Frisör Stockholms län Nacka Strandsalongen Therése
Therése
Aktiv på Reco.se sedan 2015
Therése började direkt efter sin utbildning att arbeta på Strandsalogen. Therése är mycket begåvad, inspirerande och med hennes öppna sätt kan du alltid njuta av en härlig stund för att sedan gå från salongen med en fantastisk frisyr. Läs mer

Läs vad 74 Läs vad Therése

• Karin M skrev om Therése en del av Strandsalongen

2016-11-14

Jag har varit kund på Strandsalongen i tolv år och gått till Therése sedan i våras, då min förra frissa slutade. Therese har både klippt och färgat mitt hår sedan dess. Jag har varit mycket nöjd efter varje besök, såväl med klippning & färgning som med bemötandet. Jag kan varmt rekommendera min nya frissa, Tessan. Läs mer
  • Erica B skrev om Therése en del av Strandsalongen

2016-11-02

Trevlig, glad och kompetent frisör som kommer med tips och idéer till förändring när jag som kund vill förändra håret men ändå inte är så våghalsig. Therese är lyhörd och kommer med feedback och vi hittar tillsammans vägen fram till målet. Och med hennes kompetens vad gäller klipp och färg går jag som kund ut genom dörren med ett leende på läpparna. Läs mer
  • Marie-louise S skrev om Therése en del av Strandsalongen

2016-11-02

Therese är en glad och positiv tjej, lyhörd och öppen för kundens önskemål men
    kommer även med egna förslag .
    framför allt så är hon duktig på att färga och klipp= en glad och nöjd kund. Läs mer
  • Karin Ö skrev om Therése en del av Strandsalongen

2016-11-02

Duktig frisör som lyssnar på kunden men kan komma med egna bra initiativ. Läs mer
  • Annéa N
    Annéa N skrev om Therése en del av Strandsalongen

2016-10-31

Therése är en duktig frisör! Hon är en glad, positiv och lättsam person. Jag känner mig alltid välkommen och nöjd med hennes jobb. Jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Berit D skrev om Therése en del av Strandsalongen

2016-10-31

Ett alldeles utmärkt bemötande! Läs mer
  • Cattie T skrev om Therése en del av Strandsalongen

Alltid vänlig. Uppfyller mina önskningar till max. Läs mer
  • Åsa G skrev om Therése en del av Strandsalongen

2016-10-28

Therese är väldigt noggrann och verkar lyssna noga på hur kunden vill ha det. Ger ett säkert intryck och är mycket trevlig att prata med! Läs mer
  • Ann-sofie W skrev om Therése en del av Strandsalongen

2016-10-26

Jag är mycket nöjd, både med bemötande och resultatet! Läs mer
  • Eva M skrev om Therése en del av Strandsalongen

2016-10-26

Jag fick ett bra bemötande, kände att hon var engagerad och ville göra rätt, var noga med hur jag ville ha det.
    Desvärre blev resultatet av min permanent något som jag aldrig tidigare varit med om, det var veck i hårbottnen, såg ut som att hår var borta. Detta var särskilt tydligt i pannan och på hjässan.
    Jag kontaktade Strandsalongen, pratade med kvinnan som har salongen, och besökte dom för inspektion av mitt hår.
    Det visade sig att håret inte var borta utan att det var ett resultat av permanenten, felsatta spolar
    Jag är i övrigt nöjd med permanenten, den är så kraftig som jag vill att den ska vara.
    Det jag känner är att jag skulle velat bli erbjuden något i kompenstion för besväret, rabatt vid senare klippning, extra schampo, balsam e dyl.
    Det kostar lite för salongen men har betydelse för mig.
    Eva Medin Läs mer
Maria