Kim
Aktiv på Reco.se sedan 2015
Kim klipper både killar och tjejer och är ett känt namn som frisör för många i Nacka. Utöver att klippa är Kim makeupartist som även kan trådteknik. Läs mer

Läs vad 53 kunder tycker om Kim

• Monica S skrev om Kim en del av Strandsalongen
    Alltid väl bemött. Mycket nöjd med att kunna anlita olika frisörer beroende på vad som ska göras.
    En extra eloge till Kim som tar så väl hand om mitt barnbarn att hon ALDRIG vill klippa sig någon annanstans. Läs mer
  • Pia S skrev om Kim en del av Strandsalongen
    Glad trevlig och lättpratad. Påtalade vid färgning att min lugg blev för "nikotingul" men det ignorerades med att det bleknar med tiden. Att inget gjordes i stunden berodde förmodligen på att jag var sista kund. Dyrt besök då jag tidigare klippt mig på strandsalongen och det var endast slingor som behövdes, ingen direkt föning heller, endast torkning. Läs mer
  • Malin F skrev om Kim en del av Strandsalongen
    Lätt att boka. Snygg frisyr och välklippt. Läs mer
  • Thomas P skrev om Kim en del av Strandsalongen
    Herrklippt. bra frisör. Rekommenderas Läs mer
  • Renée M
    Renée M skrev om Kim en del av Strandsalongen
    Har varit kund hos Kim i flera år med ett uppehåll när jag inte visste var han tog vägen. Men lyckligtvis hittade jag honom igen.
    Kim är den som kan mitt hår och vet vad jag vill ha!
    BÄST!!! Läs mer
  • Sanna H skrev om Kim en del av Strandsalongen
    Det var bra och jag blev nöjd! Läs mer
  • Lotta S skrev om Kim en del av Strandsalongen
    En mycket trevlig kille . Med tanke på att jag aldrig hade varit hos honom förut var det lite konstigt att han aldrig frågade mig om jag hade några speciella önskemål med mitt hår. Jag blev mkt nöjd med färgningen men själva klippningen blev sådär . Det blev lite för mycket hår kvar vilket gjorde att frisyren inte höll så länge. Läs mer
    2016-11-15 Lize M svarar Lotta S
    Hej Lotta! Vad kul att du blev så nöjd med färgningen. Självklart vill jag att du ska känna dig lika nöjd med klippningen, ring till salongen så fixar jag gärna det! /Kim, Strandsalongen.
  • Anna H skrev om Kim en del av Strandsalongen
    Kim var lyhörd till önskemålen jag hade, gav bra råd och jag blev jättenöjd med resultatet. Supertrevlig! Läs mer
  • Kristina H skrev om Kim en del av Strandsalongen
    Mycket bra frisör som gör att man som kund blir nöjd och får det man bett om. Läs mer
  • Inger M skrev om Kim en del av Strandsalongen
    Efter att Klippstugan i Västerhaninge totalt förstört alla försök till frisyr, tog Kim sig an min frisyr som - efter besöket hos den s k frisören i Västerhaninge- fått växa fritt. Kim lyckades fixa håret. Jag är 110 % nöjd. Läs mer
Maria
Elin