Träning

26 omdömen om Träning

Sedan starten hos Reco 2018
Eva-lotta S
Skrev om Träning en del av Studio Levels

Personlig tränare med härligt engagemang!

Jennifer S
Skrev om Träning en del av Studio Levels

Har börjat med klippkort sedan månadskort och till sist terminskort. Mycket flexibelt. Ett ovanligt fint och välkomnande bemötande. Förväntningar uppfyllda långt mer än förväntat. Ett otroligt bra träningsställe med ovanligt hög nivå på tränare och väldigt fint bemötande från all personal. Flexibelt och fräscht.

Jessica B
Skrev om Träning en del av Studio Levels

Ett måndagskort. Engagerade och kunniga tränare. Avspänd och skön atmosfär, bra med utrustning i omklädningsrum, handdukar, schampo, etc.

Camilla T
Skrev om Träning en del av Studio Levels

Älskar Moveoo-träningen! Lokalen är väldigt liten men det går bra plan tom vara en fördel ibland. Stort minus för att det inte finns ett duschrum för killarna.

Karin H
Skrev om Träning en del av Studio Levels

Alltid mycket välkomnande bemötande i studion, mysig och personlig atmosfär. Bra klasser och instruktörer, bra om det bokas på vikarier för att minimera att klasser uteblir. Superfint med handdukar och produkter som är fritt att använda. Uppskattar mycket det generösa bokningssystemet och att det är lagom mycket "tryck" på bokningarna. Man kan tex. få en reservplats och boka av tätt inpå. Kul med helg workshops!

Anna B
Skrev om Träning en del av Studio Levels

Klippkort via företaget. Jättebra mottagande av Laila, fräscha lokaler. Tyvärr så har jag inte hittat pass/instruktörer som passar mig. Kör gärna Core, Pilates, Yoga men har inte trivts med varken Luna och Marigts pilates passar inte mig. Vill ha en mer atletisk yoga och nu är det mest Yin och Hatha.

Anna K
Skrev om Träning en del av Studio Levels

Jag har klippkort och det tycker jag är toppen att den möjligheten finns för då kan jag kombinera den här gruppträningen med annan form av träning utan att vara uppknuten till ett månadsabonnemang. Det är alltid trevligt att komma hit och stämningen är vänlig och familjär. Gruppträningen har ett varierat utbud och det är enkelt att boka in sig på en träning via webbsidan. Utbudet är bara gruppträning vilket innebär att vill man ha annan träning som t ex löpband eller liknande så får man ta den på annat ställe. Sammanfattningsvis...

Christina C

Tränar aldrig,men har varit här och utövat Yoga. Kändes skönt

Ourania P
Skrev om Träning en del av Studio Levels

Jag köpte terminkort. Studio levels är ett mysigt ställe med duktiga tränare!

Niclas R
Skrev om Träning en del av Studio Levels

Jag deltog på ett julyoga pass med Hellcat, som leverade ett härligt roligt och fysiskt krävande pass.