Alla kategorier Frisör Stockholms län Nacka Strandsalongen Lize Moberg

en del av Strandsalongen

Sickla Strand 66, 131 34 Nacka — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 45 rekommendationer
Med flera decennier som frisör i bagaget så har Lize samlat på sig en gedigen erfarenhet och kunskap. Lärare, salongsägare, frisörmästare, ordförande i Frisörföretagarnas Stockholmsavdelning för att nämna några epitet, och nu också invald i branschorganisation Intercoiffure.

Läs vad 45 användare tycker om Lize Moberg

• Lena L
    Lena L skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Proffsig vad det gäller fackkunskap och kundomhändertagande.
  • Fatima M
    Fatima M skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Lize är en engagerad, kompetent och erfaren frisör. Man blir mycket väl omhändertagen och mottagen!
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    En helt fantastik salong, trevligt bemötande, vänligt och familjärt. Med Lize kändes det enkelt och roligt att bli klippt. Hon kommer även med bra och enkla metoder för styling. Hon ser en helhet och verkar läsa av hår och hårtyper. Utmärkt!
  • Amanda O
    Amanda O skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Fint bemötande och skicklig på frisyrer!
  • Annika A
    Annika A skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Alltid glad, pigg, informerar bra under behandling. Mycket hjälpsam, då jag har några funktionshinder. Gedigen branschvana!
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Vänligt, engagerat och proffsigt bemötande med mycket bra resultat
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Duktig frisör, och mycket trevlig och serviceminded.
  • Maria M
    Maria M skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Lize är anledningen till att jag började klippa mina pojkar på Strandsalongen. Jag blev rekommenderad henne eftersom min son med särskilda behov inte gillade att gå till frisören, kände sig obekväm och kunde inte sitta still. Med Lize fungerade det direkt, hon bemötte honom på ett sätt som gjorde honom trygg. Det var första gången som det kändes okej att gå till en frisör! Idag är han nöjd med att gå och klippa sig och funkar även bra med andra än Lize.
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Underbara Lize!! Högsta betyg för allt🌹
  • Helena B
    Helena B skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Lize var helt fantastisk! Sonen som avskyr att bli klippt tyckte nästan det var mysigt till slut. Klippningen har hållt sig jättefint.
  • skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Lize är den absolut mest proffsiga frisörska jag mött någonsin! Så duktig och resultat perfekt! Dessutom mycket trevlig som person!! Rekommenderas varmt och jag byter aldrig...
  • Lena E
    Lena E skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Jag har redan svarat en gång! Då berättade jag allt positivt jag kände visste om henne!
  • Lina F
    Lina F skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Trevlig personal med ett bra kundbemötande. Jag är alltid nöjd när jag går därifrån. Rätt dyra priser, speciellt på klippningar.
  • Nils Q
    Nils Q skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Jag började gå till Strandsalongen för snart 14 år sedan och har varit trogen kund sedan dess. Varför? Jo, Strandsalongen har en speciell del i mitt hjärta. Direkt när man kommer in genom dörrarna blir man sedd och välkomnad av den glada och trevliga personalen. Man bjuds kaffe och får direkt kontakt med frisören och därpå följer en avslappnad skön stund med hårtvätt, massage och klippning. Massage-fåtöljerna bidrar inte minst till denna sköna känsla.
    Vad som också utmärker Strandsalongen är sättet som hela personalen arbetar efter. Genom ständig utbildning, förbättringar av salongen, innovationer och nya idéer - som man gärna erbjuds få testa - byggs ett förtroende upp mellan kund och frisör. En alldeles speciell och oerhört professionell känsla genomsyrar hela Strandsalongens affärsidé. Kvalitet när den är som allra bäst. Kunden i centrum, vänligt mottagande, intressanta hårvårdsprodukter och framför allt; Välutbildad och intresserad personal.
    Strandsalongens ägare - Lize Moberg - har skapat en stämning som är svår att
    överträffa. Därför kommer nöjda kunder alltid tillbaka. Högsta betyg m.a.o.
  • Anneli H
    Anneli H skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Utan tvekan den bästa salongen i stan!
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Har alltid blivit väl behandlad och gått därifrån nöjd!
  • Harriet L
    Harriet L skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Proffsigt i alla lägen. Alla bemöter kunderna med hjälpsamhet och omtanke.
  • Lena N
    Lena N skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Jag kan rekommenderar Strandsalongen. Proffsiga och glada och hemtrevligt. Jag är alltid nöjd när jag går därifrån.
  • Laina R
    Laina R skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Man blir alltid varmt och vänligt bemött på Strandsalongen. Jag har gått dit i ett antal år och har inga planer på att sluta med det. Permanent och klippning, goda råd och lyckat resultat.
  • Britt T
    Britt T skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Alltid lika trevligt att fixa håret hos Lize på Strandsalongen😄
  • Elisabet R
    Elisabet R skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Alltid ett fantastisk omhändertagande. Skickliga frisörer rent fint glada positiva. Bäst
  • Bia N
    Bia N skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Får alltid ett mycket bra bemötande av Lize. Lize är väldigt flexibel och försöker alltid fixa tider till sina kunder även om man behöver en speciell tid och hon redan är fullbokad, så ordnar hon det på något sätt. Jag tillhör dom kunder som gått hos Lize i väldigt många år. Byter frisör ibland men återkommer alltid till Lize.
  • Kenny E
    Kenny E skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Bra och trevlig personal.
    Vänligt bemötande och framför allt, ett bra resultat.
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Jag har alltid blivit väl bemött och känt mig sedd och välkommen. Har ofta fått förslag på produkter som har varit bra för mitt hår och även verktyg som underlättar mitt arbete med håret.
    Har även fått min mamma dit som hon har uppskattat väldigt mycket.
  • Rigmor G
    Rigmor G skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Lize har jag känt sen hon var liten och jag har gått hos henne genom åren. Har varit kund sen Strandsalongen startade. Jag permanentar mig och klipper håret på Strandsalongen, för det mesta hos Lize. Hon är mycket omtänksam om alla och tänker på alla, både kunder och anställda på salongen. Dessutom är hon en mycket skicklig frisör som jag med glädje rekommenderar.
  • Anna W
    Anna W skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Helt ok. Lite för bra på att "stressa" på ett rätt ordetligt klipp som jag sen delvis ångrade. Men mycket trevlig och duktig i övrigt.
  • Gunilla Å
    Gunilla Å skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Har varit kund hos Lize ca 40 år och har alltid känt mig nöjd.
  • Helene R
    Helene R skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Jag har klippt mig många gånger samt vid ett tillfälle färgat håret hos Lize på Strandsalongen, jag blir alltid mycket väl mottagen, alla är trevliga och jag är alltid nöjd och glad då jag går därifrån.
  • Inger F
    Inger F skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Jag är kund hos Lize sen 1988. Det är en fröjd att få håret fixat hos henne. Hon är professionell och det är en glädje varje gång varje gång man går till salongen. Där råder alltid harmoni. Kund nr 1.
  • Monica K
    Monica K skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Trevligt bemötande. Beställer alltid ny tid samtidigt som jag betalar för behandlingen. Brukar klippa och slinga håret. Duktig frisör och dessutom trevlig.
  • Britt F
    Britt F skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Vet att jag alltid är nöjd när jag kommer därifrån , har gått länge hos Lize Moberg Standsalongen
  • Charlotte P
    Charlotte P skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Jag har varit trogen kund hos Lize i drygt 22 år. Hon har alltid ställt upp och hjälpt till när jag behöver det. Produkterna håller hög kvalitet.
    Jag kan varmt rekomendera både henne och alla andra i salongen till vänner och bekanta. Om man någon gång har inte varit 100 % nöjd har hon fixat till det vid nästa besök.
  • Lize G
    Lize G skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Fantastisk service! Lize har ett otroligt engagemang i kombination med glädje och stor kunskap!
  • Annika F
    Annika F skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Lize är en fantastisk frisör och människa. Med mitt svårklippta hår får hon alltid till det så jag får mycket beröm av andra människor. Lize är en varm person och gör sitt absolut bästa för kunden. Tyvärr är hon väldigt populär och svår att få tider hos. Vet inte vad jag ska göra när Lize går i pension om några år. Känner mig trygg hos Lize och hennes salong.
  • Ylwa S
    Ylwa S skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Trots hår som är tunt och dött,
    du alltid peppat och stött.
    I din stol jag är lugn och trygg.
    När jag lämnar dig är jag så snygg!!!

