Svea Fönster

Johanneslundsvägen 3, 194 61 Upplands väsby — Visa karta

ENKELHET - HELHET - TRYGGHET

Hos oss på SVEA Fönster är modellen enkel. Vi ska leverera enkelhet för er på alla plan, och det gör vi genom att hjälpa er hitta rätt lösning, sköta alla kontakter med tillverkare och montera fönstren. De fönster vi levererar är dessutom i princip underhållsfria. Enkelt helt enkelt!

Vårt mål är att leverera en helhet, oavsett om det gäller byte av ett fönster, en hel villa eller en bostadsrättsförening. Vi gör gärna ett kostnadsfritt besök hos er där vi mäter och ger prisförslag. Sedan sköter vi kommunikation med fabriken, leverans och montering.

Välkommen till SVEA Fönster!

Läs vad 76 kunder tycker om Svea Fönster

• Lars O
    Lars O skrev om Svea Fönster
    Snabbt åtgärdande av reklamerat dörrhandtag, montören Danne fixade detta i ett nafs, samt utan anmodan samtidigt passade på att justera 2 dörrar som inte fungerade till 100 %.
    Sådant kallar jag god service.

Lars Olgar
    Sollentuna Läs mer
  • Carl-Johan E
    Carl-Johan E skrev om Svea Fönster
    Haft ett fönsterbyte i lägenheten som genomfördes 14 dec 2017 med Svea Fönster som var anlitad.

Hade en samtidig köksrenovering och ett sprillans nytt och dyrt kylskåp stående i hallen i väntan på att kunna ställas in i köket. Svea Fönsters montörer krockade fönstermaterial med kylskåpsdörren som fick bucklor.

Det var då. 14 dec 2017. I skrivande stund – 29 juni 2018 – med 6 1/2 månads väntetid, har Svea Fönster ännu inte ordnat en lösning för dörrbyte till kylskåpet trots mängder med påminnelser och mycket dialog. Så här lång tid skall det inte ta. Ingen aning om när detta blir löst. Men minst ett halvår har det alltså tagit trots att dom själva vetat om denna skada sedan Dag 1.

Blev även utlovad att få ett så kallat "bättringskit" i januari 2018 för att själv kunna snygga till skönhetsfel, men detta har ännu inte kommit.

Plåtarbetet på utsidan av fönstren är jag inte nöjd med. Det är snett/skevt och vasst och inte särskilt snygg finish. Ser verkligen amatörmässigt ut.

Nya balkongdörren från Svea Fönster är "trög" och viss tröghet kan man väl acceptera men detta känns för mycket. Uppstår även knakande i golvet när dörren öppnas.

Jag vill sätta 1,5 av 5 i betyg men det går inte så det får bli 1 av 5.

Mitt råd till er som ska anlita en firma som byter fönster – välj inte Svea Fönster, för den firman verkar inte sköta skador dom lämnat efter sig på ett snabbt, snyggt och smidigt sätt. Välj någon annan fönsterbytarfirma som tar ansvar för eventuella skador som uppstår på personlig egendom. Läs mer
    2018-07-03 Mats N svarar Carl-Johan E
    Hej Carl-Johan.

Snarast efter att vi fått kännedom om din skadade kylskåpsdörr har vår direkta intention varit att åtgärda detta.

På grund av uppkomna meningsskiljaktigheter kring skadans omfattning har tyvärr ärendet dragit ut på tiden.
    Då vi kom överens om att byta ut din skadade dörr, har kylskåpsleverantören försökt att nå dig vid ett flertal tillfällen. Detta med syfte att byta ut din skadade kylskåpsdörr till en ny.

Hör av dig till hos så hjälper vi dig att få kontakt med leverantören så att vi kan få detta åtgärdat.
    Beträffande övriga punkter så kommer dessa att gås igenom vid slutbesiktning.

Med vänlig hälsning,
    Mats Nyberg
    Försäljningschef
    2018-08-06 Carl-Johan E svarar Mats N
    Hej Mats

Tack för svar.

"På grund av uppkomna meningsskiljaktigheter kring skadans omfattning har tyvärr ärendet dragit ut på tiden" --- Mats, så här är det: det är en person (dec 17–feb 18) och annan person (feb 18–???) som har segat med ärendet så att det tagit nästan 7 månader.

