Lisa
Aktiv på Reco.se sedan 2015
Lisa är ett energiknippe med yrket i blodet då även hennes pappa är frisör. En positiv tjej som älskar det kreativa jobbet och är expert på folieslingor. Läs mer

Läs vad 43 kunder tycker om Lisa

• Helene T skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Lisa är vänlig och tillmötesgående, har det lugna och okonstlade bemötande som man ibland letar efter bland frisörer i storstan. Passar utmärkt för såna som jag, dvs 50+. Läs mer
  • Margaretha B skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Jag tror inte att jag har haft Lisa, men jag är mycket nöjd med dem som jag har haft. Läs mer
  • Sara B skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Trevligt bemötande kunnig och lyhörd för kunden önskemål. Jag kommer tillbaka. Läs mer
  • Anne J skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Med tanke på att jag inte har varit på Strandsalongen sen 2015, så är jag inte rätt person att fråga. Läs mer
  • Nils Q
    Nils Q skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Hej !
    I normala fall blir jag alltid klippt av Lize, men det har hänt, att jag även fått behandling av Lisa. En mycket sympatisk och välkomnande tjej som får en att trivas från första stund och gör sitt jobb på ett utmärkt sätt. Det gäller f.ö. samtlig personal som är verksam och jobbar på Strandsalongen. En liten oas där man får möjlighet koppla av och göra sig snygg och fin. Läs mer
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Lisa är en av Strandsalongens lyhörda och proffsiga frisörer. Min son på 3 år går med glädje in på Strandsalongen och blir klippt av Lisa. Han brukar referera till "min Lisa" när hår och klippning diskuteras här hemma mellan barnen som båda klipps av salongens frisörer. Mycket nöjda med själva bemötandet och resultaten av klippning. Rekommenderas! Läs mer
  • Laina R skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Mycket proffsiga och trevligt på Strandsalongen! Läs mer
  • Anna-lena B skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Trevlig, inlyssnande och proffsig! Läs mer
  • Martin W skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Jag kan varmt rekommendera Lisa, en väldigt kompetent frisör som alltid har kundens bästa i fokus. Lyhörd för mina önskemål men bidrar också gärna med egna ideér vilket är uppskattat. Lisa är proffsig och noggrann, jag är supernöjd. Läs mer
  • Gunilla Å
    Gunilla Å skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Jag har inte Lisa som frisör jag går hos Lize men vad jag hört och sett så är Lisa en mycket duktig och uppskattad frisör Läs mer
Maria
Elin