Lisa

Lisa

Lisa är ett energiknippe med yrket i blodet då även hennes pappa är frisör. En positiv tjej som älskar det kreativa jobbet och är expert på folieslingor.

43 omdömen om Lisa

Sedan starten hos Reco 2015
Helene T
Skrev om Lisa en del av Strandsalongen

Lisa är vänlig och tillmötesgående, har det lugna och okonstlade bemötande som man ibland letar efter bland frisörer i storstan. Passar utmärkt för såna som jag, dvs 50+.

Margaretha B

Jag tror inte att jag har haft Lisa, men jag är mycket nöjd med dem som jag har haft.

Sara B
Skrev om Lisa en del av Strandsalongen

Trevligt bemötande kunnig och lyhörd för kunden önskemål. Jag kommer tillbaka.

Anne J
Skrev om Lisa en del av Strandsalongen

Med tanke på att jag inte har varit på Strandsalongen sen 2015, så är jag inte rätt person att fråga.

Nils Q
Skrev om Lisa en del av Strandsalongen

Hej ! I normala fall blir jag alltid klippt av Lize, men det har hänt, att jag även fått behandling av Lisa. En mycket sympatisk och välkomnande tjej som får en att trivas från första stund och gör sitt jobb på ett utmärkt sätt. Det gäller f.ö. samtlig personal som är verksam och jobbar på Strandsalongen. En liten oas där man får möjlighet koppla av och göra sig snygg och fin.

Caroline H

Lisa är en av Strandsalongens lyhörda och proffsiga frisörer. Min son på 3 år går med glädje in på Strandsalongen och blir klippt av Lisa. Han brukar referera till "min Lisa" när hår och klippning diskuteras här hemma mellan barnen som båda klipps av salongens frisörer. Mycket nöjda med själva bemötandet och resultaten av klippning. Rekommenderas!

Laina R
Skrev om Lisa en del av Strandsalongen

Mycket proffsiga och trevligt på Strandsalongen!

Anna-lena B

Trevlig, inlyssnande och proffsig!

Martin W
Skrev om Lisa en del av Strandsalongen

Jag kan varmt rekommendera Lisa, en väldigt kompetent frisör som alltid har kundens bästa i fokus. Lyhörd för mina önskemål men bidrar också gärna med egna ideér vilket är uppskattat. Lisa är proffsig och noggrann, jag är supernöjd.

Gunilla Å

Jag har inte Lisa som frisör jag går hos Lize men vad jag hört och sett så är Lisa en mycket duktig och uppskattad frisör