Skulle du, Mats Nyberg, kunna ta över mitt kylskåpsärende från Ann J så att det blir löst? Tredje gången gillt brukar det heta...

Övriga punkter: När kommer slutbesiktningen att äga rum? När ungefär kommer småsaker att rättas till?

-----

Fyller på med information löpande nedan, så att nyfikna kan ta del av statusen via uppdateringar...

2018-08-05 (söndag): nu har semesterveckorna passerat och det har ännu inte kommit någon lösning till mig. Om några få dagar är det den 14:e augusti vilket innebär att det har gått 8 (!) månader sedan skadan på kylskåpet. Har dessutom ännu inte fått mina fönster åtgärdade efter de brister som trots allt fortfarande finns kvar. Under dessa nästan 8 månader har Svea Fönster knappast "lagt på lite mer krut" för att se till att det blir färdigt. Så här får det bara inte gå till.

Ni läsare som sonderar terrängen för att välja en fönsterbytarfirma bör gärna tänka på hur jag har blivit hanterad - vill ni också bli likadant hanterade (av Svea Fönster / 3 Fönster)? Vill ni att det ska ta - MINST - 8 månader för att eventuella skador på inredning skall fixas och att brister för fönstermonteringen skall rättas till? För när det tar så här orimligt lång tid att rätta till saker för Svea Fönster så går det inte att klassa det som en engångsföreteelse eller "otur" eller "hej och hå". Jag har kontaktat personalen på Svea Fönster massor med gånger med en god/trevlig ton för att fråga hur det går och så vidare för att visa att jag vill att det skall bli löst, men det blir ÄNDÅ INTE LÖST. Svea Fönster verkar sorgligt nog inte förstå allvaret i detta. Svea Fönster har haft så många chanser på sig att speeda upp processorn och "lägga i turbo-växeln" men det har tyvärr aldrig skett. Jag är så djupt besviken.

Varför, Svea Fönster? Varför????

Denna Mats Nyberg har INTE hört av sig till mig någon gång - på något sätt alls - sedan hans publicering här på Reco den 3:e juli 2018. Över en månad har gått sedan dess. Semestertider ja, men när Mats Nyberg ändå vet hur situationen ser ut (läs: ser inte särskilt bra ut) så borde det kunna finnas åtminstone något uns av intresse ifrån hans sida (då han bär ett visst ansvar för Svea Fönsters anseende) att göra något åt detta ärende för att lösa det hela. Tiden går och går. Veckorna rusar iväg. Allt längre tid har gått sedan skadan inträffade och ju mer tiden går desto mer sjunker såklart Svea Fönsters aktier i min värld - aktien har varit på skräpstatusnivå sedan länge nu, men aktien bara fortsätter ner.

När Svea Fönster har misskött detta ärende enligt redovisat kan jag verkligen inte begripa att ingen på Svea Fönster verkar göra något för min skull även fast det är semesterveckor. Ett mail från Ann J den 19:e juli – ja, men det var inte på eget initiativ utan det var ett svar efter att jag hade mailat den 16:e juli. Och detta svarsmail – vad ska man säga? Det var inget vidare till svarsmail. Kändes inte som att Ann J verkligen har försökt att göra något åt ärendet.

Svea Fönster KUNDE ha köpt ett helt nytt skåp redan innan julhelgen 2017 för cirka 10 tusen kr ex moms (kaffepengar i sammanhanget) och sedan hade detta med skåpet varit löst (på 8 dagar - istället för 8+ månader) och jag hade varit nöjd - men då kvarstod ju även brister med fönstermonteringen som ännu inte är löst. Dessa brister BORDE Svea Fönster ha löst i god tid. En del brister rättades till och vissa var innan jul (om jag minns rätt) och någon enstaka brist strax efter nyår - men trots detta kvarstår en del brister. Och knappast så att Svea Fönsters representanter frågar mig om ett hembesök där man kan kolla på bristerna och prata igenom detta och snacka ihop en lösning. Det borde ligga i Svea Fönsters eget intresse att kunder ska kunna känna sig nöjda och dessutom lita på firman.

