Alla kategorier Reservdelar Stockholms län Sundbyberg Sundbybergs Bildelar AB

Sundbybergs Bildelar AB

Karlavägen 44, 172 76 Sundbyberg — Visa karta

Köp dina bilreservdelar hos oss i vår Internetbutik. Sök via registreringsnummer. Stötdämpare, kopplingar,tändstift, motorvärmare, larm, takräcken, takboxar, cykelhållare, oljefilter, luftfilter, bränslefilter, kupefilter, avgassystem , dragkrok
Akilles Väg 1, 13444, GUSTAVSBERG
Värmdö Bilteknik AB
Erik B:
Trevligt bemötande och bra service.

Reservdelsförsäljare nära Sundbybergs Bildelar AB:

Sturegatan 6, SUNDBYBERG
Em B:
Bytt däck hos car gate flera gånger nu samt använt deras däckhotell. Snabba, effektiva och trevliga. Väntrum med tv och kaffe. Rekommenderas...

Missionsvägen 60, BROMMA
Varmt välkomna! Läs mer ›
Gustaf M:
På Bromma Bil och Motor bemöts man alltid på ett föredömligt positivt sätt. Redan innanför dörren märker man av ett ovanligt fint intresse ...

Vågögatan 4, Kista
Mekonomen Bilverkstad — Däckservice, hjulinställning och däckhotell — Fleetverks... Läs mer ›
Barbro S:
Hej! Bra utfört jobb på verkstaden samt kunnig och bra personal bakom disken.

Hagagatan 52, Stockholm
Välkommen till en bilverkstad med personligt bemötande och engagemang! Läs mer ›
Bengt J:
Bra bemötande, proffsig service, kort väntetid att få en ny services!

Läs vad 3 kunder tycker om Sundbybergs Bildelar AB

• Bjarne D
    Bjarne D skrev om Sundbybergs Bildelar AB
    Vill ge dessa en chans. Det började struligt med montering av dragkrok där elkopplingen inte fungerade. Vid påtalande lät de oförstående men tog sig en titt och hittade ett fel på stift i nya kopplingen. Vid anslutning av släp fungerande lamporna fortfarande inte alls, eller lyste helt fel. Inget baklyse, konstigt beteende på lamporna. Vid återbesök #2 hittade de något som var felkopplat. Jag testar igen, men i stort sett samma fel på släpets lampor. Nu går också säkringen sönder för höger bakljus.

Börjar bli smått irriterad och vill nästan häva köpet, men kontaktar dem igen och säger att testinstrument inte räcker, ett riktigt släp måste fungera efter slutfört arbete. Återbesök #3 visar att några kablar satt fel och de testade med riktigt släp. Jag fick själv verifiera att kopplingen fungerade, vilket den äntligen gjorde!

Summa summarum. Loj, ointresserad attityd först, men ett hjärtligt försök att lösa problemet vilket de gjorde! Alla är värda fler chanser så länge de försöker tycker jag! Sätter därför en 3:a och hoppas de fortsätter bry sig!
  • Paniks L
    Paniks L skrev om Sundbybergs Bildelar AB
    Har långt erfarenhet , av att dem försöker slingra sig alltid när allt kommer till krita.
  • Jay W
    Jay W skrev om Sundbybergs Bildelar AB
    Bra och kunnig personal. Var i desperat behov av torkarblad och som tur var innan jag passerade Solvalla så fick jag syn på Sundbybergs Bildelar. Torkarna hade de i lager och efter montering så kunde jag snabbt och smidigt fortsätta min resa. Tack!

Karlavägen 44, 172 76 Sundbyberg