Therése
en del av Strandsalongen

Therése började direkt efter sin utbildning att arbeta på Strandsalogen. Therése är mycket begåvad, inspirerande och med hennes öppna sätt kan du alltid njuta av en härlig stund för att sedan gå från salongen med en fantastisk frisyr.
Sickla Strand 66
131 34 Nacka — Visa karta

Läs vad 74 kunder tycker om Therése

• Karin M skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Jag har varit kund på Strandsalongen i tolv år och gått till Therése sedan i våras, då min förra frissa slutade. Therese har både klippt och färgat mitt hår sedan dess. Jag har varit mycket nöjd efter varje besök, såväl med klippning & färgning som med bemötandet. Jag kan varmt rekommendera min nya frissa, Tessan. Läs mer
  • Erica B skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Trevlig, glad och kompetent frisör som kommer med tips och idéer till förändring när jag som kund vill förändra håret men ändå inte är så våghalsig. Therese är lyhörd och kommer med feedback och vi hittar tillsammans vägen fram till målet. Och med hennes kompetens vad gäller klipp och färg går jag som kund ut genom dörren med ett leende på läpparna. Läs mer
  • Marie-louise S skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Therese är en glad och positiv tjej, lyhörd och öppen för kundens önskemål men
    kommer även med egna förslag .
    framför allt så är hon duktig på att färga och klipp= en glad och nöjd kund. Läs mer
  • Karin Ö skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Duktig frisör som lyssnar på kunden men kan komma med egna bra initiativ. Läs mer
  • Annéa N
    Annéa N skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Therése är en duktig frisör! Hon är en glad, positiv och lättsam person. Jag känner mig alltid välkommen och nöjd med hennes jobb. Jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Berit D skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Ett alldeles utmärkt bemötande! Läs mer
  • Cattie T skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Alltid vänlig. Uppfyller mina önskningar till max. Läs mer
  • Åsa G skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Therese är väldigt noggrann och verkar lyssna noga på hur kunden vill ha det. Ger ett säkert intryck och är mycket trevlig att prata med! Läs mer
  • Ann-sofie W skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Jag är mycket nöjd, både med bemötande och resultatet! Läs mer
  • Eva M skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Jag fick ett bra bemötande, kände att hon var engagerad och ville göra rätt, var noga med hur jag ville ha det.
    Desvärre blev resultatet av min permanent något som jag aldrig tidigare varit med om, det var veck i hårbottnen, såg ut som att hår var borta. Detta var särskilt tydligt i pannan och på hjässan.
    Jag kontaktade Strandsalongen, pratade med kvinnan som har salongen, och besökte dom för inspektion av mitt hår.
    Det visade sig att håret inte var borta utan att det var ett resultat av permanenten, felsatta spolar
    Jag är i övrigt nöjd med permanenten, den är så kraftig som jag vill att den ska vara.
    Det jag känner är att jag skulle velat bli erbjuden något i kompenstion för besväret, rabatt vid senare klippning, extra schampo, balsam e dyl.
    Det kostar lite för salongen men har betydelse för mig.
    Eva Medin Läs mer
  • Vidar O skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Supernöjd med klippningen!
    Gav bra förslag till ny look och klippte supernoga och snabbt. Läs mer
  • Kajsa S skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Jag var nöjd så fort jag kom ut från salongen men min färg jag hade när jag kom ut ur salongen försvann tyvärr väldigt snabbt och blev samma jag hade innan Läs mer
  • Göran W skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Duktig, och "innovativ". Föreslog en något annan klippning än vad jag brukade göra. Läs mer
  • Marita V skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Snabb, tillmötesgående och lyssnande. Läs mer
  • Anna B skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Väldigt nöjd med klippning och färgning! Läs mer
  • Anna-lena B skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Therése är gullig, varm och inlyssnande! Och proffsig förstås! Läs mer
  • Jessika H skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Min dotter klippte sig för första gången hos henne, gick jättebra tack vare att Therese bemötte henne väldigt bra Läs mer
  • Annette S
    Annette S skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Jag har varit en gång hos henne. Kommer inte ihåg Läs mer
  • Emma J skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Kan verkligen rekommendera Tessan, det var mitt första besök och jag kände mig mycket väl omhändertagen, hon är lugn, trygg och kom med tips och råd. Har redan bokat ny tid både för mig och mina barn. Läs mer
  • Gunilla L skrev om Therése en del av Strandsalongen
    En trevlig stund i lugn miljö och med Terese som har kunden i centrum! Läs mer
  • Denise B skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Therese är jätteduktig! Har varit hos henne sen jag var liten så hon vet vem jag är och gör alltid precis som jag vill och det blir lika bra varje gång! Alltid med ett leende på läpparna! Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Therése är varm och trevlig, lyssnar på kunden och gav mig en avslappnande paus i vardagsstressen. Det var mitt första, men inte sista, besök hos henne. Läs mer
  • Linnea L skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Superduktig frisör med stor omsorg om kunden! Läs mer
  • Gabriella E skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Glad, positiv och duktig
    Alltid kul att komma och klippa sig. Läs mer