Allt detta är verkligen otroligt respektlöst från Svea Fönster. På grund av detta har jag tvingats lägga ner så otroligt mycket tid på att kontakta detta Svea Fönster med alla dessa olika mail och sms och hela klabbet. PLUS dessa enorma väntetider på svar. Jag ska inte behöva lägga ner så vansinnigt mycket tid på detta. Ni berövar mig på massor av min tid - samtidigt som ni får ut lön från Svea Fönster genom att sega med detta ärende och sätta mig på pottkanten och jag får såklart ingenting för detta kämpande. Det är ingen trevlig balans detta får jag lov att påstå.

Ska jag verkligen behöva bli behandlad så här, Mats Nyberg, Patrik H, Ann J och Thomas S (alla ni fyra som är och varit inblandade i detta)?
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Mari L
    Mari L skrev om Svea Fönster
    Bytte fönster och altandörrar i hela vårt hus och är väldigt nöjd med resultatet. Väldigt sympatisk säljare (ovanligt) och skickliga snickare som höll rent och snyggt efter sig. Allt flöt på bra från början till slut. Kan verkligen rekommendera Svea Fönster! Läs mer
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Svea Fönster
    Eftersom vi anlitat Svea fönster tidigare och blivit väl bemöta och nöjda med fönstren anlitade vi Svea fönster igen för nya fönsterbyten. Allt från säljare till utförare gick alldeles utmärkt.
    Vi hoppas på få råd med fler fönster.

Hälsningar Kjell och Monica Läs mer
  • Elise E
    Elise E skrev om Svea Fönster
    god service och bra bemötande! vi är nöjda med våra fönster förutom att spröjsarna är av plast(!), vilket är märkligt då materialet i övrigt är trä samt metall i kasetterna. dessutom sitter spröjsarna inuti kasetterna och kan då inte målas om. Läs mer
  • Ingalill K
    Ingalill K skrev om Svea Fönster
    Vi genomförde byte av fönster men även förändring i storlek och funktion av fönster och dörrar. Sveafönster gav ett bra utbyte i saker att tänka på vid valet.
    De hade bra kontakt inför jobbet, höll sin planering och kom som planerat. De personer som genomförde själva arbetet var trevliga, höll rent och snyggt kring ytorna de var på. När de lämnade var det mycket snyggt både utvändingt och invändigt.
    Sveafönster genomförde det jobb vi beställde till vår belåtenenhet! Rekommenderas. Läs mer
  • Angelika S
    Angelika S skrev om Svea Fönster
    Köpte fönster samt ytterdörr. Bra mottagande, kom på utsatt tid och sen gjorde ett toppen jobb. Läs mer
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Svea Fönster
    Duktiga och trevliga snickare.
    Snyggt arbete, bra fönster till ett marknadsmässigt bra pris! Skulle absolut anlita dem igen. Läs mer
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Svea Fönster
    Bra alternativ att välja bland och installationen gick pånavtalad tid oxh med bra resultat.10 fönsterytor med ett par riktigt stora fönster kom på plats med kunnig personal och säljare som följde upp och åtgärdade de mindre avvikelelser som uppstod. Läs mer
  • Erik M
    Erik M skrev om Svea Fönster
    Helentreprenad som fungerat klockrent hela vägen. Håller vad de lovar, bra utfört jobb och städade bra efter sig på tomt och i huset Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Svea Fönster
    Vi bytte ut 2 balkongdörrar. När dom kom var dom felhängda (Svea fönster hade personal som mätte och beställde), så vi fick vänta ett par veckor till innan installation. Vi fick själva kontakta Svea fönster för att få veta när de nya dörrarna förväntades komma så att vi kunde planera att vara hemma. Ingen ursäkt om att det blivit ett misstag, utan bara en ny vecka då dörrarna skulle bara klar. Alla kan göra misstag, men Svea Fönster kan jobba lite mer på kundvård när det händer (därav ett lägre betyg)!

