Sundbybergs Bildelar AB

Sundbybergs Bildelar AB

Ring 08-28 32 08 www.sundbybergsbildelar.com
2.8

Köp dina bilreservdelar hos oss i vår Internetbutik. Sök via registreringsnummer. Stötdämpare, kopplingar,tändstift, motorvärmare, larm, takräcken, takboxar, cykelhållare, oljefilter, luftfilter, bränslefilter, kupefilter, avgassystem , dragkrok

6 omdömen om Sundbybergs Bildelar AB

Yara A
Skrev om Sundbybergs Bildelar AB

Bra bemötande! Mycket snabb service. Leveranstid på reservdelar är oslagbar jämnfört med konkurrenterna!

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 758 omdömen 4.5 av 758 omdömen

Billy William E Billy William E
johan s
Skrev om Sundbybergs Bildelar AB

Hadir a Vi har erbjudit dig kontroll av bromsskivor på måndag kl 10 Välkommen Ps bromsskivor blir inte skeva på en vecka Ingen bil kom till oss i dag 2017-11-20 Så frågan kvarstår vad som hänt med bilen Mycket riktigt så var inte ert jobb korrekt utfört när vi till slut fick kolla bil Med vänlig hälsning, Johan

Hadir A
Skrev om Sundbybergs Bildelar AB

Detta är den sämsta återförsäljaren som finns i hela sthlm, sämre bemötande får man verkligen leta länge för att hitta. Rekommenderas inte ens i nödfall!

Min Bil Bromma
4.4/5 i betyg av 2021 omdömen 4.4 av 2021 omdömen

Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips

BJARNE D
Skrev om Sundbybergs Bildelar AB

Vill ge dessa en chans. Det började struligt med montering av dragkrok där elkopplingen inte fungerade. Vid påtalande lät de oförstående men tog sig en titt och hittade ett fel på stift i nya kopplingen. Vid anslutning av släp fungerande lamporna fortfarande inte alls, eller lyste helt fel. Inget baklyse, konstigt beteende på lamporna. Vid återbesök #2 hittade de något som var felkopplat. Jag testar igen, men i stort sett samma fel på släpets lampor. Nu går också säkringen sönder för höger bakljus. Börjar bli smått irriterad...

Paniks L
Skrev om Sundbybergs Bildelar AB

Har långt erfarenhet , av att dem försöker slingra sig alltid när allt kommer till krita.

Jay W
Skrev om Sundbybergs Bildelar AB

Bra och kunnig personal. Var i desperat behov av torkarblad och som tur var innan jag passerade Solvalla så fick jag syn på Sundbybergs Bildelar. Torkarna hade de i lager och efter montering så kunde jag snabbt och smidigt fortsätta min resa. Tack!