄR VÄLDIGT TREVLIGT, ALLTID GLAD PERSONAL. Läs mer
  • Anna-lena B skrev om Emilie en del av Strandsalongen
    Toppen! Jag har och min familj har gått till Emelie i flera år och hon känns som en vän till familjen. Varm, vänlig, inlyssnande och personlig, samt oerhört professionell! Läs mer
Maria
Elin