Hantverkarna var snabba och proffsiga, vi är nöjda med resultatet! Läs mer
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Svea Fönster
    Kanon bra personal, det kunde inte ha varit bättre! En av anledningarna till stt jag återkom till Svea fönster, även flr dörrbytet!
    Hälsar ”Fru Svensson” Läs mer
  • Matthias E
    Matthias E skrev om Svea Fönster
    Vi var väldigt nöjda med Svea fönster. Säljaren gav ett bra intryck och allt flöt på smidigt från början till slutmonteringen. Hantverkarna var duktiga och höll rent. Kan bara rekommendera. Läs mer
  • Johan M
    Johan M skrev om Svea Fönster
    Jättebra från början till slut. Läs mer
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Svea Fönster
    Fönsterbyte Snabbt noggrant och helt enligt planering. Läs mer
  • Jan K
    Jan K skrev om Svea Fönster
    Byte av samtliga fönster inkl. karm.
    Säljare och montörer gjorde ett utmärkt arbete.
    Bättre ljusinsläpp genom större fönster jämfört med originalen.
    Hel nöjd! Läs mer
  • Per S
    Per S skrev om Svea Fönster
    Bra service och information , resultatet motsvarade förväntningarna. Läs mer
  • Bo R
    Bo R skrev om Svea Fönster
    Byte av samtliga fönster. Jättebra allting men jag dras förtfarande med en trasig fasad eftersom inte Svea kunde fixa den. Läs mer
  • Pär C
    Pär C skrev om Svea Fönster
    Ytterdörr med sidofönster och Yale doorman lås.
    Trevlig säljare och en utmärkt hantverkare som fixade allt på ett par timmar.
    Supernöjd med mitt köp. Läs mer
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Svea Fönster
    Byte av 2 takfönster och 2 ytterdörrar. Mycket väl utfört montage av trevliga snickare. Bra kommunikation och jag kan absolut rekomendera SVEA Fönster. Läs mer
  • Doris B
    Doris B skrev om Svea Fönster
    Köpt fönster med montering.
    Snyggt gjort.
    Jag är jättenöjd som kund.
    Mvh Doris Bredler Läs mer
  • Lars-Olof H
    Lars-Olof H skrev om Svea Fönster
    Bra och trevligt bemötande! Mycket väl utförd installation av dörrarna som håller hög kvalitet. Våra förväntningar har infriats.
    Vi kan tveklöst rekommendera vårt köp och all installation till våra grannar med flera. Läs mer
  • Rickard A
    Rickard A skrev om Svea Fönster
    Hej, Jag har fått hjälp med byten av fönster 4 st och ett parti skjutdörr. Jag måste säga att det gått klockrent från början och Snickarna är proffs. Mycket fina jobb och avväxlingen senast för skjutpartiet skulle jag inte göra bättre själv.. efter 37 år i branchen känns det skönt att se när andra gör jobbet åt en och man blir riktigt nöjd. Jag har mer som ska göras och kommer återkomma.. stort tack! Läs mer
  • Tord L
    Tord L skrev om Svea Fönster
    Bra kvalitet på arbetena som utfördes på
    tid. Tydlig offert. Tyvärr dålig kommunikation
    när det gällde att boka in tid för hembesök.
    Annars fungerade allt bra. Läs mer
  • Leif N
    Leif N skrev om Svea Fönster
    den här firman har vi anlitat en gång förut då vi haft problem med våra fönster.då bytte de ut de till ett tillfredsställande resultat.så när vi ville byta ut resten kontaktade vi dom igen.de är utmärkta när tips och råd.har bra försäljare och montörer,bra leveranser.även ett bra upplägg.kan inte säga att vi är mer nöjd över resultatet.stort tack för all hjälp svea fönster.de vill vi varmt rekommendera.p.s väldigt nöjd kund.. Läs mer
  • William R
    William R skrev om Svea Fönster
    Trevligt bemötande och snabb leverans.
    Hade köpt 2 nya vridfönster till vårt kök vilka mycket snabbt monterades av 2 duktiga och trevliga montörer.
    Vi kan varmt rekommendera Svea-fönster.
    Vänligen, William Robinson Läs mer
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om Svea Fönster
    Våra upplevelser av Svea fönster är ingenting annat än positivt från början till slut. Har bytt 9 fönster en altandörr och en ytterdörr.
    Proffsigt gjort av mycket proffsiga och supertrevliga killar. Kan ingenting annat göra än att rekomendera företaget. Läs mer
  • Richard L
    Richard L skrev om Svea Fönster
    Till full belåtenhet från upphandling till montering av sju fönster! Läs mer
  • Curt S
    Curt S skrev om Svea Fönster
    Försäljningen av två ytterdörrar utfördes synnerligen professionellt med utförlig presentation och efterföljande information fortlöpande.
    Monteringen av dörrarna blev imponerande bra ;nogrannt utförd med god finish
    Bemötandet från Svea Fönster var mycket gott. Jag kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
  • Magdalena W
    Magdalena W skrev om Svea Fönster
    Det mesta gick fel från början till slut. Vi bytte 16 fönster och två dörrar. En trevlig säljare kom till oss innan vi bestämt oss för Svea Fönster. Han lovade att en arbetsledare skulle hålla i trådarna och att de önskemål vi hade skulle beaktas under fönsterbytets gång vilket aldrig skedde. Ingen kommunikation alls inom företaget verkar det som. Superstressade snickare som kom sent på kvällstid med pannlampa för att skynda på jobbet. Det var svårt att få tag på någon överhuvudtaget på firman. Det mesta som gjorts fick göras om i efterhand bl a felbeställda fönster, dålig tätning runt fönstren så att det drog kallt. Fel färg på fönsterplåtarna som också i vissa fall var dåligt ditsatta. Alla justeringar gjorde att arbetet drog ut på tiden. Nu sitter vi fortfarande med en sprucken tröskelplatta som Svea Fönster lovade åtgärda för snart ett år sedan. Vi har skickat bilder och ringt och vi blev lovade att någon skulle åtgärda felet men så har alltså inte skett. Vi blev kompenserade ekonomiskt men vi kan trots detta inte råda någon att anlita Svea Fönster. Läs mer
    2017-06-27 Svea Fönster svarar Magdalena W
    Hej Magdalena!

