Alla kategorier Reservdelar Stockholms län Sundbyberg Sundbybergs Bildelar AB

Sundbybergs Bildelar AB

Karlavägen 44, 172 76 Sundbyberg — Visa karta

Köp dina bilreservdelar hos oss i vår Internetbutik. Sök via registreringsnummer. Stötdämpare, kopplingar,tändstift, motorvärmare, larm, takräcken, takboxar, cykelhållare, oljefilter, luftfilter, bränslefilter, kupefilter, avgassystem , dragkrok

Läs vad 5 kunder tycker om Sundbybergs Bildelar AB

• johan s
    johan s skrev om Sundbybergs Bildelar AB
    Hadir a

Vi har erbjudit dig kontroll av bromsskivor på måndag kl 10
    Välkommen
    Ps bromsskivor blir inte skeva på en vecka

Ingen bil kom till oss i dag 2017-11-20
    Så frågan kvarstår vad som hänt med bilen

Mycket riktigt så var inte ert jobb korrekt utfört när vi till slut fick kolla bil

Med vänlig hälsning, Johan Läs mer
  • Hadir A
    Hadir A skrev om Sundbybergs Bildelar AB
    Detta är den sämsta återförsäljaren som finns i hela sthlm, sämre bemötande får man verkligen leta länge för att hitta.
    Rekommenderas inte ens i nödfall! Läs mer
  • Bjarne D
    Bjarne D skrev om Sundbybergs Bildelar AB
    Vill ge dessa en chans. Det började struligt med montering av dragkrok där elkopplingen inte fungerade. Vid påtalande lät de oförstående men tog sig en titt och hittade ett fel på stift i nya kopplingen. Vid anslutning av släp fungerande lamporna fortfarande inte alls, eller lyste helt fel. Inget baklyse, konstigt beteende på lamporna. Vid återbesök #2 hittade de något som var felkopplat. Jag testar igen, men i stort sett samma fel på släpets lampor. Nu går också säkringen sönder för höger bakljus.

Börjar bli smått irriterad och vill nästan häva köpet, men kontaktar dem igen och säger att testinstrument inte räcker, ett riktigt släp måste fungera efter slutfört arbete. Återbesök #3 visar att några kablar satt fel och de testade med riktigt släp. Jag fick själv verifiera att kopplingen fungerade, vilket den äntligen gjorde!

Summa summarum. Loj, ointresserad attityd först, men ett hjärtligt försök att lösa problemet vilket de gjorde! Alla är värda fler chanser så länge de försöker tycker jag! Sätter därför en 3:a och hoppas de fortsätter bry sig! Läs mer
  • Paniks L
    Paniks L skrev om Sundbybergs Bildelar AB
    Har långt erfarenhet , av att dem försöker slingra sig alltid när allt kommer till krita. Läs mer
  • Jay W
    Jay W skrev om Sundbybergs Bildelar AB
    Bra och kunnig personal. Var i desperat behov av torkarblad och som tur var innan jag passerade Solvalla så fick jag syn på Sundbybergs Bildelar. Torkarna hade de i lager och efter montering så kunde jag snabbt och smidigt fortsätta min resa. Tack! Läs mer

Bästa reservdelsförsäljarna i Sundbyberg:

Mattias T Mattias T tycker: