Kim

Kim

Kim klipper både killar och tjejer och är ett känt namn som frisör för många i Nacka. Utöver att klippa är Kim makeupartist som även kan trådteknik.

54 omdömen om Kim

Sedan starten hos Reco 2015
Fanny Maria Viola S

Kommer in med en utvuxen bob och önskar att samma bob behålls lång fram och vilar på axlarna. Önskar prova en lång gardinlugg att kunna lägga bakom öronen. Lämnar salongen med en halskort page, en kort spretig lugg och tårar i ögonen.

Monica S

Alltid väl bemött. Mycket nöjd med att kunna anlita olika frisörer beroende på vad som ska göras. En extra eloge till Kim som tar så väl hand om mitt barnbarn att hon ALDRIG vill klippa sig någon annanstans.

Pia S
Skrev om Kim en del av Strandsalongen

Glad trevlig och lättpratad. Påtalade vid färgning att min lugg blev för "nikotingul" men det ignorerades med att det bleknar med tiden. Att inget gjordes i stunden berodde förmodligen på att jag var sista kund. Dyrt besök då jag tidigare klippt mig på strandsalongen och det var endast slingor som behövdes, ingen direkt föning heller, endast torkning.

Malin F

Lätt att boka. Snygg frisyr och välklippt.

Thomas P

Herrklippt. bra frisör. Rekommenderas

Renée M

Har varit kund hos Kim i flera år med ett uppehåll när jag inte visste var han tog vägen. Men lyckligtvis hittade jag honom igen. Kim är den som kan mitt hår och vet vad jag vill ha! BÄST!!!

Sanna H

Det var bra och jag blev nöjd!

Lotta S

En mycket trevlig kille . Med tanke på att jag aldrig hade varit hos honom förut var det lite konstigt att han aldrig frågade mig om jag hade några speciella önskemål med mitt hår. Jag blev mkt nöjd med färgningen men själva klippningen blev sådär . Det blev lite för mycket hår kvar vilket gjorde att frisyren inte höll så länge.

Svar från Kim

Hej Lotta! Vad kul att du blev så nöjd med färgningen. Självklart vill jag att du ska känna dig lika nöjd med klippningen, ring till salongen så fixar jag gärna det! /Kim, Strandsalongen.

Anna H
Skrev om Kim en del av Strandsalongen

Kim var lyhörd till önskemålen jag hade, gav bra råd och jag blev jättenöjd med resultatet. Supertrevlig!

Kristina H

Mycket bra frisör som gör att man som kund blir nöjd och får det man bett om.