Efter lite mejlsökningar hittade jag nyligen kundnumret och i nuläget går reklamationsansvarig igenom systemet för att hitta information kring tröskelplattan. Jag kommer ihåg detta ärende väl och tyvärr hade vi två montörer som inte gjorde sitt jobb och de jobbar inte kvar längre. Jag åkte ut till er och besiktigade jobbet med avtalsskrivaren och gjorde en utförlig åtgärdsplan och i samråd med vår tekniker var vi tyvärr tvungna att åtgärda en hel del, vilket vi gjorde.

Min uppfattning var att vi hade en sund dialog med A hela vägen och att, efter vi åtgärdat allt, lämnat efter oss en nöjd kund gällande det färdiga resultatet. Givetvis är det jättetråkigt att ni var tvungna att gå igenom denna process men jag vill ändå säga att vi tog vårt fulla ansvar för att rätta till det som blivit fel samtidigt som vi tog detta på största allvar. Vänligen mejla mig gällande tröskelplattan så kollar vi på det omgående.

/ Jesper
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Svea Fönster
    Byte av entrédörr och altandörrar. Mycket proffsigt bemötande och snyggt jobb. Jobbet blev dessutom helt klart! Kan starkt rekommendera! Läs mer
  • Mem K
    Mem K skrev om Svea Fönster
    Mycket nöjd har använt er som leverantörer i flera år. Smidigt PC snabb leverans Läs mer
  • Arne W
    Arne W skrev om Svea Fönster
    Mycket, god! Proffsigt, installation utan skador i vägg, tapet, puts etc. De städade snyggt efter sig, tog med allt skräp Läs mer
  • Kinan S
    Kinan S skrev om Svea Fönster
    Väldig bra och de gör utmärkt bra jobb. Läs mer
  • Sofie C
    Sofie C skrev om Svea Fönster
    Hej,
    Ni installerade nya fönster och ytterdörr i vårt hus under början av 2016. Säljaren (Tobias) var trevlig, kunde svara på frågor och var väldigt hjälpsam.

De som installerade fönstrena gjorde ett OK jobb. Förutom att dem lämnade hur mycket skruv och skit på vår uppfart = inte okej, då vi har små barn som hittade många av skruvarna. (Andreas-team).

Däremot så fick vi installerat fel persiennfärg i väntan på de rätta i barnens rum medan vårt master bedroom stått helt utan, vill tillägga att jag jobbar natt och fått köpa mörkläggningsgardiner ISTÄLLET trots att vi betalat för persiennerna. Dem lovade att de skulle ta ca 1v. I skrivande stund har det gått snart 11 månader sen den där veckan skulle gått. Vi har kontaktat er vid flertal tillfällen med lovord om att ni ska höra av er - men icke. De är inte meningen att man som kund ska jaga ett företag som utfört en delvis tjänst men tagit betalat för hela kalaset.

Urusel kundkommunikation och dålig service. Kommer inte rekommendera er vidare.