Du är bäst Lize!
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Professionellt bemötande och hantverk! Känner mig äntligen nöjd med resultatet av slingorna! Har slingat så många gånger tidigare hos andra frisörer men nu äntligen blev jag nöjd! Tack!
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Jag kom till Strandsalongen för ca 15 år sedan, letade ny frisör efter en del dåliga erfarenheter. Fick genast förtroende för Lize vilket har förstärkts genom åren. Atmosfären på salongen är vänlig och personlig och man känner sig omhändertagen på ett proffsigt sätt! Skönt med en frisör som "kan mitt hår"!
    Jag är jättenöjd!
  • Lena N
    Lena N skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Elin är den bästa frisör som jag nånsin haft. Lika glad och hjälpsam när man kommer.
  • Anna L
    Anna L skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Jag har alltid blivit nöjd när jag varit på strandsalongen. Personalen är kunnig och kommer alltid med bra förslag och nya idéer som passar just mig och mina behov. Proffsigt, pålitligt och personligt.
    Anna
  • Anita A
    Anita A skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Jag får alltid ett trevligt bemötande på salongen.
    Tidigare har jag klippt och färgat håret, men nu gäller bara klippning o fön.

Salongen lever väl upp till mina förväntningar!
    Lize M gillar detta
  • Britt-inger C
    Britt-inger C skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    En helt fantastisk frissa, helt enkelt!
    Lize M gillar detta
  • Solveig A
    Solveig A skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Frisör Lize Moberg: Världens bästa frisör - alla kategorier! Blir alltid trevligt bemött, blir alltid nöjd. Hon klipper och fixar med kundens bästa som mål! Omtänksam och ärlig - helt suverän!
    Produkt: Klippning, färgning, frisering.
  • Monika E
    Monika E skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Jag får alltid ett professionellt bemötande, tjänsten jag köper är klippning och färgning av hår.
  • Annika A
    Annika A skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Alltid trevlig, glad och välkomnande. Kreativ och kunnig som frisör.
  • Annika B
    Annika B skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Jag är Lize Mobergs kund sedan många år tillbaka. Jag upplever att jag får den bästa service som kund och Lize tar hand om mitt lockiga hår på ett professionellt sätt.
    Man blir alltid bemött på ett trevligt sätt när jag besöker Strandsalongen.
Maria
Elin