  • Helena S skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Therése fick mig att känna mig väl bemött. Hon lyssnade på mina önskemål och kompletterade dom med sina egna kunskaper. Hon var proffsig och resultatet bler toppen! Jag kommer defenitivt klippa mig hos henne igen :) Läs mer
  • Isabelle T skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Alltid nöjd! Mycket trevlig och kunnig personal! Läs mer
  • Ida Ö skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Har gått till tre olika frisörer och varit helnöjd med dem alla, även om Kim är en favorit. Inget att klaga på! Läs mer
  • Caroline W skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Lätt att boka tid. Vänligt och personligt bemötande. Lyhörd frisör. Läs mer
  • Kerstin S skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Bra bemötande och kunnig personal. Får alltid hjälp med hur jag kan ev. ändra min frisyr eller färg. Jag köper schampo och hår spraysom de har rekommenderat som passar mitt hår. Läs mer
  • Annika A skrev om Therése en del av Strandsalongen
    God stämning och proffsiga frisörer! Väldigt god hand med svårklippta småttingar. Bara gott att säga om strandsalongen.
    Ika Läs mer
  • Victoria S skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Jag upplevde ett bra bemötande på strand salong, lite mycket väntetid då frisören inte höll de bokade tiderna. Men annars väldigt bra, är nöjd med klippningen och servicen! Läs mer
  • Emma R skrev om Therése en del av Strandsalongen
    En familjär salong med proffsiga frisörer. Har klippt mig hos 3 olika frisörer under årens lopp och ytterligare 1 har klippt min son. Skickligt yrkeskunnande kombinerat med god service. Läs mer
  • Marie V skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Är en ganska ny kund hos Strandsalongen, efter att tidigare ha klippt mig på olika salonger i City. Har klippt och färgat håret hos Tessan några gånger, som jag upplever som en oerhört duktig och professionell frisör. Känner mig alltid välkommen och väl omhändertagen. Läs mer
  • Anna S skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Toppen.
    Therese är en fantastiskt gullig och duktig frisör.
    Jag har gått till henne i flera år.
    Alltid lika bra
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Karin N skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Min frisör Olivia är fantastisk. Har äntligen hittat en frisör som förstår vad jag menar och själv ser vad som blir bra. Har även klippt barnen hos Tessan och både jag och de blev väldigt nöjda. En prisvärd salong med duktiga frisörer. Själva lokalen kunde behöva en uppfräschning men hellre bra frisörer och priser än tipptopp lokal (har tidigare haft det omvända hos frisörer i stan). Betyg 5 för frisören, 2 för lokalen. Läs mer
  • Nina J skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Alltid trevligt och personligt bemötande! Liz som driver Strandsalongen är en fantastisk människa, driven och engagerad! Läs mer
  • Helene R skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Alltid trevliga. Får alltid en klipptid som passar. Är alltid nöjd med resultatet.
    Tvättning och Klippning, en gång färgning samt en gång brudfrisyr. Läs mer
  • Gunilla O skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Mkt nöjd med avancerad färgteknik. Läs mer
  • Ann-sofie L skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Trevligt bemötande i salongen och lättillgänglig bokning på webbsidan. Läs mer
  • Marie N skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Bra bemötande, kunnig och lyhörd för vad jag som kund vill. Förmåga att se vad som passar mig, planera klippningen att bli bra och frisyren håller även fast håret växer. Även planera klippning på sikt och bygga fram en frisyr. Är alltid nöjd med färgen. Klippning och slingning. Läs mer
  • Eva M skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Hej!
    Känner mig välkommen av alla även av de som inte är min frisör.
    Det är bra service om man behöver ändra tider.
    Hela salongen känns positiv.
    Mvh Eva Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Proffsigt och personligt i kreativ miljö. Läs mer
  • Renja R skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Alltid fått en bra bemötande, man känner sig trygg som kund. Trevlig miljö med mycket värme och glada frisörer. Känns som de är god stämning. Duktiga frisörer som gärna delar med sig med tips och annat. Läs mer
  • Birgitta R skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Jättetrevlig salong med bra personal och framförallt Tessan Läs mer
  • Annika N skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Ompysslad o lyssnad på! Blir alltid nöjd annars gör de om! Läs mer
  • Jeanette S skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Mkt trevlig personal. Väldigt kunniga och proffesionellacc Läs mer
  • Birgitta K skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Trevligt och professionellt, både vad gäller bemötande och klippning. Läs mer
  • Åsa H skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Brukar alltid bli nöjd med Tessans klippning, oftast nöjd med färgningen. Läs mer
  • Isabella G skrev om Therése en del av Strandsalongen
    På strandsalongen får man alltid ett bra och trevligt bemötande. Therese försöker alltid att tillgodose mitt behov av snabb klipptid. Hon är lyhörd för mina önskemål och gör sitt bästa för att få till frisyren såsom jag önskar. Läs mer
  • Jesper H skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Jag har klippt mig hos Therese ett antal gånger och varit lika nöjd varje gång. Bemötandet är väldigt bra och professionellt. Hon lyssnar bra på hur man vill klippas och kommer med bra och nya idéer vilket uppskattas mycket! Jag är mycket nöjd med min upplevelse som kund Läs mer
Maria
Elin