Hälsningar, Sofie och Andreas. Läs mer
  • Ullis P
    Ullis P skrev om Svea Fönster
    Engagerad säljare, klara besked, snabb offert (Tobias). Bra kommunikation med montörer, snabbt jobb, städade efter utförd montering (Andreas team).
    Strulig ekonomiavdelning, blev några kreditfakturor pga felfaktureringar.
    Dålig info x flera om tider för utförande (Jens) Läs mer
  • Douglas G
    Douglas G skrev om Svea Fönster
    Bra bemötande snabb service små defekter som vi fick påpeka och det blev ordnat med en gång Läs mer
  • Karin M
    Karin M skrev om Svea Fönster
    Sveafönster bytte ut fönster och ytterdörr på vår villa. Vi är jättenöjda med arbetet som blev väl genomfört av proffsiga montörer och vill gärna rekommendera Sveafönster vidare. Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Svea Fönster
    Ni skickar omdömet till fel person. Jag har inte köpt några fönster av er. Läs mer
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Svea Fönster
    Helnöjda!
    ...................................................... Läs mer
  • Jari K
    Jari K skrev om Svea Fönster
    Fönsterbytet gick bra men fönsterfodren blev dåligt ditsatta på de som monterades. Ni har inte satt alla foder eftersom jag renoverade själv samtidigt och satt resten själv. Det kändes inte fackmanna mässigt Läs mer
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Svea Fönster
    Allt blev bra. Snabbt och snyggt. Läs mer
  • Peter F
    Peter F skrev om Svea Fönster
    Inte helt nöjd. Reva i taket efter fönsterbyte, bred typ latexfog runt alla fönster, man har använt för smala fönsterlister mot vad som var innan. Kom gärna och bedöm själva. Har tänkt ta kontakt men det har alltid kommit något emellan. Läs mer
    2016-09-29 Svea Fönster svarar Peter F
    Hej Peter,
    Det är svårt för oss att veta att du inte är nöjd om du inte informerar oss om detta. Jag ringer upp dig under dagen. Med vänlig hälsning, Jesper.
  • Jimmy V
    Jimmy V skrev om Svea Fönster
    Trevliga som installerade och snabba. Städade till och med bra. Allt kanon bra. Läs mer
  • Sofia & Andreas J
    Sofia & Andreas J skrev om Svea Fönster
    Superbra service och tydliga offerter samt information. Mycket bra! Läs mer
  • Harry V
    Harry V skrev om Svea Fönster
    Passa er för Svea Fönster. Efter att man betalat så räkna inte med att dom svarar på mail eller i telefon. Vi har efter 1 år ännu inte fått rätt takföster. Läs mer
    2016-09-28 Svea Fönster svarar Harry V
    Hej Harry! Jag kan bara beklaga att det dragit ut på tiden men just gällande ditt takfönster så var det själva glaset som ni ansåg vara fel. Via mail och telefonsamtal fick vi bekräftat att ni ville ha frostat glas vilket vi levererade, tyvärr blev det ett missförstånd här då ni trodde att frostat glas var cotswoldglas. Tyvärr är cotswoldglas inte något Velux säljer. Men, vi löste det ändå genom att kontakta en glasfabrik som fick ta fram ett specialglas till er. Jag hoppas ni är nöjda med era nya fönster! Med vänlig hälsning, Jesper.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Svea Fönster
    Klockrent !
    Grymma priser och kanonservice ! Läs mer
  • Maya P
    Maya P skrev om Svea Fönster
    Hej! Jag har rekommenderat er till flera av mina kunder på Nordea! Har själv gjort en reklamation på en av mina altandörren som är felmonterad och kommer inte att rekommendera er något mer innan reparatören har åtgärdat felet! Har snart väntat 2 månader, så återköpskänslan finns inte längre! Med vänlig hälsning, Maya Passell Läs mer
  • Marcus C
    Marcus C skrev om Svea Fönster
    Super nöjd! Trevligt bemött av säljare som montörer! Riktigt Proffsiga! Läs mer
  • Björn P
    Björn P skrev om Svea Fönster
    Svea fönster gjorde ett bra jobb med våra takfönster. På två dagar bytte de två stycken, städade upp snyggt och genomförde det till och med tidigare än planerat. Mycket nöjda. Läs mer

Johanneslundsvägen 3, 194 61 Upplands väsby